Dziecięcy błękit - wyniki i VI konkurencja

Witajcie Moi Kochani!

Wszem i wobec chciałabym ogłosić rozwiewając tym również wszelkie wątpliwości – dziś na Magicznej Awatarii pojawia się leciutko spóźniony post. W wielkim planie stwórczym miał się on pojawić już w dniu wczorajszym, ale z powodu pewnych dość osobistych spraw nie miałam ani czasu, a tym bardziej weny, by do Was wyskrobać tych parę słów. Mam nadzieję, że w jakiś sposób uda mi się zrekompensować ten utracony czas – tym bardziej, że wielkimi krokami będziemy zbliżać się do powrotu Waszych ulubionych serii w jeszcze nowszym i ciekawszym wydaniu. Niech no się tylko przechyli ten tydzień i na spokojnie będziemy mogli wreszcie zaczytywać się w kolejne posty z serii „Remontuj z Alex” czy też „Gwiazd na Dywaniku”. Mam tutaj na uwadze również dalsze bytowanie w modzie razem z katalogami modowymi „MODUM” oraz  wiele, wiele innych serii, które z nutą magii zagoszczą na dłużej  w Waszej pamięci.

 Na ten moment mogę jednak zapewnić Was, że na blogu pojawi się post, w którym będę chciała przedstawić Wam krok po kroku przeniesienie swojego konta z „Fotostrony” na inny portal społecznościowy. Planuję również wznowić inne posty instruktażowe, które w jakiś sposób mogą przyczynić się do ułatwienia co niektórym dalszej rozgrywki. O wszystkim myślę – w międzyczasie trwania serii modowej, o której w ostatnim czasie jest dość głośno tu i tam.

UWAGA! Ważna informacja, dla każdego uczestnika serii modowej „Rising Star” z przyczyn niestety niezależnych ode mnie nie będę mogła przeprowadzić finału owej serii tak jak początkowo planowałam. Tak wiem Kochani nastąpił mały zawód, ale pewne sprawy są ponad mną i nie mogę im sprostać. Dlatego też finał, jak i wyniki odbędą się w tradycyjny sposób, czyli poprzez post. Po opublikowaniu wyników zostaną przyznane odpowiednie nagrody – osobom, które zajęły miejsca na podium w ciągu 1-2 dni od ogłoszenia

 Myślę, że to tyle jeśli chodzi o krótkie ogłoszenia parafialne i wreszcie możemy przejść do dalszej części dzisiejszego wpisu, w którym (dla nikogo zaskoczeniem nie będzie!) po raz kolejny przyjmy się osiągniętym wynikom uczestników wcześniej wspomnianej serii modowej. Czy przedstawienie siebie za pomocą poszczególnych elementów garderoby przysporzył Naszym zawodnikom nie jednego kłopotu? A może sprawił, że ta konkurencja poszła mu/jej jak z przysłowiowego płatka? Tego dowiemy się zaczytując się w kolejną część wpisu, do którego śledzenia Was serdecznie zapraszam.

 LUSTRO ODPOWIEDŹ ZNA  – V RUNDA

Nasz styl to jedna z ciekawszych rzeczy, nad którymi mamy kontrolę. Pozwala Nam wyrazić siebie i przekazać wiadomość bez słów. Wyrażanie siebie przez to, co nosimy pozwala Nam pokazać, do jakiej subkultury należymy.

 UWAGA! Uprzedza się, że każda ocena jest subiektywna, nie mająca na celu kogoś ośmieszyć, obrazić, a tym bardziej poniżyć w oczach innych. Ewentualne poprawki będą podawane w celu polepszenia całokształtu i wizerunku Awatarów. Aby każdy uczestnik miał jasność mojego werdyktu poniżej przy każdym graczu będzie po 2-3 zdania opiniujące, a także ocena.

 OTO JA!

Luźne ubrania, dzwony, okulary lenonki noszone przez hipisów lub czarne, mroczne stroje, podarte spodnie, które wyrażają siebie osoby emo. W ten sposób można przedstawić funkcję społeczną mody. Istnieje też funkcja ekspresyjna, która polega na wyrażaniu swoich poglądów poprzez noszonej ubrania. Przykładem są koszulki z napisami. Można przez nie wyrazić swój nastrój, przekonani czy nawet filozofię.

 Zadanie jakie zostało postawione przed rywalizującymi ze sobą uczestnikami wymagało chwilowego przemyślenia, zaczerpnięcia wiedzy, jak również ułożenie idealnej kompozycji, ilustrującej wewnętrzne ja. Zobaczmy zatem czy uczestnicy spisali się na przysłowiowy medal!

UCZESTNICY SERII

ĆWIR ĆWIR

Patrząc na ten outfit oraz ten, co zrobiłam 2 lata temu jestem w stanie określić, że ten na pewno pokazuje prawdziwą mnie, a nie osobę, którą po części starałam się być na platformie „Nk.pl” (no, chyba, że aż tak się zmieniłam). Przechodząc do mnie ta konkurencja znów była dla mnie wyzwaniem, ale za to wiem co i jak i dlaczego. Przede wszystkim płonące okulary oraz sam kolor czerwony nie jest przypadkowy – jest on tam po to, aby pokazać, że jestem osobą waleczną, nieustępliwą, a także choleryczką z mocnym temperamentem. Pomieszanie eleganckich dodatków, takich jak eleganckie futerko, torebeczka oraz kolczyki z ubraniami, które do „najelegantszych” nie należą pokazują ironię oraz sarkazm, z którego wśród swoich znajomych słynę. Lubię także się elegancko ubierać, jak również wysławiać. Jestem też osobą przyjacielską, która walczy o swoich przyjaciół i osoby, dla mnie ważne, dlatego skusiłam się na „miły” kapelusik z pazurkiem. Na koniec słówko o dole stylizacji – rajstopy pokazują, że jestem osobą bardzo zróżnicowaną samą w sobie, a także pozytywne szaleństwo, które mi towarzyszy. 

Moja opinia: „Kasiu, Kasieńko co w sobie masz – o Tobie marzy każdy z Nas […]” Moja Kochana jestem jedną z niewielu osób, które mogą oceniać Ciebie dzisiaj powtórnie w podobnej konkurencji, jak również i serii, która zawitała na MA i przyznam szczerze dostrzegam Twoją przemianę, o której Nam tutaj wcześniej nakreśliłaś. Zmieniłaś się i to zdecydowanie na lepsze, co zresztą widać po Twoich dotychczasowych stylizacjach. Twój look ma w sobie to coś co skrada uwagę i nie pozostawia odbiorcy bez odpowiedzi. Wszystko Nam tutaj wyklarowałaś i ja się mogę z tym zgodzić. Tyle, że brakuje mi tutaj więcej Twojego pazura i czegoś na przełamanie. O ile podoba mi się sam zarys stylizacji i wykon wizerunku – to tyle pokombinowałabym jeszcze coś z dołem, bo te rajstopy są jak najbardziej na tak, ale brakuje mi tu jeszcze czegoś – co w pełni mi, by Ciebie opisało. Ocena 8/10. 

MIDORME

Moja stylizacja prezentuje moje hobby  - przede wszystkim fascynację fantastyką, anime i wiele, wiele innych. Postawiła zatem na szalone zestawienie przedstawiające moją Awatarkę jako demonicę. Sam ubiór wymyśliłam w okresie trwania Halloween, ale czasami lubię „potrolować” wyglądem moich znajomych i wzbudzić w nich zdziwienie. Wygląd nawiązuje także do mojej ulubionej postaci z innej gry komputerowej. Jestem również fanką kosmicznego motywu, dlatego postanowiłam na kosmiczne tło. 

Moja opinia:  Emilko to jedna z tych stylizacji, która wprawia mnie w zakłopotanie w dobrym tych słów znaczeniu. A mianowicie mam tutaj przede wszystkim na uwadze to, że potrafisz zaskoczyć swoją niestandardowością w każdym możliwym calu. I tak również jest w tej stylizacji. Przedstawiając ulubione uniwersum – pokazałaś Nam tutaj swoją cząstkę siebie i ja to kupuję. Pokombinowałabym jednak trochę bardziej z koncepcją góry i dołu stylizacji, bo zarys jest dobry – tylko wykonanie gdzieś szło z tą całą magiczną aurą. Ocena 7/10.   

CATCH ME

Mój strój przede wszystkim obrazuje odwagę i walkę, bo to mnie najbardziej opisuje. Dążę do tego, co chcę osiągnąć. Mimo to, że miałem częste wzloty i upadki to nigdy się nie poddałem i wciąż idę z uśmiechem na twarzy co symbolizuje ten bandaż. Życzę takiej wytrwałości każdemu.

Moja opinia: Twój opis jest krótki, ale stanowczy i na temat. Dobrze, że nawiązałeś do stylizacji. Jednak widzę w niej kilka niedociągnięć. Na Twoim miejscu zrezygnowałabym tutaj z dostrzegalnego plecaka oraz laski, która jest tutaj niekoniecznym dodatkiem. Jednakże na plus stawiam tutaj Twoją twarz z maską oraz dobór poszczególnych elementów garderobianych. Widzę, że życie Ciebie nie szczędziło, jednak mimo to, Ty wciąż walczysz! Ocena 8/10.  

SKLEP DINO

W swojej stylizacji postawiłam na kolor zielony i brązowy, ponieważ idealnie opisują mój charakter. Jestem spokojną, empatyczną osobą, która chętnie pomaga innym. Brąz natomiast przedstawia moją ciepłą osobowość oraz determinację.

Moja opinia: Klaudio miło, że poszłaś w tak prostą i zarazem miłą dla oka i duszy koncepcję. Twoja stylizacja kojarzy mi się z palącym kominkiem, gdzieś obok kołyszący się fotel, ciepły kocyk i do tego parujący kubek herbaty z dobrą książką pod ręką. Przedstawiona przez Ciebie kompozycja przenosi mnie w taką bezpieczną przestrzeń z której najchętniej bym nie wychodziła. Twój wewnętrzny spokój przeniósł się dziś na mnie – jedna z lepszych Twoich stylizacji. Ocena 9/10.  

ZBYCHU

Stylizacja, którą przygotowałam jest poniekąd moim odzwierciedleniem. W życiu realnym interesuję się modą i makijażem na szeroką skalę, na przedstawionym looku mój makijaż jest delikatny z akcentem w postaci strasów, które wpasowują się idealnie i nadają charakteru stylizacji. Postawiłam w niej na nowoczesność z nutką elegancji. Połączenie koloru żółtego, białego oraz złotego tworzą idealną kompozycję i nadają kobiecy charakter.

Moja opinia: Podoba mi się użycie żółci w bardziej eleganckim stylu oraz dopasowanie do niego elementów w bieli czy złocie, które jak wspomniałaś idealnie się tutaj wpasowują i nadają stylizacji odpowiedniego charakteru. Jak dla mnie mogłaś się tutaj pokusić o bardziej widoczne kolczyki, które nie zlały, by się Nam tutaj z włosami – to lekki minusik. Poza tym, czad! Ocena 9/10.  


CZARNE BMW

W mojej stylizacji  dominują kolory białego i żółtego. Żółty podkreśla przede wszystkim moją optymistyczną osobę i pewność siebie. Biały zaś okazuje moją uprzejmość, chęć do współpracy i pomagania. Uważam, że te kolory najbardziej pasują do mojego charakteru. Przynajmniej ja się najbardziej z Nimi utożsamiam.

Moja opinia:  Amelko – dziś mam z Twoją stylizacją prawdziwy dylemat. Z jednej strony wszystko zgadza się z tematem i zamieszczonym powyżej opisem, a z drugiej czuję się nienasycona, gdyż oczekiwałam od Ciebie większego „wow”. Nie mogę powiedzieć, że jest źle, bo to nieprawda, ale brakuje mi tutaj czegoś co wprawi mnie w zachwyt. Plusikiem dla Ciebie na pewno jest to, że postawiłaś na totalną zmianę wizerunku pod temat. Ocena 7/10.

GABI

Moja dzisiejsza stylizacja przedstawia mój styl ubierania się. Jest ona minimalistyczna, elegancka, a zarazem codzienna. Całość tworzy idealną kompozycję, która jest uniwersalna, co sprawia, że nada się na każdą ewentualność.

Moja opinia: Stylizacja jest świetna, lekka, a zarazem elegancka. Jak wspominasz zresztą w swoim opisie! W efekcie powstałą niebanalna stylizacja, która otrzymała nowy wydźwięk! Użycie tych okularów świetnie wpływa na całą kompozycję. Jedynie co bym zmieniła to nakrycie głowy – może jakaś opaska zamiast tego, albo kapelusz, co Ty na to? Ocena 8.5/10.

MONSTER

Moja stylizacja zależy od mojego aktualnego samopoczucia oraz humoru. Aktualnie czuję się elegancko i z klasą, więc taka właśnie jest. Lubię łączyć nieoczywiste rzeczy i kolory, które na pierwszy rzut oka do siebie nie pasują, a na koniec tworzą ciekawą całość, która nie jest przesadzona, ale ma swój uniwersalny charakter.

 Moja opinia: Jesteś kolejną osobą, której bardzo kibicuje! Twój opis mi się spodobał, z resztą podobnie jak ze stylizacją. Chociaż tutaj wymieniłabym koszulę – nie podoba mi się. Pokusiłabym się może o jakieś rękawiczki dla urozmaicenia. Nie podoba mi się tutaj ta ozdoba we włosach – potrzeba czegoś innego, ale wciąż zachowanego w kompozycji. Ocena 9/10. 

 

MATI

Moja stylizacja wyróżnia się nieco od wcześniejszych, które robiłem. Główną uwagę chciałem tu przykuć na to, że na ogół jestem dość zamkniętą/asertywną osobą w momencie poznania się z kimś nowym, lecz potem jak się do kogoś przekonam jestem bardzo miły – stąd właśnie to pomieszanie „zimnego” futra w tym bieli, niebieskiego wraz z złotymi dodatkami. Ponadto mam dużą essę, stąd te spodnie „Aladyna”.

Moja opinia: Jak dla mnie jedna z lepszych stylizacji w Twoim wykonaniu, Mateusz. Bardzo podoba mi się dobranie złotych elementów. Do tego również połączenie zimowego futerka z bielą, które zostały dopasowane do całokształtu. Dodatkowo tak jak wspomniałeś dodałeś tutaj również nutkę essy. I super! W Twojej stylizacji jednak nadal mi czegoś brakuje, ale i tak 7.5/10.

ROMEO

Pracowałem nad tym projektem 7 godzin, zadbałem o wszystkie detale, które będą wyznaczały styl architektoniczny, w znanym młodzieży stylu gotyckim. Wielu z Nas, którzy noszą podobne ubrania i  style, wyrażają przez to swój gniew, bunt i siłę, którą mają w duszach. Jestem, jedną z tych osób. Włożyłem w to dużo pracy i wyobraźni. Jestem kreatywnym spacerowiczem, interesuje mnie nowoczesny design i kryminologia. W tym stylu brakuje mi jednego detalu, którego nie ma na grze, a mianowicie „naszyjnik z krzyżykiem”. Uważam jednak, że wszystko inne zasługuje jak dla mnie na 10 punktów. Pozdrawiam serdecznie.

Moja opinia: Romeo, zacznę od Twojego opisu, który dziś zaskoczy nie jednego Czytelnika – odezwał się w Tobie wreszcie ten wojownik, na którego czekałam całą serię. Twoja stylizacja jest wprost nienaganna! Postawienie na styl gotycki był strzałem w dziesiątkę! Cała kompozycja to istny szał. Jednakże ja zmieniłabym tło, bo troszkę w nim Nam znikasz – innymi słowy wtapiasz się w niego. Chciałabym dać o wiele więcej, jednak mimo chęci nie mogę! Ocena 10/10!

I takim oto sposobem prezentują się moi Kochani uczestnicy po piątej konkurencji, jaką było przedstawienie „swojego ja”. Jak mogliście zaobserwować, a także ocenić wedle swoich własnych kryteriów wiele zawodników pokusiło się o wplecenie odcienia złoci oraz bieli do swoich stylizacji, co sprawiło, że pierwotne koncepcje nabrały idealnego smaczku. Podsumowując mogę tylko powiedzieć, że większość uczestników odniosła dzisiaj prawdziwy sukces, pokazując tym samym swoje wewnętrzne ja – mowa tutaj nie o nikim innym jak o Romeo.

 A teraz nim przejdziemy do drugiej części dzisiejszego postu, w którym przedstawię Wam szóstą (i tym samym ostatnią!) konkurencję serii „Rising Star” chciałabym na krótką chwilę odnieść się do aktualnej punktacji uczestników. Jak również chciałabym przydzielić dodatkowe punkty, poszczególnym uczestnikom, które zebrali podczas ostatniego głosowania.

 UWAGA!
NALICZANIE DODATKOWYCH PUNKTÓW

2 uzyskane punkty = 1 dodatkowy punkt

ĆWIR ĆWIR – 36 uzyskanych punktów = 18 dodatkowych punktów
MIDORME– 3 uzyskanych punktów = 1 dodatkowych punktów
CATCH ME– 16 uzyskanych punktów = 8 dodatkowych punktów
SKLEP DINO – 2 uzyskanych punktów = 1 dodatkowych punktów
ZBYCH – 34 uzyskanych punktów = 17 dodatkowych punktów
CZARNE BMW – 6 uzyskanych punktów = 3 dodatkowych punktów
GABI – 39 uzyskanych punktów = 19 dodatkowych punktów
MONSTER – 3 uzyskanych punktów = 1 dodatkowych punktów
MATI – 18 uzyskanych punktów = 9 dodatkowych punktów
ROMEO – 2 uzyskanych punktów = 1 dodatkowych punktów

TABELA UCZESTNIKÓW

ĆWIR ĆWIR – 60 pkt.
GABI – 59 pkt.
ZBYCHU – 57 pkt.
CATCH ME – 54 pkt.
CZARNE BMW – 48.5 pkt.
SKLEP DINO – 45 pkt.
ROMEO  - 42.5 pkt.
MATI – 42 pkt.
MIDORME – 41 pkt.
MONSTER – 37 pkt.

 Skoro wiemy jak przedstawiają się aktualne wyniki poszczególnych uczestników teraz ze spokojem na duszy możemy wreszcie przejść do przedstawienia ostatniej konkurencji serii. Jesteście przygotowani na kolejną dawkę pozytywnej energii? Na taką reakcję właśnie liczyłam! To ruszamy!

DZIECIĘCY BŁĘKIT  – VI RUNDA

 

BABY BLUE

Ubrania w supermodnym kolorze baby blue wyglądają rewelacyjnie, noszone w total lookach, czyli stylizacjach od stóp do głów utrzymanych w jednym odcieniu. Wykorzystaj ten tren, na przykład sięgając po błękitną wieczorową suknię do ziemi albo zestawiając marynarkę, spodnie kuloty oraz top. Sweter, koszulę czy spódnicę w odcieniu baby blue możesz też zestawiać z rzeczami w kolorze białym, kremowym, piaskowym bądź brązowym. Do błękitu pasują też oczywiście wszystkie odcienie niebieskiego, w tym również granat. Ciekawy efekt daje zestawienie baby blue z różem, żółtym, limonkowym, fioletowym czy z pomarańczowym. Do sukienki baby blue jak najbardziej można nosić srebrne lub złote dodatki. Warto wspomnieć, że baby blue pasuje do każdego typu urody – błękit to strzał w dziesiątkę przede wszystkim dla blondynek o jasnej cerze i niebieskich oczach, ale świetnie będą w nim wyglądały także brunetki o oliwkowej cerze. Po chłodny błękit z powodzeniem mogą sięgać także Panie rudowłose. Baby blue - świeży i romantyczny, a przy tym bardzo nowoczesny, odnajduje się zarówno w wersji eleganckiej, jak i sportowej czy casualowej. 

 TERMIN PRZESŁANIA STYLIZACJI MIJA

22 stycznia 2023 r. (niedziela!) godz. 23:59 czasu polskiego.

ADRES E-MAIL

potterheadawataria@gmail.com

 ID MOJEGO PROFILU

204450442

 TŁO PASZPORTU

Możecie dokonać zmiany koloru, ale proszę niczego nie przerabiać w programach graficznych. Prostota sama się w tym przypadku obroni.

 REGULAMIN

Pozostaje bez zmian, dlatego też jeśli ktoś nie pamięta zasad bądź którąś z nich mu umknęła może się wrócić do wpisu, gdzie odbywał się nabór do serii – „Wschodząca gwiazda” – ruszył nabór do seriina zapisy!

 Mam nadzieję, że tym razem tematyka okaże się dla wielu uczestników przyjemna i każdy bez wyjątku sobie z nią świetnie i wręcz brawurowo poradzi. Zatem niech moc będzie z Wami!

 A Wy moi Kochani co sądzicie na temat powyżej przedstawionych stylizacji zaprezentowanych przez poszczególnych uczestników, który koncept przedstawienia wewnętrznego ja uczestników skradła Wasze serduszko najbardziej i dlaczego, a która najmniej? Oczywiście czekam również na Wasze opinie względem kolejnej rundy, jaka stoi tym razem przed uczestnikami. Czy Waszym zdaniem jest ona łatwa czy wręcz przeciwnie?  Swoimi opiniami podzielcie się w sekcji komentarzy.

 A ja na ten moment się z Wami żegnam i do rychłego zobaczenia!

Miłego wieczorku
Alex

***

Witajcie Moi Kochani!

Myślę, że większość z Was była ciekawa dalszego rozwoju akcji oraz tego w jaki sposób planuję rozwiązać powstały problem, który wywiązał się po opublikowaniu wyników związanych z serią „Rising Star”. Cóż myślałam i wręcz miałam nadzieję, że ta seria nie przyniesie tak wielu niejasności i niepotrzebnych dramatów jak to było do tej pory, ale niestety wyszło jak wyszło. W dniu dzisiejszym mieliśmy możliwość śledzenia kolejnych spotów, jak również komentarzy, w których to osoby dotąd obserwujące rozwój serii wyrażały swoje zdanie. Niektóre przykuły uwagę na dłuższą chwilę i myślę, że nie jestem jedyną osobą, która je śledziła na bieżąco.

 Cóż ja ze swojej strony mogę tylko przeprosić za powstałą sytuację oraz za niepotrzebnie stracone nerwy. Jako, że chcę w spokoju dokończyć tą serię i zamknąć ten rozdział raz na zawsze – postanowiłam odjąć dodatkowe punkty, które według wielu zostały dodane niesłusznie i doprowadziły do panującej aktualnie sytuacji.

 Mam nadzieję, że po dokonaniu zmiany, a raczej odjęciu dodatkowych punktów nikt nie będzie mi na nowo zarzucał, że zmieniam zasady według własnego widzi mi się. Robię to wszystko po to, aby każda ze stron była zadowolona – w mniejszym bądź większym stopniu.

 Od razu uprzedzam tego typu serie nie będą się już pojawiać na Magicznej Awatarii – nigdy więcej. Zarówno ja, jak i Wy nie potrzebujemy sobie robić niepotrzebnych dylematów związanych z tego typu sytuacjami. Na MA będą dalej prowadzone serie tak jak wcześniej, ale organizowanie serii na zapisy pozostawiam osobom, które się do tego nadają i są odpowiednie.

 Przepraszam jeszcze raz za zaistniały problem i powstałą bulwersację.

 Zatem nie przeciągając już dłużej przejdźmy do obcięcia dodatkowych punktów.

 TABELA UCZESTNIKÓW

CATCH ME – 46 pkt.
CZARNE BMW – 45.5 pkt.
SKLEP DINO – 44 pkt.
ĆWIR ĆWIR – 42 pkt.
ROMEO  - 41.5 pkt.
MIDORME – 40 pkt.
GABI – 40 pkt.
ZBYCHU – 40 pkt.
MONSTER – 36 pkt.
MATI – 33 pkt.

I tak oto moi Kochani wygląda aktualna tabela uczestników. Jak widać prowadzenie sondy, a tym bardziej głosowania nie zawsze idą w parze z przewidywalną prawdą. Ja zrobiłam to co uważałam za słuszne w tym momencie i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Jeśli nie, to trudno się mówi. W każdym razie przypominam, że do dnia jutrzejszego każdy uczestnik ma przesłać stylizację do ostatniej konkurencji „Rising Star”. Tematyka nie ulega zmianie.

 Miłego dnia
Alex

Komentarze

  1. Szkoda, że dodane zostały dodatkowe punkty za głosowanie, przez to osoby, które naprawdę wkładały dużo pracy w swoje stroje spadły bardzo nisko i straciły już szanse na wygraną przez te punkty. Według mnie to nie jest fair jak ktoś wklei link na czacie klubowym, aby mu głosy nabić, gdyż to miało być głosowanie na FAWORYTA a nie na KOLEŻANKE Z KLUBU. Poza tym według regulaminu Ćwir Ćwir powinna zostać zdyskwalifikowana - jej opis zawiera więcej niż maksymalną ilość zdań, które były w poprzedniej konkurencji podkreślone, przy temacie. Na sam koniec chciałam tylko pogratulować tym uczestnikom, którzy nie oszukiwali z punktami, bo ich stroje i tak były lepsze i bardziej dopracowanie niż tych osób co są na podium. Pozdrawiam, Oliwia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się tutaj z Oliwią w stu procentach. Początkowo nie zwracałam uwagi na to głosowanie, ale teraz jak widzę duże poruszenie - staję po stronie osób pokrzywdzonych. Wypowiedziałam się już na Spotted.
      Uważam, że głosowanie nie do końca było sprawiedliwe. Nie mówię tutaj o sobie, bo dołączyłam do serii ''for fun'', nie dla wygranej. Niektórzy z uczestników np. taka Monster zasługują na więcej punktów. Również się zdziwiłam, kiedy z 3 czy tam 4 miejsca spadłam na przedostatnie...

      Odpowiadając jeszcze do: Anonimowy 21 stycznia, 2023 11:24.
      Proszę, abyś pomyślał także o tym że niektórzy gracze dopiero co wrócili i nie mają tak ogromnej puli ubrań (czy środków na koncie, mowa o goldach) żeby ubrać się jak taki Catch me przykładowo. Teraz nastąpi pytanie - to po co zgłosili się do serii? Może z sympatii do Alex, może chcą rozkręcić atmosferę na Awatarii. Naprawdę duży szacunek za rozpoczęcie JAKIEJKOLWIEK serii na blogu. :)

      Usuń
  2. Hej! Ja z drugiej strony kompletnie nie popieram komentarza wyżej. Osoby ktore spadly nizej zdecydowanie chyba na to zasługiwały . Przeglądając ich stylizacje są kompletnie bezpłciowe i „zawalone” . Nie wiem na jakiej zasadzie i jakim cudem dostawaly tak wysokie noty przy tak kiepskich stylizacjach .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda Monsterka ladne stroje mial

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty