Gra warta świeczki? - nowa aktualizacja na grze

Witajcie Moi Kochani!

Jak to jest możliwe, że jeden tydzień listopada dobiega praktycznie końca? To jest aż niemożliwe! Dopiero co był pierwszy, a tu mamy już piąty piątek – ale to się złożyło. Jako, że przyobiecałam Wam, że Magiczna Awataria w tym miesiącu nabierze wiatru w żagle i zacznie na nowo płynąć także nie zwalniając ani na chwilę dziś przychodzę do Was z kolejnym postem.


Do tej pory podczas trwania jakiegokolwiek eventu nie było nawet mowy o kolejnych aktualizacjach gry, bo jak powszechnie wiadomo coś dodawali, by na nowo popsuć coś innego, dlatego też dostawało się event i na tym koniec. Być może i lepiej, bo od natłoku aktualizacji gra mogłaby przedwcześnie wybuchnąć :) . A tak to mogliśmy się nacieszyć nią troszkę dłużej. Nie mniej jednak teraz Moderatorzy, ani na chwilą nie myślą o tym by zwolnić w swojej pracy. Z tego tytułu na grze pojawiły się dwa nowe kostiumy z sławnego oraz cenionego serialu telewizyjnego „Squid Game”.

 

Zanim jednak przejdę do owych kompletów ubrań warto byłoby co nie co wspomnieć o popularnym ostatnimi czasy serialu produkcji Netflixa. „Squid Game” jest to południowokoreański serial telewizyjny, który miał swoją premierę na platformie streamingującej 17 września 2021 roku. Fabuła głównie opiera się na grupie składającej się z 456 osób z różnych środowisk, którzy zostali zaproszeni do wzięcia udziału w serii zagrażających życiu zabaw dla dzieci. Wyznaczoną nagrodą dla zwycięzcy jest kwota 45,6 miliardów KRW. Nagroda jest kusząca, ale stawka – przerażająco wysoka.

 

Hwang Dong-hyuk (reżyser) rozpoczął pracę nad  scenariuszem już w 2008 roku . Przyznał, że zainspirowały go do nakręcenia serialu komiksy i animacje, w tym „Battie Royale” i „Liar Game”. Przedstawił on w swojej perełce niebezpieczne wersje gier dla dzieci, takie jak „raz, dwa, trzy, Baba Jaga patrzy”.

 

Produkcja ta stała się pierwszym koreańskim serialem, który znalazł się w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych tygodniowo programów telewizyjnych Netflixa na całym świecie. Netflix oszacował, że w ciągu 28 dni od daty premiery, „Squid Game” przyciągnął ponad 111 milionów widzów na całej ziemi przewyższając tym samym serial „Bridgertonowie”, który osiągnął w grudniu 2020 roku – 82 miliony.  Polecam Wam te dwa świetne seriale, a  co do „Bridgertonów” jeszcze o nich przeczytacie w kolejnej recenzji.

 

Jeśli mogłabym tutaj wtrącić również swoją myśl odnośnie tej produkcji chciałabym tylko dodać, że dla mnie samej było to takie połączenie „Igrzysk śmierci” z „Escape Room”. Aczkolwiek sam zamysł serialu pochwycił nawet moje serduszko. Oby więcej takich produkcji :)

 

Jako, że nasza Awataria nie chce odstawać od reszty osób przekazujących dalej o popularności owego serialu zaprojektowano nam na grze dwa komplety ubrań. Niestety jak to w niebezpiecznych bajkach bywa – nic nie trwa wiecznie. Będzie trwać do 12 listopada 2021 roku godziny 11:00 czasu moskiewskiego. Po upłynięciu tego czasu kostiumy znikną z gry i ślad po nich zaginie łudząco podobnie jak po uczestnikach „Squid Game”.

 

To co Kochani? Przyjmy się im z bliska zanim na dobre nas opuszczą.

 

„Player”

Moja opinia: To są chyba jedne z niewielu kompletów strojów, które podobają mi się w całokształcie. Wiecie nic dodać i nic ująć. Wszystko jest na swoim miejscu w odpowiednim doborze barw i odcieni. W tym komplecie szczególnie moją uwagę zwróciła kurtka oraz dresy. Myślę, że mogą się one przydać do stworzenia inspirujących stylizacji. Jednakże jak mogłabym być sobą i nie doczepić się do czegoś mimo tego, ze mi się to podoba. Wybaczcie, ale mus jest haha. Jeśli miałabym się dopatrzeć jednej niedoskonałości w tym wszystkim jest to, że garderoba jest strasznie droga. Za praktycznie niewidoczny dodatek płacimy 52 G – także moi Kochani pytam za co tyle monet? Ano właśnie za nic. Ocena 8/10.

 


„AVAGame”

Moja opinia: Z drugiej znów strony mamy strzelców wyborowych. Widząc ten kostium mam jeszcze jedno skojarzenia. Nie wiem czy wśród nas znajdują się fani kolejnego brawurowego serialu Netflixa jakim jest „Dom z papieru”, ale troszkę wyczuwam tutaj małą nutkę połączenia pomiędzy tymi dwoma różnymi co prawda seriami, ale o podobnym wyczuciu stylu. Fakt faktem nie oglądałam jeszcze „Domu z papieru”, ale co nie co o nim wiem. Mniejsza. Ten komplet również jest niezawodny i gdybym była bardziej oszczędną kobietą bez chwili zawahania pokusiłabym się o ten komplecik. W tym również cena jest lekko kosmiczna, bo na przykład kostium mógłby kosztować odrobinę taniej. Ogólnie jednak kostium ujmując prezentuje się zacnie. Ocena 9/10.

 

CENNIK

Player

Koszulka „Player” – 64 G „VIP

Kurtka „Player” – 15000 S „VIP

Dresy „Player” -  10000 S

Buty “Player” – 49 G

Karmel “Player” – 52 G

RAZEM: 165 G I 25000 S “VIP”

 

“AVAGame”

Kostium “AVAGame” – 119 G “VIP”

Buty “AVAGame” – 7500 S

Maska “AVAGame” – 69 G

Pistolet “AVAGame” – 8900 S “VIP”

RAZEM: 188 G I 16400 S “VIP”

 

Kochani moi jeśli powyższe stroje zaciekawiły Was nie zwlekajcie ani minuty dłużej I pędźcie co tchu do sklepu, bo jeszcze wykupią wszystko I się dopiero narobi haha.

 

Jednakże to nie koniec przewidzianych na dzień dzisiejszy promocji. Na grze pojawiła się długo wyczekiwana przez Wszystkich (chodzi o mnie) Alpaka w mundurku przeciwdeszczowym. Każdy kto zwrócił uwagę na tą cudowną kolekcję (mówię o sobie) na pewno zauważył, że jest to limitowana i niepowtarzalna edycja Alpak. Myślę, że niektórzy z Was (ja, ja ja!) chcieliby zgarnąć całą ich kolekcje. Chciałabym również pogratuluję z tego miejsca Wszystkim, którym udało się pozyskać Avapackę Nietoperza (ja wciąż na nią poluję) w prezentach tematycznych. Jednakże Moderatorzy myślę, że mieli dość mojej obsesji (wcale nie marudziłam na ich temat) na punkcje tych słodziaków i dali nam dodatkowe zadanie, w którym to mogliśmy pozyskać kolejną Alpakę do swojej małej kolekcji. Akcja z zadaniem również ma wyznaczony czas do 11 listopada 2021 roku, godziny 18:00 czasu moskiewskiego.

 

Naszym zadaniem było:

 

UWAGA! Nie zobowiązujące jest zakupienie kaw w barze wystarczą torty za 150 S do zaliczenia zadania.

 

Nie będę narzekać, ale dostać na czysto 25 G za nic i do tego Alpakę. Czysta przyjemność. Na samą myśl widzę śmiejących się ze mnie moich przyjaciół, którzy przed moim wejściem na grę uznali, że będę najszczęśliwszą Awatarką na grze widząc nową Avapakę do zdobycia.

 

Powiem Wam tak! Jestem szczęśliwa i zadowolona, bo wreszcie od tygodnia zadziało się coś co sprawiło, że uśmiechnęłam się zdrowo. Dziękuję Administracjo gry za ten mały prezent od Was.

 

Ależ oczywiście jestem ciekawa Waszego zdania – co myślicie o najnowszych kompletach przedstawionych powyżej? Ponadto oglądaliście „Squid Game” – zaciekawiło Was czy nudziliście się aż do napisów końcowych? Nie wspominając już o Alpace – też jesteście ich fanami tak jak ja czy są Wam obojętne? Pytania się posypały – teraz tylko czekać na Wasze odpowiedzi :p

 

Ja z tego miejsca chciałabym jeszcze przypomnieć, że zapisy do serii wciąż trwają.

Życzę miłego wieczorku

Alex


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty