Tajemniczy Ogród - nowa aktualizacja na grze!

Witajcie Moi Kochani!

Jak zapewne wielu z Was zdążyło się zorientować gra z każdym dniem coraz bardziej upada, a bicie jej serca coraz bardziej słabnie z każdym następującym porankiem. Podczas ostatniego eventu, który trwał tydzień na grze zaświeciło światełko nadziei, że może gracze, którzy odeszli po 1 -12 stycznia znów wrócą. Kilku z nich wróciło szkoda tylko, że nie zawitali na dłużej, ale szykujemy się na kolejny wiosenny event – więc może coś się uda zdziałać

 

Dzisiaj ok. godziny 12:30 – 13:00 na grze zaczęły pojawiać się błędy i częste wyrzucanie z serwera. Zauważyliście? Ja byłam pewna, że to wina mojego Internetu, bądź przeciążenie na serwerze. Po kilku odświeżeniach gra zaczęła funkcjonować znów poprawnie. I zapewne nie zauważyłabym tego gdyby nie jedna osóbka (jeśli to czytasz to ciepło pozdrawiam :*). W sklepie pojawiły się nowe meble. Jesteście zaskoczeni? Ja również i to nie byle jakie!

 

Meble „Greenhouse”


Ławka „Greenhouse” – 40 G


Podstawka „Greenhouse” – 3800 S


Stół „Greenhouse” – 32 G


Ogród „Greenhouse” – 39 G


Hedera (Bluszcz) – 1200 S


Rośliny „Greenhouse” – 4300 S


Agave (Agawa)  – 23 G


Dieffenbachia – 2300 S


Strelizia (Strelicja)– 15 G


Sansevieria (Sansewieria) – 2600 S


Plea-peperomioides (Pilea-peperomiowata) – 11 G


Oxalis-trangularis (Szczawiak trójkątny)  – 14 G


Nolina (Bokarnea odgięta) – 12 G


Konewka „Greenhouse” – 14 G


Staw „Greenhouse” – “VIP” 90 G


Podłoga „Greenhouse” – 29 G


Tapeta „Greenhouse” – “VIP” 199 G


Drzwi „Greenhouse” – 37 G

 

RAZEM: “VIP” 525 G I 14 200 S

 

Aby zrozumieć łacińskie nazwy podanych roślin chwyciłam  do albumu pewnego Paszczaka I odkryłam ich nazwy pod, którymi mogą kojarzyć się nam bliżej. Znajdziecie je w nawiasach.


Meble „Greenhouse”

Moja opinia: Te meble są bajeczne! Tego mi właśnie tutaj brakowało – powiewu świeżości, czegoś zupełnie nowego. To wyposażenie daje wiele opcji zrobienia pokoju
i na pewno spróbuję z nich skorzystać. Najbardziej oczarowała mnie tapeta „Greenhouse” to jest bajka. Nie tylko dlatego, że jest animacyjna, ale dlatego, że jest deszcz haha (teraz to sobie żartuję :P). Tylko szkoda, że te meble są takie drogie. I cała radość w tym momencie wyparowuję ze mnie, ale z drugiej strony wiem już na co będę zbierać złote monety. Mogli dodać do tego zestawu jeszcze jakąś meblościankę i byłabym zachwycona w 100%. Ocena 8/10.


Poniżej przedstawiam Wam jedną z wielu propozycji pokoju z nowym umeblowaniem. 

Cieplutko pozdrawiam osobę, która użyczyła mi swojego magicznego pokoju do moich niecnych planów.

A Wam Moi Kochani jak podobają się nowe mebelki? Jesteście już po zakupach czy przed? Podzielcie się swoją opinią w sekcji komentarzy. Poniżej znajdziecie również sondę z zapytaniem „Czy podobają Wam się meble „Greenhouse”?” Zapraszam do zagłosowania.

 

Życzę miłego wieczoru i do napisania już wkrótce!

Alex

sonda

Komentarze

Popularne posty