Gwiazdy na Dywaniku - nowa seria!

Witajcie Moi Kochani Czytelnicy!

Dzisiaj chciałabym przyjść do Was z pewną nową serią, której delikatnie jest oparta na modzie, ale w innym wykonaniu. Zanim jednak o niej chciałabym wyjaśnić pewną kwestię. Jak zapewne wielu z Was się orientuje na blogu trwały zapisy do modowej serii „The Soul of Fashion”, która koniec końców nie wypaliła. Do serii zgłosiło się 5 osób i szczerze średnio uśmiechało mi się robić coś dalej w tym kierunku. Prawdę mówiąc po nie zbyt miłym zakończeniu drugiej edycji „A model is born” miałam serdecznie dosyć takich serii. I wiem w tym momencie sobie sama przeczę, bo zrobiłam nabór do takiej. Gdyby nie to, że Czytelnicy pytali czy po skończeniu „Amorous Attempts” pojawi się coś nowego nic, by takiego się nie pojawiło. Tak jak napisałam zrobiłam nabór do „The Soul of Fashion” nie zobowiązując się do niczego, bo już na samym wstępie byłam pewna, że ten pomysł nie wypali, ale czego się nie robi dla Czytelników, których stawiam na pierwszym miejscu.

O tej serii myślałam już nie jednokrotnie. Tylko zawsze miałam coś innego na głowie, by nad nią porządnie usiąść. Czy teraz naszła ta wiekopomna chwila? Nareszcie. Wiecie zakładam, że nie każdemu przypadnie ona do gustu i pewnie pojawią się co do tego obiekcie, ale pomimo tego, że może zakładam ciut negatywnie odbiór – chciałabym spróbować.

Do stworzenia tej serii zainspirowałam się programem rozrywkowym jakim są  „Gwiazdy na Dywaniku”.  I taką też będzie nosić nazwę ta kilku wpisowa seria. Będę starać się zamieszczać tutaj nie tylko modowe stylizacje, ale również ciekawostki
z pixelowego życia naszych Gwiazd (taki trochę Plotek, Lemurek i Plejada w jednym). Jak to wyjdzie? Okaże się wkrótce.

Jako, że w owym programie jest dwóch oceniających tutaj także pokusiłam się
o męskiego towarzysza. Na blogu zawita po raz pierwszy. Jako, że mam za sobą czujne obserwowanie tutejszej śmietanki za czasów słynnych „Monologów” (które ożywiły upadającą grę) to złożyłam propozycję współpracy jednemu z nich.

W serii będzie towarzyszył mi nie kto inny jak Benter. Wielkie brawa. Cieszę się, że przystałeś na moją propozycję i jest mi niemiłosiernie miło, że dzięki temu małemu projektowi będę mogła rozpocząć współpracę z Tobą.

Seria będzie miała na celu ocenę:
- oryginalności kostiumów,
- propozycje najnowszej mody,
- wyczucie stylu graczy,

Wpisy będą przeplatane. W jednym pojawią się przynajmniej 3 różne pary (niekoniecznie związane ze sobą węzłem małżeńskim), które razem z Benterem ocenimy. Punktacja nie ulega zmianie – od 1 do 10. Jeśli chodzi o wydanie opinie – 2-3 krótkie zdanie co sądzimy o przedstawionej stylizacji. A w drugim części serii ploteczki ze świata pixelowej gry. Będę starać się jak najlepiej ukazać nowinki aby zaciekawić Was Moi Kochani.

Przewiduję 8 wpisów z czego w niektórych mogą wystąpić wojny (gracz VS gracz).
O wszystkim będę Wam wspominać. Pozostało jedynie powiedzieć mi nie bójcie się. Mam nadzieję, że wyjdzie to z humorem i na spokojnie. Chociaż troszkę rozruszajmy tą grę. Nie dajcie się prosić.

Wyczekujcie nowych postów. Życzę miłego dzionka

Alex

Komentarze