Everyone hail to the pumpkin song - event Halloweenowy 2021

Witajcie Moi Kochani!

Wielkimi krokami nadszedł wreszcie upragniony piątek, piąteczek, piątunio! Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak się cieszę, że znów nastał weekend. Ten tydzień zdecydowanie należał do najtrudniejszych z całych dwóch miesięcy szkoły. Przez te kilka dni musieliśmy pozdawać wiele sprawdzianów i kartkówek, a o pytaniu przy tablicy nie wspominając. A wszystko to z tytułu tego, że za dosłownie kilka dni udajemy się na praktyki. Sporo się u mnie w ostatnim czasie działo. O czym chętnie się z Wami podzielę przy najbliższej „Herbatce z Olcią”. Nie mniej jednak dzisiaj chciałabym poopowiadać Wam troszkę o tym co Moderatorzy gry przygotowali dla graczy podczas tegorocznego święta Halloween.

Nie przedłużajmy już dłużej. Tylko sprawdźmy co tym razem Jack ma nam do zaoferowania.

 

„Nad grą zebrały się ciemne chmury. Na gałęziach przysiadło stado wron. Fasady domów przyozdobione są dyniowymi lampami. Załóż kostium i chwyć torbę z cukierkami… Zaczynamy świętować Halloween!”

 

Wczorajszego dnia około godziny 17:30 na Awatarię zawitał długo wyczekiwany przez wielu graczy event Halloweenowy. Jeśli mam być szczera od dłuższego czasu nie myślałam o niczym innym jak właśnie o tym wydarzeniu. Sami wiecie od kilku dekad Moderatorzy gry nie przykładali się jakoś specjalnie do organizowanych eventów – te same memory za dnia i w nocy, te same wykopaliska czy nawet walka ze złym Bałwanem. Nic co mogłoby w jakiś sposób zaskoczyć graczy. Nudy na pudy.

 

Wiecie nie to, że memory z Jackiem były złe. Tego nie można powiedzieć, ale na dłuższy okres robiły się najzwyklej w świecie nudne i oklepane. Przekonajmy się jednak czym w tym roku bieżącym zaskoczyła nas gra. Pokrótce o tym mrocznym wydarzeniu możemy przeczytać na fanpage’u gry. Mam tutaj na myśli owy post:

 
TŁUMACZENIE:

To Halloween!

Przyjaciele! Czas odwiedzić „Farmę Grozy” i zanurzyć się w ponurej atmosferze. W grze znajdziesz wiele ciekawych rzeczy:

- Laboratorium „Szalonego Naukowca”,

- Niesamowite kostiumy tematyczne,

- Złowieszcze ozdoby do telefonu,

- Tytuł „Alchemik”, który daje 20% zniżki na zakupy w sklepie z horrorami,

- Tła o tematyce paszportowej,

- Strasznie urocza kolekcjonerska Avapacka.

Udaj się na Awatarię, wyhoduj dynie, warz eliksiry, oczarowuj znajomych i baw się.

Event Halloweenowy potrwa do 11.11.2021 roku godz. 18:00 czasu moskiewskiego. Zaś tła tematyczne do paszportu będą dostępne do 5.11.2021 r. godz. 12:00 czasu moskiewskiego.

Wesołego Halloween!


Po przeczytaniu powyższego wpisu muszę Wam powiedzieć, że się zaciekawiłam. Całym wydarzeniem jak wydarzeniem, ale wzmianką o uzyskaniu uroczej kolekcjonerskiej Avapacki. Tak, tak moi Kochani te słodkie małe bestyjki skradły moje serduszko i chcie je mieć. Choć jeszcze nie mam żadnego konkretnego planu jak to zrobić. Trzymam się nadziei, że przyjdzie czas i pora, a będzie rada. No już, już wracam, bo niepotrzebnie się tutaj rozmarzyłam haha.

 

Aby nie tracić chwili czasu od razu weszłam na grę, gdzie od progu zostałam przywitana przez zapraszającą do udziału w zabawie rameczkę.


TŁUMACZENIE:

„Odwiedź „Farmę Grozy” i znajdź tam Wiedźmę. U niej możesz kupić nasiona roślin i wyhodować niezwykłe zbiory na specjalnych grządkach. Zbieraj zbiory, ponieważ będą potrzebne do warzenia magicznych mikstur, z których będziesz mógł zdobyć cukierki. Cukierki można  wymienić na przerażające nagrody ze sklepu z horrorami.

Weź udział"

Chcąc dowiedzieć się jak najwięcej o evencie bez chwili wahania kliknęłam „Weź udział”. I moim oczkom ukazała się kolejna rameczka, która objaśniła co nie co odnośnie eventu. A oto i ona:


TŁUMACZENIE:

„- Przejdź na „Farmę Grozy”, znajdź tam Wiedźmę, która sprzeda Ci nasiona. Użyj grządek do sadzenia nasion i uprawy roślin.

-  Bądź ostrożny, wrony nie pozwolą roślinom rosnąć, odpędzaj je, aby nie stracić plonów,

- Zbieraj cukierki, zaczarowuj innych graczy za pomocą mikstur i zamieniaj je na
unikalne przedmioty w sklepie z horrorami

- Zbierz 3999 cukierków zdobywając unikalny tytuł „Alchemik”, który daje 20% rabatu na asortyment”


Po zapoznaniu się z krótkim instruktażem wreszcie możemy udać się na „Farmę Grozy” klikając dynie pomiędzy „wsparciem”, a ikoną „ustawień”.

Po chwili zostaniemy przeniesieni na nową unikatową lokalizację, która nie jest nam obca. Prócz kilku drobnych szczegółów jakim są wrony/kruki jak kto woli. W końcu jakby nie było to to czarne i to. Bez różnicy. Na polu pełnym grządek spotykamy się znów z naszą poczciwą Wiedźmą i jej towarzyszem Strachem.

Zanim na dobre zaczniemy działać z eventem przydałoby się przywitać ze starymi przyjaciółmi. Dlatego też stosując się zasady, że Panie mają pierwszeństwo na samym początku idziemy z wizytą do Wiedźmy.

 
TŁUMACZENIE:

„Witaj, Podróżniku! Nie chcesz kupić kilka ziaren? Z ich pomocą Ty możesz wyhodować zbiory, ale weź pod uwagę, że dojrzała roślina wkrótce uschnie, więc nie zapomnij zebrać! Hehe hehe”

 

Czarownica oferuje nam sprzedaż trzech różnych nasion, o różnych właściwościach.

 

Nasiono dyni – 333 S

Czas dojrzewania: 60 minut

Czas zwiędnięcia: po 45 minutach od dojrzewania więdnie

Otrzymamy:

- 6x płatki,

- 6x dyniowy sok,

- 6x łodygi,

- 6x miąższ dyni

Potworne nasiono – 666 S

Czas dojrzewania: 90 minut

Czas zwiędnięcia: po 60 minutach od dojrzewania więdnie

Otrzymamy:

- 4x żądło,

- 4x lepka ciecz,

- 4x nogi owada,

- 4x konar

Duże nasiono – 2 G

Czas dojrzewania: 120 minut

Czas zwiędnięcia: po 90 minutach od dojrzewania więdnie

Otrzymamy:

- 2x fosfor,

- 2x liść,

- 2x pączek,

- 2x magiczny pyłek 

 

Warto tutaj dodać, że za każde posadzenie nasiona zabiera nam dziesięć jednostek energii. Łudząco podobnie jak w przypadku zwiędłej rośliny, którą musimy zebrać z grządki aby móc posadzić nową.

 

Przejrzeliśmy asortyment, który zaoferowała nam Wiedźma teraz pora na rozmowę z naszym wiernym przyjacielem Strachem. Zobaczmy co on ma nam ciekawego do powiedzenia. 

TŁUMACZENIE:

Witaj, Przyjacielu! Nie wiem jak Ty, ale nienawidzę wron! Nawiasem mówiąc, jeśli zapłacisz mi kilka złotych monet. To będę mógł odpędzić wszystkie wrony, które psują Twoje zbiory na 2 godziny.

Odgonię wrony za 13 G”


Czy tylko mi wydaje się, że cały koncept Stracha na Wróble jest szalony? Dwie godziny ochrony pola przed wronami i  wygórowana cena 13 G. Jak dla mnie to niedorzeczność bądź nieśmieszny żart w wykonaniu Moderatorów. Wiecie jeśli ktoś ma na zbyciu złote monety może pokusić się o taką transakcję z tym Panem. Ja jednak znam o wiele łatwiejszy i tańszy sposób. Nastawcie uszka moi Drodzy aby dowiedzieć się o niezawodnym patencie na spokój duszy i ciała.

 

Pomysł ten opracował mój Promyczek (zwany również Gumisiem, Panią Kapitan jak również moją przyszłą niedoszłą przyszłą przyszłą) dlatego wszystkie podziękowania kierujcie do tej skromnej nad wyraz osóbki :)

 

Do naszego pola wlicza się dziesięć grządek, które czekają tylko na zasianie nich specjalnych nasion kupionych u Wiedźmy. Nasze poczynania są jednak inwigilowane przez cztery wrony, które czekają na moment naszej nieuwagi, by móc przeszkodzić nam w działaniu. Jeśli nie przystaliśmy na propozycję naszego druha Stracha musimy mieć się na baczności i ich co chwilę pilnować tym samym tracąc pięć jednostek wigoru. Energia w tym jak i innych eventach wyczerpuje się wręcz jak za dotknięciem magicznej różdżki. Dlatego też chcąc zaoszczędzić potrzebny nam wigor i cierpliwość Promyczek wymyślił pewien pomysł. Wygląda on następująco: jako, że nasza plantacja liczy dziesięć grządek i mamy do czynienia z czterema wścibskimi wronami możemy poczekać aż nasze grządki znów będą puste. Wtedy wrony przylecą i będą zajmować cztery różne stanowiska. W tej koncepcji przewidziano to aby ich nie przeganiać z grządek, a zasadzić na pozostałych sześciu. W ten sposób wilk syty i owca cała. Nasze złote monety wciąż są w naszej kieszeni, a wrony nie atakują naszych sadzonek. Fakt faktem jesteśmy stratni cztery pola, ale coś za coś moi Kochani. Chcemy w międzyczasie grać w Awatarię to poświęcamy te cztery grządki i wchodzimy co określony czas zbierać nasionka. 


Gdy już wiemy wszystko na temat nasion i naszych nemezis wreszcie możemy wziąć się za pracę.

W międzyczasie kiedy to nasze roślinki dojrzewają i nabierają mocy urzędowej my zajrzyjmy co nowego kryje „Sklep z horrorami”, o którym słyszeliśmy już nie raz i nie dwa dzisiejszego dnia (czy ja właśnie w tym momencie zrymowałam? Haha). 

  Wewnątrz sklep nie wyróżnia się jakoś szczególnie. Mroczne tło i powtarzające się co event trzy zakładki „stroje”, „meble” i „inne”. Pozwólcie, że tym razem pójdziemy za koleją i odwiedzimy na samym początku sklep z ubrankami.

 

Murder

Moja opinia: Jest to jeden z dwóch kompletów, które dopiero w tym roku zawitały do gry. U Pań podoba mi się przede wszystkim nowa fryzurka, która troszkę zakrawa o wygląd Sabriny Spellman pewnej nastoletniej czarownicy. Choć jak wiadomo do czegoś zawsze się doczepić muszę i tak też jest w tym przypadku. Jak dla mnie mogliby poszaleć jeszcze troszkę z górą dać coś z przytupem. Bo łudząco podobną kurteczkę, którą dostaliśmy w tym kostiumie możemy kupić w zwykłym sklepie za 8 G (mam tutaj na myśli „czarną kurtkę”). Co do sukienki jestem na tak. Dodatki też mają w sobie to coś. U Pań zdecydowanie leży góra – reszta komponuje się całkiem nieźle. Panowie zaś dostali strój inspirowany „Laleczką Chucky”. Wszystko tutaj by grało, gdyby zmienili te buty na inne. Szczerze się ze sobą w jakiś tajemniczy sposób łączy prócz tych butów. Ocena 7/10.

 

 American Horror

Moja opinia: Przed nami prezentuje się drugi i zarazem ostatni nowy kostium Halloweenowy. Szczerze mówiąc to jest jeden z tych momentów, w których nie mam się do czego doczepić. To połączenie barw, zachowany kontrast i pomysł istny majstersztyk. Jestem pod wielkim wrażeniem. Ocena 10/10.

Alice & Aleks

Moja opinia: Hm… Strój Alicji ma to do siebie, że jest uroczy i zachwyca swoim wdziękiem i lekkością. Mimo widniejących plam krwi bądź dżemu truskawkowego haha. Według mnie niepasującym tu elementem są buty – są one zbyt ciężkie do tak zwiewnej stylizacji. Zmieniłabym je na pantofelki z zakrwawionymi pod kolanówkami. Myślę, że to mogłoby wyglądać zdecydowanie lepiej z górą i dodatkami. Mam również mieszane uczucia co do kompletu u Panów. Tylko dlatego, że dostali oni zwykłe spodnie jeansowe, koszule godną sklepu ślubnego i parę dodatków. Nic więcej i nic mniej. Mimo ciężkiego obuwia kostium Pań prezentuje się znacznie lepiej niż „Aleks”. Ocena 5/10.

 

Arystokratka & Pirat

Moja opinia: Myślę, że strój „Arystokratki” mimo wielu jesieni zawsze będzie miał w sobie to coś. Sama kreacja przypomina mi kostium noszony poprzez Raven Quinn z serii „Ever After High”. Absurdalne dla tej kreacji jest to, że nie posiada żadnych rajstop – to jedyny minusik jaki tu dostrzegam. Kostium „Pirata” jest taki jaki powinien być. Wszystko jest na swoim miejscu. Ocena 8/10.

 

Czarna Wdowa & Plaga

Moja opinia: Zarówno kostium Pań jak i Panów ma to do siebie, że nie brakuje w nim niczego prócz drobnego dodatku. Może jeszcze jakiejś czaszki? Czegoś co sprawiłoby, że wstrząśnie innymi dreszcz. Te dwa komplety mimo uwydatnionego mroku prezentują klasę i wyższość sfer. Mimo tych małych detali stroje podobają mi się. Ocena 8.5/10.

 

Czarodziejka & Mag

Moja opinia: To jest jeden ze strojów, który chce mieć w swojej szafie w pełni. Myślę, że nie jeden Krukon mógłby zazdrościć takiego szykownego look’u (skoro nawet taka Ślizgonka jak ja chce go mieć haha). Dodatkowym plusem dla tego kostiumu jest to, że kapelusz układa się wraz z fryzurą gracza. W każdej odsłonie wygląda zjawiskowo dobrze. Jestem na tak. Ocena 9/10.

 

Demon

Moja opinia: Widząc ten kostium mam tylko jedno skojarzenie z pewnym znanym Wam Panem. Na „NK.pl” często chadzał w tym kostiumie i do dziś to wspomnienie zostaje w pamięci. Sam zarys kompletu wygląda dość ciekawie. Wszystko łączy się bez zarzutu. Fakt faktem strój jest dopracowany, ale mi samej aż tak bardzo nie skrada serca, by poczęstować go 10. Ocena 7/10.

 

Diablica & Drakula

Moja opinia: Wreszcie znalazłam to czego szukałam. Wciąż dziwi mnie to, że odgórnie nie dostałam go na początku gry przecież ze mnie jest prawdziwie Święta Diablica haha. Jeśli uda mi się nie wydać cukierasów na nic innego ten komplet leci do mojej upiornej, aczkolwiek skromnej szafy. Kostium „Drakula” ma to do siebie, że jest ładny i nie jest. Coś ma w sobie co go wyróżnia, ale nie przebija się na tle innych. Ocena 7/10.

 

Hrabina Elizabeth & Hrabia Deymon

Moja opinia: Ten kostium jest świetny pod każdym względem. Postarali się w minionych latach, aby zdobyć tak unikatowy strój. Pamiętam, że podczas tamtego eventu za nagrodę można było sobie wybrać albo właśnie ową stylizację albo 250 G. Kusząca propozycja nie do odrzucenia. Ocena 8/10.

