Kto jest kim? - zakończenie naboru na redakcję MA

Witajcie Moje Skarby!

Nabór redaktorów zakończył się pomyślnie! W swoim gronie osób chciałabym powitać dobrze znanego wszystkim Dawida. Cieszę się, że chcesz wziąć udział w tym magicznym projekcie. Połączyć razem ze mną siły, by tworzyć kolejne zaczarowane rozdziały tego bloga. 

Chcę Ciebie gorąco przywitać na blogu "Magiczna Awataria". Oby nasza współpraca nie zakończyła się szybko. Razem stworzymy coś nowego. Koniec czegoś jest początkiem nowej ery.

Na dniach ogłoszę zwycięzce "A model is born". Rywalizacja była zacięta i do samego końca, a kto wygrał dowiecie się już wkrótce! 
"Wielki Test o" post pojawi się w dniach 09-10.09.2020 rok (wybaczcie, ale szkoła zajmuję mi strasznie dużo czasu)

Interesuje mnie Wasze zdanie dotyczące nowego redaktora. Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie i czy to był dobry wybór.
Miłego dnia moje małe smyki!
Alex

P.S. Chciałabym Was zaprosić na mojego Wattpada (@olciak428) znajdziecie tam powieść nad, którą siedzę już od miesięcy. Zapraszam serdecznie ciekawskich i zainteresowanych.


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)