"Remontuj z Alex" - Pokój przeznaczony do spoczynku

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejny pomysł na urządzenie przestrzeni w mieszkanku. Cieszmy się z pieniędzy, bo tak szybko opuszczają nasze portfele haha. Tak właśnie było w moim wypadku. Wpadłam tylko na chwilę do sklepu meblowego
i ostałam się z jedną złotą monetą, a przecież nie kupiłam nie wiadomo czego. Małe drobiazgi i już spłukana.

 

Zaraz klei mi wyschnie i całe złoto poszłoby się rypciać. Dlatego też już zaprzestaję marudzić i ruszam z tym remontem.

 

Jak już wspomniałam ostatnio mieszkam w jednej z tych starszych  kamienic. Każdy pomysł najlepiej realizować na pustym pokoju, dlatego też opróżniłam go wcześniej
z gratów. Zajęło to prawie tydzień. No wiecie przeniesienie tego całego bajzlu z jednego pokoju do drugiego w pojedynkę było nie lada wyzwaniem.

 

Remont zaczynamy od tradycyjnie pomalowanej ściany na niebiesko wraz z granatowym linoleum.

 

No to czas zacząć zabawę. Tak jak ostatnio udałam się do sklepu meblarskiego „Ava Comfort”. Asortyment był wielki. Ciężko było się na coś zdecydować w końcu nie codziennie się go odwiedza (w moim wypadku na pewno).

 

Po dłuższej chwili spacerowania wśród regałów zdecydowałam się na ścianę „Country”, podłogę „Sala sportowa”, drzwi „Romantic Date” oraz okrągłe okno. Poniżej znajdziecie cennik wszystkich zakupionych przedmiotów.

 

I znów ta sama sytuacja. Te białe zwyczajne drzwi pasują do tego wnętrza. Pokój może być trochę mdły, ale mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić tutaj małą bryzę  powietrza. Nie tylko za pomocą małego okienka.

 

Następnie dodałam oszklone drzwi, a także okrągłe okno przez, które pada światło na całe pomieszczenie.

 

Przyszedł czas na wtaszczenie łóżka – co wcale nie było takie łatwe. W pojedynkę wszystko jest cięższe. Zajęło mi to parę dłuższych chwil. Pomimo tego przyozdobiłam go granatową narzutą, by wpasowało się do poduszek

 

Później ustawiłam dwa krzewy „Romantic Date” oraz zawiesiłam dwa obrazy – Zielnika „Artysta” oraz Panneau z roślinami „Artysta”. No sami zobaczcie nie wygląda to źle.

 

Kolejnymi meblami jakie wniosłam do tego pokoju był to stolik nakryty podobną granatową narzutą oraz dwa krzesła. Meble pochodzą z unikatowej kolekcji „Romantic Date”.


Ostatnimi detalami jakie zastosowałam do tego pokoju było położenie dwóch filiżanek kawy „Studio Fotograficzne” oraz bukiety kwiatów „Modern”. Byłam zmuszona bawić się w montera i zawiesić telewizor plazmowy. Wsunęłam jeszcze pod łóżko dwie beżowe wykładziny.


I oto efekt finalny:

Cennik wygląda następująco:

Ściana „Country” – „VIP” 40 G

Podłoga „Sala Sportowa” – 1500 S

Drzwi „Romantic Date” – 110 unikatowych serc

Okrągłe okno – 8 G

Łóżko „Romantic Date” – 230 unikatowych serc

(2) Krzewy „Romantic Date” – 140 unikatowych serc (70 serc * 2)

Plakat Zielnika „Artysta” – 1600 S

Plakat Panneau z roślinami „Artysta” – 2000 S

Stolik „Romantic Date” – 150 unikatowych serc

(2) Krzesła „Romantic Date” – 200 unikatowych serc (100 serc * 2)

(2) Kawy „Studio Fotograficzne

Wazon z kwiatami „Modern” – 1500 S

Telewizor plazmowy – 25 G

(2) Beżowe wykładziny – 1700 S  (850 S *2)

 

RAZEM: „VIP” 73 G, 8300 S oraz 830 unikatowych serc

 

Moja opinia: Pokój prezentuje się delikatnie. Co prawda na samym początku objawiałam się, że ta tapeta może wprowadzić taki nudny klimat, ale w finalnym wykonaniu pasuje tutaj idealnie. Jak najbardziej możemy uznać go jako pokój spoczynkowy. Jestem zadowolona z końcowego efektu. Ocena 8/10.


Jestem ciekawa Waszej opinii Moi Kochani! Podzielcie się nią w sekcji do komentowania – „Czy podoba się Wam przedstawiona przeze mnie propozycja bądź co ewentualnie byście tutaj zmienili/dodali?


Życzę spokojnego wieczorku

Alex


Komentarze

Popularne posty