Listen to Your Heart - VI konkurencja "Amor"

Witajcie!

Zanim przejdę do docelowej tematu dzisiejszego wpisu. Chciałabym podkreślić kilka spraw organizacyjnych na sam początek. A więc jak się sprawy mają. Dzisiaj jeśli mi się uda najpóźniej w czwartek ogłoszę wyniki „Walentynkowego testu wiedzy” wzięło
w nim tylko 2 bądź 3 osoby. Trochę szkoda, ale niech Wam będzie tym razem Wam to wybaczę haha.

Jak zapewne wielu z Was widziało moje zapytanie ofertowe na Spotted (pozdrawiam zarząd) odnośnie tego czy chcecie aby na blogu powstała seria modowa na zapisy. Jeśli dobrze pójdzie (po raz drugi) dzisiaj pojawi się niezobowiązujący nabór do nowej serii. Wszystko w Waszych rękach.

Wkrótce na blogu również nowe posty z innych serii. Wiem, że zalegam Wam również drugą część eventowego postu, ale zrobię go już w piątek z całym podsumowaniem tegorocznego święta.  

Wkrótce też zrobię pogadankę o grze. Z całych dwóch tygodni będzie o czym się rozpisać, ale teraz przejdę już do głównego tematu tego postu.

Amor

Jeśli wierzyć mitologii rzymskiej to bóg i uosobienie miłości. Zrodzony z bogini Wenus
i Boga Marsa

W tej konkurencji oczekiwano od par stworzenia kostiumów kreowanych na bogu miłości. Aby kompozycja była zachowana w pełni pary mogły użyć nietuzinkowych dodatków z tegorocznego eventu Walentynkowego. Zadanie było jednym z prostszych jak na konkurencje blisko finału.

Jak poradzili sobie zatem uczestnicy:

[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Prezentujecie się przeuroczo. Świetnie połączyliście kolory. Podoba mi się wykorzystanie dodatków i to jak Paula wpasowała sukienkę ślubną. Ocena: 10/10
Jurorka: Szczególnie podoba mi się tutaj zachowana kompozycja. U Kuby doczepiłabym się do tych okularów bez nich wyglądałbyś znacznie lepiej. Jeśli chodzi
o kostium Pauli jest niczego sobie, ale coś mi się tutaj gryzie – biała sukienka z tymi „wulgarnymi” różowymi butami, które kolorystycznie do niczego nie pasują. Liczyłam na coś bardziej popisowego. Ocena 7/10.

Juror: Doskonale wyszły Wam te stylizacje. Sprawiają wrażenie bardzo lekkich, szczególnie dzięki sukni użytej przez Lizuskę. U Lizusa zbędne wydają mi się te rękawiczki. Rewelacyjnie, że dodaliście złote elementy! Ocena 9,5/10
Jurorka: Jest pięknie. Lizus co prawda wypadł moim zdaniem lepiej, ale partnerka też jest niczego sobie. U Pana nie mam się do czego przyczepić. Lizuska mimo, że wygląda ładnie to nie ma tego efektu "WOW". Ocena 9/10

 

[160] Najgłupsza I [star] głupia

Jurorka: Liczyłam, że stać Was na coś więcej. W tej konkurencji jestem totalnie na nie. Wyglądacie marnie. Jakbyście wzięły byle co z szafy założyły i tak oto powstało właśnie to. Ocena 4.5/10
Jurorka: Powiem szczerze, że stylizacja nie należy do najlepszych, ale podoba mi się tutaj to, że zaczerpnęłyście tutaj dużo oryginalności – wielki plus. Podobają mi się malunki serca na Waszych twarzach. Widzę tutaj troszkę odniesienie do jednego
z poprzednich tematów „Anioł i Demon” poprzez użycie anielskiej Aureolki
i przeciwnej u partnerki czerwieni. Ogólnie Wasza dzisiejsza kompozycja ze sobą współgra jest wiele niedociągnięć, które mam nadzieję się zniwelują przy kolejnych konkurencjach. Ocena 8/10.

Juror: Pierwsza rzecz, którą muszę pochwalić to użycie innych części garderoby. Bardzo oryginalne! Całość wygląda naprawdę  nieźle. Uroczo, że skorzystałyście z tych serduszek na twarzy jako dodatek. Ocena 8,5/10
Jurorka: Nie podoba mi się. U pani po lewej taki jakby miszmasz, a u pani po prawej jak na moje poszła na łatwiznę. Jedyne co Was ratuje w moich oczach to charakterystyczne dodatki i wybrane tło. Ocena 5/10

 

[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: Nie poszło Wam najlepiej tym razem. Obie wyglądacie kiczowato i tak jakbyście "na odwal się" stworzyły te stylizacje. Ocena 4.5/10
Jurorka: Powiem tak. Użycie różowego futra przelało falę goryczy – minus za użycie. Sama kompozycja była by dobra tylko warta tego, by poświęcić mu więcej czasu niż 5 minut w kapeluszu. Jeśli chodzi o partnerkę wyróżnia się na tle ogółu i jest o niebo lepsza. Dzisiaj coś się nie zgrałyście dziewczyny. Za dużo widocznych błędów niestety. Ocena 6/10.

Juror: Nie podoba mi się to użycie futra. Na moje oko, brakuje tutaj jakieś spójności
w tym co chciałyście osiągnąć. Pochwała
za pomysłowość, ale jednak Wasza praca nie powala. Ocena 7/10
Jurorka: Po ostatniej konkurencji liczyłam na coś więcej. Amor po prawej wyszedł moim zdaniem o niebo lepiej, jest taki delikatny. Natomiast po lewej to połączenie sukienki z futrem no nie przemawia do mnie. Mimo wszystko ode mnie 7/10

 

[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Moim zdaniem jest zbyt ponuro. O ile Pixie wypada w miarę jasno i tak przyćmiewasz ją Eixip. Mogłeś postawić na jasny garnitur. Ocena 7/10
Jurorka: Wreszcie się doczekałam bomby od Was. Ile to można czekać? Podoba mi się u Pixie użycie sukienki „Nicole” z bluzką „Ice Cream”. Nawet kabaretki „Wiedźma” odgrywają tutaj znaczny postęp. Jeśli chodzi o Eixip wyglądasz niesamowicie. Co prawda użyłabym tutaj innego dołu, by nie było szaro buro i ponuro. Całokształt wypada znakomicie. Ocena 9/10

Juror: Zaintrygowaliście mnie swoim pomysłem. Niby nic nadzwyczajnego,
a wyglądacie OK. Bardzo podoba mi się uchwycenie motywu
róż w obu stylizacjach. Plus również za tło, bo wydaje mi się bardzo pomysłowe. Ocena 9/10
Jurorka: Bardzo podoba mi się stylizacja Eixip, szczególnie to, że użył kołczanu. Wyśmienicie się prezentujesz. Natomiast Pixie mam wrażenie,  że wybierasz się na jakąś uroczystość, a nie na łączenie bratnich dusz. Nie widzę nic charakterystycznego związanego z tematem, jedynie ta róża... Szkoda też, że użyłaś tej bransoletki, a nie innej. Ocena 8/10

 

Podsumowując szóstą konkurencję „Amor”. Dzisiaj pojawiło się wiele zróżnicowanych opinii na temat przesłanych prac. Jako, że zadanie było wręcz banalne określę to zadanie jako zaliczone. Chociaż po niektórych spodziewaliśmy się większych oklasków.

 

Mała podpowiedź do kolejnej konkurencji jest następując – tłumaczył ją Jan Parandowski

 

 Jeśli chodzi o Was Moi Kochani! Zapraszam Was do oddawania głosów w sondzie na najlepszą parę. Głosowanie potrwa do 17 lutego 2021 r. 20:45. Zagłosujcie mądrze!

 

Zobaczymy się niebawem!

Alex


sonda

Komentarze

Popularne posty