Co w duszy gra...? - nowa seria na zapisy

Witajcie!

Tak jak pisałam Wam podczas jednego z ostatnich postów na blogu. Dzisiaj chciałabym ruszyć z naborem do serii. Zaznaczam nie zobowiązuje on ani Was, ani mnie. Chcę sprawdzić ile osób byłoby zainteresowanych takową porcją odskoczni od nudy panującej po zniknięciu eventu (o którym dziś opowiem).

 

Seria będzie nosić nazwę „The Soul of Fashion” (właściwie – „Dusza Mody”) będzie ona przeznaczona dla pojedynczych jednostek. Można powiedzieć, że będzie to coś podobnego jak „A model is born”. Zasady znów ulegną małym zmianom, ale o tym już nie długo.

 

Nie pozostało mi nic innego jak powiedzieć, że od tej chwili na blogu trwa nabór do modowej serii. Chciałabym zaznaczyć tylko to żeby do serii zgłaszały się osoby, które chcą w niej pobyć trochę dłużej niż przy powitaniu uczestników. Nie chcemy przecież w jakiś sposób tracić ani Waszego czasu, a tym bardziej mojego.

 

W ostatnim czasie zauważyliście, że moda jest dla Was czymś ciekawym i chcecie pokazać innym to co potraficie stworzyć w kilka dni, godzin czy nawet minut to seria w sam raz dla Was. Możecie również zgłosić swoje drugie połówki, które niczego sobie się ubierają. Nie zapomnijcie też o walecznych przyjaciołach, którymi się otaczacie codziennie. Sąsiedzi spod trójki też są mile widziani. A co do nieprzyjaciół – każdy zasługuje na drugą szansę, czyż nie?

 

Przypominam o tym, by w zgłoszeniu (komentarz poniżej) napisać swój aktualny klub oraz nick, którym się posługujecie podczas gry w „Awatarię” na platformie „NK.pl”.

 

Zapraszam serdecznie Was do udziału w serii. Mam nadzieję, że zarówno Wy jak i ja będziemy się świetnie bawić – pod warunkiem oczywiście, że seria się utworzy.

 

Pozostało mi tylko czekać na chętnych zgłaszających się.

Miłego dzionka Kochani!

Alex

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty