Znam ze snu twe usta i oczy twoje znam... - IV konkurencja "Bajka"

Witajcie!

Na samym początku może przejdę do nie zbyt miłych wieści. Nie sądziłam, że kiedykolwiek przyjdzie mi dyskwalifikować uczestników mojej serii za nie spełnienie regulaminu. Byłam pewna, że jest on jasno zaznaczony i wszystko jest w nim przejrzyste. Widocznie się myliłam.

Musiałam zdyskwalifikować:

Oliws oraz Kamciorę za nie nadesłanie pracy w terminie. Przykro mi dziewczyny, ale musicie opuścić serię niestety.

To jednak nie koniec złych wieści, bo z serią pożegnały się kolejne pary z powodów
o różnym podłożu. Oprócz Oliws i Kamciory z serią żegnamy się również z:

Ćwir Ćwir i SR SAINT SR,

LetitBreathe i Idę Spać

Goldzia oraz Naćpany

Julcia i Primevere

Przykro mi, że tak potoczyły się pewne sprawy i Wasz udział skończył się przed IV konkurencją. Serdecznie chciałabym podziękować każdemu z Was z osobna za to, że zgłosiliście się do serii i spróbowaliście swoich sił. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś nasze drogi się zejdą w kolejnych seriach.

Mam również szczere chęci, że skład uczestników nie zmieni się do finału, bo inaczej seria zakończy się dużo wcześniej niż planowałam. Chciałabym jeszcze przeprosić Wszystkich za opóźnienie tego postu, ale nie zbyt miałam czas go dodać. I zapewne wielu z Was posłuży się tutaj argumentem, że „jestem aktywna na grze”. Tak to prawda jestem aktywna na grze, ale przeważnie robię jeszcze wiele rzeczy poza nią. Gra działa mi w tle, więc czasem nie wiem czy ktoś do mnie pisze czy też nie. Dlatego podwójnie przepraszam i mam nadzieję, że więcej się to już nie powtórzy. Przejdźmy zatem do głównego punktu dzisiejszego postu.

Bajka

Jest to opowiastka zawierająca morał, złotą myśl. Ucząca jak postępować w życiu, jaką ścieżką podążać i czego się wystrzegać.

W tej konkurencji oczekiwano tego aby pary stworzyły stylizacje inspirowane bajkami. Kluczowym elementem tutaj było to, aby polegać w 100% na swojej wyobraźni. Zarówno Panie jak i Panowie mieli tutaj wielkie pole do popisu.

Jak poradzili sobie zatem uczestnicy:


[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Dziś skrada show dla mnie tylko Książę z Bajki. Paulo nie poszłaś na łatwiznę faktycznie i za to jest plusik, ale coś mi się tutaj gryzie. Ocena 8/10.
Jurorka: To chyba pierwsza królewska para, która widzę w tej konkurencji. Jestem oczarowana i totalnie mnie urzekła Wasza propozycja. Ocena: 10/10

Juror: Moją uwagę od razu przykuła postać Księcia. Nietuzinkowe połączenia poszczególnych części garderoby sprawia, że całość wygląda bardzo dobrze. Usunąłbym tylko ten naszyjnik. Tło również prezentuje się fenomenalnie. Księżniczka bez większych zastrzeżeń. Ocena 9/10 
Jurorka: Moim zdaniem poszliście trochę na łatwiznę. Księżniczka i książę, nic nadzwyczajnego. Zawiodłam się. Co prawda wykonanie ładne ale nie zaskoczyliście mnie. 8/10

 

[160] Najgłupsza I [star] głupia

Jurorka: Kim Kolwiek oł yeah! Haha dziewczyny tym razem to Wy kradniecie mi dziś serduszko. Wasze odzwierciedlenie Kim i Monic jest bajeczne. Ocena 9.5/10
Jurorka: No szczenna opada. Jestem pod wrażeniem. Wasze awatary są wyjęte niczym z bajki. Oby tak dalej! Ocena 10/10

Juror: Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zadbałyście o najmniejsze dodatki zarówno w ubiorze jak i w wyglądzie. Wykonałyście kawał dobrej roboty. 10/10
Jurorka: Absolutnie uwielbiam! Jedno spojrzenie i od razu wiadomo za kogo się przebrałyście. Super odwzorowanie. Nic dodać nic ująć. 10/10

[Buna] Śrek zielony oraz Śrek zielony

Jurorka: Podoba mi się to, że nie poszliście na łatwiznę już kolejna stylizacja, a Wy plusujecie – oby tak dalej. Śreku podoba mi się u Ciebie wybranie tych włosów pasują idealnie. Twoja kompozycja wygląda bajecznie sam Shrek może Ci zazdrościć tego looku. Co do Twojej partnerki. Użyłaś rzadko stosowaną przez płeć żeńską suknię „Porcelanowy Kwiat” co w punkt pasuje do naszej humorzastej Fiony. Zadbaliście
o najmniejszy detal. Ocena 9/10
Jurorka: Nawet przez chwilę nie musiałam się zastanawiać jaka bajkę mieliście na myśli. Jest fantastycznie. Świetnie odwzorowaliście postacie Shreka i Fiony. Ocena 10/10
Juror:  Świetny pomysł i świetne wykonanie. Super, że postaraliście się zadbać
o detale. Jednak jak dla mnie twarz Shreka jest
zbyt łagodna jak na niego. Odwrotna sytuacja jest u Fiony- jesteś trochę zbyt "skwaszona". Jeśli chcecie się bawić również wyglądem, zwróćcie na to uwagę. Ocena 9.5/10.
Jurorka: Na pierwszy rzut oka nie wiedziałam z jakiej jesteście bajki... Ale jak się dowiedziałam to szczenna mi opadła. Wykazaliście się olbrzymią kreatywnością! Stylizacje wystrzałowo odwzorowują wasze postacie z bajki. 9.5/10

 

[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: Truskawkowe ciastko to bajka mojego dzieciństwa. Ta stylizacja jest przyjemna dla oka. Wyczarowałyście nam magiczne odzwierciedlenie owych postaci.
U Truskaweczki podoba mi się połączenie spódnicy „Cheerleader” oraz dodanie na niego pasu ze szmaragdami. Komponuje się świetnie. Jagódko naprawdę chciałabym się tutaj do czego doczepić, ale nie mogę, bo wszystko tutaj wygląda świetnie. Ocena 9.5/10.
Jurorka: Podoba mi się Wasza propozycja. Jest urocza i delikatna. W zasadzie tak jak na "Truskawkowe ciastko" przystało. Ocena 10/10

Juror: Ciekawy pomysł, aby upodobnić się do postaci akurat z tego programu. Sporo musiałyście się napracować, by je przypominać. Moim zdaniem, udało Wam się. Pokombinowałyście z dodatkami i samym ubiorem, co na plus bo wyszło dobrze. 8,5/10
Jurorka: Ciekawy wybór. Na pierwszy rzut oka widać o jaką bajkę chodzi co oczywiście na plus. Widać, że przemyślanie dobierałyście części garderoby aby wszystko tworzyło spójną całość. Jedyne co bym zmieniła to różowe skarpetki u pani po prawej na zielone rajstopy. Ocena 9.5/10

 

[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Wpadliście na świetny pomysł. Podoba mi się tutaj postać kultowego Gargamela. Na samą myśl słyszę w myślach ten głos, który z niezadowoleniem mówi „Jak ja nie cierpię Smerfów” haha. Eixip podoba mi się Twój strój wypadłeś dzisiaj
o wiele lepiej od swojej partnerki Pixie. Ta Smerfetka ma w sobie to coś, ale nie do końca podoba mi się końcowy efekt. Ocena 8.5/10
Jurorka: Całość ogólnie jest super. Wpadliście na naprawdę ciekawy pomysł, ale jedyna rzecz która mnie wręcz irytuje to skarpetki u Eixip. Gwarantuję, że bez nich byłoby idealnie. Ocena 9.5/10

Juror: Doceniam to, jak bardzo staraliście się wcielić w wybrane przez siebie postaci. Wyszło tutaj sporo kombinowania. Pomysł nie jest zły, ale finalne wykonanie nie do końca mnie zadowala. Mimo to, dobrze że podjęliście się trudnego zadania i nie poszliście na łatwiznę. Ocena 8/10.
Jurorka: Po dłuższym oglądaniu Pixie nie byłam w stanie powiedzieć za kogo się przebrałaś. Dopiero jak spojrzałam na twojego męża to doszłam do tego, że waszym pomysłem były Smerfy. Rozumiem zamysł użycia niebieskich elementów lecz mogłaś to trochę inaczej i lepiej rozegrać. Zdecydowanie lepiej wygląda partner. Ocena 8/10.

 

[Club] Hejka i [Buna] Naklejka

Jurorka: Wróżki z klubu Winx? Chyba się nie mylę. Zmieniłabym u Stelli buty oraz kolczyki. Zbyt wielki kontrast nawet jak na taką animację.  U towarzyszki podoba mi się wszystko. Nie mam się do czego doczepić. Wszystko tutaj jest na swoim miejscu. Ocena 9/10.
Jurorka: Jakie urocze wróżki. Wyglądacie przesłodko. Podoba mi się lekkość Waszych stylizacji. Całe szczęście, że nie przesadziliście z akcesoriami. Ocena 10/10

Juror: Wyglądacie naprawdę nieźle. Trafia do mnie wasza wersja wróżek jak i pomysł na tło. Ciekawie dobrane kolory i dodatki. Ogólnie, dosyć przyjemnie się na to patrzy. Finalnie całość oceniam na 8/10.
Jurorka: Co prawda na początku nie byłam pewna z jakiej bajki te wróżki. Ostatecznie mocno mi się wydaje, że widzę tu Stelle i Florę. Wszystko pięknie. Drażni mnie jedynie Stella i jej kolor butów i kolczyków... Lepiej byłoby zastąpić to pomarańczą lub żółcią. Mimo wszystko ocena 9/10.

 

Podsumowując czwartą konkurencję „Bajka”. Każda z par przedstawiła nam nietypowe postacie z  animacji. Dziś posypało się wiele dziesiątek za sprawą świetnej stylizacji oraz gustownego wyboru postaci.

 

Mała podpowiedź do kolejnej konkurencji  - są jednym z następstw obiegu Ziemi. 


Jeśli chodzi o Was moi niecierpliwi Czytelnicy napiszcie w sekcji komentarzy co myślicie o dzisiejszych stylizacjach? Mi się podobają, a Wam?

 

Na ten moment chciałabym życzyć Wszystkim Czytelnikom miłego wieczoru.

Z poważaniem Wasza

Alex

Komentarze

  1. Myśle, że wszyscy sobie świetnie poradzili ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty