Śpiewał o nich nawet Grechuta - V konkurencja "Cztery pory roku"

Witajcie!

Dzisiejszy post również nie zacznę zbyt dobrze. Byłam zmuszona po raz kolejny zdyskwalifikować kolejne pary za nie odesłanie prac w wyznaczonym terminie. Niestety nie wiem za jaką sprawą do tego doszło, ale z serią musi pożegnać się dziś para:

Hejka i Naklejka oraz Śrek Zielony i Śrek Zielony.

Aktualnie w serii zostało 4 pary = 8 członków z 13 osobowej grupy. Mam nadzieję, że zostaniecie do końca i nikt nie opuści serii przed jej zakończeniem – przewiduję 28 luty 2021 r.

Cztery pory roku

Cztery cykle przejściowe w roku. Dzieli się je na rozkwitającą wiosnę, gorące lato, deszczową jesień oraz mroźną zimę.

W tej konkurencji oczekiwano od par stworzenia wylosowanych pór roku. Kluczem do sukcesu było wybranie stylizacji w wpasowujących barwach oraz odpowiednich krojach. Myślę, że zadanie nie należało do trudnych. Zarówno Panie jak i Panowie mieli wielki pole do popisu.

Jak poradzili sobie zatem uczestnicy:

[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Od razu rzuciły mi się w oczy wasze koszyczki! Super pomysł. U Lizuski drażni mnie połączenie tych kolczyków z kapeluszem. Według mnie to ze sobą nie gra. Natomiast u Lizusa zmieniłabym chyba kolor spodni. Poza tym jest ładnie. 8.5/10
Jurorka: Intrygujące są Wasze stylizacje. Ładnie połączenie kolorystyczne. Koszyczki dodają uroku całości.  Ocena: 10/10

Juror: Pierwsze "ale" ode mnie to nakrycia głowy. Nie podobają mi się tutaj, szczególnie u Lizuski. Myślę, że lepiej by to wyglądało bez nich. Ujęły mnie natomiast te koszyczki. Fajny element, który mocno kojarzy się z jesienią. 9/10
Jurorka: Nie wiem czemu, ale wyglądacie jak para niedźwiedzi haha. Może przez tą brązową nutę, która gra tu pierwsze skrzypce. Podoba mi się tutaj zastosowanie tych koszów z jabłkami, które idealnie wpasowują się w klimat jesienny – czas na zbiory. Ten kombinezon „Rabbit” u Pauli wygląda zjawiskowo. Co mogę jeszcze powiedzieć. Ocena 9/10

 

[160] Najgłupsza I [star] głupia

Jurorka: Wyglądacie uroczo, ale to niestety za mało. Nie popisałyście się. Szkoda, bo liczyłam na was.  Zawiało mi prostotą. 7/10
Jurorka: Prezentujecie się ładnie i uroczo. Podoba mi się ogólnie Wasza stylizacja. Jednak wydaje mi się, że dobierając ogrodniczki poszłyście trochę na łatwiznę. Ocena: 8/10

Juror: Nie zadowoliłyście mnie jakoś bardzo. Niby prezentujecie tutaj jako taki letni outfit, ale dla mnie to jest w jakimś stopniu za mało. Mimo, że całość wygląda urokliwie, to czuję lekki niedosyt. Brakuje tutaj czego, co mogłoby przełamać w jakiś sposób ten schemat. Ocena 8/10
Jurorka: Kombinezon „Rabbit” w modzie jak widzę. Wasza dzisiejsza prezentacja jest miła dla oka i na tym dla mnie to wszystko. Brakuje mi tu efektu WOW. Stylizacja jest poprawna. Wyglądacie uroczo faktycznie, ale liczyłam, że mnie bardziej zaskoczycie. Ocena 7/10.

 


[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: Wyglądacie jak prawdziwe Królowe Lodu. Podoba mi się wykorzystanie tych malunków na twarzy. Dałabym inne buty, poza tym  wasze stylizacje nie są złe. Jedynie brakuje efektu "wow". 8/10
Jurorka: Wieje chłodem od Waszych stylizacji. Ogólnie prezentujecie się bardzo ładnie. Kolorystycznie fajnie się zgrałyście.  Ocena: 9/10

Juror: Prawdziwe Królowe Lodu. Aż poczułem to zimno. Przypadł mi do gustu wasz pomysł na upodobnienie się do władczyń zimy. Wydaję mi się, że dobrze reprezentujecie tę porę roku. Dobrze dobrane kolory i fajny makijaż sprawiają, że wypadacie w porządku. Moja ocena to 8.5/10
Jurorka: Teraz to poczułam się w zupełności jak podczas zimy. Wasze lodowe spojrzenie mnie zamraża od środka. Jak dla mnie ta stylizacja prezentuje się genialnie. Próbuję się do czego doczepić – no nie  ma  do czego naprawdę. Ocena 9.5/10.


[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Wyglądacie cudnie. Szkoda, że poza kolorami ubrań nie widzę żadnego związku z jesienią, żadnych charakterystycznych akcesoriów.  Mimo wszystko 9/10
Jurorka: Fajny pomysł. Ładnie dobraliście kolory. Jedyne rzeczy, które mi nie pasują to Wasze kurtki. Osobiście postawiłabym na coś delikatniejszego. Ocena: 8/10

Juror: Bardzo poprawne stylizacje, z tego względu że uchwyciliście i połączyliście barwy, które kojarzą się z jesienią. Pozbyłbym się tego co trzymacie w rękach, ponieważ inne złote i żółte elementy wystarczą, a ta torebka i książka psują lekko finalny wygląd. W rezultacie to dobranie się do jesienie do mnie trafia. Moja ocena to 9.5/10.
Jurorka: „Pamiętam była jesień…”. Przyszła pora na kolejną odsłonę mojej ulubionej pory roku. Trochę mi szkoda, że nie dodaliście tutaj czegoś co mogłoby pokazywać tą porę w 100% mogliście pożyczyć parę jabłek od Kuby i Pauli do dopełnienia swojej kompozycji. Stylizacja jest dobra. Połączenie żółci z brązem współgra ze sobą dobrze. Gdybyście popracowali trochę przy detalach zastanowiłabym się nad 10, a tak to moja ocena to 8.5/10.

 

Podsumowując piątą konkurencję „Cztery pory roku”. Dzisiaj niestety nie dostaliśmy stylizacji Wiosny, ale za to dwie Jesienie. Pojawiło się parę uwag do stworzonych interpretacji, ale myślę, że uczestnicy zredukują owe błędy i przy kolejnych kategoriach sprostają wyzwaniom.

 

Kolejna konkurencja miała być zupełnie inna,  ale, że jutro wypadają Walentynki trochę głupio z mojej strony by było ominąć owe święto bez specjalnego oklasku. Mała podpowiedź do kolejnej konkurencji jest następując – główny przedstawiciel Święta Zakochanych.

 

 Jeśli chodzi o Was Moi Kochani! Zapraszam Was do oddawania głosów w sondzie na najlepszą parę. Głosowanie potrwa do 13 lutego 2021 r. 21:00. Zagłosujcie mądrze!

 

Na ten moment chciałabym życzyć Wszystkim Czytelnikom miłego wieczoru.

Alex


sonda

Komentarze

Popularne posty