Kolorowych Jarmarków - wieść o ratowaniu kont na VK PLAY GAME CENTER oraz pokrótce o trwającym Jarmarku

Witajcie Moi Kochani!

Jak mija Wam, poniedziałkowe popołudnie? Szczerze mówiąc, liczę na to, że w miarę znośnie, mimo tego, że dziś dopiero pierwszy dzień tego dość długiego i monotonie upływającego tygodnia. Jednakże jeśli Was to w jakiś sposób pocieszy, to jesteśmy w tym razem i mi podobnie jak Wam nie chce się nigdzie ruszać, ani jutro, ani pojutrze, a tym bardziej popojutrze. Tym bardziej, że kolejne dnie będą znowu zwiastowały w zerówkowe terminy i składanie opracowanych projektów – co jest zmorą samą w sobie. Nie żeby coś, ale, już na samą myśl czuję się zmęczona tym faktem haha. Ależ skąd, ja nie śmiem nawet przesadzać, że też przed majówką musiało się tego tyle nazbierać – aż chciałoby się rzec, że to czysta masakiera.

 Mam świadomość, że w ostatnim czasie dość dużo Wam marudzę, jeśli chodzi o studia i samą uczelnie, ale wiecie czasem przychodzi taki moment w życiu każdego, że musi sobie trochę ponarzekać na wszystko co go otacza i myślę, że w moim życiu nadszedł właśnie taki okres, że dość dużo rzeczy zajmuję mi głowę, na tyle by się z kimś później tym podzielić. A, że jak mniemam przypuszczać moi przyjaciele mają już trochę dość mojej rutynowej gadaniny, że jak mi się dziś nic nie chce albo, ze dlaczego nie mogą tych zajęć odwołać, dlatego też postanowiłam przenieść trochę swoich rozmówek tutaj. A że Wy jesteście przyzwyczajeni do moich przydługich wstępów czy też rozwinięć, nie zapominając oczywiście o zakończeniach to sobie najzwyklej w świecie troszkę posłuchacie, ale obiecuję, że te nudniejsze fragmenty będę pomijać, bo doprawdy wszyscy tu pośniemy, a przecież tego nie chcemy.

 Tym bardziej, że w dniu dzisiejszym chciałabym przybliżyć Nam tu tegoroczne Targi, które po dość długim wyczekiwaniu wreszcie pojawiły się na Awatarii, ale również na krótką chwilę chciałabym odnieść się jeszcze do poradnika odzyskania konta zarejestrowanego za pośrednictwem platformy Facebook, o którym przyznam szczerze mówi się nie mniej i nie więcej jak o kolorowym Jarmarku. Dlatego też jako, że nie chce zbytnio przedłużać (jak nie ja, naprawdę haha!), a wręcz przeciwnie rozsiądźcie się wygodnie, by móc zaczytać się w dalszą magiczną część dzisiejszego wpisu.

PORADNIK – JAK URATOWAĆ SWOJE KONTO NA VK PLAY GAME CENTER ZAREJESTROWANE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY FACEBOOK

 Jeśli mogłabym być z Wami absolutnie szczera, to przyznałabym, iż nie spodziewałam się tak ogromnego odbioru zarówno samego postu, jak i zawartego w nim poradnika, wręcz przeciwnie przekonana byłam bardziej, że może on trafić do paru osób z najbliższego grona (KING dziękuję za dodanie reklamy na wydarzeniu!), ale czy do większości – w to śmiałam wątpić. Jednakże, nawet ja czasem nie mam racji (co przyznaję z bólem serca!), bo wieść o tym poradniku dotarła naprawdę do wielu użytkowników. I z tego też miejsca chciałabym powtórnie podziękować Wszystkim, którzy go rozsyłali, odsyłali do niego, a także podawali go dalej. Naprawdę jestem bardzo wdzięczna, za Waszą pomoc w tej kwestii.

 Myślę, że pomysł na stworzenie tego poradnika wyszedł Nam wszystkim na dobre, tym bardziej, że zaledwie kilka dni po jego opublikowaniu większość użytkowników platformy VK PLAY Game Center, zarejestrowanych za pośrednictwem FB, straciła wówczas dostęp do swoich kont. Co przyznaję masowo wzbogaciło wyświetlenia na blogu – nie, że w tym momencie narzekam, wręcz przeciwnie moi Kochani. Jeśli patrzyć na panującą sytuację z autorskiego punktu widzenia, to jak dla mnie takie sytuacje mogą dziać się częściej (odpukajmy w niemalowane!), bo wiadomo wówczas statystyki rosną i tłumów nie brakuje, jednakże bardziej z człowieczego punktu widzenia, zdaję sobie sprawę z tego ile czasem nerwów to wszystko kosztuje, dlatego też nie życzę tego nikomu z Was.

 Niemniej jednak moi Kochani, mam na uwadze również to, że czasem mimo tego, że coś jest już wytłumaczone krok po kroku to nadal się tego do końca nie rozumie, być może wynika to trochę z tego, że niektórzy z Nas się troszkę zbyt tą sytuacją stresują, że jeszcze bardziej coś popsują niżeliby mieli naprawić i wierzcie mi to jest zupełnie normalne i ja to rozumiem. Nie każdy musi wszystko zrozumieć w jednej chwili i zacząć działać, wiem, że mi jest akurat w tym wypadku łatwo mówić, ale trzeba się na samym początku uspokoić, a dopiero później powoli kroczek za kroczkiem robić to co jest konieczne. Z zebranego na ten moment doświadczenia wiem, że niektórzy chcieliby wszystko na już mieć zrobione, a inni sami siebie zbyt nakręcają, że coś się nie powiedzie, a jednak w takich sytuacjach nie należy działać pod presją emocji, tylko tak jak już mówiłam odetchnąć i jeszcze raz przeczytać post, idąc krok za krokiem.

 Jednakże, jak śmiem przypuszczać, niektórzy z Was wciąż mogą się zastanawiać nad tym czy poprawność tej akcji, ma swoją słuszność w praktyce, o co zresztą zostałam zapytana już nie raz i nie dwa. Otóż moi Kochani, sprawa wygląda następująco, każde zgłoszenie wysłane do wsparcia technicznego na platformie jest odpowiednio rozpatrywane i mimo tego, co by na nich nie mówić Support stara się naprawdę pomagać, jedynie co to trzeba odpowiednio dostarczyć im potrzebne informacje i cierpliwie czekać na rozwój dalszych wydarzeń. Cała procedura może trwać od jednego dnia do maksymalnie trzech. A na potwierdzenie tych słów, mogę przyznać (skromnie oczywiście!), że do tej pory udało mi się pomóc dziesięciu osobom, z czego się bardzo cieszę i mam nadzieję, że będę miała możliwość udzielenia pomocy innym potrzebującym użytkownikom. Tym bardziej, że jak śmiem przypuszczać jest jeszcze wiele takich użytkowników, którzy nie odzyskali swoich kont.

 Dlatego też, moi Drodzy tak jak Wam już niejednokrotnie wspominałam, jeśli wśród Was, Waszych znajomych czy sąsiadów pojawił się powyższy problem z logowaniem na konto to proszę, nie denerwujcie się na zapas, tylko napiszcie do mnie, a ja postaram się pomóc Wam, a także rozjaśnić wszelkie wątpliwości. Poniżej pozostawiam Wam możliwości kontaktu ze mną, a mianowicie:

KONTAKT

E-MAIL: potterheadawataria@gmail.com
INSTAGRAM:  alex_awataria
DISCORD: alex_awataria
VK PLAY GAME CENTER: https://profile.vkplay.ru/profile/gqydinbtgi4dambzgy2dgmrzg4ydeoi
VK PLAY GAME CENTER: Alex, 68 poziom, lider klubu [DINO] Dinozaury

 Dlatego tez, moi Kochani nie bójcie się do mnie pisać czy to na pocztę, czy jeśli znajdziecie mnie na grze – to jeśli nie chcecie pisać na ogólnym, zawsze możecie pisać na prywatnym lub dodać do znajomych i pisać na telefon (jak wolicie, ja się dostosuję!), podobnie zresztą jak na chat na VK czy discord/instagram, gdzie staram się aktywnie odpisywać. Myślę, że razem możemy dość dużo w tym zakresie zdziałać.

 Oj Kochani moi, i tak oto Wasza ulubiona i niezastąpiona autorka miała się nie rozwodzić nad tematem, tylko na krótką chwilę odnieść się do sytuacji, a tu proszę wyszło jak zawsze haha. Nie miejcie mi tego za złe, proszę, ale myślę, że warte to było skomentowania i przybliżenia tej sytuacji po raz kolejny, by wieść o tym rozprzestrzeniła się jeszcze dalej. Przynajmniej takiej nadziei się trzymajmy, a teraz, by już dłużej nie rozwodzić się nad tym tematem, myślę, że przyszła odpowiednia pora na to, by w końcu przejść nieco dalej, a mianowicie chciałabym pokrótce przybliżyć Wam przyjezdny Jarmark, który dziś przybył do gry. Zatem, już na serio nie zwlekając dłużej, zapraszam Was do kolejnej części tego nietuzinkowego postu.

KOLOROWYCH JARMARKÓW – POWRÓT DOBRZE ZNANEJ FURGONETKI

Przyjaciele! Przyjezdna kolorowa furgonetka po raz piąty przybyła i rozłożyła swój obóz na bezkresie Awatarii. Czekają na Was nowe prezenty, nagrody, kostiumy oraz meble. Pośpieszcie się i wejdźcie do gry, zakręćcie dźwignią i bawcie się dobrze! Targi potrwają do 28 kwietnia 2024 r. 23:59 czasu moskiewskiego.

 W momencie zapoznania się wzdłuż i wszerz z przedstawionym krótkim opisem, możemy ze spokojem (przynajmniej póki co!) udać się na samą grę, by móc w pełni przyjrzeć się zapowiadanemu asortymentowi, który został przywieziony tym razem podczas trwających Targów, jak również dokonać właściwej oceny całego przedsięwzięcia. W każdym bądź razie po tym jak załaduje się Nam dobrze znane tło z literką „A” i zamkniemy wszystkie niepotrzebne okienka tj. logowanie, gazetka, codzienna promocja, wnet Naszym oczom ukaże się następująca rameczka!

PRZYJEZDNY JARMARK

Przyjezdny Jarmark ponownie odwiedził Awatarię! Ciężarówka już czeka na pierwszych szczęśliwców w lokalizacji parku. Pośpiesz się, aby zdobyć ekskluzywne meble, a także ubrania, złote i srebrne monety w okazyjnej cenie!

 UWAGA! Jeśli komuś nie pokazuje się Jarmark z takich czy też innych przyczyn, powinien bezzwłocznie usunąć pliki tymczasowe aplikacji i wtem powinno zadziałać bez problemu. Przypominam, wchodzimy na koło zębate/system/usuń tymczasowe pliki aplikacji/tak. Jeśli jednak gra nadal będzie stawiać opór i się przeciwstawiać musicie spróbować odinstalować platformę i spróbować zainstalować ją ponownie (pamiętajcie o języku polskim przy instalacji!). Możecie też spróbować użyć VPN-u, ponoć to niezawodny sposób na wszelakowe błędy.

 Po zapoznaniu się z kolejną krótką notatką związaną z trwającym wydarzeniem, Naszym oczom ukazuje się nieco inne jak Nasz Awatar stojący w progu swojego pixelowego mieszkanka. No cóż, jak widać dobre rady idą póki co w las, choć wciąż liczę na to, że przyjdzie w końcu ta wiekopomna chwila kiedy Moderatorzy gry posłuchają moich narzekań i poprawią tę funkcjonalność. Jednakże, jako, że wszyscy znamy wyrobioną w tym zakresie moją opinię, to pozwolę oszczędzić sobie tu zbędnych komentarzy i przejść nieco dalej. A mianowicie, jako, że mieliśmy już wcześniej do czynienia z przyjezdną furgonetką i mniej czy też więcej wiemy już co z czym i po co się ma, to możemy bez chwili zwłoki udać się do parku, by dokładnie przyjrzeć się przygotowanym niespodziankom i atrakcjom.

UWAGA PO UWADZE! Jednakże jeśli ktoś pierwszy raz bierze udział w tym wydarzeniu, to Kochani sprawa wygląda następująco: udajemy się do parku, po załadowaniu się lokalizacji widzimy białą i przystrojoną kolorami furgonetkę, wnet klikamy na nią, by z kolei wybrać pasujące pudełko i kręcimy korbą. Innymi słowy, jest to dogodny sposób na wydanie zebranych S i G na to, by w losowy sposób dostać niektóre elementy z nowych i starych kolekcji strojów i mebli. Można uznać to też jako lekki wyzysk, a mianowicie gra oferuje Nam furgonetkę, którą na lewo i prawo wyzyskujemy z nowości, natomiast my łaknąc i pragnąc więcej, oddajemy grze zarobione i przetrzymywane w skarpetach zaskórniaki i biznes tak oto się kręci. Mam nadzieję, że nikogo nie zniechęciłam, a przynajmniej nie taki miałam zamiar haha.

 W każdym razie, w momencie kiedy wyżej wspomniana lokalizacja się Nam w pełni załaduje Naszym oczom ukaże się ustrojone miejsce, które znamy nie od dziś. W momencie kiedy klikniemy na furgonetkę, Naszym oczom ukaże się następująca rameczka: 

TARGI W AWATARII

Kupuj uczciwe pudełka i zdobywaj wyjątkowe nagrody! Pamiętaj, że Jarmark jest krótki i czas na zebranie wszystkich wyjątkowych nagród jest ograniczony!

DO KOŃCA TARGÓW: 149 godzin

JAKI PREZENT WYBIERZESZ?

ZWYKŁE PUDEŁKO – 4999 S

PUDEŁKO PREMIUM  - 79 G

LOŻA VIP – 89 G

 Myślę, że warto wspomnieć o tym, że każdy gracz otrzymuje darmową możliwość zakręcenie korbą przy pudełkach za G, co z kolei przyczynia się do samoistnego plusa i pochwały, bo równie dobrze za jednym razem można uzyskać cenne i przydatne przedmioty lub samą złotą walutę. Dlatego też w tym zakresie należy się im pochwała. Oby więcej takich miłych niespodzianek z ich strony.

 Jednakże w momencie kiedy inni kręcą korbami z całych sił licząc na wypadnięcie limitowanych nagród, ja postaram się przybliżyć Wam pokrótce nowe i nietuzinkowe kolekcje strojów, a także mebli i akcesoriów, które przybyły do Awatarii wraz z Jarmarkiem. Jesteście gotowi? No to lecimy!

BĄDŹ GWIAZDĄ

Moja opinia: Szczerze mówiąc moi Kochani, to jest kolejny z tych strojów, któremu naprawdę niewiele brakuje do perfekcji. W szczególności podoba mi się zastosowanie tutaj odcienia butter yellow z grafitowym granatem, bo całokształt wygląda niebanalnie. Generalnie całokształt prezentuje się dość dobrze. Chociaż jak dla mnie pokusiłabym się tutaj o jakiejś rajstopy ewentualnie jakiś tatuaż na nogę tym bardziej, że w szafie u Pań rzadko kiedy można spotkać się z takim dodatkiem, a tu myślę, że mógłby się sprawdzić. I mimo, że powiem to z bólem serca, ale jednak w ostatnim czasie za dużo okularów kojarzonych z Harrym Potterm, nawet jak dla mnie jest ich po prostu za dużo. Jeśli chcieli zrobić okulary do tego kompletu, to mogli pokusić się zdecydowanie o coś innego, bo nie jest to nic oryginalnego. Także mimo, że strój ma potencjał to kilka detali bym zmieniła. Ocena 7/10.

OTAKY

Moja opinia: O ile wcześniejszy komplet był dość zadowalający tak ten niezbyt bardzo przypada mi do gustu. W sensie, nie zrozumcie mnie źle, być może komuś z Was się on podoba i chcecie zebrać z tej kolekcji jak najwięcej ubrań, tyle, że ja nie przepadam mimo wszystko za tak zróżnicowanymi klimatami. Owszem lubię udziwnienia i abstrakcję, ale tu jest lekki miszmasz. Czuję się trochę zniesmaczona tym kostiumem, także nie miałabym nic przeciwko, gdyby w zamian za te ciuchy wypadłoby mi coś z wcześniejszej kolekcji. Ocena 3/10.

AGRESYWNOŚĆ

Moja opinia: Ta kolekcja jest zdecydowanie od swojej poprzedniczki. Jak dla mnie kostium u Panów zdecydowanie wygrywa, jedynie co to jak dla mnie jeszcze więcej dodatków – może jakieś kolczyki do ucha albo chociaż jakaś niezobowiązująca opaska na czoło? Myślę, że to mogłoby zrobić dobrą robotę w tym zakresie. Jeśli jednak chodzi o Panie, to mówię Wam te spodnie robią po prostu furorę. Jeżeli ktoś chce mi je oddać, to chętnie przyjmę! Góra też wygląda dość zacnie, jedynie co to podobnie jak w męskim dziale, tak i w damskim w tej kolekcji brakuje zdecydowanie dodatków. Ocena 8/10.

OVERSIZE

Moja opinia: Dobra, przyznaję co druga kolekcja dziś jest granicząca jak dla mnie z lekką żenadą. Naprawdę staram się być miła i mimo, że uwielbiam oversize w wielu wydaniach, tak tu najchętniej bym tego nie komentowała. Pierwszy raz w historii istnienia bloga muszę powiedzieć, że strój u Panów zdecydowanie idzie w odstawkę, nie ma tu nic co mogłoby mi się spodobać. Jednym atutem tego stroju są spodnie i kubraczek u Pań, bo tak to równie powiałoby tu lekką klapą. Po tak świetnych kostiumach na evencie Prima Aprilis, spodziewałam się tu naprawdę perełek, tym bardziej, ze utrzymane były w tajemnicy aż do dzisiaj, a tu proszę jednak jest mini tragedia. Ocena 2/10.

STREFA KOMIKSU

Moja opinia: Myślę, że ta kolekcja mebli może znaleźć swoich odbiorców podobnie jak było w przypadku kolekcji związanej z Mario Bros, która była dodana podczas ostatnich Targów. W sumie jak tak teraz patrzę to można, by pozyskać tu parę dość dobrych mebli, choćby po to, by móc stworzyć później kolejne inspiracje aranżacyjne. Ja sama pokusiłabym się o elementy wnętrza, takie jak ściana, podłoga, drzwi czy okna. Nie pogardziłabym także tymi regałami. Ocena 7/10.

CRYSTAL CAVE

Moja opinia: O ile kolekcje strojów podczas tegorocznych Targów nie zachwycają, tak o tyle kolekcje mebli nadrabiają z nawiązką. Nie wiem jak Wam, ale mi na pierwszy rzut oka ta kolekcja kojarzy się z bardziej elitarną jaskinią Flinstonów, możliwe, że troszkę przez dobrane kolory jak również to okno trochę tak mnie inspiruje wobec tej serii animowanej. Mimo to, jednakże uważam, że całokształt prezentuje się niebywale i cudownie. Nie będę ukrywać, że sama chciałabym zebrać z tej kolekcji większą część mebli. Ocena 9/10.

ERUDYTA

Moja opinia: Powiem tak, właśnie tego potrzebowałam podczas tego wydarzenia. Nie liczyłam zbyt na to, że coś zaskoczy mnie na tyle, a jednak ta kolekcja przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Wygląda tak obłędnie i czarownie, że nie mam po prostu słów, by ją opisać. Jestem zachwycona i oczarowana w jednym. To jest coś czego mi zdecydowanie brakowało na grze. Jeśli udałoby mi się skompletować większą część tych mebelków to z pewnością na grze mogłabym zorganizować interaktywną serię tj. „Wielki Test O…” – jejku to byłoby spełnienie marzeń naprawdę. Myślę, że nie tylko ja pokuszę się o tą kolekcję! Ocena 10/10,

DEKORACJE

Warto wspomnieć, że drukarka 3D, którą można pozyskać z pudełka – loża VIP, jest interaktywnym przedmiotem, dzięki którym można tworzyć różne figury i to w kilku odcieniach, które później będą stosowane jako dekoracja.

 Podczas tegorocznego Jarmarku w limitowanych pudełkach prócz nowych kolekcji możemy również pozyskać wcześniejsze kolekcje tj. „Tajemnicza Chata, „ „Dark Fantasy”, „Gra”, „ZSRR”, „Dyskoteka”, „Evergreen”, „Total Denim”, „Mroczny Żniwiarz”, „Pixels”, „Retrowave”, „Zwycięzca

 I tak oto moi Kochani przedstawia się asortyment, który został przygotowany dla Nas podczas tegorocznych Targów w grze. Mimo paru czepliwych uwag, muszę przyznać, że całe wydarzenie na pewno wniesie dość dużo dobrej i pozytywnej energii na grę, której w ostatnim dniach w szczególności Nam wszystkim brakuje. Jednakże, myślę, że przyszedł wreszcie odpowiedni czas na podsumowanie całej akcji promocyjnej, która przypominam trwa do 28 kwietnia 2024 r. 23:59 czasu moskiewskiego.

 PODSUMOWANIE

- do Awatarii ponownie powrócił przyjezdny Jarmark
- powrót pudełek na korbkę
- ozdobiony park
- pierwsza darmowa próba kręcenia za pudełka w cenie G
- nowe kolekcje ubrań, mebli i dekoracji
- powstające lagi na grze
- brak nowej linii Alpak
- animowane i interaktywne dekoracje i meble
- niska integracja z innymi graczami, za to niezapomniana zabawa
- możliwość pozyskania unikatowych gadżetów i zasobów
- większa liczebność graczy na grze
- możliwość zdobywania kolekcji ubrań, mebli oraz dekoracji z zeszłych Targów
- brak ofert specjalnych

Moja opinia: 7/10.

Śmiem twierdzić, że to wydarzenie zarówno jak i swoje poprzedniczki posiada dość wiele zalet, ale jednocześnie wciąż parę detali wymaga dopracowania. W tym roku muszę przyznać, że kolekcje strojów mnie lekko zawiodły, ale zdecydowanie kolekcje mebli nadrobiły te straty, miejmy nadzieję, że przy kolejnym Jarmarku poprawią parę istotnych dla mnie elementów samego przedsięwzięcia i oferowanych gadżetów. Miejmy nadzieję, że przy kolejnym wydarzeniu Nas o niebo lepiej zaskoczą!

 A teraz moi Kochani, mimo tego, że się świetnie z Wami dziś tu bawię to jednak, jestem zmuszona powoli kończyć, jednakże nie martwcie się, już niedługo na MA pojawią się inne zapowiadane posty, a my znów się zobaczymy. Nim jednak na dobre się z Wami pożegnam, chciałabym jeszcze zapytać o Wasze opinie i wnioski dotyczące zarówno poruszanej kwestii ratowania kont i całego przedsięwzięcia związanego z Supportem – czy w tej kwestii wszystko staje się powoli dla Was jasne? Jeśli tak, to się cieszę, jeśli jednak wciąż macie jakieś pytania to piszcie czy w sekcji komentarzy czy też poprzez powyżej wskazane komunikatory, a ja postaram się w przejrzysty sposób Wam to wytłumaczyć jeszcze raz. Intrygują mnie także Wasze zdanie odnośnie trwającego Jarmarku, czy tegoroczne kolekcje przypadły Wam do gustu, jeśli tak to jakie i dlaczego. A może znajdzie się nawet śmiałek, który spróbuje przekonać mnie względem kolekcji strojów, kto wie? W każdym razie, miło byłoby móc poczytać również zdanie innych odnośnie poruszonych dziś tu kwestii. Zatem nie zapomnijcie podzielić się swoją opinią w sekcji komentarzy.

 Ja natomiast jeszcze raz dziękuję Wam Wszystkim za uwagę, a także za to, że dotrwaliście ze mną do samego końca. Mam nadzieję, ze my zobaczymy się już niebawem w kolejnym intrygującym poście na MA!

 Miłego wieczorku
Alex

Komentarze

Popularne posty