"Bar u Seby" - Nowa aktualizacja na grze

Witajcie Moi Kochani!

Ostatni post na Magicznej Awatarii pojawił się cztery dni temu. Z powodu nawału pracy i dochodzących zmartwień nie miałam zbytnio głowy na pisania czegokolwiek. Dlatego też musicie mi wybaczyć to przewinienie. Wiem, że zostawiłam Was bez cienia jakiejkolwiek rozrywki, ale ten tydzień przeznaczam dla Was. 

 

Jutro się będzie działo i nie tylko dlatego, że będziemy celebrować jedno z ważniejszych świąt – Dzień Kobiet, ale również w tym dniu odbędzie się długo wyczekiwany finał „Amorous Attempts”, na którego Was cieplutko zapraszam. Więcej informacji napiszę przy jutrzejszym poście pokazującym finałowe stylizacje.

 

Wciąż wyczekujemy wiosennego eventu, którym mogą cieszyć się już nasi rosyjscy sąsiedzi. Z tego co widziałam znów będzie to event z Fontanną i specjalnymi monetami. Nie ma zbytnio ciekawych mebli, ale upatrzyłam sobie już kilka ubrań na, które będę w szczególności „polować”, ale o tym wszystkim jak pojawi się u nas owe wydarzenie. Nie wybiegajmy zbytnio w czasie, bo jeszcze nie wiadomo czy się pojawi – zaczynam gadać głupoty.



Z wiedzą jaką mam odnośnie zbliżającego się eventu mogę jednogłośnie powiedzieć, że zrobili podobnie jak w tamtym roku. O czym w tejże chwili mówię? A o tym Moi Kochani, że dodali nam do sklepu meble, które będzie można kupić za specjalne monety przy fontannie już za kilka dni. Postanowiłam nie zwlekać do dnia z wielkim wydarzeniem, więc poniżej znajdziecie cennik nowych mebli, moją opinię, a także przykładowe rozmieszczenie w jednym z domów. Nie przedłużając już dużej – zaczynajmy.

 

Meble „Restauracja”

 

Niebieska kanapa “Restauracja” – 35 G

Czerwona kanapa “Restauracja” – 35 G

Świeca „Restauracja” – 800 S

Kwiat „Restauracja” – 1000 S

Butelki „Restauracja” – 7 G

Różowy talerz „Restauracja” – 4 G

Niebieski talerz „Restauracja” – 4 G

Parawan „Restauracja” – 5000 S

Żyrandol „Restauracja” – 30 G

Obraz „Restauracja” – 20 G

Półka z napojami „Restauracja” – 3500 S

Półka z butelkami „Restauracja” – 3500 S

Stolik barowy „Restauracja” – 90 G

Stół „Restauracja” – 40 G


Okrągły stolik „Restauracja” – 2700 S

Stołek barowy z oparciem „Restauracja” – 20 G

Stołek barowy „Restauracja” – 3000 S

Niebieski fotel „Restauracja” – 25 G

Czerwony fotel „Restauracja” – 25 G

Podłoga „Restauracja” – 80 G

Tapeta „Restauracja” – 4500 S

Drzwi „Restauracja” – 6000 S

Okno „Restauracja” – 45 G

 

RAZEM: 460 G i 30000 S

 

Meble „Restauracja”

Moja opinia: Szczerze powiedziawszy większość tych mebli jest wielkim miszmaszem, który nie jest tutaj zbyt dobrym pomysłem. Podłoga z tapetą gryzą się do tego dochodzi brązowy parawan (nawiasem mówiąc sam w sobie jest ładny, ale z tymi meblami coś nie współgra zbytnio), który się odcina kolorem od reszty mebli. Całokształt mnie nie zachwyca. Wybrałabym z tego zestawu tylko perełki, ale nie kupowałabym całego pokoju. Po co się porywać z motyką na słońce skoro i tak wszystko już jest uprażone. Ocena 5/10.

 

Poniżej przedstawiam Wam propozycję rozmieszczenia owych mebli w pokoju. Cieplutko pozdrawiam osobę, która (nieświadomie) użyczyła mi swojego pokoju to moich niecnych planów.

 

A Wam Moi Kochani jak podobają się nowe mebelki? Jesteście już po zakupach czy czekacie na eventowe pieniążki szczęścia? Podzielcie się swoją opinią w sekcji komentarzy. Poniżej znajdziecie również sondę z zapytaniem „Czy podobają Wam się meble „Restauracja”?” Zapraszam do zagłosowania.

 

Życzę miłego wieczoru i do napisania już wkrótce!

Alex


sonda

Komentarze