Z chaosu wyłoniła się pierwsza para bogów... - VII konkurencja "Mity"

Witajcie Kochani!

Na samym początku tego postu chciałabym Was przeprosić za to, że od kilku dni na blogu nic się nie dzieję. Dzisiaj wezmę się ostro do pracy i zacznę dodawać zaległe posty począwszy od serii dla par. 


Przewiduję w niej jeszcze ok. 3-4 rundy więc finał przewiduję na 6-7 marca 2021 roku godz. 18:00. Chociaż powtarzam to odkąd seria podupadła na zdrowiu to wciąż mam nadzieję (ulotną co prawda, ale trzymam się jej bardzo mocno), że skład 3 par już nie ulegnie zmianie. Chociaż kto wie co się może jeszcze wydarzyć…?

Serię po ostatniej konkurencji opuściła Głupia i Najgłupsza. Nieoczekiwany obrót sprawy i pewne niedopowiedzenia przyczyniły się do tego, że dziewczyny postanowiły odejść. Chciałabym Wam jeszcze raz ciepło podziękować za to, że wzięłyście udział
i zostałyście z nami na tyle długo jak to było możliwe. Chcę życzyć Wam powodzenia
i miłego dnia.

Po krótkiej refleksji i sprawach organizacyjnych przejdę teraz do wyczekiwana przez niektórych z Was postu.

Mity

Opowieści o bóstwach i istotach nadprzyrodzonych przekazywane przez daną społeczność, zawierającą w sobie wyjaśnienie sensu świata i ludzi.

W tej konkurencji oczekiwano od par stworzenie własnej interpretacji wylosowanych mitów. Oczekiwano tutaj zarówno od Pań jak i Panów wcielenia się w mitologiczne bóstwa.  Zadanie było trochę trudniejsze niż zazwyczaj, ale nie ma rzeczy nie możliwych.

Jak poradzili sobie zatem uczestnicy:

[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Gaju wyglądasz dzisiaj zjawiskowo. Co do Twojej stylizacji nie mam żadnego „ale”. Wszystko jest na swoim miejscu. Podoba mi się tutaj użycie tej sukienki „Neko
i ten rysunek Paula jednym słowem – bomba. Uranos hm… Tutaj miałabym problem
z odczytaniem danego mitu. Zabrałabym stąd te okulary i kapelusz – za dużo się tutaj dzieje przez to. Tło przypadło mi do gustu chociaż dodałabym do niego większego wow. Ocena 8/10.
Jurorka: Super pomysł z wykorzystaniem tej sukienki! Wasz pomysł bardzo przypadł mi do gustu. Darowałabym sobie jedynie ten kapelusz i okulary u Lizusa. Ocena 9/10

Juror: Ogromny plus za tło! Lizuska zaskoczyłaś mnie z tą wielobarwną sukienką. Świetnie prezentujesz boginię Ziemi-Matki. Lizus, mogłeś zrezygnować z tego nakrycia głowy. Twoja stylizacja sprawia wrażenie niebanalnej, poprzez użycie takich a nie innych części garderoby. Ocena 9/10.
Jurorka: Wasze stylizacje są bardzo ładne i ciekawe. Podoba mi się wykorzystanie tej sukienki u Pauli. Ocena 10/10.

 


[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: No i się nie popisałyście się – niestety. Liczyłam na wielkie wejście z Waszej strony, a tu klapa. Co prawda Demeter mogłaby grać tutaj pierwsze skrzypce, ale Kora leży z tą stylizację. Próbuję doszukać się tutaj pozytywów, ale ciężko. Jedynym plusem tutaj jest to tło, które ratuje Wasze dzisiejsze położenie. Ocena 6/10
Jurorka: Jestem pozytywnie zaskoczona waszymi stylizacjami. Wszystko mi tutaj ładnie współgra. Uwielbiam ten kwiatowy wianek.  Mimo wszystko czegoś mi tutaj brakuje. Ocena 9/10

Juror: Moim zdaniem, wyszedł Wam lekki "miszmasz". Ciekawy pomysł na użycie koszyczka u Demeter, jako bogini urodzaju, ale  nie jestem pewien czy dobrze go doładowałaś do swojej stylizacji. U Kory zmieniłbym tą narzutę na coś innego oraz spróbowałbym z dłuższym dołem. Kolorystycznie wypadłyście dość nieźle. Tło również jak najbardziej na miejscu. Nie była to łatwa konkurencja, dlatego ode mnie 8/10. 
Jurorka: Jest w porządku. Myślałam jednak, że pokażcie coś więcej. Temat prosty
i miałyście pole do popisu.
Ocena: 6/10

 


[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Pomimo tego, że poszliście na łatwiznę dzisiaj wybierając prawie gotowe komplety. Jestem dzisiaj jak najbardziej na tak. Tutaj widzę odniesienie do tematu
w punkt. Dlatego też nie zgodzę się z innymi. Ocena 9.5/10.
Jurorka: Oczekiwałam od was trochę więcej. Stylizacje nie są złe ale nie powalają na kolana. Są jakieś takie proste...  Przynajmniej wpasowaliście się w konkurencje za co mogę przyznać Wam punkty. 7.5/10

Juror: Tak myślałem, że u którejś z par zobaczę klasyczne "szaty". Nuda! Nie rozumiem użycia łuku i strzał u Eixip. Spodziewałem się od Was o wiele większego wysiłku. 6/10
Jurorka: Pixie prezentuje się tu moim zdaniem znacznie lepiej. Ogólnie stylizacje są poprawne. Ocena: 8/10

 

Siódma konkurencja „Mity” już za nami konkurencję. Pomimo tego, że trzeba było zagłębić się i poszerzyć swoją wiedzę o niektórych postaciach temat konkurencji nie należał do najtrudniejszych. Po niektórych spodziewaliśmy się większych oklasków.

 

Małą podpowiedzią do kolejnej konkurencji jest – róża

 

Dzisiaj pod postem nie znajdziecie jako takowej sondy. W sumie to mam do Was pytanie Moi Kochani co sądzicie o powyższych boginkach i herosach? Jeśli chodzi o mnie nie wypadło to najgorzej, ale zawsze mogło być lepiej.

 

Zobaczymy się niebawem!

Alex

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty