Magiczna Awataria: Statystyki bloga

Witajcie Moi Kochani!

Tak jak obiecałam dzisiaj pojawia się kolejny post, by uczcić I rocznicę bytowania Magicznej Awatarii. Chciałabym przedstawić Wam jak wygląda moja praca od środka przekładając to wszystko na statystykę. Jako, że nigdy nie zagłębiałam się w ten temat wcześniej stwierdziłam, że nadszedł odpowiedni czas, by uchylić rąbka tajemnicy.

Moja działalność w blogosferze zaczęła się 28 maja 2020 roku przez ten rok mogliście obserwować na bieżąco moje poczynania w tym zakresie. W odstępach czasowych pojawiały się serie modowe jak i konkursy czy też nowinki o nowościach, błędach czy wielkich dramach sezonów. Wszystko to mogliście doświadczyć właśnie tutaj razem ze mną.

Przez okres dwunastu miesięcy pracy Magiczna Awataria zyskała 14 Czytelników (Patronusów), którzy zaobserwowali blog. A ilu jest takich, którzy tego nie zrobili, a śledzą moje poczynania w blogosferze? Bardzo dużo. Z całego serduszka dziękuję wszystkim, którzy sprawili, że moja motywacja rosła z każdym kolejnym dniem do działania.

Przez cały rok stworzyłam 178 postów o różnorodnej tematyce, które są dostępne dla każdego. Jeśli rozwiniecie pasek z boku ukaże się Wam pokaźne archiwum, w którym każdy z łatwością znajdzie to czego szuka.


Zważywszy na to, że nie każdy chce wypowiedzieć na głos to co myśli przez okres dwunastu miesięcy w sumie zebrało się 770 komentarzy. Nie bójcie się Moi Kochani wypowiadać. Każdy ma do tego pełne prawo! Warto rozmawiać, a przede wszystkim trzeba rozmawiać :}

Na blogu pojawiły się także dwie strony – „Selfie z Graczami” oraz „Kontakt” w sumie odwiedzono je 286 razy. Nie powiem, że nie, ale jest mi miło z tego powodu.

Od początku istnienia bloga został odwiedzony 58028 razy. Z czego dzisiaj 51 razy, a wczoraj 60 razy. Przez bieżący miesiąc było aż 1787 odwiedzin. Zaś w ostatnim miesiącu 1963 razy.

Wyświetlenia Magicznej Awatarii przedstawiają się następująco: najwięcej wyświetleń było 1 stycznia 2021 roku – 11012 wyświetleń. 

Najmniej wyświetleń było 1 maja 2020 roku – 429 wyświetleń.

Strony, które odsyłały do odwiedzin bloga to przede wszystkim:

Do odbiorców według przeglądarek należą:

Liczba wyświetleń według systemu operacyjnego przedstawia się następująco:

Odbiorcy odwiedzający Magiczną Awatarię z różnych krajów, a oto i one:

Najczęściej używane słowa klucze, by odszukać blog to: 

Głównie przeglądane posty przez Was moi Kochani to przede wszystkim „I konkurencja – staromodne stylizacje, groszki i nie tylko…”,Monolog Kwitnącej Oli – Koniec to zaledwie początek kolejnej przygody…” czy też „Powiem coś szalonego… - rusza nabór do kolejnej serii modowej!”


Szczerze mówiąc jestem zaskoczona takim obrotem tejże sprawy. Co prawda śledziłam na bieżąco statystyki Magicznej Awatarii, ale nie zdawałam sobie sprawy, że tyle osób śledzi na bieżąco moje poczynania pisarskie. Na moje policzki wkradł się rumieniec. Jestem do granic wdzięczna i dumna z Was, z siebie, z tego bloga. Cieszę się, że moja praca „nie idzie w las”, a ktoś zwraca na nią uwagę. Po raz pierwszy brakuje mi słów, by opisać to co w tej chwili czuję. To jest mieszanka uczuć od radości po spełnienie marzeń  

Pozostało mi tylko na zakończenie dzisiejszego postu podziękować Wszystkim Czytelnikom oraz osobom, które sprawiły, że Magiczna Awataria zakwitła na nowo.

Każdy drobny gest z Waszej strony sprawia, że cała promienieje i motywuję się do działania pomimo wszystko idę dalej.

DZIĘKUJĘ

Wasza Alex


Komentarze

Popularne posty