"Come Little Children" - wszystko co musicie wiedzieć o zapowiedzi Halloween 2024!

Witajcie Moi Kochani!

Jakby chcieć się nad tym wszystkim choć trochę dłużej zastanowić, to myślę, że z całą pewnością można, byłoby dojść do jednogłośnego werdyktu, jakim mianowicie jest to, że w ostatnim czasie nie dawałam Wam zbyt wielu oznak życia. Powodując tym samym większe zaniedbanie, niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić. Czy jest mi przykro z tego powodu? Owszem, gdyż sama nie spodziewałam się, (a przynajmniej starałam się nie dopuszczać do siebie tej myśli!) że po raz kolejny dojdzie do tego. Czy powinnam Was o tym w jakimś stopniu powiadomić? Zapewne, byłoby to jak najbardziej na miejscu. Tym bardziej, że niektórzy z Was zaczęli się lekko martwić tym czy wszystko, aby na pewno jest u mnie w porządku.

 Nie powiem, że nie, ale były to wiadomości dość podbudowujące i przede wszystkim miłe, że pomimo tego, że w pewnym momencie swojego życia musiałam zrezygnować z publikowania kolejnych postów (z prywatnych czy bardziej uczelnianych powodów!), Wy wciąż byliśmy dla mnie wsparciem. Zdecydowanie, jest to coś niesamowitego! Dlatego też, szczerze dziękuję za okazałą mi troskę. Tak jak mówiłam wtedy, tak i teraz się powtórzę, wszystko u mnie jest w jak najlepszym porządku, pominąwszy obciążające mnie w ostatnich tygodniach prze bodźcowanie, zmęczenie oraz nadmierną ilość stresów.

 Zresztą co tu dużo będą mówić, znamy się Drodzy moi nie od dziś, przeżyliśmy wspólnie wiele różnych sytuacji, wiele moich przerw w pisaniu i jeszcze więcej powrotów, dlatego też na tym etapie Naszej znajomości, tego typu nieobecności nie powinny w żaden sposób wpływać na Was, a tym bardziej na mnie. Zawsze, prędzej czy później wrócę, by wyskrobać do Was tych parę słów. O to się martwić nie musicie. Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. Mimo, że niektórzy mieli ku temu już inne plany!

Jak przypuszczam, parę osób z Was może się zastanawiać nad tym, dlaczego akurat to dzisiaj postanowiłam wrócić, zaszczycając Was nowym postem, a nie zaczekałam z tym jeszcze trochę, by złapać ku temu odpowiedni rezon. Szczerze mówiąc mój powrót względem MA, nie był przeze mnie w jakikolwiek sposób zaplanowany ani też nie miałam większych oporów przed tym, by móc ze spokojem i bez zbędnego stresu przysiąść do tego.

Jak śmiem sądzić, raczej nie miło byłoby ukrywać przed Wami fakt, że pomimo wszystko brakowało mi tego i się najzwyczajniej w świecie stęskniłam. Za Wami, za blogiem i za możliwością powrotu do czegoś, co tak naprawdę sprawia mi przyjemność i sprawia, że dzień staje się po prostu lepszy.

 Jednocześnie mając na uwadze to (co obiło mi się ostatnio o uszy!), że to co robię jest miłą lekturą dla niektórych z Was do kubka kawy czy też preferencyjnej herbaty. Co tym bardziej, napędza mnie do działania mimo ograniczonej ilości wolnego czasu. A wierzcie mi, ledwo co czasem udaje mi się, że wszystkim wyrobić i jednocześnie zadowolić tym samym jak największą ilość ludzi.

Nie ukrywam tego, że mimo wszystko, nie śmiałam nawet przypuszczać, że październik może nieść za sobą aż tak wiele trudnych i sprzecznych sytuacji, które czasem same zniechęcały mnie do czegokolwiek. Być może w głównej mierze zależy to wszystko od nastawienia, sama nie wiem, ale odkąd wróciłam na studia czas płynie mi znacznie inaczej. A jak dojdą do tego inne czynniki, mało sprzyjające, to zacznę rozważać to czy da się w jakimś stopniu rozszerzyć limit doby, nie ukrywam przydałoby się coś takiego, a przynajmniej w moim wypadku. Chociaż jak pomyślę o zmianie czasu, jaka ma nastąpić w przeciągu najbliższych godzin, to jednak nie wiem jak powinnam się odpowiednio ku temu nastawić. Jakieś pomysły? Eh, co zrobić? Jak taka jest właśnie kolej rzeczy?

Mimo wszystkich zachodzących zmian (zarówno tych oczekiwanych, jak i tych mniej spodziewanych!), jakie w minionym okresie mają miejsce w moim życiu, chciałabym zapytać, co słychać u Was? Cały czas mówię tylko i wyłącznie o sobie, a myślę, że i Wy macie mi wiele do opowiedzenia, tym bardziej, że dawno sobie tak szczerze nie poplotkowaliśmy. A jak śmiem przypuszczać i mnie trochę ominęło pod wieloma względami. Dlatego też jeśli tylko macie ochotę i życzenie, możecie się podzielić ze mną swoimi opowieściami lub ciekawymi anegdotkami, jakie miały miejsce w minionym już dla Nas okresie. Oczywiście, zrozumiem, jeśli nie będziecie chcieli opowiadać o przedawnionych już czasach, ale nie ukrywam, że będzie mi jednak miło, jeśli coś opowiecie. Wiecie na tej zasadzie, że niby nie, ale jednak tak haha.  

Zatem, kiedy Wy moi Kochani będziecie rozważać to, o czym chcielibyście ze mną porozmawiać albo też pochwalić się czymś, to ja natomiast przejdę do głównej części dzisiejszego spontanicznego wpisu, w którym postaram się przybliżyć i wysnuć kilka sensownych teorii związanych ze zbliżającym się wydarzeniem Halloweenowym, który nie muszę chyba nadmieniać, jest jednym z najbardziej oczekiwanych akcji promocyjnych. O którym w ostatnim czasie zarówno na grze, jak i przydzielonych odpowiednio ku temu serwerom mówi się dość sporo. Czym tym razem zachwycą Nas twórcy gry, jak również na czym będzie polegać cukierkowe, o tym dowiecie się zaczytując w dalszą część tego magicznie zakręconego postu!

Myślę, że na samym początku należy powiedzieć, że jak na razie nie podano Nam przybliżonej, a tym bardziej konkretnej daty zbliżającego się wydarzenia. Jednakże, jeśli miałabym wierzyć krążącym pogłoskom, to może pojawić się ono początkiem przyszłego tygodnia. Stawiałabym tutaj na poniedziałek bądź wtorek, w zależności w jak szybkim czasie Twórcy wyrobią się z zamierzonymi aktualizacjami gry. Chociaż nie ukrywam, że istnieje również prawdopodobieństwo, że event rozpocznie się już w ten weekend, jednakże nie mogę zapewnić, że jest to potwierdzona informacja, jak na ten moment. Jak zwykle Twórcy gry, pozostawiają wszystko owiane tajemnicą aż do ostatniej sekundy. Jednakże, pomimo braku adekwatnej daty tej akcji, myślę, że możemy przejść nieco dalej, by móc z bliska przyjrzeć się temu, co tym razem pojawi się na tegorocznej promocji Święta Halloween.

 Psst! Nie żebym chciała w jakikolwiek sposób ubiegać fakty, moi Kochani, ale na ten moment mogę Wam zdradzić, iż w tym roku Twórcy gry zaskoczą Nas po raz kolejny, a parę dotąd znanych Nam mechanizmów ulegnie gruntownym zmianom! Myślę, że nie mi jedynej taki obrót sprawy może się bardzo spodobać! Sami zresztą zobaczcie, co i jak!

Początek zapowiedzi ukazuje Nam piątkę znanych i lubianych przez większość graczy streamerów Awatarii, którzy znajdują się w nowej (zarysowanej przynajmniej Nam!) lokalizacji, którą najprawdopodobniej jest opuszczone Wesołe Miasteczko. Czy tylko mi to wygląda jak przedsmak do jednego z mrożących w żyłach krew, horroru? Mam nadzieję, że nie tylko mi na myśl od razu przyszła grupa przyjaciół odwiedzająca nawiedzone miejsca, w których nagle zaczyna się dziać coś dziwnego i tajemniczego. A nawet jeśli tylko mi, to nic się nie dzieje! Przynajmniej wzbogaciliśmy się o krótką przerwę w nadawaniu hah. Niemniej jednak prócz nawiązania do nowej lokalizacji, mamy również możliwość dokładnego przyjrzenia się nowym kolekcjom ubrań, jakie już wkrótce zostaną dodane do gry w ramach tegorocznego wydarzenia Halloweenowego. Jak śmiem przypuszczać niektóre z tych strojów będą dostępne zarówno jako specjalna oferta promocyjna, jak i część sklepu czy nawet asortyment zaktualizowanych prezentów (o ile rzecz jasna się one pojawią!). Przyznaję, jestem tym zaoferowana, chociaż posiadam już kilka obiekcji z tym związanych, ale jak wiemy w zapowiedziach nie wszystkie karty zostają odkryte, dlatego też póki co wstrzymam się z większym osądem względem poszczególnych zestawów. A teraz pozwólcie, że przejdziemy nieco dalej!

W kolejnych sekundach filmiku możemy zauważyć, że podobnie jak przy wydarzeniu związanym z Dniem Śmiechu, tak i przy tegorocznym Halloween w tajemniczej lokalizacji pojawi się budka z biletami, z którą mieliśmy już do czynienia we wcześniej wspomnianej akcji promocyjnej. Idąc tropem kolejno prezentowanego kadru, w tym automacie będziemy posiadali możliwość zakupu potrzebnych Nam biletów do zagrania w przygotowaną mini-grę (a przynajmniej wszystko na to póki co wskazuje!). Nie posiadam póki co zbyt rozszerzonego punktu widzenia względem tej gry, ale myślę, że parę teorii ku temu, by się znalazło, ale o nich za chwilę bliżej Wam przytoczę. Jednakże czy bilety będą się wiązały tylko i wyłącznie z nową mini-grą? Ciężko mi to powiedzieć. Aczkolwiek, istnieje możliwość, ze za określoną ilość biletów, będziemy musieli wydać zarobione G. Przypuszczam jednak, że prócz tego będzie istniała także inna możliwość/możliwości wyrabiania biletów choćby w warsztacie czy w innych mini-grach typu walki na poduszki czy też rajdy. Niestety tak jak mówię, nie posiadam póki co szerszych informacji, jeśli chodzi o tę budkę, możemy tylko wspólnie dywagować nad tym, czy będzie możliwość pozyskiwania biletów za S czy też i nie. Myślę, że fajnie byłoby, gdyby coś takiego miało miejsce, wiecie coś na bazie Jarmarku. No powiedźcie mi szczerze, kto z Was obraziłby się za taką formę zdobycia? Właśnie!

 Chociaż, wiecie co? Myślę, że mogliby pójść w tym przypadku sprawdzoną metodą odnośnie budki z biletami. Tak wiem, za dużo kminie w tej sprawie! Ale z drugiej strony ciekawi mnie ile z tych teorii się rzeczywiście sprawdzi. Także, jeśli dobrze sobie przypominam jak dotąd tego typu bilety chodziły za 35 G za jedną sztukę – tak wiem, co powiecie, to jest zdecydowanie za drogo, ale jeśli komuś śpieszno to i tyle zapłaci, wierzcie mi będą i tacy! Jednocześnie bilety można było zdobyć poprzez niszczenie innym Awatarom mebli, rysując graffiti, podkładając bomby, kopiąc innych i nie zapominając już o mini-grze „Głodne Surykatki”. Jednakże czy podczas tego wydarzenia będzie podobnie i Twórcy gry pójdą na łatwiznę? Ciężko stwierdzić, ale nie jest to w żaden sposób wykluczone, więc szykujcie amunicję!

Kolejnymi dość zaskakującymi elementami wydarzenia są interaktywne przedmioty, a w tym wbijak, który z każdym celnym trafieniem w wyskakującego losowo chomika nalicza specjalne punkty, jak i uderzanie młotem, gdzie im więcej siły zużyjemy, tym możemy liczyć na większe nagrody. Niestety rola czy tez funkcja tych przedmiotów jak na razie nie jest określona. Chociaż myślę, że miło byłoby, gdyby obie te gry typowe dla Wesołego Miasteczka zagościły w opuszczonej lokalizacji. Tym samym dając możliwość graczom uzyskać limitowane przedmioty za zdobycie rozsądnych wyników w obu zabawach. Co o tym myślicie? Mogłoby by być zabawnie!

W kolejnym ujęciu zwiastuna, zostajemy zapoznani z nową postacią, która nie raz i nie dwa ściągnie Nam sen z powiek. Już przy pierwszym poznaniu zdaje się wydawać, że będzie to przebiegły antagonista (zdecydowanie godny zastępca Demona ZEO!), który będzie próbował z całych sił uprzykrzyć Nam świętowanie Halloween. Czy się to mu uda? Szczerze wątpię, chociaż nie ukrywam, że już dziś ciekawią mnie jego zamiary i to, jaką rolę odegra w całym wydarzeniu. Naprawdę liczę na to, że się nie zawiedziemy i Nasz nowy towarzysz, będzie nietuzinkowy pod wieloma względami. Chociaż im dłużej mu się przyglądam to coraz bardziej dochodzę do wniosku, że przypomina mi on trochę jednego Pana, którego myślę, że przynajmniej większość z Was zna albo kojarzy. Mam tu na myśli, nie kogo innego, jak samego Lorda Voldemorta. Owszem jest to jedna ze śmielszych teorii, jakie dziś tu wydałam, ale sami spójrzcie na ten demoniczny wyraz twarzy, dziurki zamiast nosa i strój czarnoksiężnika. Czy to się nie nasuwa samo? Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie Voldek jak nic! A jego przerażający wygląd, to jest to co wszyscy Śmierciożercy lubią najbardziej haha.

 Prócz barwnej postaci demona zaświatów, możemy tu również dostrzec kolejny skrawek lokalizacji. Pytanie jakie nasuwa się tu mi, to czy to dalszy ciąg opuszczonego Wesołego Miasteczka czy może część nowej kolekcji mebli? Myślcie, że pokazaliby Nam tu aż tyle?

 

Tak jak wspominałam Wam już wcześniej, myślę, że tegoroczne wydarzenie Halloweenowe, w głównej mierze będzie opierać się na zasadach Dnia Śmiechu, a przynajmniej wiele na to wskazuje. Otóż prócz powtarzających się limitowanych biletów, które będziemy mogli pozyskać poprzez ich wcześniejszy zakup, tak też myślę, że całe wydarzenie opierać się będzie na nowej mini-grze, którą mamy możliwość zobaczyć w kolejnym kadrze. Myślę, że podobnie jak w mini-grze „Ugryzienie”, tak i tu będziemy musieli wykazać się zwinnością i intuicją, co do odkrywania bądź losowania dyń. Nie ukrywam, że rozważam względem tego dwie teorie. A mianowicie:

 PIERWSZA Z NICH: w mini-grze będziemy mieli do dyspozycji cztery dynie, z czego w jednej z nich będzie ukryta bomba, my będziemy musieli zrobić wszystko, aby w nią nie trafić, gdyż wtedy rozgrywka się zakończy. Natomiast trzy pozostałe dynie będą skrywały w sobie jakieś limitowane nagrody. Im lepiej sobie poradzimy, tym wyższe nagrody będą na Nas czekać przy skończeniu.

 DRUGA Z NICH: mini-gra może polegać na tym, że w jednej z dyni będą schowane cukierki i my jako gracze będziemy musieli wskazać, w której dyni się one znajdują. Oczywiście po wcześniejszym ich zmieszaniu. Za określoną liczbę zdobytych wygranych przyznawana będzie wtedy dodatkowa nagroda.

 Szczerze mówiąc to są moje teorie względem nowej mini-gry, a czy tak rzeczywiście będzie? Raczej wątpię, chociaż kto wie? Jakkolwiek, by tego nie zorganizowali, mam nadzieję, że Nas pozytywnie zaskoczą! Pytanie tylko czy CHCĄ?

W dalszej części zapowiedzi mamy możliwość zobaczyć, że mimo wielu zmian, jakie planowo mają zachodzić podczas tegorocznego Halloween, niezmienioną walutą zostają tu jednak cukierki, które przydadzą Nam się do zakupów w sklepie promocyjnym, do którego już z miłą chęcią bym się udała haha. Prócz znanej Nam waluty w postaci cukierków, mamy możliwość dostrzec coś nowego, czego jeszcze nie było, a mianowicie szmaragdowe kryształy (a przynajmniej tak je póki co nazwijmy!). Ich rola mnie intryguje, nie powiem, że nie. Chociaż wcale nie zdziwiłoby mnie to, że byłaby to waluta, którą zbierałoby się do specjalnego rankingu, który myślę, że i tym razem zagości na grze. Pamiętacie, jak to było w przypadku medali podczas eventu zimowego? Mam jakieś takie przeczucie, że to może mieć podobny zarys fabularny mimo wszystko. A Wy jesteście ciekawi, co kryje się za tą szmaragdową kulą mocy? Miejmy nadzieję, że prawdziwa tajemnica do rozwiązania!

 I tym miłym akcentem, będziemy powoli zbliżać się do zakończenia tego z pozoru krótkiego, ale jak bardzo istotnego dla Nas postu. Nim na dobre się jednak z Wami pożegnam, chciałabym jeszcze na krótką chwilę odnieść się do podsumowania całej zapowiedzi.

Przyznam szczerze, że Halloween jest jednym z wyczekiwanych przeze mnie eventów, podobnie zresztą jak event zimowy. Jeszcze za czasów Naszej Klasy, upodobałam sobie te dwie akcje, bo zawsze w mniejszym czy tam większym stopniu spełniały moje oczekiwania. Myślę, że dla nikogo zaskoczeniem nie jest tu, to że i tym razem wydarzenie zapowiada się dość intrygująco poprzez poszczególne elementy typu demon zaświatów, opustoszała lokalizacja Wesołego Miasteczka czy też zapowiedziane stroje. Mam nadzieję, że w żaden sposób nie popsują Nam zabawy, a tym bardziej samej inwencji twórczej jakąś niezaplanowaną niedoskonałością czy błędem. Liczę również na to, że pomimo podobnego planu działania jak podczas Dnia Śmiechu, zaskoczą Nas pozytywnie jeszcze nie raz! Mimo, że to zapowiedź, w której nie mogą pokazać wszystkiego, to czepiłabym się tu tego, że trochę za mało pokazali Nam nowych kolekcji mebli. Oby pojawiło tu się zatem coś co kupi mnie od pierwszego spojrzenia! Bo jak nie to marny ich los, ani czarnoksiężnik ani ZEO nie będą w stanie mnie powstrzymać haha.

Kochani Moi, myślę, że zapowiada się Nam cukierkowo-psikusowe święto, a także dość urokliwa aura wydarzenia, którą nie mniej niż wy oczekuję! Jednakże ni mniej, ni więcej równie mocno ciekawią mnie także Wasze opinie oraz odczucia względem zbliżającego się eventu Halloweenowego, czy podobnie jak ja, wzbudza on w Was wiele teorii i spisków, czy jesteście bardziej nastawieni na to, że co by nie było – chcecie iść na dobry shopping? Myślę, że każdy już liczy na co wyda cukierki hah. No chyba, że coś innego zwróciło Waszą uwagę na tyle, że chcielibyście podzielić się tym ze mną, jak i innymi w sekcji komentarzy? Jeśli tak, to zapraszam do komentowania i opiniowania!

My natomiast, mam nadzieję, że widzimy się już wkrótce, w kolejnym magicznym poście na MA!

Miłego wieczorku
Alex

Komentarze