Kolejne Q&A już w drodze

Witajcie Moi Kochani!

Przypominam, że wciąż możecie zgłaszać swoją kandydaturę do jednego z trzech przeprowadzonych naborów. Myślę, że jutro-pojutrze pojawi się post przeznaczony wyłącznie tym seriom. Zapoznam Was ile było chętnych, jaka seria będzie mieć miejsca, a które procesem eliminacji się nie pojawią.

Dziś jednak chciałabym (tak jak obiecałam Wam wczoraj) opublikować Wam możliwość zadawania nowych pytań do kolejnego Q&A, które zaplanowałam sobie na początek sierpniowego miesiąca. Będziecie mieć całe 10 dni na to, by zadawać nurtujące Was pytania odnośnie mojej postaci w grze „Alex” jak i mnie samej, czyli „Oli”.

W formularzu nie ma wymagań odnośnie podawania metryczki (swojego nicku). Każdy bez wyjątku może przesłać swoje pytania w wyznaczonych miejscach. Jeśli ktoś chce się podpisać śmiało. Jeśli ktoś chce zachować anonimowość nie ma żadnych przeszkód, by tak się stało.

Pamiętajcie o tym – „nie ma głupich pytań, są jedynie głupie odpowiedzi”. Nie krępujcie się. Sama też postaram się przygotować uzupełniające pytania i skrupulatne odpowiedzi. Pozostało mi jedyni zaprosić Was do ich zadawania – piszcie śmiało.

Chciałabym również powitać nowego Patronusa (Obserwatora) Magicznej Awatarii. Cieszę się, że zawitałeś w skromne progi tego bloga na dłużej

Pisząc ten post przekroczę dwusetny wpis napisany na blogu. Dajecie głowę? Już tyle postów się tu przewinęło i kolejne są w produkcji. Ten wieczór nie mógłby być lepszy.

Pozostało tylko zakasać rękawy do pracy i pisać. To co Kochani? Ja się z Wami żegnam i biorę się do pracy.

Życzę miłego i spokojnego wieczorku. Trzymajcie się cieplutko i uważajcie na siebie.

Alex

Komentarze