 

Jen & Jack

Moja opinia: Na samym początku chciałabym tylko wspomnieć, że kupno tego stroju w całości jest bardziej opłacalne niż w odrębnych elementach garderoby, więc jeśli ktoś ma na niego chętkę to radzę kupić strój jako komplet wyjdziecie na tym interesie po prostu lepiej. Co do samego kostiumu. Zarówno „Jen” jak i „Jack” wydają się mieć dopasowane do swoich postaci stroje. Kolejna para strojów, do których nie można się doczepić. To tylko może dobrze świadczyć od Moderatorach gry. Ocena 8.5/10.

 

Kapelusznik

Moja opinia: Mieliśmy Alicję to przyszła odpowiednia pora, by poznać „Szalonego Kapelusznika”. Na ten moment wiem, że chcę mieć na pewną koszulę z tego zestawu i płaszczyk, który na pewno przyda się przy tworzeniu kolejnych magicznych stylizacji. Jeśli chodzi o sam wygląd maski u Panów prezentuje się lepiej bo wygląda szczuplej nie to co u Pań. Ocena 6/10.

 

Kobieta demon & Freddie Kruger

Moja opinia: Strój „Kobieta demon” jest inspirowana „Maleficent” do całego anturażu tej postaci brakuje nam dużych i silnych skrzydeł. Co do Freddie’go myślę, że ten kostium jest świetnie wykonany w każdym calu tego brutalnego bohatera. Ocena 9/10.

 

Kocica & Kruk

Moja opinia: Przy różnych zwierzęcych kombinezonach ten nie wyróżnia się za grosz. Natomiast „Kruk” wydaje mi się podobny to artysty „Marylina Mansona”, ależ ja to mam skojarzenia haha. Ocena 7.5/10.

 

Kostium Rosemary & Garnitur Vincenta

Moja opinia: Nie wiem czemu, ale „Garnitur Vincenta” kojarzy mi się z Naćpanym. Powiem Wam szczerze, że kostium Rosemary mi się nie podoba. Jest taki nijaki. W tym zestawieniu Vincent wygrywa starcie i nie tylko dlatego, że kojarzy mi się z pewną osobistością haha. Wydaje się być po prostu uszyty z lepszego materiału (ja wcale nie kręcę w zeznaniach :P). Ocena 6/10.

 

Krwawa Hrabina & Darth Maul

Moja opinia: Myślę, że nie jedna sułtanka byłaby zadowolona z takiej sukni ja jednak aż tak nią zaoferowana nie jestem. Owszem jest ładna, ale tyle w temacie. Kostium „Dartha Maula” mógłby być bardziej dopracowane. Ocena 4/10.

 

Łowcy demonów

Moja opinia: Czyżby Halloween się już skończyło? Jeszcze się nie zaczęło, a już skończyło. Ten strój jest tak unormowany, że aż za zwyczajny jak na Halloween. Nie ma w nim czegoś nadzwyczajnego. Przypomina mi on kostium „Szeryfa” podobnie jak on jest taki mdły. Ocena 3/10.

 

Pielęgniarka & Zombie

Moja opinia: Czy tylko ja tutaj wyczuwam nutkę romansu? Chyba tylko ja haha. Nie mniej jednak sądzę, że te dwa odrębne, a jednak w jakiś sposób stroje tworzą nam niezły duet. Jest na czym oko zawiesić. Ocena 6/10.

 

Samantha & Billy

Moja opinia: Ten strój ma to do siebie, że jest ładny i niekoniecznie przekonujący mnie samą swoją prezentacją. Zarówno góra jak i dół się odpowiednio ze sobą łączą. Dodatki z obuwiem ze sobą współgrają. Można, by rzec, że strój idealny, ale coś mi tu nie gra. Nie przekonuje mnie ta interpretacja. Ocena 5.5/10.

 

Samara & Piramidogłowy

Moja opinia: Chcę to, chcę to, po  prostu chcę. Dopisujemy kolejny komplet ubrań do mojej przydługawej listy zakupów przed upłynięciem 11 listopada. Nic dodać nic ująć co do „Samary”. Jestem oczarowanie kupiona. Co do stroju Panów hm… niby tak, niby nie, ale znów tak. Mam mieszankę uczuć związaną z tym strojem. Ocena 6/10.


 Szkielet

Moja opinia: Typowy, prosty i wręcz oklepany strój na Halloween. Nie mamy pomysłu przebierzmy się za Szkielety. Wciąż krążymy wokół tematu tego święta. Ocena 2/10.

 

To

Moja opinia: American Horror” ma konkurencję – mrocznie sympatyczną. Ja z natury nie przepadam za klaunami, ale to „To” wygląda naprawdę fantastycznie. Podoba mi się tutaj przede wszystkim sukienka z krwistoczerwonymi pomponami oraz charakterystyczny czerwony balonik. Maska wymalowanego „Pennywise” oczarowała mnie w każdym calu . Ten kostium jest zdecydowanie jednym z lepszych zaprezentowanych dziś. Ocena 10/10.

 

Wampirzyca & Więzień

Moja opinia: Wiecie wolałabym aby nasz „Więzień” był w typowym pomarańczowym wdzianku. O to to. Mogłoby być to cudownie zestawienie tym bardziej, że mało mamy ubrań w tego typu odcieniu. Wampirzyca mogłaby być troszkę bardziej drapieżna. Więcej dodatków i czegoś co ma  w sobie ten pazurek. Nie pogardziłabym gdyby dali nam kostium wilkołaka albo frankie steina uuu to byłoby dopiero Halloween. Ocena 6.5/10.

 

Wiedźma & Mag

Moja opinia: Kolejne wspomnienie nasuwa się z tym kostiumem. Jak tak dalej pójdzie to tu wplotę Wam post przewidziany na jutro*. Jeśli chodzi o sam strój jest unormowanie magiczny na swój sposób. I ten dobór kolorów istna bajka. Ta czerń wpadająca w coraz to ciemniejszy heban. Strój szyty według moich kryteriów. Ocena 8/10.

 

Wiedźma & Mroczny rycerz

Moja opinia: Z tego stroju najbardziej choruje na te kabaretki. Jak amen w pacierzu muszą być w mojej szafie. Oprócz tych rajstopek zachwycam się również sukienką i pasem. Już w głowie rozmyślam swoją garderobę z tymi elementami. Co do towarzysza naszej Wiedźmy powiedziałabym, że przypomina mi skamieniałego żółwia ninja niżeliby „Mrocznego Rycerza”. Ocena 6/10.


Dwadzieścia cztery różne komplety ubrań w dziale damskim i męskim. Wszystko ładnie pięknie tylko pojawia się malutki problem skąd brać na to wszystko cukierki? A no właśnie. Skąd brać cukierki, ano skąd haha. Po przejrzeniu i przymiarce czarownych strojów czas odsapnąć troszkę na fotelu w dziale mebli.

 

Kolekcja „Laboratorium Szalonego Naukowca”

Kolekcja „Jaskinia Smoka”

Kolekcja „Jasnowidz”

Kolekcja „Czarna Rosa”

Kolekcja „Halloween 2018”

Kolekcja „Halloween”

Kolekcja „Freak Show”


Do zakupu również mamy:

Przed zakupem prezentów mamy możliwość podejrzenia co mamy możliwość wylosować w nich, a oto i one


Duży prezent – 799 cukierków


Średni prezent – 599 cukierków

 

Mały prezent – 199 cukierków


Nowe prezenty to meble z kolekcji „Fresh Show”, kolekcje „Steampunk”, wampir Avapack (moje Kochanie jest poza moim zasięgiem :c), okno „Scream”, graffiti „Hello”, SUV „Discover”,


Widzicie nasze zwiedzanie pokryło się z czasem dojrzewania naszych roślin. Przyszła odpowiednia pora, by je zebrać. I troszkę poczarować, czyli to co magiczni lubią najbardziej :).

Wszystkie składniki, które zdobędziemy na „Farmie Grozy” przydadzą się nam do uwarzenia magicznych mikstur. Można jest stworzyć podchodząc do kociołka znajdującego się przy Wiedźmie bądź wejść do warsztatu w zakładkę „Promocja”. Każdy eliksir składa się z różnych składników tym samym dając inny efekt i ilość wypadających cukierków. A oto i one:

Mikstura „Ducha”, która zmienia kolor skóry Awatara

Przygotowanie: 24x soku z dyni, 6x liści, 12x korzeń, 24x płatki

Cukierki: 40

Za dużo gumijagód Skarbie :P


Eliskir „Wiedźmy” zmienia oczy i twarz Awatara

Przygotowanie: 24x łodygi, 6x fosfor, 12x owadzie nogi, 6x pączek

Cukierki: 50

Zostałam zaakumowana haha


Mikstura „Szamana” dodaje akcesorium do głowy Awatara

Przygotowanie: 24x miąższ dyni, 6x magiczny pyłek, 12x żądło, 12x lepka ciecz

Cukierki: 60

Tysiu Ty moja gorąca kobietko :*


Innym sposobem na pozyskanie cukierków jest ich zakup.

 

CENNIK:

- 50 cukierków + 0 = 50 G

- 100 cukierków + 10 (bonus)  = 100 G

- 300 cukierków + 50 (bonus) = 300 G

- 500 cukierków + 150 (bonus) = 500 G


Ale to nie wszystko co oferuje nam Event Halloweenowy. Co mam na myśli? A to, że w tłach paszportu znajdziemy niespodziankę przyszykowaną przez Moderatów. A oto i one

 

Z konspiracyjnych źródeł wiem, że podczas tych 2 tygodni trwania eventu będzie można w jakiś tajemny sposób pozyskać Frankie Avapacka. Co jest pocieszną informacją (przynajmniej dla mnie).

 

Turum turum

 

PODSUMOWANIE:

- brak memorów z Jackiem,

- trudniejsza forma zdobywania cukierków (wiele procesów, by je pozyskać),

- jest dopracowany,

- każdy musi pracować ciężko, by coś zdobyć,

- wysoki wybór asortymentu w sklepie w niskiej cenie,

- przewidziana dobra zabawa,

- zdobycie kolejnych Avapack,

- Tytuł, który daje 20% rabatu na zakupy,

- uspokajająca oprawa muzyczna w lokalizacji „Farma Grozy”,

 

Całokształt oceniam na 7/10.

 

A Wy moi Kochani co myślicie o Halloweenowym evencie? Podobają się Wam nowe stroje, czy wolicie te z poprzednich lat? Jak to zwykle bywa zachęcam Was do zabierania głosu w sekcji komentarzy tuż poniżej. Jestem ciekawa Waszego zdania na temat tegorocznego wydarzenia.


I na sam koniec zostawiam Wam dobre rady od naszego Kochanego Jacka. Dobrze radzi łudząco podobnie jak ja haha.

 

Życzę miłego wieczorku

Alex

 

P.S. Też tak myślę Jack, ale o sobie :P

Komentarze

  1. spk ten evencior. i super ogromne podziękowania za pomysł z grządkami. tak mi się nie chciało tam siedzieć a teraz już nie muszę :****** buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka 👋 Cieszę się, że Tobie również podoba się event. Pomysł z grządkami jest naprawdę niezawodny 😁. Pozdrawiam ❤️🤞

      Usuń
  2. Polecasz przenieść konto na ruską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! W zależności z jakiego serwisu chcesz się przenieść - to kluczowy element 😁. Miłego wieczoru ❤️

      Usuń
    2. Witaj ponownie! Na samym początku chciałabym Ciebie przeprosić za opóźnioną odpowiedź. W każdym bądź razie sądząc po tym co mówiono o facebook'owym serwerze streamingującym Awatarię nie jestem do końca przekonana, że tam była dobra atmosfera. Sama grałam tam przez pewien okres i nie wspominam zbyt dobrze spędzonego tam czasu. Gdybym była na Twoim miejscu przeniosłabym bez wahania grę na rosyjski serwer (najlepiej na VK.com). Nie jestem pewna jak na Fb jest odnośnie aktualizacji, ale na rosyjskiej stronie wszystko jest zawsze na czas, masz dodatkowe nagrody i duży zasięg graczy, czyli to na czym jak mniemam zależy Ci najbardziej. Jeśli masz jeszcze szansę się przenieść w jakiś sposób, bo z tego co słyszałam zabrali Awatarię na Fb to działaj - nie oglądając się za siebie. Miłego wieczorku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty