Harry Potter czy Draco Malfoy - Dogrywka X konkurencji!

Witajcie!

Dzisiaj kolejny post z serii modowej. Tym razem z „A model is born”. Dzisiaj nie zajmuję Wam dużo czasu tylko powiem tutaj, że zapraszam do udziału w sondzie poniżej (jak zawsze). Dzisiaj przebiega dogrywka. Po tej konkurencji ogłoszę Golden Trio drugiej edycji tej serii.  Zapraszam do postu.

Ulubiona postać

Każdy znalazł w tej historii swoja ulubioną postać, którą odwzorował. Czy nie narzucony temat pomógł rozwiać dogrywkę między Paniami? Czy podołały powierzonemu zadaniu?

Przekonajmy się o tym:

Ćwir Ćwir

Moja opinia: Droga Sybillo moim zdaniem wyglądasz łudząco podobnie. Wybrałaś sobie trudne zadanie, ale mu podołałaś. Podoba mi się zastosowanie czerwieni z tą oliwkową nutą, a tymi kolczykami kradniesz moje serduszko. Według mnie to jedna z lepszych stylizacji w Twoim wykonaniu. Ocena 9.5/10.

Idę spać: Hmm twoja wersja nauczycielki wróżbiarstwa w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie nie przypadła mi do gustu! O ile tło jest na piątkę z plusem tak sama stylizacja zupełnie odbiega od tego, czego mógłbym się spodziewać po takich dobrych uczestniczkach. Wszystko psuje tutaj nieodpowiednio dobrana biżuteria oraz 'skąpa' spódnica, ja, wybrałbym także inną fryzurę! eh, mogło być pięknie. Dzisiaj 4/10

LetitBreathe: Sama stylizacja jest super, jednak jak dla mnie nie za bardzo przedstawia Sybillę. Sybilla zostawała raczej w odcieniach ciemnej zieleni oraz brązu, więc nie do końca moge zrozumieć twoją jasną koloryzację. Najbardziej wpasowują się do twojej postaci okulary, jednak reszta jest jak dla mnie nie dopasowana. Ocena: 7/10

CapoAutante: Mam mieszane uczucia co do twojej stylizacji. Wpadłaś na fajny pomysł odtworzenia Sybilli. Szacun i duży plus za to bo nie miałaś łatwo. Niestety według mnie nie pasuje tutaj do siebie nic z wyjątkiem zielonej sukienki i opaski. Czerwona koszula też w sumie ładnie się wpasowuje do tych zielonych ubranek. Ale to wszystko. Przykro mi. Stylizacje oceniam na 6/10

Leviatan

Moja opinia: Nie zbyt przepadam za ptactwem, a już w szczególności sowami, ale ta w Twoim wykonaniu jest świetna. Pozazdrościć pomysłu i kreatywnego połączenia. Dzisiaj pokazałaś jak się wzbić do góry i to wielki plus. Nie zmieniłabym tutaj nic. Jestem oczarowana. Ocena 8/10.

Idę spać: Jestem wprost zakochany! Ta sówka to absolutny zwycięzca dzisiejszego odcinka! Słodka i urocza, wymieniłbym tylko kolczyki na mniej szykowne oraz zmienił spódnicę, jednak mimo wszystko ta uczestniczka definitywnie wygrywa! 10/10

LetitBreathe: Twoja stylizacja jest cudowna! Po ogarnięciu kogo przedstawiasz, już rozumiem również dopasowane tło hahah. Koloryzacja jest super dopasowana i do tego super się ze sobą łączy. Jest też lekkie futerko, a twoja fryzura jeszcze bardziej mi się kojarzy właśnie z Hedwigą! Cudownie. Ocena: 10/10

CapoAutante: Podoba mi się twoje odzwierciedlenie sowy Hedwigi. Nie pasuje mi tutaj tylko to bolerko. Cała reszta dobrze się prezentuje, ale niestety tylko dobrze! Brakuje mi tutaj tego szału, którego pokazałaś w poprzednich stylizacjach. Przyczepie się jeszcze do tła, bo twoja postać się z nim zlewa przez odcienie szarości. Stylizacje oceniam na 7/10 

16.11.18

Moja opinia: Stylizacja sama w sobie jest łudząco podobna. Chociaż zmieniłabym tutaj parę dodatków. Zabrałabym tutaj to futerko, a także ten pas „Wiedźma”. Cała reszta jest w porządku. Doczepiłabym się do koloru włosów (nieistotnie, bo nie podlega ocenie, ale na przyszłość) poszła bym tutaj w odcień blondu jednak. Dzisiaj dla mnie ocena 7/10.

Idę spać: Jestem zaskoczony! To jak przeistoczyłaś się w tę postać zapiera dech w piersiach! Muszę także wspomnieć o twarzy, bo ta jest dopasowana niemal idealnie. Peleryna, pas oraz buty to mistrzowsko dodane elementy, sam zrezygnowałbym tylko z kapelusza. Daję 8/10

LetitBreathe: Wooow! Twoja stylizacja jest dzisiaj najlepsza. Wszystko jest super dopasowane do Lucjusza. Włosy i laska, które najbardziej go reprezentują, są tutaj również. Jak dla mnie bomba i to ty powinnaś wygrać! Ocena: 10/10

CapoAutante: Zdradzisz mi tą tajemnice? Jak ty to robisz? Nie było jeszcze twojej stylizacji, które nie wypadłaby fenomenalnie. Z każdą konkurencją świetnie sobie radziłaś i radzisz w tym momencie. Życzę ci dalszych sukcesów, nie zawiedź mnie! Wracając do twojej dzisiejszej stylizacji... Nie odjęłabym nic ani nic bym nie dodała. Perfecto! Stylizacje oceniam na 10/10 

Oki

Moja opinia: Tonks. Otóż moja kochana powiem krótko i zwięźle. Moja druga faworyta dzisiejszego postu. Podoba mi się to jak dobrałaś ze sobą wszystkie części tej różowo-czarnej układanki. Nimfadora to osoba, która jest w stanie zrobić wiele dla swoich przyjaciół i najbliższych. Moim zdaniem pokazałaś nam naszą pokręconą czarownicę. Ocena 9.5/10.

Idę spać: Ta metamorfoza to jakże trudna do odwzorowania postać, jednak dobrze wybrnęłaś. Brakuje mi tylko różdżki! Mogłaś zastąpić nią kolczyki jednak dzisiaj daje 6/10

LetitBreathe: Wow! Super dopasowałaś oba kolory, które właśnie reprezentują Nimfadorę. Motyw czarodziejstwa również jest - kapelusz wiedźmy oraz peleryna. Jak dla mnie super, jednak nadal czegoś mi tutaj brakuje. Może coś w stylu torebki? Ocena: 9/10

CapoAutante: Twoja stylizacja bardzo ładnie się prezentuje. Dobierając różowe elementy w ubiorze zadbałaś o to, by różowe tło nie zlewało się z postacią. Jedynie buty ze złotym elementem i bransoletka na dłoni mi tutaj nie pasują. Tak to bomba! Ty i 16.11.18 wypadłyście dzisiaj najlepiej. Stylizacje oceniam na 8,5/10

Jestem ciekawa jak Wam podobają się powyższe stylizacje oraz to „Która postać przypadła Wam do gustu najbardziej?” – podzielcie się w komentarzach swoimi opiniami oraz zagłosujcie w sondzie.

Życzę Wszystkim udanego wieczoru

Alex

sonda

Komentarze

  1. 16.11.18 nie ma pasu wiedźmy na sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż ma. Tylko zapewne pomyślałeś/aś o innym z innego kompletu. Mi tutaj chodzi o pasek do stroju z poprzedniego eventu halloweenowego 2020 r. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty