"I'm sorry, don't leave me. I want you here with me" - powrót ulubionej autorki, a także pokrótce o zapowiedzi eventu urodzinowego!

Witajcie Moi Kochani!

Jak tak sobie o tym wszystkim rozmyślam, to szczerze mówiąc zaczynam dochodzić do jednogłośnego werdyktu, a mianowicie śmiem przypuszczać, iż przynajmniej większa połowa z Was, moi Drodzy nie spodziewała się tego, że to właśnie w dniu dzisiejszym na Magicznej Awatarii pojawi się nowy i tym samym niezapowiadany przeze mnie post. Tym bardziej, że od co najmniej miesiąca nie dawałam tu zbyt dużo znaków życia (pominąwszy fakt uczestniczenia w wyzwaniu majowym!), za co myślę powinnam Was po części przeprosić. Mam świadomość tego, że po raz kolejny udało mi się Was troszkę zawieść jeśli chodzi o obiecane posty i różnorodną tematykę, ale na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć tyle, że na pewnym etapie swojego życia w jakim się wówczas znalazłam na piętrzyło się dość dużo spraw prywatnych, a także uczelnianych, które pochłonęły mnie bez chwili zwłoki.

 jeśli mogłabym być z Wami szczera, to pokusiłabym się o stwierdzenie, że miniony okres wpłynął na mnie dość mocno i nigdy (a przynajmniej dotąd!) nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. Wiem, że wiele razy zdarza mi się narzekać na wszystko co mnie otacza czy to związane z edukacją, grą czy własnym życiem, ale teraz jest jakoś inaczej. Chodzi mi tu szczególnie oto, że moje chęci do czegokolwiek ograniczyły się w wielkim stopniu. Może to zabrzmieć lekko abstrakcyjnie, ale w ostatnim czasie nie myślę o niczym innym jak o odpoczynku albo chociaż o jakieś wyciecze, gdzie będę z dala od ludzi, problemów i narastających trosk. Nie miałabym żadnego problemu jeśli ktoś zaproponowałby mi którąś z tych rzeczy. Naprawdę, do tej pory uważałam siebie za osobę dość silną i gotową stawić czoła wszystkim powstającym przeciwnościom losu, tak teraz coraz bardziej przekonuje się o tym, że to były tylko czyste pozory, w które chciałam wierzyć z całych sił i które niestety zwiodły mnie w najbardziej oczekiwanych momentach.

 Niemniej jednak, jako, że dopiero co wróciłam to, nie powinnam obarczać Was swoimi problemami, które w jakiejś części przyczyniły się do braku odzewu z mojej strony. Mimo tego, że wiele minionych sytuacji dość mocno odbiły się na mnie i pozostawiły po sobie echo wspomnień, to jednak liczę na to, że wkrótce uda mi się wreszcie wyjść na prostą i wszystko (a przynajmniej większa część!) powoli zacznie wracać do normy. Może Was to trochę zaskoczyć, ale bywały takie dni, kiedy to wracałam do domu i pierwsze o czym tylko marzyłam to położyć się w łóżku i modląc się oto, by był już weekend i tymczasowe wolne. Wiem, że się troszkę powtarzam, ale jeśli to może mi pomóc, to wybaczcie, ale sobie ciut, ciut pomarudzę, tym bardziej, że ostatnimi czasy czuję się troszkę zagubiona i niewysłuchana przez osoby, które z perspektywy czasu powinny mnie wspierać, a nie dawać świadectwo tego, że jestem tylko kolejnym przecinkiem w ich zdaniu. Także sami widzicie, to nie był zbyt kolorowy okres w moim życiu, wręcz przeciwnie. Działo się naprawdę dużo i przynajmniej większą część z tych wydarzeń chciałabym puścić w zapomnienie, a przynajmniej taki mam plan.

 Dlatego też nie mogłam dokładać sobie kolejnego stresu związanego z tym, że nie będę w stanie wyrabiać na zakrętach i pisać na bieżąco, tym samym rezygnując z czegoś co jako jedno z niewielu rzeczy przytrzymało mnie przy zdrowym rozsądku na dłuższą chwilę. I wierzcie mi lub też i nie, ale to było prawdziwe wyzwanie odpuścić, tym bardziej, że czułam się, że powróciłam do swojej dobrej passy w związku z publikacjami i pomysłami, a tu proszę, doszło do kilku niejasności i byłam zmuszona na takie, a nie inne posunięcie. Niemniej jednak teraz, jako, że już wielkimi krokami zbliżam się do zakończenia tego dość długiego i obfitego w niepewności i stres semestru, postanowiłam wyskrobać dziś do Was parę tych słów, tym bardziej, że przed kilkoma godzinami pojawiła się oficjalna zapowiedź wydarzenia związanego z 13 rocznicą urodzin Awatarii, które już wkrótce zawita na Awatarię. Prawdę powiedziawszy, kto z Was śmiał kiedykolwiek przypuszczać, że ta gra jest w stanie przetrwać tyle długich lat istnienia i tym samym wciąż utrzymywać się tak dobrze (pominąwszy wszystkie powstające w międzyczasie błędy, lagi, problemy, zawieszenia, wyrzucanie serwerów i wiele, wiele innych!) w sferze pixelowych gier?

 Szczerze mówiąc, sama nie wiem jak to jest możliwe, ale jak widać czasem niemożliwe się takowe staje, czego dowodem jest ta wieloletnia gra. Cóż odczuwam prawdziwy podziw (i nie, to nie jest ironia!) dla twórców, że wciąż chcą za wszelką cenę zaskakiwać Nas, czyli swoich graczy kolejnymi nietuzinkowymi aktualizacjami i promocjami. Doprawdy, kto jak kto, ale oni to potrafią! Nie żeby coś, ale czasami nawet mi zdarzy się im troszkę zazdrościć tego, że mimo wielu niespodziewanych splotów wydarzeń, jakimi są wszelkiego rodzaju błędy, to oni wciąż starają się na nowo Nas zachwycać i nie myślą nawet o chwili przerwy. To naprawdę intrygujące, ale jednocześnie nurtujące. Chociaż może nie zazdroszczę im wszystkiego, a zwłaszcza napływających zgłoszeń i naprawiania takowych zdarzeń. Otóż nie życzę tego nikomu na dłuższą metę haha.

 Wiecie, ja jako wiekowy weteran do spraw pomocy graczom, wiem, że to naprawdę czasem piekielnie trudne wyzwanie, by móc zadowolić wszystkich po trochu i samemu coś na tym zyskać. Dlatego też mimo malującej się zazdrości, jestem w stanie także ich trochę zrozumieć i może czasem też trochę wybielić w oczach innych (za co Was naocznie przepraszam!). Śmiało mogę tu przyznać, iż sama po swoim przykładzie wiem, jak taka pomoc wygląd w wewnątrz, a mianowicie każda sprawa, z jaką przychodzą do mnie inni gracze musi być odpowiednio spisana (przynajmniej przeze mnie!). Następstwem tego jest wprowadzenie takiej sprawy do instytucji większych rangą ode mnie i przeprowadzenie odpowiednich kroków, by móc przejść nieco dalej. A także cierpliwe czekanie na rozwój wydarzeń. Wiem, że niczym porównywalnym jest zgłaszanie takich problemów czy to do Supportu czy to do samych techników, a naprawa powstałych problemów na grze, ale mimo wszystko mechanizm jest podobny. Dlatego też myślę, że mogę ich w jakiś sposób zrozumieć z pewnymi opóźnieniami czy powstałymi lagami, bo to normalne i każdemu się czasem zdarzyć może, a mimo to w obu przypadkach każdy chce pomóc na swój znany sposób i dobrze o tym wiecie.

 A teraz nim na dobre już przejdę do głównej części dzisiejszego wpisu, chciałabym móc się jeszcze na krótką chwilę odnieść do mojej pomocy względem ratowania kont zarejestrowanych za pośrednictwem platformy Facebook, otóż moi Kochani chciałabym móc jeszcze raz podziękować wszystkim osobom za wiele miłych słów czy to na grze czy w wiadomościach prywatnych. Jest mi niezmiernie miło, że mogę przyczynić się do tego, iż możecie swobodnie grać i wszystko działa tak jak powinno. A ilość uratowanych kont jest dość dobrym przykładem na to, że jednak czasem się do czegoś mogę przydać, choćby w taki drobiazgowy sposób. Naprawdę, nie wiecie jak bardzo mnie to wszystko cieszy i podbudowuje jednocześnie. To prawdziwie cudowne uczucie być potrzebnym w wielkiej sprawie. Zatem, dziękuję Wam jeszcze raz za wszystko! A teraz, by już naprawdę nie przedłużać, chciałabym zaprosić Was do dalszej części tego magicznie przewrotnego postu!

Myślę, że Nim na dobre przejdziemy już do samej zapowiedzi hucznego wydarzenia, warto byłoby zwrócić tutaj uwagę na to, iż mimo braku podania Nam skonkretyzowanej daty tejże akcji, jesteśmy sami w stanie wydedukować kiedy potencjalnie zawita ona na grę. Skąd ten pomysł, zapewne zapytacie? A no stąd moi Drodzy, iż urodziny Naszej ulubionej gry dzieciństwa przypada równo na 19 czerwca 2024 roku. Dlatego też nie zdziwiłoby mnie to wcale, gdyby to właśnie w tym dniu na grze zawitało oczekiwane przez wielu graczy wydarzenie. Chociaż nie jest to konieczny warunek, tym bardziej, że nie wykluczam także tego, że może ono rozpocząć się nieco wcześniej jak i nieco później niż wówczas oczekiwano. Prawdę mówiąc sama nie wiem kiedy tak naprawdę mogłoby się ono pojawić.

 Także przezornie uprzedzam wszystkich, ja naprawdę nie znam daty tego wydarzenia i to są tylko i wyłącznie moje spekulacje. W żadnym wypadku nie „szachraje” z Moderatorami Gry i nie posiadam takowych informacji na ten temat – pomimo tego, że niektórym osobom wydaje się, że jest inaczej. To jednak nadmieniam, że jestem zwykłym graczem tak jak i Wy.

Nie żeby coś, ale czasem wolę uprzedzić niektóre zdarzenia – żeby potem nie było, że mówiłam, że akcja pojawi się wtedy i wtedy, a się nie pojawiła i powstaje niepotrzebny problem, który tak po prawdzie nikomu z Nas do szczęścia nie jest potrzebny.

W każdym bądź razie, pomimo owiania tajemnicą zbliżoną datę tego wydarzenia, myślę, że przyszła odpowiednia pora na to, by zobaczyć z bliska, co tym razem pojawi się na tegorocznej promocji Urodzin Awatarii.

 Psst! Nie żebym chciała ubiegać fakty, moi Kochani, ale na ten moment jestem w stanie zdradzić Wam to, iż w tym roku parę dotąd znanych Nam wszystkim mechanizmów ulegnie kilku gruntownym zmianom, o czym rzecz jasna się wkrótce przekonamy! Sądzę więc, że nie jednemu graczowi może przypaść do gustu taki nieziemski obrót sytuacji! Sami zresztą zobaczcie, co i jak!

Na samym początku zapowiedzi, Naszym oczom ukazuje się znana i w szerszym gronie lubiana przez większość graczy streamerka Awatarii, która znajduje się w pomieszczeniu, którym najprawdopodobniej jest salon. Już od pierwszych sekund zwiastuna, mamy możliwość przyjrzenia się (prawdopodobnie!) nowej metodzie pozyskiwania unikatowych piastrów, które w tym przypadku wyskakują z automatu z zabawkami. Na ten moment jednakże nie jestem pewna czy odnajdzie to swój rzeczywisty odpowiednik podczas trwania wydarzenia. Tym bardziej, że do tej pory nikt raczej nie śmiał przypuszczać, że tego typu dekoracja może przynieść Nam w przyszłości jakieś większe plony. Istnieje też szansa na to, że automat ten tak naprawdę został użyty tylko i wyłącznie na potrzeby zapowiedzi, by podkręcić jeszcze bardziej Naszą ciekawość. I jednocześnie pokazując Nam, że i  w tym roku unikatową walutą będą pirackie piastry. W tym wypadku teorii nie brak, a przypominam, że to dopiero początek. Czy tylko mnie ciekawi, co będzie dalej? Tak właśnie myślałam! Zatem zobaczmy co jeszcze dla Nas przygotowują!

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, AWATARIO!
Silver oraz jego przyjaciele powracają zgodnie ze złożoną obietnicą! I tym razem, nie są oni jedynymi przybyszami! Jesteśmy zaproszeni na Wielki Festiwal z okazji Urodzin Awatarii. Udowodnijmy, że w całym wszechświecie Awataria to świat, w którym spełniają się marzenia! Twój statek kosmiczny już na Ciebie czeka, więc szybko weź udział w święcie na skalę międzygalaktyczną!

 W kolejnym kadrze mamy możliwość zapoznać się z dość krótką, ale jednocześnie dość istotną informacją, z której możemy wywnioskować, że i w tym roku do Awatarii zawita korsarz Silver wraz ze swoim kosmicznym statkiem, a także przyjacielem i kupcem Marco, którego wszyscy tak dobrze znamy (i kochamy haha!). Jednakże, na tym nie koniec! Oj nie, nie! Otóż prócz tej dwójki do Awatarii mają przybyć także inni.

 I myślę, że w tym wypadku miłym akcentem dla wielu graczy byłoby to, gdyby na Wielkim Festiwalu Urodzin Gry, pojawiły się wszystkie dotychczasowe postacie i boty, by móc wspólnie uczcić to nietuzinkowo-magiczne wydarzenie. Nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że to naprawdę byłoby coś niesamowitego! Pomyślcie, idziecie sobie do takiego baru, a tam nie kto inny jak Baba Jaga domagająca się truskawkowego ciasta albo idziecie do parku i jest Innocenty ze Strachem na Wróble na ten przykład. A w kanionie mógłby być tajemniczy i znikający Raider, podobnie jak w innej losowej lokalizacji dobrze znany prezenter Wiaczesław Makarov, który prowadził dla Nas Pokaz Awatarów. Brzmi jak wydarzenie idealne? Zakładam, że takowe, właśnie będzie!

Jeśli podążymy kolejnymi sekundami zapowiedzi natchniemy się na możliwość przyjrzenia się z bliska nowemu strojowi, który przyznam szczerze jest dość intrygujący. Myślę, że wielką zaletą tej kolekcji może być ta niestandardowa spódnica, która w całokształcie z resztą stroju wydaje się być dosyć nieziemska. Kolejnym nietuzinkowym zaskoczeniem może być tu także założona pół maska, która dodaje tej kompozycji galaktyczny efekt, a co powiecie o wielobarwnym obuwiu? Na ten moment jestem oczarowana przygotowanymi smaczkami. Chociaż, prawdziwym zaskoczeniem dla mnie jest to, że to kolejna z tych zapowiedzi, gdzie prezentowany jest tylko strój dla Pań, a o Panach się zaś zapomina. Intrygujące jest to, czy to zamierzony cel, czy istnieje możliwość, że drugiej partii stroju nie mają jeszcze doprecyzowanej? Jakkolwiek by to nie wyglądało, mam nadzieję, że zaskoczą Nas pozytywnie w zakresie męskiej odzieży, tym bardziej, że już od dawna nie pojawiło się nic co zwaliło, by mnie z nóg z podziwu. Może to będzie ta wiekopomna chwila? Przekonamy się o tym już niedługo!

W kolejnym ujęciu krótkiego zwiastuna, ukazana zostaje Nam nieco zmodernizowana dekoracja w kształcie tortu urodzinowego, a także powietrznych baloników – która według mnie wygląda naprawdę dość galaktycznie i smakowicie zresztą również. Mimo tego, że mam sentyment do żółto-niebieskiego tortu, to jednak uważam, że ten też zyskuje w moich oczach z minuty na minutę. Co będziemy się oszukiwać wygląda dość dopracowanie, czego nie można im ująć. Oby tylko tak dalej!

W kolejnych sekundach krótkiego filmiku, możemy także przyjrzeć się nieco bliżej nowej kolekcji mebli, która już wkrótce zawita na grę. Hm, przyznam, że zaczynam posiadać już swoje pewnego rodzaju po wątpienia co do tej kolekcji. Owszem nie mogę powiedzieć, że jest ona źle wykonana, bo tak nie jest. Jedynie co to myślę, że mogli troszkę bardziej ją jeszcze dopracować. A mianowicie poszaleć jak dla mnie z doborem kolorów, bo mimo wszystko te sofki, przypominają mi nazbyt bardzo kanapy „Restauracja” i jakby nie rozumiem tego, po co iść w zaparte w coś co już każdy zna, niżeliby spróbować trochę pofantazjować i stworzyć coś naprawdę gustownego. Jeśli się nie mylę na grze nie zrobili dotąd jeszcze nigdy żadnych wodnych kanap, więc nie obraziłabym się gdyby w tym wypadku poszaleli choćby w takim kierunku albo chociażby idąc w inną koncepcję. 

Fakt, są one lekko zmodernizowane, ale czy są czymś odkrywczym? Szczerze, wątpię! Jednakże kolekcja kanapą tylko nie świeci, a mianowicie prócz wspomnianych kanap, w kolekcji znajdują się także inne wartościowe elementy, które skradają moją uwagę na nieco dłużej. I jest to choćby nawet szafa z umieszczonymi botami oraz niezidentyfikowanymi przedmiotami, które z kolei przyczyniły się do powstania mojej teorii co do tego pomieszczenia, a mianowicie co jeśli to nie jest zwykły komplet mebli do kupienia, a jest to nowa lokalizacja jaka zostanie dodana do gry – coś na podobieństwo loży VIP? Myślicie, że miałoby to wtedy większy sens, niżeliby jako zwykła kolekcja do kupienia? Ja uważam, że mogłoby to wprowadzić dodatkowy plusik do całego wydarzenia, ale jeśli poszliby tym tropem, wówczas czy istniała by inna kolekcja do kupienia? Miejmy nadzieję, ze w jakiś sposób rozwiążą Nam ten konflikt interesu haha.

Kochani, podczas trwania tegorocznego wydarzenia urodzinowego, gdzie prócz dobrze znanej Nam waluty, jakimi są piastry, a także ponownego spotkania z Naszymi kosmicznymi przyjaciółmi, do gry powróci również mini-gra z lataniem kosmicznym statkiem, który specjalnie został tu ściągnięty przez Silvera. Myślę, że reguły się zbytnio nie zmieniły od ostatniego razu, a mianowicie aby móc pozyskiwać piastry bądź też inne potrzebne artefakty będziemy musieli wyruszać na kilka wypadów w kosmos zbierając pozostawione przedmioty we wszechświecie, unikając tym samym opadających i niebezpiecznie zbliżających się asteroid, które będą starały się skutecznie uszkodzić Nasz pojazd kosmiczny, na tyle byśmy musieli zrezygnować z rozgrywki – nie mam jednak pojęcia, czy tym razem też tak będzie to wyglądało, ale jednocześnie uważam, że może przebiegać to dość podobnie. Mimo wszystko zbyt dużo Nam tu nie zmienią, no chyba, że chcą Nas jakoś specjalnie zaskoczyć po ostatnich problemach i błędach. Pytanie tylko czy na pewno tego CHCĄ?

W dalszej części zapowiedzi ponownie mamy okazję przyjrzeć się wyżej wspominanej kolekcji mebli, która coraz bardziej przekonuje mnie do tego, iż może to być pomysł na kolejną nietuzinkową lokalizację, która będzie odgrywała dość kluczową rolę dla całego wydarzenia. Jednakże tak jak mówiłam wcześniej, tak i teraz się powtórzę, iż nie wiem na ile moje teorie będą miały swój odpowiednik w rzeczywistym stanie rzeczy, jednakże myślę, że jakieś ziarenko prawdy się tu ukryć mogło. W każdym razie prócz intrygujących mebli, mamy możliwość również zobaczenia nowych akcesoriów lub też spreparowanych ozdób czatu. Póki co nie ma dokładnie określonego czym dokładnie są te fanfary i bąbelki, ale czym by one nie były wyglądają dość zacnie, a przynajmniej w mojej skromnej ocenie!

Przy następnym kadrze nasuwa mi się kolejna możliwa teoria spiskowa dotycząca tego wydarzenia, a mianowicie, gdybyśmy podążyli drogą tego, że na grę zawitają inne znane Nam postacie i boty z różnych wydarzeń wówczas bylibyśmy w stanie móc zorganizować wspaniałe przyjęcie na ich cześć. Co powiedzielibyście, gdyby podczas trwania Wielkiego Festiwalu Urodzin Gry, pojawiła się możliwość uczestniczenia w wydarzeniu z innymi botami i postaciami bawiąc się przy tym w najlepsze w lokalizacji klubu? Wyobraźcie sobie, że zorganizowane byłyby zabawy o trzech wyznaczonych przez grę porach (tak jak w przypadku spalania Marzanny podczas eventu naleśnikowego, czy też odpalanie fajerwerek podczas eventu zimowego!) podczas którego każdy Awatar miałby za zadanie zrobić jak najwięcej zdjęć z różnymi postaciami w określonym czasie, musząc ich tym samym znaleźć rozsianych po całej grze. Jak dla mnie takie uczczenie urodzin mogłoby wiązać się z dobrą i niezapomnianą zabawą, tym bardziej, że dotychczas czegoś takiego nie było, więc tym bardziej mam nadzieję, że się wykażą w tym zakresie.

KILKA FAKTÓW O TOBIE
Awataria to nie tylko świat, w którym spełniają się marzenia, to Ty, Nasz drogi Graczu! Chcesz poznać ciekawe fakty o sobie?

Hm, jeśli do tej pory sądziłam, że to wydarzenie może być jednym z lepszych w jakich do tej pory mieliśmy możliwość brać udział, to wówczas nie sądziłam, że mogą Nas uraczyć czymś takim. Jeśli się nie mylę co do tego, co chcą Nam zaprezentować, to mogę przyznać iż jest to naprawdę niesamowity smaczek, który myślę, że warto będzie docenić przy najbliższej okazji. Śmiem uważać, że każdy z Nas dostanie swoje kilka ciekawostek o sobie, być może zebranych przez cały rok bądź kadencję na grze. Nie mam jednak pojęcia, jak to mogłoby wyglądać, ale myślę, że może to być ciekawe doświadczenie na przyszłość. Miło byłoby poczytać o sobie coś wygenerowanego przez grę, której jesteśmy poniekąd uczestnikiem. Naprawdę ze wszystkich sił trzymam się tej nadziei, że to wydarzenie przyćmi wszystkie inne i będzie wiązało się z czymś zupełnie niesamowitym! A Wy co o tym sądzicie?

 I tym jakże miłym dla uszu i oczu akcentem, pozwólcie, że zbliżymy się powoli do zakończenia dzisiejszego postu. Jednak, nim to nastąpi, to chciałabym jeszcze na krótką chwilkę odnieść się do podsumowania całokształtu tej zapowiedzi. Otóż, myślę, że z jednej strony wydarzenie to zapowiada się dość intrygująco na wielu podłożach i płaszczyznach i mowa tutaj choćby o Wielkim Festiwalu, który zostanie wkrótce zorganizowany, ale także o poszczególnych aspektach takich jak nowe kolekcje, prawdopodobnie przygotowane zadania i misje, jakie na Nas będą czekać podczas trwania tego wydarzenia – myślę, że wśród tego krótkiego klipu każdy gracz wyhaczył coś, co z całą pewnością zwróciło jego uwagę na nieco dłużej. Z drugiej jednak strony, nie obraziłabym się w żadnym wypadku, gdyby postanowili odejść od pirackiej inspiracji i pokusili się w zamian  i coś nowego, niżeliby stary i oklepany schemat. To jednak w żadnym wypadku nie sprawia, że spisuję to wydarzenie na straty, w żadnym razie, po prostu potrzebuje wielkie zaskoczenia i może odrobinę magii.

Hm, jak dla mnie mimo wszystko trochę za mało pokazali Nam nowych kolekcji, zarówno strojów jaki i mebli – o ile takowe mają się pojawić rzecz jasna. Raczej nie zaskoczę tu też nikogo, jeśli powiem, że liczę na to, że ta aktualizacja naprawdę będzie o niebo lepsza od swojej zeszłorocznej towarzyszki po wieloma względami, bo jak nie, to ja sobie inaczej z Nimi pogadam haha.

 Także Kochani, mimo wszystko, myślę, że zapowiada się Nam dość huczne i celebrowane wydarzenie, którego niemniej niż Wy jestem ciekawa. Jednakże ni mniej, ni więcej równie bardzo intrygują mnie także Wasze opinie dotyczącego mojego powrotu do blogosfery – czy macie może jakieś pomysły na przyszłe posty i serie, a może wolicie być zaskoczeni przeze mnie narzucaną tematyką, jak również tego jak Wam przypadł do gustu zbliżający się wielkimi krokami event urodzinowy, czy podobnie jak i mnie wzbudza on w Was wiele teorii i spisków odnośnie tego, jak to tak naprawdę będzie wyglądać w praktyce, czy jesteście bardziej nastawieni na dobry shopping? Jeśli co innego zwróciło Waszą uwagę na tyle, iż macie ochotę się podzielić tym ze mną, to zapraszam Was do sekcji komentarzy, która zawsze i wszędzie stoi przed Wami otworem!

 A my, mam nadzieję, widzimy się już wkrótce w kolejnym nietuzinkowym poście na MA!

Miłego wieczoru!
Alex

Komentarze