Słodycz sama w sobie - wyniki i III konkurencja

Witajcie Moi Kochani!

W oderwaniu od zeszytów pełnych notatek, podręczników pełnych zadań i testów kwalifikacyjnych online postanowiłam wyskrobać do Was tych parę słów. Tym bardziej, ze obiecałam Wam, że na Magicznej Awatarii będą pojawiać się przynajmniej na razie posty związane z serią modową „Rising Star”, którą możemy śledzić od kilku już dni. Jeśli mogłabym pokusić się o odrobinkę szczerości względem Was moi Kochani to jestem zmęczona i to nawet nie na tle nauki i wszelkich przygotowań do egzaminu, który zbliża się nader za szybko, bo tak po prawdzie dzieli mnie od niego jeden dzień. A chyba bardziej na tle psychicznym – w ostatnim czasie dużo spraw zbiegło się na raz i powoli zaczyna mnie to wszystko przytłaczać.

  I jak tak to rozważam wszystko to zapewne po sesji egzaminacyjnej i tych wszystkich studniówkach i tak dalej pojawią się jakieś przemyślenia, bo muszę się komuś wygadać, a w ostatnim czasie grono takich osób się uszczupliło z takich czy innych powodów, dlatego też mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe, że wyrzucę wszystko co leży mi na wątrobie, bo w głowie nastąpiło już prawdziwe przesilenie.

Krótką pogawędkę o wszystkim i niczym jednak dopiero zrealizujemy po całym tym galimatiasie, bo teraz jak nie sesja egzaminacyjna to znowu bale, a jak nie to, to znowu zamartwianie się o przyjaciół, różne sprzeczne sygnały dostawane od ludzi i tak oto wieczny krąg życia się wije i wije na nowo. I co Kochani najgorsze w tym wszystkim jest? A to, że trzeba się z tym wszystkim zmierzyć w tym samym czasie i z jakimkolwiek rezultatem, bo inaczej będzie totalna klapa.

 Jeśli jednak chodzi o dzień dzisiejszy to chciałabym po raz kolejny przyjrzeć się osiągniętych wyników uczestników wcześniej wspomnianej serii modowej, a mianowicie „Rising Star”. Czy przemiana w klasycznego mima dobrze wpłynęła na garderobę zawodników?  A może okazała się nie tak straszna, jak ją malują? Tego dowiecie się zaczytując się w dalszą część dzisiejszego wpisu, do którego Was serdecznie zapraszam.

 

NA KSZTAŁT ILUZJI – II RUNDA

To postać nie posługująca się głosem, lecz mową ciała. Sztuka jaką reprezentuje polega na komunikowaniu się i opowiadaniu historii.

 UWAGA! Uprzedza się, że każda ocena jest subiektywna, nie mająca na celu kogoś ośmieszyć, obrazić, a tym bardziej poniżyć w oczach innych. Ewentualne poprawki będą podawane w celu polepszenia całokształtu i wizerunku Awatarów. Aby każdy uczestnik miał jasność mojego werdyktu poniżej przy każdym graczu będzie po 2-3 zdania opiniujące, a także ocena.

 MIM

Klasyczny artysta nosi koszulkę w czarno-białe pasy i maluje twarz na biało. Mimowie preferują proste ubrania, które nie odwracają uwagi od ich gestów. Dopełniają swój look z pomocą białej farby do makijażu bądź maski.

 Zadanie jakie zostało postawione przed rywalizującymi ze sobą uczestnikami wymagało chwilowego przemyślenia, zaczerpnięcia wiedzy, jak również ułożenie idealnej kompozycji, która odnalazłaby się w roli artystycznej duszy – mima. Zobaczmy zatem czy uczestnicy spisali się na przysłowiowy medal!

UCZESTNICY SERII

ĆWIR ĆWIR

Moja opinia:  I stało się! Po raz kolejny postanowiłaś zrobić stylizację wychodząc poza utarty stereotyp i podoba mi się to. Tyle, że ja bym jeszcze trochę bardziej pokombinowała skoro zdecydowałaś się na dodanie do swojej stylizacji czerwonego na przełamanie to było trochę jeszcze w tym temacie poszaleć. Na pewno brakuje mi tutaj jakiś rajstop, bo noga w tych kozakach wygląda trochę na gołą w porównaniu do reszty stroju. Całokształt prezentuje się dobrze, ale oczekuję od Ciebie jeszcze większego pazurka. Ocena 7/10.

MIDORME

Moja opinia: Dochodzę do wniosku, że ta kategoria była zdecydowanie za łatwa co rusz to kolejna perełka modowa. Tutaj sprawa jest dość prosta i oczywista – stylizacja jest zdecydowanie na tak. Brakuje tutaj dodatków choćby laski bądź jakiejś zabawki. Zmieniłabym tutaj obuwie na inne, bo jest zbyt ciężkie co do reszty stylizacji i pokombinowała z makijażem. To takie szczegóły godne uwagi, które na przyszłość warte są dopieszczenia. Ocena 7/10.

PRIMEVERE

ZDYSKWALIFIKOWANIE

CATCH ME

Moja opinia: Michał zrobiłeś kawał dobrej pracy mi – z każdą kolejną pracą jest coraz lepiej i doceniam to. Myślę, że to jest najlepsza wersja mima, jaką mogliśmy dziś tutaj uświadczyć. Jest tu wszystko czego oczekiwałam i każdy z kryteriów spełniłeś co do joty. Jestem Tobą zachwycona – chyba jak nigdy dotąd. Proszę o więcej takich kąsków w Twoim wykonaniu. Ocena 10/10.

SKLEP DINO

Moja opinia: Kompozycyjnie stylizacja wygląda na zadbaną i dopracowaną, co jest na wielki plusik lecący w Twoją stronę. Niemniej jednak ja zamiast spódniczki „Wizard” na Twoim miejscu pokusiłabym się na spodenki „Rabbit”, które mogłyby Nam zrobić tu kawał dobrej pracy. Mogłabyś też spróbować z małymi detalami w postaci dodatków i biżuterii, które dopełniły, by tu czarę. Poza tym jest w porządku – jedna z lepszych strojów dziś. Ocena 8/10.

ZBYCHU

Moja opinia: Tak, tak i jeszcze raz tak! Właśnie w tym momencie staje się fanką tej stylizacji – zawarłaś tutaj wszystko czego oczekiwano i wyszło wspaniale. Jest zdecydowanie lepiej niż w poprzedniej konkurencji i oby tak dalej! Jedynie do czego się chce doczepić to zmiana rajstopek na inne (chyba, że wkradła się mała pixeloza!). Fajnie, że dodatkowo dałaś tutaj balonik – plusik dla Ciebie. Ocena 8/10.

CZARNE BMW

Moja opinia: No i proszę Państwa proszę się przypatrzeć tej Pani! Przecież to jest prawdziwy majstersztyk. Zadbałaś tutaj o każdy najmniejszy szczegół i wyszło po prostu brawurowo. Musze przyznać nie mam się do czego doczepić – chyba po raz pierwszy i miejmy nadzieję nie ostatni! Mamy tutaj wszystko co potrzebne – paski, czerń i przebijającą się czerwień. Ja jestem wprost oczarowana. Ocena 10/10.

GABI

Moja opinia: Hm, o ile w ostatniej konkurencji mnie urzekłaś swoim pomysłem to dzisiaj czuję lekki niesmak. Jeśli chodzi o sam wizerunek Twojej Awatarki  jest w porządku. Chociaż ja na Twoim miejscu pokusiłabym się o zadbanie o jakiś rysunek na twarz żeby się tam coś zadziało. Stylizacja natomiast jest do poprawki. Niezbyt pasuje mi tutaj ten top „Wizard” do tej spódnicy. Do zmiany! Mogłaś również pokusić się o więcej dodatków i dać coś znacznego do ręki, by nie było zbyt pusto. Nie jest najgorzej, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Ocena 4/10.

MONSTER

Moja opinia: Jak dla mnie za dużo czerni w czerni w tej stylizacji. Brakuje mi tutaj jakiegoś przejścia – pokombinowałabym więcej ze strojem, bo jest nazbyt nijak. O ile podobają mi się dodatki i wizerunek Awatarki to tyle ten kostium mi tu nie pasuje w żadnym wypadku. Ta stylizacja woła o paski, a ja razem z nią. Dzisiaj nie poszło tak jak oczekiwałam. Ocena 3/10.

MATI

Moja opinia: Przyznaję to jedna z lepszych prac jaką dziś mamy tu możliwość zobaczyć i ocenić. Zadbałeś tutaj o każdy najdrobniejszy szczegół – począwszy od paskowej koszuli pod czarno-białą maskę na twarz. Jestem prawdziwie zafascynowana. Podoba mi się również zastosowanie spodni z szelkami to wprowadza Nas w taki fajny klimacik postaci, który ja kupuje. Ocena 9.5/10.

RABBIT HOLE

Moja opinia: Przyznaję nie jest źle, bo tematycznie wszystko jest w porządku. Pokusiłabym się tutaj o dodanie jakiś białych rękawic – w celu urozmaicenia stylizacji, a także o dodanie małych kolczyków w bieli. Myślę, że dobrze sprawdziłyby się tutaj kolczyki „Untidy”. Co do samej koncepcji nie jest źle, ale następnym razem poproszę o więcej dodatków. Ocena 6.5/10.

ROMEO

Moja opinia: Proszę Pana, czy tak nie mogliśmy zacząć od samego początku wchodząc w tą serię z mocnym przytupem i obrocikiem? Oczywiście, że mogliśmy, ale wyszło jak wyszło – nie rozdrapujmy jednak ran, bo tym razem jest tu czym się zachwycać. Jest świetnie i tego od Ciebie dziś oczekiwałam i nie zawiodłeś. Całokształt Twojego konceptu na mima prezentuje się brawurowo. Miłym dla oka dodatkiem jest dodany przez Ciebie pluszowy miś oraz berecik. Urzeka mnie również pomysł z ogoloną głową, która razem z rysunkiem robi Nam tutaj intrygujący anturaż. Zdecydowanie jestem na tak! Ocena 8/10.

I takim oto sposobem prezentują się moi Kochani uczestnicy po drugiej konkurencji, jaką był „Mim”. Jak mogliście zaobserwować, a także ocenić wedle swoich własnych kryteriów wiele zawodników pokusiło się o wplecenie krwistoczerwonego odcienia do swoich stylizacji, co sprawiło, że pierwotne koncepcje nabrały idealnego smaczku. Podsumowując mogę tylko powiedzieć, że większość uczestników odniosła dzisiaj prawdziwy sukces, pokazując tym samym prawdziwy szyk – mowa tutaj nie o nikim innym jak o Czarnym bmw oraz Catch Me. Mogę tylko liczyć, że przy kolejnych starciach dojdzie do kolejnych lecących dziesiątek na lewo i prawo haha.

 Zanim jednak przejdziemy do kolejnej części tego wpisu chciałabym jeszcze pokrótce podziękować Primevere za udział w serii „Rising Star”, która niestety z powodów prywatnych zostaje na tym etapie zdyskwalifikowana za nieodesłanie pracy na czas. Mam nadzieję Kochana, że wszystkie dotychczasowe troski odejdą w niepamięć i wszystko się ułoży tak jak powinno, a my zobaczymy się w kolejnej serii organizowanej na tym blogu. Trzymaj się cieplutko!

A teraz nim przejdziemy do drugiej części dzisiejszego postu, w którym przedstawię Wam trzecią konkurencję serii „Rising Star” chciałabym na krótką chwilę odnieść się do aktualnej punktacji uczestników.

TABELA UCZESTNIKÓW

CZARNE BMW – 19.5 pkt.
CATCH ME – 19 pkt.
SKLEP DINO – 17.5 pkt.
MATI – 15.5 pkt.
ĆWIR ĆWIR – 15 pkt.
MIDORME – 14 pkt.
GABI – 14 pkt.
ROMEO  - 13 pkt.
ZBYCHU – 12 pkt.
RABBIT HOLE – 11.5 pkt.
MONSTER – 10 pkt.

Skoro wiemy jak przedstawiają się aktualne wyniki poszczególnych uczestników teraz ze spokojem na duszy możemy wreszcie przejść do przedstawienia trzeciej konkurencji serii. Jesteście przygotowani na kolejną dawkę pozytywnej energii? Na taką reakcję właśnie liczyłam! To ruszamy!

 SŁODYCZ SAMA W SOBIE  – III RUNDA

 

BARBIE

Stylizacja na wzór i podobieństwo Barbie musi być jak najbardziej dziewczęca, urocza i przesłodka. Dlatego nadają się do niej wszelkiego rodzaju sukieneczki i spódniczki zwłaszcza w kolorze różowym. Można pokusić się o gładki, trapezowy model ramiączek luz ozdobną bufiastą sukienkę wizytową. 

 TERMIN PRZESŁANIA STYLIZACJI MIJA

11 stycznia 2023 r. (środa!) godz. 23:59 czasu polskiego.

ADRES E-MAIL

potterheadawataria@gmail.com

ID MOJEGO PROFILU

204450442

TŁO PASZPORTU

Możecie dokonać zmiany koloru, ale proszę niczego nie przerabiać w programach graficznych. Prostota sama się w tym przypadku obroni.

 REGULAMIN

Pozostaje bez zmian, dlatego też jeśli ktoś nie pamięta zasad bądź którąś z nich mu umknęła może się wrócić do wpisu, gdzie odbywał się nabór do serii – „Wschodząca gwiazda” – ruszył nabór do seriina zapisy!

Mam nadzieję, że tym razem tematyka okaże się dla wielu uczestników dziecinnie prosta i każdy bez wyjątku sobie z nią świetnie i wręcz brawurowo poradzi. Zatem niech potęga Barbie będzie z Wami!

 A Wy moi Kochani co sądzicie na temat powyżej przedstawionych stylizacji zaprezentowanych przez poszczególnych uczestników, która kompozycja o charakterze mima skradła Wasze serduszko najbardziej i dlaczego, a która najmniej? Oczywiście czekam również na Wasze opinie względem kolejnej rundy, jaka stoi tym razem przed uczestnikami. Czy Waszym zdaniem jest ona łatwa czy wręcz przeciwnie?  Swoimi opiniami podzielcie się w sekcji komentarzy.

 A ja na ten moment się z Wami żegnam i do rychłego zobaczenia!

Miłego wieczorku
Alex

Komentarze

  1. ja bym dała więcej pkt. dla Monster za chociażby zajebiste tło

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty