Niech żyje bal - wyniki i IV konkurencja

Witajcie Moi Kochani!

W oderwaniu od przygotowań przed studniówkowych pełnych doborów odpowiednich lakierów do paznokci, palet cieni, a także ułożenia sukni postanowiłam wyskrobać do Was tych parę słów. Nie jestem pewna czy Wy też tak mieliście przed swoim balem studniówkowym albo większą uroczystością, że im bliżej jej realizacji nachodziła Was taka niechęć do wszystkiego co z tym związane. Ja na ten przykład tak mam, a mianowicie jak temat studniówki dopiero wchodził na salony to jakaś taka była większa tym ekscytacja i ogólnie człowieka to nawet interesowało, ale teraz im bliżej to jakoś tak sama nie wiem z jednej strony mi się nie chce, ale z drugiej chce tam być i to przeżyć. Wiem Kochani, że zaczynam z lekka sobie przeczyć, ale jednak tak jest i co z tym fantem teraz zrobić. Chyba najlepiej oddać się wszelkim przygotowaniom z tym związanym i błyszczeć.

 Na ten moment chciałabym powiadomić uczestników serii „Rising Star”, że możliwe jest przesunięcie kolejnego postu, a mianowicie planowo ma się on pojawić w niedzielę, ale z przyczyn mojej studniówki, która wypada już w tę sobotę (mówiłam, że się zbliża nieubłagalnie szybko!) - ten plan może uleć po prostu małej zmianie. Z tego też tytułu chciałam Wam uprzednio poinformować, by potem nie było żadnych niedomówień związanych z tym, że nie dotrzymuje terminów czy coś na kształt tego. Dlatego też proszę o zrozumienie mnie w tej kwestii.

 Zanim zaczytamy się w kolejne wyniki z ówcześnie wspomnianej serii modowej, chciałabym podzielić się z Wami pewnym pomysłem na urozmaicenie tej serii. Mianowicie myślałam nad dodatkową konkurencją, w której każdy uczestnik będzie musiał wykazać się nie tylko kreatywnością, ale i odnaleźć się w każdej modowej sytuacji. Na ten moment mogę zdradzić, że każdy uczestnik dostanie temat na wyłączność i będzie musiał się spisać w jak najlepszym czasie. O tym jednak bliżej finałowej konkurencji.

 Skoro już wszystko wiemy (a przynajmniej to co ważne!) na temat przyszłych dni teraz ze spokojem na sumieniu chciałabym zaprosić Was do wspólnego prześledzenia osiągniętych wyników uczestników serii „Rising Star”. Czy metamorfoza w uwielbianą przez większość dziewczynek linię Barbie była udana? A może okazała się przereklamowana? Tego dowiecie się zaczytując się w dalszą część dzisiejszego wpisu, do którego serdecznie Was dziś zapraszam.

SŁODYCZ SAMA W SOBIE  – III RUNDA

 Stylizacja na wzór i podobieństwo Barbie musi być jak najbardziej dziewczęca, urocza i przesłodka. Dlatego nadają się do niej wszelkiego rodzaju sukieneczki i spódniczki zwłaszcza w kolorze różowym. Można pokusić się o gładki, trapezowy model ramiączek luz ozdobną bufiastą sukienkę wizytową. 

UWAGA! Uprzedza się, że każda ocena jest subiektywna, nie mająca na celu kogoś ośmieszyć, obrazić, a tym bardziej poniżyć w oczach innych. Ewentualne poprawki będą podawane w celu polepszenia całokształtu i wizerunku Awatarów. Aby każdy uczestnik miał jasność mojego werdyktu poniżej przy każdym graczu będzie po 2-3 zdania opiniujące, a także ocena.

BARBIE

W tym roku moda zaskakiwała Nas z każdej strony. Jednym z najbardziej szokujących i uwielbianych przez gwiazdy trendów jest barbiecore, czyli inaczej szał na Barbie. Moda na ostroróżowe total looki stała się viralem. Musi być zabawnie, różowo i odważnie! Chodzi o to, by wyeksponować kolor różowy w najładniejszy i najbardziej dziewczęcy sposób, jaki tylko się da. Im więcej, tym lepiej!

 Zadanie jakie zostało postawione przed rywalizującymi ze sobą uczestnikami wymagało chwilowego przemyślenia, zaczerpnięcia wiedzy, jak również ułożenie idealnej kompozycji, która odnalazłaby się w roli prawdziwego trendu, jakim jest inspirująca Barbie. Zobaczmy zatem czy uczestnicy poradzili sobie z tym wyzwaniem!

 UCZESTNICY SERII

ĆWIR ĆWIR

Moja opinia: Kasiu zaczynasz mi się powoli rozkręcać z tego co widzę. Stylizacja inspirowana Barbie w Twoim stylu wygląda fajnie – plusik dla Ciebie za danie bieli na przełamanie koloru. Miło, że zadbałaś o najmniejsze szczegóły choćby o dopracowanie twarzy. Wiesz co jedynie bym dodała do tej stylizacji? To rękawice „Romance”, bo bez nich dłonie Twojej Awatarki trochę zanikają w tle tego wszystkiego. Pominąwszy ten szczegół jest świetnie, oby tak dalej. Ocena 9/10.

MIDORME

Moja opinia: Słodycz sama w sobie – różu nigdy dość. W tym look’u mogę sobie nawet wyobrazić jedną z wielu serii produkcji Barbie – myślę, że mogłaby się sprawdzić nieźle na rynku. Wracając jednak do Twojej koncepcji – przyznaję jest świetna sama w sobie. Wszystko mi tu ze sobą pasuje i jest w porządku, ale podobnie jak u Kasi pokombinowałabym tu jeszcze z dłońmi Awatarki, bo wygląda jakby ich najzwyklej w świecie nie posiadała. Ocena 9/10.

CATCH ME

Moja opinia: No proszę, Michał po raz kolejny wprawiasz mnie w zachwyt. Wszystko ze sobą mi tutaj współgra, aczkolwiek szkoda, że nie pokusiłeś się o stworzenie Kena, który równie dobrze byłby zaliczony podczas tej konkurencji. Mimo tej małej uwagi wyglądasz brawurowo – chcę tego więcej! Róż zdecydowanie Ci służy – noś go częściej! Ocena 9.5/10.  

SKLEP DINO

Moja opinia: Z każdą kolejną stylizacją jestem coraz bardziej pod wrażeniem. I w Twoim przypadku również tak jest. Fajnie, że postanowiłaś użyć tych okularów do tej stylizacji, bo się świetnie wpasowują. Jednakże pokusiłabym się tutaj również o jakąś biżuterię na szyję, by coś się tam delikatnie działo. Na Twoim miejscu zrezygnowałabym z tego futrzastego pulowerka, bo jednak coś mi się te dwa odcienie różu troszkę gryzą mimo wszystko. Ocena 8/10.

ZBYCHU

Moja opinia: Różowo mi! Oto jedna z lepszych prac w dniu dzisiejszym – przyznaję postarałaś się. Wszystko świetnie odnajduje się na swoim miejscu – nie ma się praktycznie do czego doczepić prócz tego wachlarzyka, który przy tak wielkiej ilości garderoby jest po prostu zbędny. Zamiast niego może jakąś szykowną torebkę w kolorze kokardki z kapelusza, co Ty na to? W ogólnym rozrachunku wyglądasz po prostu bajecznie! Ocena 9.5/10.

CZARNE BMW

Moja opinia: Z każdą kolejną stylizacją coraz bardziej mnie zaskakujesz i to pozytywnie! Twoja interpretacja Barbie jest intrygująca. Fajnie, że nie poszłaś na prostotę tylko troszkę poszalałaś z poszczególnym elementami garderoby, bo to się ceni. Jedynie do czego chciałabym się doczepić to do tej opaski z piórem, która jest tu zbędna – co za dużo to niezdrowo. Ocena 9/10.

GABI

Moja opinia: Hm, Twoja wizja na wygląd pixelowej Barbie jest świetny. Podobnie jak u Twoich konkurentek pokusiłabym się o coś na ręce nie koniecznie rękawiczki, ale może jakaś delikatna bransoletka? Coś co wypełni Nam tamtą pustkę. Troszkę dopracowałabym również wizerunek – wyrazista szminka i inny cień do powiek zrobiłby Nam tu odpowiednią pracę. Ocena 8/10.

MONSTER

Moja opinia: Wreszcie mamy przełom! Mam nadzieję, że od tego momentu porządnie się Nam tutaj rozkręcisz, bo Twoja wersja Barbie jest po prostu świetna pod każdym względem. Dopracowany każdy najmniejszy szczegół począwszy od samej koncepcji, a kończąc na wykonie. Jestem usatysfakcjonowana. Ocena 10/10.

MATI

Moja opinia: Mamy i Kena! Dodatki są jak najbardziej na plusik, ale szkoda, że biel tutaj przeważa niżeliby róż. Brakuje mi tutaj tego aby się coś zadziało. Jest tematycznie, ale nic poza tym. Ocena 5/10.

RABBIT HOLE

Moja opinia: Mam tutaj dylemat, bo jednocześnie wyglądasz uroczo, ale z drugiej strony trochę mi tutaj brak blond włosków, które mogłyby dopełnić Twoją koncepcję. Mimo tego, wyglądasz fajnie – szkoda tylko, że tak mało różu w różu. Chwilkę więcej czasu i myślę, że byłoby całkiem nieźle. Ocena 5.5/10.

ROMEO

Moja opinia: Kolejna Barbie tyle, że w męskim stylu i szczerze mówiąc wyglądasz fantastycznie. Świetnie, że zadbałeś o każdy szczegół choćby kolczyk w uchu czy kubek z sokiem. Coraz bardziej się mi tutaj wykazujesz! Cieszę się, że nad każdą stylizacją poświęcasz trochę więcej czasu. Jestem na tak! Ocena 9/10.

I takim oto sposobem prezentują się moi Kochani uczestnicy po trzeciej konkurencji, jaką była „Barbie”. Jak mogliście zaobserwować, a także ocenić wedle swoich własnych kryteriów wiele zawodników pokusiło się o wplecenie bieli do swoich stylizacji, co sprawiło, że pierwotne koncepcje nabrały idealnego smaczku. Podsumowując mogę tylko powiedzieć, że większość uczestników odniosła dzisiaj prawdziwy sukces, pokazując tym samym prawdziwy szyk – mowa tutaj nie o nikim innym jak o Monsterku. Mogę tylko liczyć, że przy kolejnych starciach dojdzie do kolejnych lecących dziesiątek na lewo i prawo haha.

A teraz nim przejdziemy do drugiej części dzisiejszego postu, w którym przedstawię Wam trzecią konkurencję serii „Rising Star” chciałabym na krótką chwilę odnieść się do aktualnej punktacji uczestników.

 TABELA UCZESTNIKÓW

CZARNE BMW – 28.5 pkt.
CATCH ME – 28.5 pkt.
SKLEP DINO – 25.5 pkt.
ĆWIR ĆWIR – 24 pkt.
MIDORME – 23 pkt.
GABI – 22 pkt.
ROMEO  - 22 pkt.
ZBYCHU – 21.5 pkt.
MATI – 20.5 pkt.
MONSTER – 20 pkt.
RABBIT HOLE – 17 pkt.

Skoro wiemy jak przedstawiają się aktualne wyniki poszczególnych uczestników teraz ze spokojem na duszy możemy wreszcie przejść do przedstawienia trzeciej konkurencji serii. Jesteście przygotowani na kolejną dawkę pozytywnej energii? Na taką reakcję właśnie liczyłam! To ruszamy!

 NIECH ŻYJE BAL – IV RUNDA

PROM

Studniówka to ten czas kiedy można poszaleć z kreacjami! Modele midi czy maxi są najbardziej pożądane – nic dziwnego! Każda sylwetka wygląda w nich obłędnie. Niestety ogrom dostępnych modeli nie ułatwi wyboru. Nadal niebywałą popularnością cieszą się jasne barwy, miedzy innymi beż, delikatna szarość i pudrowy róż. Zdecydowanie mocniejszymi akcentami będzie czerwień i butelkowa zieleń, które sprawią, że na pewno nie pozostanie się niezauważonym wśród tłumu. Kto nie marzy o byciu księżniczką/księciem i chodzeniu na bankiety? 

 TERMIN PRZESŁANIA STYLIZACJI MIJA

14 stycznia 2023 r. (sobota!) godz. 23:59 czasu polskiego.

ADRES E-MAIL

potterheadawataria@gmail.com

ID MOJEGO PROFILU

204450442

TŁO PASZPORTU

Możecie dokonać zmiany koloru, ale proszę niczego nie przerabiać w programach graficznych. Prostota sama się w tym przypadku obroni.

REGULAMIN

Pozostaje bez zmian, dlatego też jeśli ktoś nie pamięta zasad bądź którąś z nich mu umknęła może się wrócić do wpisu, gdzie odbywał się nabór do serii – „Wschodząca gwiazda” – ruszył nabór do seriina zapisy!

 Mam nadzieję, że tym razem tematyka okaże się dla wielu uczestników dziecinnie prosta i każdy bez wyjątku sobie z nią świetnie i wręcz brawurowo poradzi. Zatem niech pochłonie Was magia przygotowań do balu!

 A Wy moi Kochani co sądzicie na temat powyżej przedstawionych stylizacji zaprezentowanych przez poszczególnych uczestników, która kompozycja o charakterze Barbie skradła Wasze serduszko najbardziej i dlaczego, a która najmniej? Oczywiście czekam również na Wasze opinie względem kolejnej rundy, jaka stoi tym razem przed uczestnikami. Czy Waszym zdaniem jest ona łatwa czy wręcz przeciwnie? Swoimi opiniami podzielcie się w sekcji komentarzy.

Zapraszam Was również do wzięcia udziału w sondzie, która może pomóc w przyznaniu dodatkowych punktów poszczególnym uczestnikom!

 A ja na ten moment się z Wami żegnam i do rychłego zobaczenia!

Miłego wieczorku
Alex 

Komentarze

  1. Jestem zniesmaczona oceną, jeżeli konkurencja była podana BARBIE, to ma być BARBIE a nie czepianie się, że ktoś mógł ubrać się na KEN-a u facetów i było by to zaliczone.... Można było napisać BARBIE i KEN, wtedy miałoby to sens. A tak to czepianie się o coś, co nie było tak naprawdę podane :( nikt nie jest wróżką, żeby się domyślić ;) A panowie, którzy przebrali się za BARBIE wykazali się ogromną kreatywnością. Brawa dla was Panowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Chwileczkę, ale ja pod żadnym względem nie odejmuję punkta (czy pół punkta) za to, że któryś z Panów przebrał się za Barbie. Wręcz przeciwnie doceniam to - po prostu wspomniałam o tej postaci i tyle. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
  2. giga krzywdzaca ocena dla catch me imo. nazwa konkurencji to "barbie", a nie "barbie i ken" plus nigdzie nie napisalas, ze kena tez mozna zrobic?? malo tego - chlopak majac o wiele mniejsze pole do popisu niz jego przeciwniczki ze wzgledu na plec swojego awatara zrobil z siebie prawie idealna barbie, moglas oszczedzic mu te pol punkta albo doprecyzowac kategorie ktora dajesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Tak jak powyżej nie odjelam Catch Me pół punktu, dlatego że nie ubrał się jako Ken. To akurat mało istotne. Oceniłam tak jak uważałam, a to, że wspomniałam o Kenie to żadna wspólna kwestia do końcowej oceny stylizacji 🤭 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
  3. Mam pytanie jak to jest oceniane? Monster się strasznie słabo ubrał w przeciwieństwie do innych i dostał 10 punktów, a do stroi, które naprawdę były bardzo ładne doczepiłaś się do byle czego, mimo iż wszystko w tych strojach pasowało i niektórzy zasłużyli bardziej na te 10 punktów. Szkoda jest mi też chłopaków, bo w temacie nie było przebranie się za KENA tylko za BARBIE, a to jest różnica.

    Pozdrawiam, Oliwia z awy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! Cóż oceniałam według swoich kryteriów tak jak robiłam to do tej pory. Oczywiście rozumiem, że ktoś może mieć o tym inne zdanie i to szanuję 😇 Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ❤️

      Usuń
  4. Oj tam przeciez 9,5/10 to swietna ocena, jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty