I can you feel the love tonight - II konkurencja "O północy w Paryżu"

Witajcie!

Ponownie dzisiejszego dnia. Kilka osób z Was miało dzisiaj okazje czytać post pisany
z mieszanką smutku i rozżalenia, ale po kilku minutach znikną on z bloga. Wiele osób chciało go przeczytać, ale już go nie było.

Przepraszam za ten post. Teraz czuję wykwitające czerwone plamki na moich policzkach. Trochę mnie poniosło i tak jak napisali mi przyjaciele „gadam głupoty”. Uwaga! Uwaga!  Przyznaję rację. Czasem mi się to zdarzy.  Jak to uznaje Madzia jestem Królową Przesady teraz wychodzi również na to, że Głupoty również haha. Już dobra dobra nie obrastajcie mi tam w piórka. Co za dużo to nie zdrowo.

Czekaliście na kolejne poczynania uczestniów „Amorous Attempts”? Ja to już tylko odliczam sekundy aż to wypuszczę. Życzę miłego czytania i do zobaczenia poniżej.

O północy w Paryżu

Paryż to jedno z najpiękniejszych miast świata emanuje w nim niepowtarzalna atmosfera, niezwykły romantyzm oraz czar. Paryż to idealny zakątek dla par.

Dla naszych par wymyśliłam konkurencję, która będzie wymagać od nich pokazanie nam swojej miłości. Tym razem płeć piękna (nie mówię o Panach haha) miała znacznie łatwiej. Założenie sukienki, para szklanych pantofli i można ruszać na miasto.  Zatem sprawdźmy jak to wyszło.

[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Cóż za urocza para. Wasze stylizacje mnie urzekły. Cudownie ze sobą współgracie. Mimo tego jednak czuję jakiś  niedosyt. W poprzedniej konkurencji wydaję mi się, że wypadliście lepiej.  Ocena:  9,5/10
Jurorka: Wasza stylizacja jest oszałamiająca i jakże oryginalna. Bardzo podoba mi się tutaj zastosowanie tej spódnicy. Zasłużone 10/10. Oby tak dalej!

Juror: Jestem zachwycony. Tym razem w 100% mnie kupiliście. Świetnie, że postaraliście się w tej stylizacji o trzeci kolor,  który robi tutaj dobrą robotę. 10/10

Jurorka: Lizusy wyglądacie słodko. Na samym początku skupię swoją całą uwagę na  Pauli, która zrobiła cudowną stylizację. Cieszę się, że nie poszłaś w czerwony gorset. Szczególnie podoba połączenie tej białej bluzki „Malachit” ze spódnicą „Zaczarowanie”. Użycie tych kabaretek mogłoby zaważyć na tym czy cała kompozycja będzie dobrze się prezentować czy też nie - z nimi to nigdy nic nie wiadomo. U Ciebie Paula podoba mi się cały strój. Jeśli chodzi o Kubę. Tutaj ta czapka kojarzy mi się bardziej z Rosją niż z Francją. Może i się czepiam, ale mały minus za to. Całokształt prezentuje się wyśmienicie. Ocena 9/10

 

[star] Ćwir Ćwir i SR SAINT SR

Jurorka: Hmm.... Przemku widzę, że poszedłeś w koszulę „Kapelusznik” , ale dlaczego zakryłeś kokardę szalikiem? Dodaje ona tyle uroku stylizacji, która lepiej wtedy połączyłaby się z lookiem żony. Rozumiem, że chciałeś zakryć siateczkę w spodniach „Mag”, ale mogłeś dać zwykłe czarne spodnie. Skarpetki mogłeś sobie odpuścić. Co do Ciebie Kasiu to nie powaliłaś mnie dzisiaj również. Mogłaś pomyśleć nad innymi nakryciem głowy i okularami. Rajstopy też mogłyby być inne. Ocena:  6/10
Jurorka: Elegancko i stylowo. Nic tu nie jest przesadzone. Jednak do pełnej dziesiątki brakuje tego "wow". 9/10

