Poradnik - przenosin konta z Fotostrany na inny pracujący silnik już na MA!

Witajcie Moi Kochani!

Puk, puk? Jak miewają się moi ulubieni i jedyni w swoim magicznym rodzaju Czytelnicy? Liczę na to, że po mojej choć krótkiej nieobecności należycie się za mną stęskniliście, jak również udało się Wam przez pewien czas trochę zregenerować siły na przyszłe dnie przepełnione pracą oraz obowiązkami. Mowa tutaj przede wszystkim o osobach, którym z dniem dzisiejszym kończą się prawowicie ferie zimowe. Kto, by pomyślał, że te dwa tygodnie tak szybko umkną i trzeba będzie ponownie wracać do murów szkół na kolejne miesiące przepełnione nauką i przygotowaniami do różnych sesji, egzaminów oraz matur? Przyznaję moi Kochani – na pewno to nie byłam ja. Szczerze mówiąc niezbyt wyczekiwałam swego powrotu na łono szkolnych ławek, ale cóż można na to począć. Szykuje się przed Nami kolejny sezon pełen sprawdzianów, niezapowiedzianych kartkówek, przygotowywań z lekcji na lekcję oraz odrabianie prac domowych.

 Wszystko to zapoczątkuje kolejny rozdział w Naszym życiu, któremu musimy sprostać Kochani choćby nie wiem co. Mimo, że czasem los będzie nieprzewidywalny, niektórzy będą rzucać kłody pod nogi czy też trafi się dzień gorszy od innych to poradzimy sobie bez cienia wątpliwości. Z początku będzie ciężko przestawić swój rozregulowany organizm z godzin popołudniowych na poranne (już widzę siebie o 5 rano w poniedziałkowy dzień!), a zmęczenie często będzie jednym z bliższych Nam towarzyszy (ja i łóżko to związek idealny, proszę zatem go nie niszczyć!), ale mimo to ten drugi kwartał roku szkolnego nie będzie taki zły jak mówią. Możliwe, ze mi nie uwierzycie, ale jedynie czego potrzebujemy to pozytywnego nastawienia i chęci. Bez tego - wszystko będzie się wydawać Nam pozbawione sensu i nazbyt drobiazgowe, a tego przecież nie chcemy, prawda? Tak też myślałam moi Kochani!

Gdybym mogła podsumować swój przydługawy monolog (czyżbyśmy się doczekali kolejnej jego odsłony?) chciałabym tylko życzyć każdemu Czytelnikowi wytrwałości oraz nie poddawania się w dążeniu do swoich mniejszych bądź i tych większych celów. Pamiętajcie jedno – Wasze oceny nie klasyfikują Waszej wiedzy. Najważniejsze jest to co umiecie i wiecie. Zrozumiano? No ja myślę! I choć to może wyjdzie trochę stereotypowo i ckliwie, aczkolwiek ten rok należy do Was – zarówno tych, którzy wracają do szkół, jak i tych, którzy udają się na należycie wypracowane ferie.

Zresztą jakby na to nie patrzeć Nim się ktokolwiek zdąży obejrzeć znów będziemy świadkami jednego z bardziej urokliwych wydarzeń jakimi są rzecz jasna Walentynki. Nim romantyczna aura Nas opuści na dobre będziemy rozkoszować się pierwszymi promieniami witającej Nas wiosny, a co za tym idzie? Wielkanocne święta będą tuż, tuż. Co powiecie na dłuższy weekend majowy uczczony wspólnym grillowaniem oraz świętowaniem? O dniu Dziecka raczej nikt nie śmie (przynajmniej dobrowolnie!) zapomnieć. A co powiecie na parę dotąd niewykorzystanych dni dyrektorskich? Nie pozostanie Nam nic innego jak pożegnać szkołę na kolejne 2 miesiące. Mówię Wam wszystko to zleci dość szybko i znów będziemy mogli się rozkoszować dniami pełnymi słońca i przyjemnego powiewu letniego powietrza.

 Dlatego też nie ma tu miejsca na żadne negatywne emocje, no chyba, że za wszelką cenę chcecie zostać podwładnymi samego Władcy Ciem – wtedy nie będę nawet Was zatrzymywać. Tylko żeby potem nie było, że nie ostrzegałam czy coś na ten kształt haha. Tak, moi Kochani Wasza wiedźma się z Wami droczy.

 Przynajmniej nabierzecie trochę wigoru przed dalszą częścią dzisiejszego postu, a coś czuję, że jeśli się tak dłużej zacznę rozwodzić nad tematem to wyjdzie Nam znacznie dłuższy niż początkowo zakładałam, ale cóż mogę poradzić i na to, że Wy wprost uwielbiacie jak się Wam rozgadam, w którym potrafię zgubić docelowy wątek i przejść na zupełnie boczny tor – to jednak nie planowałam na dzień dzisiejszy żadnych przemyśleń, ani herbatek. Jeszcze przyjdzie odpowiednia pora – tym bardziej, że spektrum chęci poruszania pewnych kwestii na nowo się rozrasta wzdłuż i wszerz. Mogę tylko zapewnić, że będzie to przyjemna i dość długa lekturka na cieplejsze dnie. Przynajmniej tak postaram się to zrobić.

 Jednakże zanim przejdziemy do głównej części dzisiejszego postu, w którym zgodnie z obietnicą chciałabym przeprowadzić krótki poradnik instruktażowy dotyczący przenosin konta z Fotostrany na inny serwis społecznościowy poświęconą grę chciałabym na chwilę odnieść się do ważnych kwestii związanych z dalszą tematyką jaką planuję poruszyć na Magicznej Awatarii w niedalekiej przyszłości. Zatem jeśli jesteście ciekawi moich pomysłów to zapraszam Was do dalszej części wpisu.

 

SERIA „W PIXELOWYM STYLU”

Jak wiecie jest to seria, w której za pomocą pixelowych Awatarów staram się ucharakteryzować postacie z popularnych, jak i tych nieco mniej znanych filmów oraz seriali. Do tej pory pojawiły się postacie ze znanej (myślę!) serii „Scooby-Doo” oraz serialu mrożącego krew w żyłach jakim jest rzecz jasna „Wednesday”. Jednakże uważam, że ta seria ma prawdziwy potencjał i niewykorzystaną dotąd świetność, dlatego też pokusiłabym  się o zrealizowanie jeszcze kilku fantastycznych produkcji. Nie jestem tylko pewna – co tym razem chcielibyście zobaczyć „w pixelowym stylu”. Ja myślałam nad postaciami z: „Fineasz i Ferb”, „Stranger Things”, „The Umbrella Academy”, „Avatar: Legenda Aanga” oraz „Wodogrzmoty Małe”. Jestem jednak otwarta na Wasze wszystkie sugestie i ewentualne prośby. Chcę żeby każdy z Nas czerpał z tego frajdę.

 SERIA „REMONTUJ Z ALEX”

Jest to seria, w której za pomocą pixelowych mebli, a także dekoracji staram się zaaranżować pomieszczenia w domu, a także przestrzenie na zewnątrz budynku. Do tej pory pojawiły się pojedyncze remonty (w tym zaprojektowanie wnętrza lokalizacji klubowej!) oraz większe projekty m.in. łazienki czy też sypialni. Myślę, że nikt się nie sprzeciwi jeśli powiem, że jest to jedna z bardziej ulubionych przez Was serii, dlatego też zamierzam ja dalej kontynuować. Nie jestem tylko pewna – co tym razem chcielibyście z remontować razem ze mną. Wciąż mam na uwadze inspiracje aranżacyjne z nutką zimy i teraz pytanie do Was czy nadal chcecie tego typu post czy wolicie na ten przykład żebym skupiła się bardziej na remontach: kuchni, gabinetu, garażu, ogrodu czy tarasu. Decyzja należy do Was, a ja czym prędzej rozpocznę pracę nad przygotowaniami co do złożonej propozycji.

 SERIA „GWIAZDY NA DYWANIKU”

Seria ta ma na celu sprawdzenie oryginalności twórczej przedstawionej w stylizacjach poszczególnych graczy społeczeństwa Awatarów. Uprzedza się jednak, że nie brane są tu tylko stałe „upadłe gwiazdy” z społeczności „NK.pl”, ale zwykli gracze, którzy wyróżnili się na tle innych pod względem wykazania się stylem oraz popularnym trendem modowym. Interesuje Nas tutaj  przede wszystkim przedstawieniem najciekawszych koncepcji ustylizowania danego Awatara. Mimo, że z tej serii pojawił się jak na razie tylko jeden bardziej dopracowany post chciałabym pomimo wielu zgrzytów dalej kontynuować ową serię. Mam nadzieję, że znajdą się wśród Was osoby, które będą czekać na kolejne posty z tej serii.

 POST DODATKOWY „ZZA KULIS SERII RISING STAR”

Pomysł na ten post pojawił się krótko po zakończeniu serii modowej „Rising Star”. Przyznam szczerze, że nie myślałam tak o tym, gdyby nie pewna dość magiczna osóbka, która o tym wspomniała. Mimo, że jak sądzę wrażenia po serii już trochę opadły i każdy wrócił do swoich dawnych codziennych rytuałów – uważam, że kiedyś (niekoniecznie na dniach!) może pojawić się coś takiego na MA. Post ten będzie składał się z krótkich wywiadów z uczestnikami (finalistami!) serii modowej. Mam nadzieję, że takie krótkie przedsięwzięcie przypadnie Wam do gustu i uda mi się coś takiego zorganizować. Co Wy na to?

 Q&A – FORMULARZ GOOGLE

Jako, że wielkimi krokami zbliża się dość ważny dla mnie dzień – dziś chciałabym przedstawić Wam możliwość zadawania pytań do Q&A, który planuje opublikować (jeśli się uda!) za tydzień. Jednakże nim to nastąpi potrzebuję Waszej pomocy, a mianowicie pytań od Was zarówno do mojej osoby – Oli, jak również do mojej Awatarki – Alex. Możecie śmiało pytać o co chcecie, a ja spróbuję udzielić Wam rąbka tajemnicy. Poniekąd wiecie już jak to wygląda, gdyż nie raz na blogu już się coś takiego pojawiało. Dlatego też mam nadzieję, że pomożecie mi sprawić, że ów dzień będzie jeszcze bardziej magiczny. Kliknij tu -> Q&A

 AUTOMAT & BOOMERKA, ATENCJUSZKA – CZYLI WSZYSTKIE DONIESIENIA O MNIE

Muszę przyznać, że ostatnimi czasy byliśmy wręcz rozpieszczani jeśli chodzi o kolejne skandale, dramaty oraz ciekawe doniesienia jakie niosło za sobie dobrze znane każdemu z Was Spotted Awataria. Kolejne wpisy rozpatrywane na nowo, spiski międzyklubowe, niedopatrzenia seryjne, a także dziwne i lekko wykraczające poza ogół linki z danymi poszczególnych graczy. Niemniej jednak jako, że niezbyt przepadam za tym, by (kolokwialnie mówiąc) użerać się z Anonimami postanowiłam pokrótce odpowiedzieć na wszystkie doniesienia tutaj.

 AUTOMAT

Niejednokrotnie już spotkałam się z takimi komentarzami wystosowanymi w moją stronę, które na celu miały ukazanie, że rozmowa ze mną odbywa się poprzez to, że jestem zwykłym automatem, który każdemu standardowo życzy miłego dnia bądź wieczoru i ich pozdrawia.  Możliwe, że niektórym się może wydawać to trochę „do przejedzenia”, ale nic poradzić na to nie potrafię, gdyż wyrobiłam sobie taką manierę, że jeśli się z kimś żegnam to życzę mu/jej miłego [pora dnia] i pozdrawiam z emotką serca. Dlatego też jeśli ktokolwiek dostanie taką wiadomość ode mnie – uprzedzam nie jest ona wysłana poprzez automat.

 BOOMERKA

Jeśli mogłabym być z Wami absolutnie szczera to mimo faktu, ze jestem jeszcze nastolatką – jak udało się Nam ustalić to jakoś niezbyt potrafię połapać się w teraźniejszym młodzieżowym slangu. Możliwe, że jest to przyczyną tego, że najzwyklej w świecie się tym nie interesuje i nie staram się być na siłę młodzieżowa. Przyznam, że czasem korzystam również z pomocy wujka Google do sprawdzenia niektórych zwrotów, które górują na pierwszych miejscach słów roku. Można, by zatem rzecz, że nie idę z duchem czasu i może właśnie to jest przyczyną, do tego, że wielu ludzi poznanych uważa, że jestem o wiele starsza niż mój wiek podaje. Czy to jest moment, by poczuć się staro? Chyba tak – chociaż uprasza się mnie nie postarzać aż tak. Jestem jeszcze pełna wigoru! Kochani Wasza wiedźma ma jeszcze 19 lat!

 ATENCJUSZKA

Z tym mogę się zgodzić – jestem po części atencjuszką  i czasem wymagam uwagi innych osób, ale myślę, że teraz jest to bardziej na podłożu prywatnym niżeliby ogólnym. Na Spotted teraz staram się sporadycznie udzielać – no chyba, że coś tyczy się bezpośrednio bloga czy jakiegoś wydarzenia bądź aktualizacji na grze, a tak to staram się zachować komentarze i opinie dla siebie. Nie szukam rozgłosu takiego jaki panował za czasów Kwitnącej Wisienki, którą jak mogliśmy ostatnio zaobserwować niektórzy wciąż pamiętają i uwieczniają [*]. Jednakże jeśli chodzi o samo komentowanie danych spotów – nie jestem przyzwyczajona do tego, by pisać z Anonimów. Jeśli mam ochotę się wypowiedzieć na dany temat to robię to za pomocą swojego konta Google połączonego z blogiem. Dlatego też byłabym wdzięczna, gdyby osoby, które za wszelka cenę próbują rozsiać swoja propagandę na mój temat z takich czy innych pobudek to proszę trzymać się zgodnie z prawdą, a nie zasłyszanymi od kogoś pogłoskami oraz wyssanymi z palca przeświadczeniami.

 Chciałabym się tutaj odnieść jeszcze do pisania sobie miłych komentarzy. Tak jak wspomniałam przed kilkoma chwilami – nie potrzebuję siebie dowartościowywać poprzez pisanie jakkolwiek schlebiających komentarzy na mój czy bloga temat, Znam swoją wartość i wiem na co jest mnie stać i co potrafię, a jeśli się w czymś pomylę to potrafię skłonić głowę i przeprosić tak jak w przypadku głosowania i przyznania dodatkowych punktów. Choć w tym wypadku miałam najszczerszą nadzieję, że obejdzie się bez większych faworyzacji i każdy postąpi fair play, ale cóż jak widać - nadzieja jest matką głupich.

 SERIA „KATALOG MODOWY – MODUM”

Jest to seria, w której można się zarówno zaczytać w kolejne stronice magazynu modowego, w którym znajdzie się wiele ciekawych porad dotyczących trendów modowych, jak również pielęgnacji, ochrony zdrowia i środowiska czy też  wywiady z gwiazdami pixelowego świata oraz przyjrzeć się zawartym inspiracyjnym ucharakteryzowaniom stworzonym przez moją osobę. Przygotowania nad kolejnym postem z tej serii aktualnie trwają i możliwe, że już za kilka dni będą ukazane tego efekty. Dlatego też tego typu tematykę możecie w za niedługi czas spotkać na MA.

  SERIA „HERBATKA Z OLCIĄ”

Jest to seria, w której za pomocą malowanych słów przenoszę Was do świata, który otacza mnie na co dzień, pozwalając tym samym na delikatne wkroczenie do mojego prawdziwego życia niżeliby do tego wykreowanego na grze. Tematyka owych herbatek wciąż jest zbierana i jeśli tylko czas pozwoli i chęci więcej przybędzie pozwolę sobie urządzić krótką pogawędkę o ostatnich wydarzeniach z mojego barwnego życia.

 POMYSŁOWY CZYTELNIK

Jako, że chciałabym, aby na blogu nie pojawiała się tematyka tylko i wyłącznie wyselekcjonowana przeze mnie - chcę zachęcić zatem wszystkich Czytelników bloga do przedstawienia swoich propozycji postowych, jakie chcielibyście poczytać w najbliższym czasie na MA. Możecie śmiało pisać co tylko chcecie, a ja spróbuję zrobić wszystko co w mojej mocy, by sprostać Waszym prośbom. Poniekąd wiecie już jak to wygląda, gdyż nie raz na blogu już się coś takiego pojawiało. Dlatego też mam nadzieję, że pomożecie mi sprawić, że Magiczna Awataria będzie przytulnym i jednocześnie chętnym do zaglądania miejscem.  

 CIĘŻKA PRACA SIĘ OPŁACA – WYBIŁO 100 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ NA MA!

Powiem tak, moi Kochani – tak po prawdzie nic nie udałoby mi się osiągnąć gdyby nie Wy. Cieszę się, że Was mam i mimo wielu chwil zwątpień nadal tu jesteśmy. Nie chcę się zbyt rozwodzić tym bardziej, że udało mi się napisać dziś chyba najdłuższy wstęp w całej historii istnienia Magicznej Awatarii, aczkolwiek chciałabym podziękować moim wiernym Czytelnikom, którzy zawsze są obok i wyczekują kolejnych wzmianek na blogu, wszystkim osobom postronnym, które każdego dnia napędzają mnie do pracy i zawsze służą dobrą radą na dzień dobry. Podziękować chciałabym również krytykom (choć to może być niezbyt codzienne!) za to, że są czujnymi obserwatorami i ganią za dotychczasowe błędy, dzięki Wam mogę ciągle doskonalić się w swoim fachu i uczyć się na swoich własnych błędach. Moje podziękowania chciałabym skierować też do pewnej osoby, z którą moja znajomość bywała różna – czasem były wzloty, a czasem upadki, ale mimo to udało się jej zainspirować mnie na tyle, bym dzisiaj mogłabym tu być, gdzie jestem, a mianowicie na swoim blogu. Myślę, że tylko nieliczni będą wiedzieć o kogo chodzi, ale zanim dojdzie to do uszu tejże osoby to Appa, hop, hop!

Moi Kochani, jako, że z grubsza omówiłam już ważniejsze dla mnie kwestie tyczące się zarówno bloga , jak i mojej skromnej nad wyraz osóbki możemy zatem ze spokojem na duchu przejść do głównej części dzisiejszego wpisu, w którym tak jak już wcześniej wspomniałam chciałabym razem z Wami przeprowadzić krótki, aczkolwiek dla większości z Was ważny poradnik instruktażowy. Jako, że trochę pracy przed Nami ja nie przedłużam już i zapraszam Was (po raz kolejny!) do dalszej części tego postu.

 Odkąd na oficjalnym forum streamującym Awatarię pojawiła się informacja, że na platformie „Fotostrana” – gra przestanie działać poprawnie. Wówczas gracze po budzili się z zimowego letargu tworząc tym samym nieustające teorie spiskowe, dlaczego stało się tak, a nie inaczej oraz czy na platformie „VK Play Game Center” również mamy się spodziewać tego typu sytuacji. Spotów i nieuzasadnionych plotek na ten temat nie brakowało, a kolejne doniesienia w niczym dobrym nie pomagały.

SPOT Z OFICJALNEGO FORUM GRY

Przyjaciele!

Aplikacja na platformie sieci społecznościowej „Fotostrana” zostanie zamknięta. 28 stycznia wszystkie transakcje płatnicze zostaną ograniczone, a 31 stycznia gra zostanie całkowicie niedostępna. Ponadto administracja kończy dalszą współpracę z serwisem Zendesk, gdzie publikowane były bardziej szczegółowe informacje o najważniejszych aktualizacjach, a także funkcjonowało wsparcie techniczne gry.

 Czy tylko ja mam deja vu? Zapewne wielu z Was moi Kochani wciąż rozpamiętuje serwis społecznościowy, na którym również mieliśmy możliwość uczestniczenia w życiu Awatarii, a mam tutaj oczywiście na myśli „Naszą Klasę”. Czyżby to co miało tak niechybnie przytrafić się „Fotostranie” było czystym i niezawinionym przypadkiem? Czy zbieg okoliczności, bywa aż tak trafny? A może historia lubi się powtarzać? Jedno jest pewne – gracze Awatarii zostali po raz kolejny postawieni przed faktem dokonanym z dnia na dzień i to bez konkretnego uzasadnienia nagłej sytuacji. Choć oba te zdarzenia są podobne pod wieloma względami – jednym różnią się na pewno. Awatarii na „Naszej Klasie” nie dało się uratować w żaden sposób, a tą na „Fotostranie” da się, a i owszem. Zanim jednak przejdziemy do tego, pozwólcie, że na krótką jeszcze chwilę przedstawię Wam parę ważnych faktów o samej platformie.

 PARĘ SŁÓW O PLATFORMIE „FOTOSTRANA”

 

FOTOSTRANA. Jest to jedna z najstarszych rosyjskich sieci społecznościowych, w której głównym celem jest wyłącznie randkowanie poprzez sympatię, te same zainteresowania oraz inne wspólne cechy. Aby uzyskać dostęp do swojej osobistej strony, każdy użytkownik musi opublikować zdjęcie, na którym będzie się dało wykryć twarz. Ponadto w tej sieci społecznościowej wdrażane są dziesiątki różnych konkursów, aplikacji i funkcji, które pozwolą użytkownikom znaleźć bratnią duszę. Dzięki dość ciekawemu systemowi oceny użytkowników sieć społecznościowa jest w stanie przeanalizować kandydatów i natychmiast skierować osobę do zapoznania się z osobami, które mogą mu odpowiadać. Wszystko jednak zależy tylko i wyłącznie od kompletności wypełnienia ankiety, a także od chęci do szczerego mówienia o sobie. 

 Jak możemy dostrzec jest to jeden z kolejnych portali społecznościowych, który ma za zadania połączyć ludzi poprzez odpowiednie dopasowanie według danych preferencji użytkowników. Skoro niezbyt wyróżniający się na tyle innych serwisów społecznościowych – co zatem sprawiło, że podjęto tak radykalne kroki, a nie inne? Przekonajmy się!

 POWÓD ZAWIESZENIA GRY NA SERWISIE

Osoby odpowiedzialne za to całe zamieszanie i wzbudzenie w wielu użytkownikach nieopisanego żalu i krytyki postanowiły zamknąć grę na platformie z pewnych ważnych dla nich pobudek. Tak jak już wcześniej wspomniała „Fotostrana” jest to z ogółu portal randkowy, na którym w kwestii urozmaicenia wolnego czasu zostały dodane różnego rodzaju aplikacje oraz gry w tym i Awataria. Zgodnie z zaktualizowanymi zasadami strony – klasyfikacja wiekowa platformy (+18!) nie pozwala na to, aby dzieci w licznych grupach odwiedzały tego typu strony z wiadomych przyczyń. Niekontrolowane propozycje matrymonialne mogą źle wpłynąć na młodszych odbiorców i zostać w pamięci na zawsze. Dlatego też zdecydowano się na zamknięcie i zakończenie dalszych działań mających na celu zdemoralizowanie dzieci.

 W sumie jakby na to nie patrzeć podjęte dość radykalne decyzję są spowodowane w imię dobra. Mimo ze niesmak pozostaje, ale spójrzmy na to również z innej strony bardziej materialnej . Choć wiele razy uskarżano się na to, że ta gra na tej platformie nie przynosi już takich zysków jak wcześniej to nadal funkcjonowała. I choć mogłoby się wydawać, że korzyści malały to mimo tego myślę, że nie każdego stać na tego typu czynność i odcięcie się od jednego z powielanych zysków. Chociaż mogę się mylić.

 RATOWANIE SWOJEGO KONTA JEST MOŻLIWE?

Otóż tak, jest to możliwa opcja. Swoje konto wraz z zdobytym dotychczas komfortem, poziomem, imagem oraz zasobami srebra i złota można przenieść na jeden z innych portali społecznościowych takich jak: ok.ru oraz vk.com

Tak jak wcześniej wspomniałam tym się właśnie różnią dwie upadające platformy, na których dotąd mogliśmy grywać w Awatarię. Na Naszej Klasie nie mogliśmy uratować gry, gdyż nie było podanego odpowiedniego klucza, aby to uczynić. A na Fotostranie jest klucz i takowa możliwość jest aż nazbyt możliwa. Zatem nie przedłużając już dłużej (tym bardziej, że czas nagli!) poczyńmy odpowiednie kroki.

 PORADNIK – PRZENOSIN KONTA Z FOTOSTRANY NA INNY PRACUJĄCY SILNIK

 KROK 1.

Otwórz przeglądarkę, w której nie ma wbudowanego Flash Playera.. Może to być między innymi: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera czy Microsoft Edge

KROK 2.

W wyszukiwarce wpisz – fotostrana i kliknij enter. 

 KROK 3.

Kliknij w pierwszą stronę, która Ci wyskoczy i poczekaj aż się załaduje. Jeśli tak się stanie z cierpliwością pozamykaj wszystkie wyskakujące okienka, by móc dalej działać.

 KROK 4.

Kiedy zostaną ujarzmione wszystkie niepotrzebne okienka Twoim oczom ukazuje się główna strona platformy. Jako, że czas Nas nagli bezzwłocznie klikamy na dobrze znana Nam ikonę gry znajdującą się po lewej stronie z innymi aplikacjami i grami. 

 KROK 5.

Po tym jak kliknęliśmy w grę – zostaniemy przekierowani do kolejnego okienka, w którym wyświetli się Nam biała ramka wraz z dwoma opcjami.

 

ABY GRAĆ DALEJ
Pobierz aplikację – Tortuga Game Club

 PRZENIEŚ KONTO GRY
Przeniesienie konta – Przenoszenie

 Jako, że Nas interesuje bardziej przeniesienie konta gry na inny portal, dlatego też bez dłuższego przeciąganie kliknijmy w niebieski guzik z napisem „przenoszenie

 KROK 6.

Wtem Naszym oczom ukaże się pełna instrukcja dotycząca przenoszenia swojego konta na inny pracujący silnik. A mianowicie

PRZENIESIENIE PROFILU
Aby przenieść swój profil, będziesz potrzebować dwóch kluczy do hasła:

Klucz-hasła do konta gdzie się przenosisz i klucz-hasła do konta odkąd się przenosisz

Następnie musisz wypełnić formularz do działu pomocy technicznej, wskazują oba klucze i przyczynę przeniesienia i czekać na odpowiedź na żądanie.

 Niebieski guzik - Wypełnij formularz

UWAGA! Należy pamiętać, że stare konto zostanie zablokowane, podobnie jak i dane na koncie. Dotychczasowe dane na koncie, na którym przenoszony jest profil zostaną zastąpione nowymi.

Niebieska rameczka – Twój klucz-hasło z bieżącego konta. Zostanie od zaktualizowany za 71 godzin.

 KROK 7.

Po zapoznaniu się z instrukcją możemy przejść do wypełniania formularza przenosinowego, do którego zostaniemy przeniesieni po naciśnięciu niebieskiego guzika. Wtem na kolejnej stronie pojawić się powinno coś takiego

 
PRZESYŁANIE PROFILI GIER | AWATARIA
ZASADY TRANSFERU KONTA GRY

Przeniesienie konta odbywa się wyłącznie z sieci społecznościowej Fotostrana do sieci społecznościowych VKontakte, Odnoklassniki, My World.

Przeniesienie jednego konta jest możliwe tylko raz. Jeśli gracz zmieni zdanie na temat gry we wcześniej określonym serwisie społecznościowym, wówczas ponowne przeniesienie konta do innego portalu społecznościowego nie jest możliwe.

Po wykonaniu przeniesienia stare konto zostanie zablokowane, a na koncie, na które zostało wykonane przeniesienie, wszystkie dane zostaną zastąpione nowymi.

ZAWSZE! Przechodź szkolenie w grze w sieci społecznościowej, na której przenosisz profil z Fotostrany.

Przełącz konto - *Wymagane

ADRES E-MAIL - *Wymagane
W tej rubryce wpisujecie swój aktualny adres e-mail (nie musi być to ten, na którym macie założone konto na Fotostranie!)

IDENTYFIKATOR KONTA DO MIGRACJI (TYLKO FOTOSTRANA) - *Wymagane
Swój identyfikator konta z Fotostrony to nic innego jak link do Waszego profilu. Jak go znaleźć? Musicie wejść na swoją stronę na Fotostranie:


 A potem skopiować link z paska https i wkleić:

KLUCZ-HASŁA DO KONTA, KTÓRE MA ZOSTAĆ PRZENIESIONE (TYLKO FOTOSTRANA) - *Wymagane
Klucz znajdziecie na w niebieskiej ramce, którą omówiliśmy w kroku 6. Wystarczy go skopiować i wkleić.

DO JAKIEJ SIECI SPOŁECZNOŚCIOWEJ POWINIENEM PRZENIEŚĆ SWOJE KONTO - *Wymagane
Spośród trzech sieci społecznościowych wybieramy tą, na którą według swoich preferencji chcemy dalej grać.

IDENTYFIKATOR KONTA DO PRZENIESIENIA PROFILU GRY - *Wymagane
Swój identyfikator konta z wybranego wcześniej portalu to nic innego jak link do Waszego profilu. Znajdziecie go w taki sam sposób jak ten z Fotostrany.

KLUCZ-HASŁO DO KONTA, NA KTÓRE CHCESZ PRZENIEŚĆ PROFIL GRY - *Wymagane
Aby znaleźć swój klucz z wybranej wcześniej platformy trzeba uprzednio zainstalować sobie platformę „Tortuga Game Center” (o ile się jej nie ma!) na swoje urządzenie i zalogować się poprzez istniejące już konto na vk.com, ok.ru czy mm. Po zalogowaniu się kliknąć na swoje imię i nazwisko i  wtem oczom powinno ukazać się coś takiego.

 To co mamy w czerwonej ramce: klucz-hasło musimy skopiować i wkleić.

Należy również sprawdzić czy wszystkie informacje zostały podane prawidłowo i nigdzie nie wkradła się literówka, bo w przeciwnym razie profil nie będzie mógł zostać przeniesiony. Jednak jeśli wszystko jest poprawne – nie pozostało nic innego jak wysłać formularz i czekać na dalszy rozwój akcji.

 Jeśli wszystko poprawnie zostanie podlinkowane i podesłane przenosiny konta będą trwały 1-2 dni. Nie mniej i nie więcej. Jakby na to nie spojrzeć cała procedura wydaje się być trudno – na pierwszy rzut oka, ale po głębszej analizie już takie nie jest.

Nie wiem jak to jest w innych platformach, ale jeśli chodzi o VKontakte to jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące przenosin swojego konta właśnie tam to możecie zgłosić się bezpośrednio do Natalii Awararskaii, która pomoże w ewentualnych trudnościach. Pamiętajcie jednak, że każda wiadomość wysłana do niej musi być napisana w języku rosyjskim!

 UWAGA! Oczywiście jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania, wątpliwości bądź będzie chciał się jeszcze o coś dopytać to zapraszam do sekcji komentarzy. Nie bójcie się pisać – chętnie Wam pomogę i postaram się pomóc.

Jeśli przenosiny zostaną pomyślnie zrealizowane nie pozostaje nic innego jak zalogować się na daną platformę i zacząć swoją dalszą rozgrywkę.

 Jako, że zbliżamy się już wielkimi krokami do zakończenia dzisiejszego wpisu chciałabym zachęcić Was do wypowiedzenia się na poruszone powyżej kwestie związane zarówno z rozwojem bloga, jak i poruszanej na nim tematyki. A także czy Waszym zdaniem na Magicznej Awatarii powinno pojawić się więcej poradników o podobnych treściach czy też nie. I oczywiście nie zapomnijcie uzupełnić formularza z pytaniami do nachodzącego Q&A!

 Mam nadzieję, że zobaczymy się już niedługo w kolejnym fascynującym poście na tym blogu.

Miłego wieczorku
Alex

Komentarze

  1. pojawią się wspomnienia? kiedyś dawałaś o tym znać i bardzo tego wyczekiwałam a skoro wybiło 100 tysięcy wyświetleń(ogromne gratki) to może wspomnienia o blogu? posty z największą liczbą wyświetleń? najbardziej krytykowane? naj kontrowersyjne? co ty na to? pozdrowionka -Marcela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Nawet o wspomnieniach rozmawiałam niedawno z moim Słoneczkiem 😅. Możliwe zatem, że się pojawią tym bardziej, że mamy co świętować 😏 Myślę, że taka tematyka zaciekawi niejednego Czytelnika - będzie pikantnie! 🤤 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    2. bardzo czesto przywolujesz ta tajemnicza osobe. sloneczko to twoj chlopak? tez gra w awcie?

      Usuń
    3. Hejka! Na samą konspiracyjną myśl przyznam szczerze, że się zaśmiałam 😂 Wydaje mi się, że już kiedyś wyjaśniałam kim jest dla mnie moje Słoneczko zwane również Promyczkiem 😅 Uważam jednak (choć mogę się mylić!), że większość dziewczyn nazywa swoich chłopaków pieszczotliwie misiami (one mają takie urocze ogonki - w sensie misie, nie chłopcy! 🤣). A co do mojego Słonka to jest nim nie kto inny jak Iza (tak, tak mimo wielu pomówień mamy stały kontakt, który z dnia na dzień się umacnia 🥰). I owszem z tego co wiem to gra w Awatarię 🤭 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    4. jaka jest między wami różnica wieku i jak się dogadujecie?????

      Usuń
    5. Hejka! Jak już kiedyś wspomniałam kobiet z reguły się o wiek nie pyta, dlatego też zgodnie z tymi zasadami wolałabym bez ówczesnej zgody Promyczka nie udzielać aż tak poufnych danych 😅 Niemniej jednak uważam, że różnica wieku nie jest zbyt istotnym aspektem oceniającym danego człowieka. Mi na ten przykład z łatwością idzie się porozumieć zarówno z osobami bliskimi mi wiekiem, jak i tymi, którzy liczą już parę wiosen. Dla mnie to bez większej różnicy. Może to zabrzmieć trochę dziwnie, ale lubię poznawać światopoglądy ludzie bardziej doświadczonych przez życie, z których mogę coś wynieść na przyszłość czy zaspokoić swoją ciekawość. O ile oczywiście dana osoba, chce się podzielić swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na aktualną tematykę. 🤭 Myślę, że nasza przyjaźń coraz bardziej się zawęża i każdemu dnia stajemy się sobie bliższe. Wiadomo, jak to w przyjaźni czasem są wzloty, czasem i upadki, ale mimo tego zawsze staramy się znaleźć złoty środek i być zawsze obok tej drugiej jeśli jest potrzebna w takiej czy innej sprawie. Przyznaję, nigdy nie sądziłam, że ktoś ze społeczności Awatarii skradnie moje serce tak jak zrobiła to Iza. I choć to może z lekka wykraczające poza ustalony schemat, ale dzięki niej zyskałam siostrę i jednocześnie najlepszą przyjaciółkę w jednym. Wiem, że mogę zawsze na nią liczyć, podobnie jak ona na mnie. Kiedy trzeba sprowadzi mnie do parteru i będzie prowadzić mocno trzymając za rękę. My razem przeciwko całemu światu - zawsze i na zawsze 🥺💕

      Usuń
    6. Skąd wiesz ze nie jest to starsza babcia? xdd może ma z przyjazni z tobom jakies korzysci bo ludzie ze star nie mówili o niej przychylnych rzeczy

      Usuń
    7. Hejka! Przyznam szczerze, że się zdziwiłam skąd ten pomysł, ale drogi Czytelniku mogę Ciebie zapewnić o jednym Iza nie jest starszą babcią, więc jakby nie musisz się o mnie martwić (miło jednak o troskę!) 🥰 Korzyści? Hm brzmi kusząco 😏 Cóż ludzie ze [star] może powinni wreszcie zająć się swoimi sprawami i nie wtrącać nosa do nie swoich spraw - od razu świat byłby lepszy 🤔. A skoro wierzysz tylko wyssanym z palca teoriom to proszę Cię na przyszłość następnym razem zapytaj dwóch stron, a nie tylko jednej ze stron, bo to niesprawiedliwe wobec mojego Słonka 🥺💔

      Usuń
  2. Alex, twoje przemyślenia są cudowne i inspirujące. Obelgi, że jesteś automatem, są po prostu nieprawdziwe. Twoje pisanie jest pełne emocji i pokazuje prawdziwą Ciebie. Trzymaj tak dalej, jesteś wielką inspiracją dla wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Miło, że ktoś lubi się zaczytywać w moje często dość przydługie przemyślenia 🤭 Staram się jak mogę by nadać tym postom małego smaczku ☺️ Chyba popadnę w samozachwyt po tylu komplementach 😅 Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

      Usuń
  3. JESTES ZAJEBISTA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! No cóż, nie będę ukrywać, że tak nie jest 🤣 Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

      Usuń
  4. Jak zwykle te randomy sieją ferment odnośnie Ciebie, Alex. Nie wiem, co oni mają do Ciebie, dysponujesz ogromnym słownictwem. Na swoim blogu czujesz się swobodnie, a reszta to tylko może sobie patrzeć i podziwiać. ;) Od siebie chciałbym Ci złożyć najserdeczniejsze gratulacje za przekroczenie 100k odsłon na blogu, to jest mega rewelacyjny wynik. Twoje wpisy na blogu są zróżnicowanie, jest mnóstwo serii, masz super pomysły na rozwinięcie bloga! Powodzenia w dalszej działalności i z niecierpliwością będę wyczekiwał na kolejne posty z Twojej strony! Dzień bez czytania MA jest dniem straconym. ^^ To jak wbiłaś 100k to teraz lecimy po ćwierć miliona odsłon :) Jak coś to mamy kontakt ze sobą!

    //Mateusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Dziękuję za powtórnie złożone gratulacje 🥺 Chyba mamy nowe motto bloga, a mianowicie "dzień bez czytania MA, jest dniem straconym" 😂✌🏽 Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

      Usuń
  5. Dziękuję Alex za pomocny poradnik o przenoszeniu konta. Twoja wiedza i dzielenie się nią z innymi jest bardzo cenione :)) <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! A proszę bardzo - zawsze służę pomocą 🤗 Pozdrawiam i życzę miłego dzionka ❤️

      Usuń
  6. Czy przenoszenie kont jest konieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Otóż jest to konieczny zabieg, o ile oczywiście nie chcesz wówczas utracić swoich dotychczasowych zasobów oraz poziomu, image i komfortu. Jeśli nie zdecydujesz się na przeniesienie swojego konta (masz do tego absolutne prawo!) zostanie ono bezzwłocznie zamknięte razem z grą, a Ty utracisz do niej jakikolwiek dostęp. Decyzja należy tylko i wyłącznie do Ciebie 🙈 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    2. Chętnie bym przeniosła konto tylko za bardzo nie wiem jak.Ogólnie zatrzymałam sie na punkcie 4 ;ppp

      Usuń
    3. Hejka! Na spokojnie zaraz się wszystkim zajmiemy jeszcze raz 😇. Do kroku 4 postępowałaś zgodnie z wytycznymi, czyli otworzyłaś przeglądarkę bez wbudowanego Flash Playera i wyszukałaś interesującą Nas stronę, tak? Dobrze zatem po dokonaniu zalogowania na konto, które chcesz przenieść Twoim oczom ukazuje się strona główna platformy zawierająca różne reklamy, propozycje matrymonialne i tak dalej. Jeśli to mamy teraz wchodzisz na Awatarię tak jak zawsze czy to przez znajdujący się po lewej stronie pasek (tak jak na zdjęciu!) z listą aplikacji oraz gier, w które aktualnie grasz, czy przez kategorię znajdujaca się na niebieskim pasku "gry". Jeśli udało Ci się z powodzeniem odnaleźć i otworzyć Awatarię, na spokojnie możemy przejść do następnego kroku, a mianowicie kroku 5, w którym to Twoim oczom powinna pokazać się łudząco podobna ramka (zdjęcie z kroku 5!) Aby móc przejść dalej musisz kliknąć na niebieska ramkę znajdującą się pod ikoną "klucza", widzisz coś takiego? Jeśli tak to kliknij na nią bezzwłocznie i wtem przejdziemy do kroku 6 (widzisz już jesteśmy w połowie sukcesu!). W następnym kroku Twoim oczom powinna ukazać się mini instrukcja dotycząca kluczy (zdjęcie krok 6!), aby móc wziąć się za wypełnianie formularza musisz kliknąć niebieski guzik - wypełnij formularz i wtem zostaniesz automatycznie przeniesiona na nową kartę, w której Twoim oczom ukaże się formularz google do wypełnienia. Nie zrażaj się jednak tym, że jest w języku rosyjskim, gdyż wszystko masz przetłumaczone w kroku 7 łącznie ze zdjęciem. Jedynym wymagalnymi krokiem będzie zainstalowanie platformy Tortuga Gamę Center, ale o tym później - najpierw sprawmy, abyś doszła do tego kroku 🤗

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty