Za małe, za kuse, a może za duże...? - konkurencja "Oversize"

Witajcie!

Na samym początku chciałabym ogłosić parę spraw organizacyjnych. Jestem świadoma tego, że zalegam przynajmniej z trzema postami – i przepraszam wszystkich z tego miejsca. I może marnym wytłumaczeniem jest to, że zaczęła się szkoła i moje zaangażowanie w blog trochę osłabło, ale powoli chcę to zmienić.

Zapewne zauważyliście, że teraz na MA pojawiają się jedynie posty z seriami modowymi. Wkrótce (może) i w tym tygodniu pojawią się dwa posty z „Krótkimi Historyjkami” (niech ktoś mnie zmusi, by do tego siąść - błagam haha), recenzja „Film VS Książka”, „20 szybkich pytań”, a także wiele wiele innych postów już niebawem.

To co gotowi na kolejną dawkę pozytywnej energii razem z uczestnikami „Amorous Attempts”? Bo ja wręcz nie mogę się już doczekać od ogłoszenia pierwszego tematu serii. Życzę miłego czytania i do zobaczenia poniżej.

Czym jest oversize?

Oversize
Z języka angielskiego słowo „Oversize” oznacza coś większego niż zazwyczaj. Opisuje ono ubrania, które powinny wyglądać na zbyt duże na naszej sylwetce. Termin ten nie odnosi się jedynie to ubrań, ale i również do dodatków oraz elementów garderoby takich jak guziki, spinki, opaski, kołnierzyki.

Zadaniem rywalizujących ze sobą par, było stworzenie stylizacji na powyższy temat. Wspomnę tutaj tylko, że Panowie w tym starciu mieli łatwiejsze zadanie od swoich uroczych partnerek, gdyż w ich garderobie przewagą ubrań są za duże bluzy i koszule. U Pań było trudniej znaleźć kostium, który byłby dla nich za duży. Chociaż sami zobaczcie jak im poszło.

 


[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Lizusy Wasza stylizacja jest jak najbardziej w klimacie „Oversize” – rozciągnięte bluzy oraz spodnie. Widzę, że nie poszliście jak większość par w sweter „Untidy” i to jest ogromny plus. Podoba mi się tutaj zastosowanie różnych odcieni żółci. No ładnie, ładnie Moi Drodzy. Ocena 9/10.
Jurorka: WOW! Zawsze podziwiałam Wasze wspólne stylizacje i miałam nadzieję, że dziś pokażecie coś równie godnego podziwu. Ta stylizacja jest oszałamiająca. Niby prosta, ale jednak ma w sobie coś przyciągającego uwagę. Świetne połączenie kolorów i dopasowanie akcesoriów. Ocena 10/10

Juror: Czuję lekki niedosyt. Szczerze to liczyłem, że pokażecie coś więcej, ale nie jest źle! Mam nadzieję, że następnym razem więcej poeksperymentujecie. Ocena 8/10

Jurorka: Szczerze mówiąc spodziewałam się, że pokażecie coś extra. Owszem wyglądacie dobrze, lecz stać Was na więcej. Jak na moje, moglibyście dodać więcej dodatków. Ocena 8.5/10


[star] Ćwir Ćwir i SR SAINT SR

Jurorka: Kolejna para, która wyszła poza swetry z poprzedniego eventu zimowego 2020/21. Podoba mi się tutaj połączenie bieli z musztardową barwą i nutką złota. Bejsbolówka i ta koszula jak najbardziej „Oversize”. Całokształt jest całkiem niezły. Oby tak dalej. Ocena 9.5/10.
Jurorka: No kochani zaskoczyliście mnie. Wypadliście naprawdę bardzo dobrze.  Jednak myślę Kasiu, że bez tego naszyjnika byłoby lepiej lub mogłaś pomyśleć o innym. Ocena 9,5/10

Juror: Za dużo dzieje się na twarzy u Ćwir Ćwir jeśli chodzi o ozdoby. Za to Co tam u ciebie nie do końca reprezentuje oversizowy styl. Za mało tu ubrań o rozmiar za dużych. Finalnie, daję Wam 7/10

Jurorka: Podoba mi się wasz pomysł. Nie mam większych zastrzeżeń. Ocena 8,5/10

[tsc] Oki i [star] CapoAutante

Jurorka: Tutaj jak widzę Panie wybrały marynarkę “Elegance” jako swój punkt docelowy. Podoba mi się to, że postawiłyście na mieszankę barw u swojej partnerki. Praktycznie bliźniaczki. Doczepię się do tego białego topu „Vogue”, który gubi się w całej kompozycji. Ocena  8/10.

Jurorka: No proszę! Co za kolory! Wasza stylizacja jest porywająca. Połączenie marynarki z tymi spodniami było jak najbardziej znakomite. Dodatkowo buty, które rzadko widuję wśród graczy, bomba! Akcesoria również dopasowane w sam raz. Ocena 10/10

Juror: Udało Wam się osiągnąć cel. Koncepcja z kolorami i dodatkami jak najbardziej na plus. Ogólnie niezły pomysł. Ocena 8/10

Jurorka: Super dopasowałyście sie kolorystycznie, oversizowy element jest, lecz czegoś mi tu brakuje. Ocena 9.5/10


[160] Najgłupsza I [star] głupia

Jurorka: Tym razem dostałam połączenie dwóch różnych koszul „Regular”. Nie do końca dobrze prezentują się tutaj te skarpetki „Seifuku” co lekko szkodzi całej stylizacji. Wszystko inne ze sobą współgra. Zadbałyście o najmniejszy i to cenię. Ocena 8/10.

Jurorka: Uważam, że wasza  stylizacja jest jak najbardziej trafiona w temat.  Podoba mi się wykorzystanie luźnej koszuli i spodenek do obcisłego topu oraz dobór do całokształtu zwykłych białych skarpetek. O makijaż widzę też zadbałyście co jest na plus! Ocena 8/10

Juror:  Bardzo fajne stylizacje. Cieszę się, że nie przesadziłyście z dodatkami, dzięki czemu całość jest spójna. Oby tak dalej 9,5/10

Jurorka: Jak dla mnie jedna z najlepszych stylizacji w tej konkurencji. Trzymam kciuki za następne stylizacje! 10/10


[Buna] Śrek zielony oraz Śrek zielony

Jurorka: Szczerze jestem Wami zauroczona. Podoba mi się to jak połączyliście kilka różnych stylów – taki misz masz. Dzisiaj mnie kupiliście. Nie wiem czy to spowodowane bluzą „Fire” czy też opaska „Regular” u koleżanki, ale podoba mi się Wasza interpretacja „Oversize”. Jedynie dodałabym jeszcze jakieś rajstopki plus size. Ocena 9/10

Jurorka: Według mnie wypadliście dobrze w tej konkurencji. Natomiast mam kilka uwag. Myślę, że mogłeś darować sobie tą koszulę. Bez niej Twoja stylizacja Mariuszu wypadłaby lepiej. Natomiast u Ciebie Patrycjo zmieniłabym zdecydowanie tą spódniczkę na jakieś szorty bądź luźniejsze spodnie. Ocena 8/10

Juror: Świetny pomysł na tę konkurencję. Nieprzesadzone dodatki i skomponowane kolory, to się chwali. Zmieniłbym jednak dół u Patrycji na coś dłuższego. Wypadliście w porządku! Ocena 8,5/10

Jurorka: Naprawdę mi się podoba! Dodałabym jedynie coś na nogi, ale poza tym jest świetnie. Ocena 9.5/10 


 [star] LetitBreathe i [MMXV] Idę Spać

Jurorka: Kolejna złota para haha. Podoba mi się połączenie stroju u Zuzanny. Nawet te kabaretki „Wiedźmy” mają tutaj swój plus zwieńczający tą stylizację. Jeśli chodzi  o partnera jest dobrze. Podoba mi się połączenie. Chociaż liczyłam na więcej. Ocena 7.5/10.
Jurorka: Ciekawe stylizacje. Ładnie ze sobą współgracie. Natomiast LetItBreathe nie rozumiem po co dodałaś te rękawiczki. Mogłaś sobie je odpuścić. Mimo to uważam, że jednak stylizacja przykuwa wzrok . U ciebie Idę spać stylizacja również mi się podoba lecz te skarpetki... Nie rozumiem po co, aż tyle dodatków w postaci książki i puszki. Mogłeś zdecydować się na jedna z tych rzeczy. Fajną robotę robi tutaj nerka. Ocena 8,5/10

Juror: Od razu co się rzuca w oczy to przesadzona ilość dodatków. Kolorystyka w porządku, ale bez szału. Według mnie 7/10

Jurorka: Jest fenomenalnie! Nic dodać nic ująć. Ocena 10/10


 [star] Goldzia oraz Naćpany

Jurorka: Kolejna para znów zdecydowała się na rozciągnięty sweter „Untidy” tym razem w ciemnym wydaniu. Wasz strój jest to taki luźny „Oversize”. Brakuje mi tutaj Waszego pazurka. Myślę, że się rozkręcicie w kolejnych konkurencjach. Ocena 6.5/10.

Jurorka: Na pierwszy rzut oka stylizacja wydaję się być ładna i poprawna. Oboje świetnie się ubieracie na co dzień, ale tutaj ewidentnie coś poszło nie tak. Czy nie lepiej by było zamienić tą czerń na jakiś inny weselszy kolor? Może żółty? Wtedy mogłoby być o niebo lepiej. Twoje obuwie Jakubie też pozostawia wiele do życzenia. Ocena 6/10

Juror: Nie do końca trafia do mnie to połączenie kolorów. Wolałbym większy kontrast między odcieniami. Również mało się dzieje w tej stylizacji. Ocena 6,5/10

Jurorka: Wszystko fajnie, ale nie robi to większego wrażenia. Jest tak... zwyczajnie. Ocena 7/10


[Buna] Oliws oraz Kamciora

Jurorka: Powiem szczerze, że jestem zachwycona Waszym lookiem. Adekwatnie widać, że miałyście świetny koncept na ten temat. Podoba mi się zastosowanie spódnicy „Vallota” – „Oversize” w sam raz. Mimo tego, że dostałam już dzisiaj nudności poprzez swetry „Untidy” to ten jak najbardziej tutaj pasuje. U Twojej partnerki widzę świetny zarys do tej stylizacji. Jedna z lepszych prac dzisiejszego starcia. Ocena 10/10.
Jurorka: No kochane jestem pod wrażeniem. Wasze stylizacje są naprawdę świetne. Wykorzystanie tej spódnicy było jak najbardziej trafne. Oliws super dopasowałaś ten sweterek do dolnej części garderoby, ale mogłaś pomyśleć o czymś innym. Natomiast Ty Kamciu świetnie dobrałaś bluzeczkę, jedyna uwagę jaką mam to do tych skarpetek. Myślę, że zwykłe białe wyglądałby lepiej. Ocena 9/10

Juror: Według mnie wypadłyście źle. Jedyne co was ratuje to spójność kolorów z dodatkami. Nie wpasowałyście się w kategorię, co jest wielkim minusem. Niestety, ale moja ocena to 4,5/10

Jurorka: Nie podoba mi się. W ogóle nie przemawia do mnie wasza stylizacja.
Dobrze wypadły tutaj tylko dopasowane kolorystycznie dodatki. Ocena 4.5/10


[tsc] Markiza i Kamii

Jurorka: Po dzisiejszej konkurencji znudzą mi się moje ukochane sweterki „Untidy” szczerze mówię. Spodziewałam się, że pójdziecie coś innego niż one. Spodnie jak najbardziej są na plus. A co z resztą. Zawiało trochę nudą. Ocena 6/10.

Jurorka: Ogólnie stylizacje są ładne, ale chyba jednak zbyt proste. Czegoś mi w nich brakuje. Mogłyście pomyśleć o czymś innym niż ten sweterek. Miałyście tyle możliwości.  Zbędne było dodanie tych rękawiczek pod spód. Wygląda to tandetnie. Ocena 6/10

Juror: Pasuje mi! Jedynie pozbyłbym się cyrkonii z twarzy, które i tak są przysłonięte okularami. Zasłużone 8,5/10

Jurorka: Jest dobrze. Wszystko mi pasuje, ale nie ma efektu "wow". Mimo wszystko 7.5/10


[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Tutaj widzę, że postanowiliście dodać tego pazurka, którego tak mi brakuje w  niektórych powyższych stylizacjach. Wasz look przyciąga mój wzrok. Podoba mi się tutaj założenie butów „Wiedźma” z poprzedniego eventu halloweenowego 2020. Wyglądacie dość zadziornie. Prezentujecie się dzisiaj bardzo dobrze. Liczę, że w kolejnych konkurencjach pokażecie więcej. Ocena 7.5/10
Jurorka: Widzę, że postawiliście na odrobine groźniejszy look niż pozostali uczestnicy co mi osobiście się bardzo podoba. Świetnie dopasowaliście buty do całej stylizacji. Ogólnie całość prezentuję się bardzo dobrze. Mimo wszystko jednak liczyłam na więcej od Was. Ocena 7,5/10

Juror: Widać, że postawiliście na bezpieczeństwo w doborze kolorów, jednak jest to zwyczajnie nudne. Postarajcie się następnym razem zaszaleć z kolorami czy dodatkami. Ode mnie 6/10

Jurorka: Nudne połączenie kolorów, bez szału. Ratują was dodatki, które nie są przesadzone i zachowany motyw konkurencji. Ocena 6.5/10


[star] Izabella oraz Patryk

Jurorka: Mamy tutaj do czynienia z fioletową odsłoną „Oversize”. Izabello w Twojej stylizacji podoba mi się to, że wykorzystałaś tutaj dresy w za dużym rozmiarze. Ten sweter był dzisiaj już tak wymęczony przez kilka par, że stracił swoją magiczną moc. W tym wypadku komponuje się nawet dobrze. Podoba mi się tutaj również Twój make-up – plusik za ten szczegół. Co do Twojego partnera mam pewien problem z tymi spodniami. Jest w nich coś za dużego, ale coś mi tutaj nie komponuje się za dobrze. Całokształt wygląda dobrze. Ocena 7.5/10.

Jurorka: Szału nie ma. Twoja stylizacja Izabello podoba mi się jednak bardziej niż Patryka. Jedyną uwagę jaką bym miała to połączenie tych kolczyków z dresami. Super, że pomyślałaś o plecaku jako dodatek! Podoba mi się również kolor ust jaki dopasowałaś. Patryku co do Twojej stylizacji to powiem szczerze, nie wypadłeś zbyt korzystnie. Te spodnie kompletnie nie pasują do tej koszuli. Twój naszyjnik też się gryzie i zlewa nieco z górą. Reszta jest w porządku. Ocena 6/10

Juror: Jest OK. Trafiliście w konkurencję, jednak bez zaskoczenia. Fajne połączenie kolorów i próba zgrania dodatków, mimo że brakuje ich trochę u Patryka
w porównaniu z Izabellą. Ocena 6,5/10

Jurorka: Nie jest źle. Stylizacja Patryka wydaje się pusta, ze względu na małą ilość dodatków. Pomyśl o nich w następnych konkurencjach. Ogólnie bez szału. Ocena 6,5/10


[tsc] Julcia i [star] Primevere

Jurorka: Macie mnie! Stylizacja jest miła dla oka. Ten płaszcz „Sport Style” wygląda świetnie. Sama bałabym się go zastosować do jakiejkolwiek stylizacji, ale w Twoim wykonaniu Julio wygląda bajecznie. „Oversize” widać również w tych kolczykach „Vintage”. Niezły zabieg widać również u Twojej partnerki Natalii. Wykorzystanie tej chusty bardzo dobrze komponuje się z resztą stylizacji. Jednym słowem – bombowo. Ocena 8.5/10
Jurorka: Kochane powiem Wam, że spodziewałam się czegoś nieco lepszego. Obie stylizacje są poprawne. Bardzo fajnie Julcia, że postawiłaś na niezbyt cieszący się popularnością wśród graczy płaszcz. U ciebie wygląda on interesująco. Połączenie tych spodni z obcisła bluzeczką wypada całkiem nieźle. Myślę, że beret i buty mogłaś zastąpić zdecydowanie czymś innym. Primevero u Ciebie podoba mi się bardzo wykorzystanie eventowej chusty! Zrobiła ona tu zdecydowanie robotę. Sweterek w połączeniu z tymi spodniami prezentują się w porządku. Plusem za to, że wykorzystałaś nerkę jako dodatek. Ocena 7,5/10

Juror: Stylizacja Julci mogłaby być ciekawa, jednak nie w tej konkurencji. Jedynie co tu pasuje to płaszcz i spodnie. Reszta do zmiany. Natomiast co do koncepcji Primavere nie mam większych zastrzeżeń. Zmieniłbym nakrycie głowy na kapelusz lub całkowicie się go pozbył. Ocena 6.5/10.

Jurorka: Nie przypadła mi do gustu stylizacja Julci, buty jakby przypadkowe. Natomiast look Primevere bardzo mi się podoba. Wszystko mi ze sobą gra. Super pomysł z użyciem chusty! Ocena 7/10


[Club] Hejka i [Buna] Naklejka

Jurorka:  Czy tylko mi wydaje się, że stylizacja jest robiona na szybko? Z zegarkiem w ręku. Narzuciłyście co miałyście i wyszło jak wyszło. Hejko Twoja stylizacja wygląda dobrze. Chociaż zrezygnowałabym z tego naszyjnika „Iris”. Zaś u Naklejki za dużo się dzieję. Korona, czoker i wystająca koszulka – co za dużo to nie zdrowo. Mam nadzieję, że w kolejnej konkurencji dacie czadu. Ocena 6/10,

Jurorka: Nie porywają mnie jakoś szczególnie Wasze stylizacje. Hejka mogłaś zrezygnować z tego naszyjnika. Moim zdaniem nie pasuje tu.  Ładnie dobrałyście sweterki do spódnic, ale mogłyście wykorzystać coś innego. Naklejko w Twoim przypadku na pewno nie zdecydowałabym się na koronę i czoker. Nie prezentuje się to dobrze. Ocena 6/10

Juror: Góra strojów w porządku, gorzej z pozostałą częścią stylizacji. Nie podobają mi się użyte przez was spódnice i dodatki w tej konkurencji. Buty też pozostawiają wiele do życzenia. Niestety, ale nie mogę dać Wam więcej niż 4,5/10

Jurorka: Niestety nie przemawia do mnie to połączenie spódnicy, przynajmniej nie u Naklejki. Za to podoba mi się wykorzystanie kapelusza u pani po lewej. Mogło być lepiej. 6.5/10

Podsumowując pierwszą konkurencję jaką był „Oversize”. Większość par (aż 8) wykorzystała sweter „Untidy” do stworzenia swoich kreacji. Troszkę poszliście tutaj na łatwiznę. Tak się zastanawiam co Wam wymyślić, aby każda para zaszalała z kreatywnością. W sumie mam na to aż  9 rund. Pokażecie nam na co Was stać? No mam taką nadzieję, bo jak nie to… (konkurencje będą cięższe).


Dzisiaj poleciało już parę dziesiątek. Jak tak dalej pójdzie to skali zabraknie haha. Tak jak wspomniałam poniżej znajdziecie sondę „Która para wypadła najlepiej?”. Jeśli ktoś jest chętny proszę o oddanie swojego głosu na daną parę. A macie do wyboru do koloru, bo aż 13 różnych grup. Każdy głos się liczy.


Czas głosowania potrwa do jutra (25 stycznia 2021 roku do godz. 18:00). Na wynikach się okaże kto dzisiaj wypadł najlepiej, a także gdzie tym razem się przeniesiemy może do słonecznej Italii lub do mroźnej Antarktydy? To już na wynikach.

 

Moi Kochani Czytelnicy! Mam do Was wielką prośbę (nawet i dwie). Chciałabym prosić Was oto, abyście wyrazili swoją opinię na temat tej serii oraz oto byście podsuwali swoje świetne pomysły na kolejne konkurencję.

 

Na ten moment chciałabym życzyć Wszystkim Czytelnikom miłego wieczorku.

Z poważaniem Wasza

Alex

sonda

Komentarze

  1. pls co ja tu robie🍰🍰🎤🐬

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie rozumiem dawania na minus tego, że kilka osób ma tą samą górę. Przecież nie wiedzieli jak się ubiorą inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie wiedzieli, ale na pewno znalazłoby się w szafie coś innego za dużego zamiast tego sweterka. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Niby tak, ale jednak wydaje mi się że powinno się bardziej całokształt pary a nie to czy inne mają to samo czy nie. Ale ogólnie mam wrażenie, że wszyscy sobie dobrze poradzili w tej konkurencji.

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100% z martą. Bez sensu ocena że tyle osób ma ten sam ciuch.

      Usuń
  3. Dlaczego przy stylizacji lizusów jeden z szanownego jury napisał że mogliby poeksperymentować mimo tego że to zrobili i nie poszli jak większość w sweterek ,,UNTIDY"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie czekał na coś więcej od tej pary i liczy, że następnym razem tak będzie ;)

      Usuń
  4. Mam jakieś dziwne ważenie ze jednym z jurorów jest Idę spać. Beka ze ocenia sam siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam tak samo Xd

      Usuń
    2. Witajcie! Mogę zapewnić w 100%, że jurorem nie jest Idę Spać. Aż tak nisko oceniacie moje standardy? W każdej serii modowej pojawia się inne grono oceniających. I nie widzą powodu, by w tej nie było podobnie. Dlatego jurorem na pewno nie jest Oskar. Zupełnie to ktoś inny. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. To zdradź skład jury a noty pozostaw anonimowe :)

      Usuń
    4. Haha, ale Was kusi, ale tak jak postanowiłam jury pozostanie anonimowe aż do finału. Będzie większy dreszczyk emocji - obiecuję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty