XI Konkurencja - Egipska Władczyni

Witajcie!

Na samym początku chciałabym zaznaczyć pewną kwestię.  Wczorajsze wydarzenie skłoniło mnie do pewnych rozważań. Może zacznę trochę mniej tajemniczo. Dla mnie dodawanie postów tutaj na blog jest bardzo ważne i wręcz czuję małą satysfakcje widząc, że dana tematyka wzbudza wśród Was tyle zainteresowania. Krótko ujmując schlebia mi to. 

Naprawdę cieszę się, ale (zawsze mam jakieś, ale) chcę zaznaczyć (przykładowo), że niektórzy z Was czekają na finał „A model is born” ja również, ale oprócz gry, blogosfery i pisania nowych postów posiadam również życie prywatne poza pixelowym światem, szkołę czy swój wolny czas. Jako blogerka powinnam o tym pomyśleć wcześniej tak wiem… 

 Jeśli jednak dany post będzie miał się pojawić będę Was o tym informować tak jak zawsze. Nie musicie mi przypominać, że miał pojawić się taki czy inny post, bo jestem tego świadoma, ale nie zawsze mam na to czas i czy też ochotę, by coś wstawić (też mam gorsze dni). A to, że widzicie, że „Alex jest w grze” nie znaczy wcale tego, że jest na niej skupiona w 100%. Pewne osoby wiedzą, że potrafię robić tysiąc innych rzeczy na raz - będąc na grze. Podzielność uwagi i te sprawy, ale na dłuższą metę jest to uciążliwe. Dlatego proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Posty jeśli będą miały się pojawić to tak będzie.

Finał tuż tuż. Wręcz przed nami ta i ostatnia konkurencja. Kto wygra drugą edycję „A model is born”? Jesteście ciekawi ja również. Dzisiaj mamy środę. Więc jeśli się ze wszystkim wyrobię finał planuję piątek-sobota ok. godziny 18:00. To może ulec zmianie jeszcze. Dokładne informacje wrzucę jutro. Muszę zorganizować salę i dokupić parę przekąsek. Ale o tym jutro

Dziewczyny miały za zadanie odwzorować stylizację Egipskiej Królowej – Kleopatry. Zapewne większość z Was zna ją (może nie osobiście) z lekcji Wok’u czy też Historii jako córkę Ptolemeusza XII Auletesa.

Zobaczmy zatem jak poradziły sobie nam nasze półfinalistki:

Ćwir Ćwir

Moja opinia: Kasiu jestem pierwszą Kleopatrą, którą przychodzi mi dziś oceniać. Może najpierw zacznę od tego co mi się tutaj podoba. Sukienka „Leia” w tym odcieniu piasku komponuje się bardzo dobrze.  Podoba mi się tutaj również to, że nie użyłaś zbyt dużo dodatków. Chociaż jak to ja zmieniłabym tutaj tą złotą opaskę „Elvis” na inną zbyt gryzie się z całą resztą kostiumu. Tło jest tylko miłym dodatkiem. Jest jak najbardziej na plus. Dzisiaj oceniam Ciebie na 8.5/10.

Idę spać:  Zaczynając od twarzy, zupełnie nie przypomina Kleopatry! Jasne włosy oraz nachalne strasy nie napawają radością, bo to najgorszy make-up w zestawieniu... Przechodząc przez ubiór- Ten jest w porządku, trochę mdły, ale to przecież kolory złota definiują córkę Ptolemeusza XII Auletesa. Jedynie przeszkadza mi tutaj 'materiałowa' opaska, wierzę, że stać Cię na więcej. Ocenę kończę na tle... Mam wrażenie, że jest bardzo nonszalanckie i mogło być zdecydowanie lepsze, szczególnie teraz, w półfinale! Dzisiaj tylko 6.5/10

LetitBreathe: Pomimo iż użyłaś tylko jednego koloru, złota, i tak według mnie twoja stylizacja prezentuje się powalająco. Widać w niej tą królewskość, lekką tematykę Kleopatry no i bogactwo. Zabrakło mi w niej odrobinę większej ilości dodatków, np. na ramionach, aby nie było tam tak pusto. Ocena: 9/10

CapoAutante: Stylizacja jest ładna i wpasowuje się w temat, jednak wydaje mi się że poszłaś tutaj na łatwiznę, ponieważ 98% twojego ubioru jest z projektanta. Pozostałe 2% to złota bransoletka i opaska na głowie. Jednak stylizacja mimo to bardzo mi się podoba! Nie zapominajmy tylko, że Kleopatra miała czarne włosy. Żółte strasy na twojej twarzy dodają uroku twojej stylizacji. Przechodząc do tła.... Śmiało mogę powiedzieć że nie mogłaś lepiej go dobrać do swojej stylizacji. Stylizacje oceniam na 8/10

Leviatan

Moja opinia: Podoba mi się to, że połączyłaś czarne włosy z tą opaską „Avagirl”. Tutaj widzę trochę takie połączenie Jasminy i Kleopatry. Co prawda użyłaś właśnie spodni Dżasminy, które wyglądają dosyć dobrze. Tylko ta złota bluzka mi się tutaj tak odcina. Wybacz, Levi ale pomimo dodatków to Twój jeden z gorszych strojów tej serii. Przykro mi, ale dzisiaj tylko 6/10.

Idę spać: Muszę tutaj powiedzieć dwie rzeczy. Pierwsza, stylizacja- Jest świetna, ten nowy sposób przedstawienia ostatniej królowej Egiptu bardzo mi się podoba, zbędne, natomiast są tutaj te 'rękawice' oraz nieodpowiedni naszyjnik, Powinnaś uważać z dodatkami, bo od tego złota może rozboleć głowa, hehe. Muszę napomknąć o wspaniałej twarzy! Te cienie, które są wprost charakterystyczne dla postaci, wygrywają! Druga sprawa- tło, które wprost prosi o pomstę do nieba! Nie widziałem bardziej tandetnego, wybacz. Ratuje Cię to, że to nie ono jest tutaj najważniejsze, bo stylizację kupuję! Dzisiaj naciągane 7.5/10

LetitBreathe: Wow! Cała stylizacja wygląda super, dopasowanie kolorystyki oraz makijażu do stylizacji wygląda cudnie. Widać w tobie Kleopatrę, jednak odpycha mnie trochę dolna część. Te spodnie pasują mi bardziej do tematyki Aladyna, a nie Kleopatry. Jedyny minus na dzisiaj! Ocena: 9/10

CapoAutante: Twoja stylizacja przypomina mi bardziej Dżina w wersji damskiej lub Jasmine z Aladyna, niż Kleopatrę. Zawiodłam się, bo myślałam że czymś mnie dzisiaj zaskoczysz, tak jak robiłaś to w poprzednich konkurencjach. Przykro mi, ale twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu, a w dodatku nie jest na temat. I myślę że nie tylko ja nie widzę tutaj podobieństwa do Kleopatry. Jedynie tło jest tutaj na temat. Stylizacje oceniam na 5/10

Oki

Moja opinia: Szczerze? Nie spodziewałam się takiej wersji Kleopatry. Jest tak unowocześniona. Teraz to mnie zaskoczyłaś. Podoba mi się użycie koszuli „Vouge”. Zmieniłabym tutaj tą spódnicę na coś innego. Dodatki są jak najbardziej na plus. Moim zdaniem wyglądasz dzisiaj świetnie. Ocena 8/10

Idę spać: Zazwyczaj, gdy ktoś mnie zaskoczy, zaczynam swoją wypowiedź od 'wow'. Tutaj chciałoby się powiedzieć WOOOOOAAAH! Zważywszy na subtelne a zarazem delikatne i klasyczne tło, które dziś jest najlepsze, ale i makijaż- równie delikatny i przykuwający uwagę, no i oczywiście - w końcu stylizację, która podoba mi się dziś najbardziej, za małym wyjątkiem rękawic, to i tak Tobie daję dzisiaj 10/10! Zabieg z sondą był świetny, bo nie ukrywam, że myślałem, że to z tobą będziemy musieli się pożegnać. Po dzisiejszej konkurencji, nie mogę do tego dopuścić! Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz! Daję 10/10

LetitBreathe: Ajć! Nie wiem jakim zdjęciem się inspirowałaś, jednak stylizacja wygląda niezbyt dobrze. Nie podoba mi się główna część, dodatki są w porządku. Zamiast spódnicy i tego topu mogłaś dać jakąś złoto-białą sukienkę. Według mnie, ta stylizacja nie jest warta finału. Ocena: 6/10

CapoAutante: Według mnie wypadłaś w dzisiejszej konkurencji najlepiej z 2 pozostałych finalistek. Nie poszłaś na łatwiznę i zaszalałaś z dodatkami. Podoba mi się! Tło dobrałaś równie idealnie co Ćwir Ćwir. Kawał dobrej roboty! Stylizacje oceniam na 9/10

Pod postem będzie znajdować się sonda. Mam nadzieję, że czynnie weźmiecie w niej udział. Wasze głosy mogą zmienić to kto zagra w Wielkim Finale. Dlatego też zapraszam Was poniżej, do tej sekcji. Głosowanie będzie trwać do 28 stycznia 2021 r. do godziny 15:30.

Czekam również na Wasze komentarze pod tym postem – „Kto Waszym zdaniem powinien wygrać II edycję „A model is born”?

Miłego wieczoru

Alex


sonda

Komentarze

  1. Szkoda, że odpadła 16.11.18 kibicowałam jej od samego początku. Jest bardzo kreatywna i ma świetny gust.. aż trochę zazdroszczę 🥺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak juror może dać naciąganą note ? Niech oceni na tyle ile powinien. Bez komentarza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty