"Kochać" jak to łatwo powiedzieć... - VIII konkurencja "Czarodziejka z Księżyca"

Witajcie Kochani!

Zanim przejdę do głównego tematu postu.

 

Chciałabym jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować Emilko za zrobienie kolejnego cudownego nagłówka na bloga. Dziękuję

 

W serii niestety muszę pożegnać jedną jurorkę (której tożsamość poznacie na finale – jestem okrutna i tak mnie kochacie). Kochana po raz drugi dziękuję Ci, że byłaś z nami przez tak długi okres. Współpraca jak się między nami zawiązała była jedną z lepszych
i mam nadzieję, że kiedyś uda nam się wspólnie połączyć siły. Jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję.

Czarodziejka z Księżyca

Seria stworzona przez mangakę Naoko Takeuchi. Nastoletnia Usagi zostaje dzielną wojowniczką w marynarskim kostiumie. Jej misją jest odnalezienie Srebrnego Kryształu.

W tej konkurencji oczekiwano od par stworzenia własnych interpretacji głównych bohaterów „Czarodziejki z Księżyca” – Usagi oraz Tuxedo. Oczekiwano tutaj zarówno od Pań jak i Panów wcielenia się w mangowe postacie.  Zadanie należało do jednego
z banalniejszych. Wystarczyło trochę zagłębić wiedzę.  

Czy uczestnicy poradzili sobie w wyznaczonym zadaniu?

[160] Lizuska oraz Lizus

Jurorka: Widać, że próbowaliście być oryginalni... W wykonaniu Lizusa jakoś to wygląda lecz u Ciebie Lizusko no nie bardzo. Ciężko określić za kogo jesteś przebrana. Ocena 7/10.

Juror: Jestem mile zaskoczony, szczególnie wykonaniem Lizusa. Wspaniale odwzorowałeś wybraną przez siebie postać, niczego mi tutaj nie brakuje. Lizusko plus za oryginalność, jednak z drugiej strony można się trochę zgubić z finalnym odgadnięciem kim jesteś. Ocena 8.5/10
Jurorka: Pierwszy i ostatni strzał pada do Lizusa. Podoba mi się tutaj Twój finalny kostium. Chociaż pokombinowałabym coś z innymi okularami jedynie u Ciebie, ale reszta prezentuje się bardzo dobrze. Jakże mogłoby zabraknąć róży. Jeśli chodzi o Ciebie Lizusko hm… Musiałabym się kilkukrotnie zastanowić jaką postać tutaj nam przedstawiłaś gdybym nie znała tematu. Wielki plus leci do Ciebie za oryginalność. Całokształt oceniam na 7/10.

 

[ADHD] Markiza i [160] Kamii

Jurorka: Jest cudownie! Fenomenalne odtworzenie Tuxedo jak i Sailor Moon. Drażni mnie jednak ta bransoletka. 9.5/10

Juror: Wasze stylizacje można określić jako umiejętnie odwzorowane. Znakomicie, że zwróciłaś uwagę na atrybuty Tuxedo i ich tutaj użyłaś. Co do Czarodziejki, ma dla mnie surowy wygląd jak na swoją postać. Ocena 9/10
Jurorka: Dziewczyny dzisiaj mnie zaskoczyłyście. Jestem Wami oczarowana. Bałam się tego, że jedna z Was może mieć problem z odwzorowaniem Tuxedo, ale było to niepotrzebne, bo wygląda on zjawiskowo. Co do Ciebie Czarodziejko z Księżyca również porwałaś moje serce dzisiaj. Poszłaś bardziej w oryginalność – plusik do Ciebie leci. Ocena 9.5/10.

 

[160] Pixie oraz Eixip

Jurorka: Nie wiem co tu oceniać. Widzę tu Jacka Mroza w nowym wydaniu i... Nawet nie wiem co mam o Tobie powiedzieć Pixie. Jest po prostu tragicznie. Ocena 1/10

Juror: Nie widzę podobieństwa do pary, która miała być dla Was wyznacznikiem
w planowaniu stylizacji. Poszliście w zupełnie
inne postaci niż te, o których była mowa. Wielka szkoda, ale muszę Wam uciąć trochę punktów za ten błąd. 5/10
Jurorka: Czyżby komuś pogubiły się wątki? To chyba nie ta historia. Na siłę próbuję się dzisiaj doszukać tutaj Sailor Moon i Tuxedo. Wydaje mi się, że ta stylizacja była zrobiona na szybko bez przemyślenia. Co mam w szafie to dam. Ocena 3/10

Ósma konkurencja „Czarodziejka z Księżyca” już za nami. Pomimo tego, że trzeba było zagłębić się i poszerzyć swoją wiedzę o niektórych postaciach temat konkurencji nie należał do tych arcytrudnych zadań. Po niektórych spodziewaliśmy się większych oklasków.

 

Mała podpowiedź do kolejnej konkurencji jest następująca – przewodnim kolorem w jego wyglądzie jest róż

 

Zobaczymy się niebawem!

Alex

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)