Juror: Wyglądacie rewelacyjnie! Myślę, że Paryż o północy byłby Wasz. Brawo! 10/10

Jurorka: Może tym razem zacznę od Przemka. Hm… Dopasowałeś się do swojej partnerki w 100%. Podoba mi się użycie tutaj tej laski Milordzie. Chciałabym Ci się doczepić, ale nie mam zbytnio do czego. Jeśli chodzi o Twoją partnerkę – Kasię. To tak, wszystko wygląda świetnie, ale zmieniłabym Twoje nakrycie głowy na coś innego. Powiedź mi kochana, gdzie kupiłaś te buty? Ocena 9/10

 

[tsc] Oki i [star] CapoAutante

Jurorka: No muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Wasze stylizacje są zachwycające. Jedyną uwagę mam do tego pasa „Wiedźmy”, ponieważ moim zdaniem jest zbędny. Ocena: 9,5/10
Jurorka: Nie podoba mi się propozycja pani po lewej. Natomiast do pani po prawej nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo ładnie. Ocena 7.5/10

Juror: Moją uwagę przykuło tło, plus za nie. Na samą stylizację dosyć przyjemnie by się patrzyło, gdyby nie taka duża ilość ozdób. Zwróćcie na to uwagę następnym razem. Ocena 7/10 

Jurorka: Moje Kochane wyglądacie zjawiskowo. Byłam uprzedzona do użycia te gorsetu przez uczestników, ale w tym zestawieniu wygląda obłędnie. Pas „Wiedźmy” trochę psuje tutaj efekt „Wow”. Oby tak dalej dziewczyny. Ocena 9.5/10

 

[160] Najgłupsza I [star] głupia

Jurorka: Wybrałyście widzę bezpieczną opcje jeśli chodzi o kolory. Myślę, że to dobre i na plus, że nie poszłyście w czerwień jak większość. Wypadłyście w porządku w tej konkurencji. Nie poszłyście klasycznie w gorset co mnie bardzo cieszy. Podoba mi się wykorzystanie tej sukienki  Najgłupsza. Ocena:  6,5/10

Jurorka: Wyglądacie jak typowe Paryżanki, ale jak dla mnie za mało zjawiskowo. 8.5/10

Juror: Myślę, że tak ubrane Paryżanki mógłbym często mijać na ulicy. Wasze stylizacje wyglądają na zwyczajne. Podobają mi się, ale raczej nie na odwiedzenie w nich Paryża o północy. 7,5/10

Jurorka: Dzisiaj zdecydowałyście się na brąz i bordo. Podoba mi się tutaj użycie przez Was apaszki „Tulipan” wyglądacie świetnie. Oby tak dalej Kochane. Ocena 9.5/10

 

[Buna] Śrek zielony oraz Śrek zielony

Jurorka: Ładnie się prezentujecie, ale nie zachwycacie. Myślę, że stać Was na więcej. Patrycjo gdybyś nie pozostawiła nagich nóg tylko ubrała, np. kabaretki bądź jakieś inne rajstopy prezentowałabyś się znacznie lepiej. Pokombinowałabym z inna bluzką lub marynarka. Mariuszu w Twojej stylizacji nie podoba mi się dobór tego sweterka. Koszula wyglądałaby znacznie lepiej. Zastanowiłabym się również nad kapeluszem. Bez niego wydaje mi się, że nawet wypadłbyś lepiej. Fajnie połączyłeś marynarkę z luźnymi spodniami. Ocena: 6,5/10
Jurorka: Bardzo ładne, eleganckie stylizacje. Dodałabym jedynie jeszcze jakieś rajstopki lub naszyjnik i byłoby idealnie. 9.5/10

Juror: Ładnie, ale bez szału. Wasze stylizacje wyglądają łagodnie, jak na Paryż o północy. Osobiście, wolałbym tutaj ciemniejsze barwy. Jeśli chodzi o dodatki i tło to są na miejscu. 7/10

Jurorka: Widzę, że Panowie mają parcie na te włosy. Wasza stylizacja nie jest najgorsza. Wyglądacie trochę jak flaga Polski. Dodałabym tutaj jakiejś rajstopki. Dzisiaj dla mnie bez większego szału. Ocena 7/10

 

[star] LetitBreathe i [MMXV] Idę Spać

Jurorka: Prezentujecie się w porządku. Nie powodujecie może jakiegoś ogromnego  szału, ale stylizacje są ciekawie.  Idę spać nie rozumiem po co ten łańcuch ubrałeś. LetitBreathe nie myślałaś może, żeby użyć więcej biżuterii?  Ocena: 8/10
Jurorka: Bardzo przypadła mi do gustu stylizacja Idę Spać. LetitBreathe nie wypadłaś źle lecz zmieniłabym dół garderoby. Dla mnie 8.5/10 

Juror: LetitBreathe, moim zdaniem, wypadłaś trochę gorzej przy propozycji Idę Spać. Inaczej dobrałbym dół, szczególnie buty. Reszta bez większych zastrzeżeń. Ocena 8/10

Jurorka: Zuziu zmieniłabym tutaj ten czarny żakiet, a tak poza tym cała stylizacja komponuje się bardzo dobrze. Jeśli chodzi o Oskara stylizacja jak najbardziej na plus, ale znów ten kapelusz. Może i mam do niego uprzedzenie, ale w tej stylizacji również mi nie pasuje. Ocena 8/10

[star] Goldzia oraz Naćpany

Jurorka: Hmm… Nie wiem co o tym myśleć. Nie powiedziałabym, że jest to „O północy w Paryżu”. Jakubie jak mam być szczera to swoją stylizacją przypominasz mi Marcina Tyszkę. Mogłeś zamiast czarnej koszulki dobrać biała koszulę, a  ze skarpetek totalnie zrezygnować. Goldziu spodziewałam się czegoś lepszego. Ten płaszcz nie prezentuje się tu dobrze. Mogłaś dobrać jakieś rajstopy i jakąś biżuterię. Cała stylizacją jest moim zdaniem zbyt prosta i nudna. Ocena: 4,5/10
Jurorka: Fenomenalnie! Wszystko mi tutaj pasuje wręcz idealnie. Nie mam się do czego przyczepić. 10/10

Juror: WOW, podziwiam Was za ten pomysł. Wszystko ze sobą współgra, od kolorów po dodatki. Gratuluję! 10/10

Jurorka: Już Ci to powiedziałam Kubo przedpremierowo, że wyglądacie świetnie, ale teraz otwarcie mogę powiedzieć, że wyglądacie wprost idealnie. Zakochałam się w Twojej stylizacji Kubo naprawdę wyglądasz bajecznie (to sprawka tego niebieskiego szalika). Natalio natomiast u Ciebie podoba mi zastosowanie tego kardiganu „Sport Style” z tą sukienką „Love”. Moi Kochani ocena 10/10.

 

[Buna] Oliws oraz Kamciora

Jurorka: Miło się patrzy na te stylizacje. Jednak bardziej do mnie przemawia ta po lewej stronie. Oliws, podoba mi się dopasowanie kurteczki do całokształtu i kapelusza. Mogłaś pomyśleć nad innym dołem lub bluzeczką. Rękawiczki mogłaś sobie darować. Bardzo ładnie dopełniłaś wszystko makijażem i fryzurą.  Co do Twojej stylizacji Kamciu, to nie powala mnie ona, ale to nie znaczy, że jest brzydka. Mogłaś zrezygnować z tych rękawiczek i może pomyśleć nad czarną górą. Tak samo jak u Oliwas fajnie, że pomyślałaś o fryzurze i makijażu. Ocena : 7/10
Jurorka: Nie przekonuje mnie pomysł pani po prawej. Jak dla mnie za dużo się dzieje, plus nie łączymy dwóch wzorów...  Albo kokarda albo spódnica. Pani po lewej natomiast wygląda po prostu dobrze. 7.5/10

Juror: Bardzo eleganckie stroje. Praktycznie nie ma się do czego przyczepić, ale zmieniłbym buty u Kamci i pozbył się tej kokardy. Trochę te dodatki u Ciebie ciążą. 8,5/10

Jurorka: Podobają mi się Wasze pomysły. Pokazałyście dopiero dwie, ale obie są świetne. Podoba mi się kostium bordowo czarny z zastosowaniem kapelusza z „Czarnej Rosy”. Ocena 9/10

 

[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: Podoba mi się. Widzę Herciu, że próbowałaś odwzorować postać mężczyzny w tej stylizacji. Muszę przyznać, że Ci się udało! Ładnie skomponowałaś ze sobą ubranie. Z dodatkami nie szalałaś, ale mogłaś dorzucić coś jeszcze. Może jakiś błysk? Markizo, odnosząc się do Ciebie również podoba mi się całość. Jednak brakuje mi czegoś co mogłoby jeszcze bardziej dopełnić ta stylizacje. Ocena:  8,5/10
Jurorka: Jest okej ale bez szału. Spodziewałam się czegoś więcej. W końcu to randka w Paryżu we're talking about. 7.5/10

Juror: Kupuję koncepcję z użyciem wąsa. Całość ładnie się komponuje, oprócz tła. Co do niego, to mogłyście użyć jednego przedmiotu, który nie wychodziłby tak z kadru. Ocena 8/10.

Jurorka: Dobry Avatarze! Ta stylizacja jest boska! Panowie możecie czuć się zazdrośni przy takim konkurencie. Kubo, Natalio wybaczcie, ale ta stylizacja wygrywa dzisiaj według mnie. Nie mam się do czego doczepić. Jestem zauroczona Wami dzisiaj dziewczyny. Ocena 10/10

 

[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Moim drodzy, Wasza stylizacja jest ładna, ale oczekiwałam czegoś bardziej twórczego. Rozumiem, że gotowe stroje z Eventu Zimowego przypadły Wam do gustu. Eixip, mogłeś do koszuli dobrać czarny dół, natomiast ty Pixie mogłaś zdecydować się albo na sukienkę, albo na futerko.  Miałaś mnóstwo możliwości, a wydaję mi się, że poszłaś na łatwiznę tak samo jak małżonek. Ocena:  5/10
Jurorka: Jest ładnie, lecz mogliście poszaleć z kolorem. Dużym minusem jest to, że połączyłaś futro z tą sukienką...  No szkoda. 6/10

Juror: Nie popisaliście się, szczególnie Pixie. Mimo, że wygląda to całkiem całkiem, to użyłaś gotowej góry, co źle wpływa na waszą ocenę. Jeśli chodzi o Eixip, to wieje nudą. Dla mnie 6/10

Jurorka: Wasza stylizacja jest ładna. Brakuje mi Waszego pazura. Jest tutaj tak miło i romantycznie. Nie jest źle, ale liczę, że następnym razem będzie diabelnie ;) Ocena 7/10.

 

[star] Izabella oraz Patryk

Jurorka: Nie jest najgorzej. Szkoda, że nie zgraliście się. Nie widać tu współpracy tylko jakbyście oboje osobno robili stylizacje. Izabello myślę, że czarne podkolanówki prezentowałyby się tu dużo lepiej niż te, na które się zdecydowałaś. Patryku odnośnie Ciebie to powiem szczerze, że nie jestem jakoś szczególnie przekonana do tego co zaprezentowałeś. Ten szalik mogłeś odpuścić i wydaję się, że lepiej, by to wyglądało z białą koszulą. Ocena: 5.5/10
Jurorka: Jest całkiem nieźle. Świetny pomysł z dodaniem tych kolczyków Izabello. Jednak nie przekonuje mnie stylizacja Patryka. Szkoda, ze użyłeś tylko jednego koloru. Dodatkowo za mało elegancji jak na randkę w Paryżu. Ocena 7.5/10 

Juror: Przy outficie Patryka jestem na nie. Celowanie w jeden kolor, to zwyczajne pójście na łatwiznę. Dodatki też wyglądają na przypadkowe. Izabella wypadła o wiele lepiej. Sprawiłaś, że stylizacja wygląda świetnie. 5,5/10

Jurorka: Izo powiem Ci szczerze, że Twoja stylizacja wygląda zjawiskowo. Zastosowanie kapelusza „Heart” dodaje Ci uroku. A w tych butach się zakochałam się. Wyglądasz świetnie. Patryk zdecydowałeś się dzisiaj odejść trochę od propozycji swojej partnerki co nie jest błędem. Moim zdaniem wyglądasz całkiem nieźle zmieniłabym jedynie te buty na jakieś inne. Ocena 8/10.

 

[tsc] Julcia i [star] Primevere

Jurorka: Widzę Primevere, że poszłaś w klasyczna stylizacje z gorsetem. Spodziewałam się czegoś lepszego. Te buty to totalna klapa, spódnica z całkiem innej szafy. Twoja stylizacja niestety, ale mi do gusty nie przypadła. Całe szczęście Julcia nadrobiła swoją nietypową dość, ale ładna stylizacją. Bardzo podoba mi się, że wykorzystałaś tą sukienkę. Świetnie dopasowałaś obuwie jak i dodatki. Ocena:  6/10
Jurorka: Ciekawa propozycja obydwu pań. Nie mam większych zastrzeżeń. Stylizacja Julci ładnie ze sobą współgra. Odpuściłabym jedynie te rękawiczki u Primevere. Ocena 8/10

Juror: Pomysł Julci wydaje się ciekawy. Widać, że chciałaś spróbować czegoś innego, ale nie bardzo to do mnie trafia. Wygląda to, jakbyś chciała zamienić się w jednego z kwiatów za Tobą. Co do Primavere, to wyszło w porządku. Zamieniłbym tylko te kolczyki na inne. Ocena 7.5/10

Jurorka: Widzę, że zdecydowałaś się na tą bajkową stylizację Julio. Widząc Ciebie bez przyjaciółki wyglądałaś niezbyt przekonująco. U Primevere podoba się zastosowanie tej spódnicy „Glamour” chociaż ten gorset coś mi tutaj pasuje i nie pasuje. Coś bym tutaj pokombinowała jeszcze. Ocena 7.5/10

[Club] Hejka i [Buna] Naklejka

Jurorka: Stylizacje są jak najbardziej poprawne i trafiają w temat. U Pani w białym garniturze zmieniłabym kolczyki na jaśniejsze. Wtedy lepiej byś się prezentowała. A co do koleżanki obok to na Twoim miejscu zdecydowałabym się na jakieś rajstopy. Ocena: 8/10
Jurorka: Wpasowałyście się idealnie w temat Paryża. Stylizacja jest super ale brakuje tego efektu "wow". Ode mnie 8.5/10.

Juror: Kompozycyjnie OK. Ale czy pasujecie do konkurencji? Myślę, że nie do końca. Czuć tutaj Paryż, ale zdecydowanie nie nocą.  Brakuje Wam pazura, którego niestety nie udało się nadrobić makijażem. 7/10

Jurorka: Czuję ten klimat Moje Kochane. Jestem dziś Wami kupiona. Prostota stylizacji, ale dla mnie jest dzisiaj bardzo dobra stylizacja. Zaczniecie mały krokami, a skończycie z przytupem. Mam rację? Mam. Ocena 8/10.

 

Podsumowując drugą konkurencję jaką było „O północy w Paryżu”. Miejsce zakochanych troszkę zakręciło naszymi uczestnikami. Widzę, że niektórzy z Was wzięli sobie uwagi jurorów do serca i Wasze stylizacje są o niebo lepsze niż poprzednie.

 

Kolejne dziesiątki już poleciały. Dzisiaj do postu nie będzie sondy. Pytanie nasuwa się samo – „Dlaczego?”. Szykuje dzisiaj coś dla Was. Sonda wydłużyłaby wszystko, a tego nie chcemy.

 

Na ten moment chciałabym życzyć Wszystkim Czytelnikom miłego popołudnia.

Z poważaniem Wasza

Alex

Komentarze

Popularne posty