Gdzie dwóch się bije tam trzecia korzysta - Wyniki konkurencji półfinałowej

Witajcie!

Dzisiaj będziecie mieć mnie serdecznie dość. Cztery post pod rząd to okropność prawda? Hah mam nadzieję, że nie. Dzisiaj wyniki „A model is born”. Mamy już półfinał i dziewczyny grają o wielką stawkę. Dlatego postanowiłam trochę utrudnić zdobywanie punktów. Tak zła ja haha.

20 pkt. z głosowania to jeden dodatkowy punkt dla uczestniczki. Sonda pęka w szwach od nabitych głosów na swoje faworytki. Jeszcze nigdy nie widziałam abyście tak czynie brali w czymś udział, a do tego w sondzie. Hm… Ciekawe. 

Wyniki głosowania wyglądają następująco:

Ćwir Ćwir – 81 pkt. – 4 pkt.

Leviatan – 108 pkt. – 5 pkt.

Oki – 22 pkt. – 1 pkt.


Punktacja przedstawia się następująco:

Ćwir Ćwir – 32 pkt. + 4 pkt. = 36 pkt.

Leviatan – 27.5 pkt. + 5 pkt. = 32.5 pkt.

Oki – 33 pkt. + 1 pkt. = 34 pkt.

Dzisiaj z serią żegna się Leviatan. Uzyskałaś najmniej punktów w dzisiejszej konkurencji. Twoja interpretacja Kleopatry nie przypadła jurorom zbytnio. A głosowanie wyszło jak wyszło. Przykro mi się z Tobą żegnać. Najchętniej chciałabym abyście we trzy wygrały, ale tak się nie da. W całej serii pokazałaś nam bardzo wiele nie zawsze wychodziło tak jak oczekiwałaś, ale to, że dotarłaś do półfinału mówi samo za siebie. Dziękuję Ci, że zgłosiłaś się do niej i rozpoczęłaś przygodę pełną wzlotów i upadków. Słodkich niedźwiedzi jak i Lodowych Królowych. Mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie nam współpracować razem. Pozdrawiam całym serduszkiem kochana.

O finałowym temacie będę informować Was prywatnie i wkrótce się wyjaśni, która z Was wygra II edycję „A model is born”.

W finale o zwycięstwo powalczy Ćwir Ćwir oraz Oki. Która z Pań wygra? Okaże się wkrótce... 

Życzę miłego wieczoru

Alex


Komentarze

Popularne posty