A Sky Full of Stars - Pożegnanie Dziewczyn z LA


Witajcie.
Czy tylko mi się wydaje, że świat znów przybrał odcienie czerni i szarości? Kolejne pożegnania, łzy i żale. Lemurkowego stopnia. W środku czuję dziwne ukłucie. Stale narzekamy, że Awataria i związane z nią sprawy schodzą na psy. Żadnych aktualizacji, nowości, żadnych dram, skandali, nic co rozbawi, nic co pocieszy, nic co wkurzy. Nic się nie dzieję.

Wiadomość, która wyszła 26.07.2020 roku od Plotkary o tym, że definitywnie zamyka blog – „Lemurek Awataria”. Największą perełkę blogosfery o grze. Zbiła mnie nie tylko z pantałyku, ale przyczyniła się do smutnej reakcji. Czy to prawda czy kolejny news fejk? Wchodząc na platformę widziałam, że dawne kolory straciły moc. Wszystko jest szaro-bure. Oczy zapiekły mnie po przeczytaniu postu. Tak jestem beksą.

Już za Wami tęsknie dziewczyny. Chociaż minęło dwie godziny i czternaście minut już odczuwam kolejną pustkę. Chyba za bardzo się do Was przywiązałam. Odkąd wyszukałam w „Google” – „Lemurek Awataria” stałam się wielką fanką. Tak naprawdę to ten blog był jednym z najciekawszych i najbardziej kontrowersyjnych pereł. To tu przeżywaliśmy modowe serie - „Models Gwiazdy”, czytaliśmy recenzje klubowe, mieliśmy na wyciągnięcie dłoni wszystkie skandale, dramy i przewinienia Gwiazd. Być może jest zbyt słodko, ale taka prawda Drodzy miłośnicy płotków.

Sama po sobie wiem, że będzie mi brakować tej stronki. Odejście dziewczyn (ponoć odgórnie zaplanowane) spowodowały, że blog plotkarski chylił się ku upadkowi. Dało się to odczuć. Pewnie nie jestem jedyną osobą, która tak to postrzega. Nie będę się tutaj rozpisywać, bo i tak nie zmienię tego.

Mogę tylko serdecznie powiedzieć, że była to najciekawsza przygoda w moim życiu. To tam poznawałam interesujące i przekłamane plotki, to tam dowiedziałam się o rzekomym romansie między mną a Havanem. To tam moja osoba wybiła się. Dzięki nim ludzie zaczęli zauważać nowe gwiazdy. To one nadawały smaczku niektórym sprawą. Co prawda trafiały się kłamstewka, ale czy to się dobrze nie czytało? Jak dla dziewczyny wiedziały jak uszczypnąć kogoś, ale również powiedzieć wiele miłych słow.

Na pewno będą powstać nowe blogi plotkarskie o Awie, ale to nie będzie to samo. To będą podróby. Podobnie jak ze Spotted Upartej i Spotted Official. Będzie coś na podobną nutkę, ale nie to co przyciąga uwagę widzów.

Kieruję teraz słowa wyłącznie do Plotkary, Angeli i Kirai byłyście, jesteście i będziecie (nieważne czy tu czy w rzeczywistości) jak trzy atomówki. Zawsze waleczne, odważne, szybkie i wytrwałe. Nigdy nie poddawałyście się i nie zwątpiłyście kiedy ludzie rzucali Wam piaskiem w oczy. Jesteście trwałe i zwyciężycie wszystkie przeciwności. Nie ma takich jak Wasza trójka. Stałyście się Gwiazdami, liderkami, autorytetami. Byłyście Jesteście najlepsze w tym co robicie. Przykro mi jest, że odchodzicie, a Wasz blog odejdzie w zapomnienie. Niektórzy być może się cieszą i wiwatują, niektórym jest przykro, a jeszcze inni wyrażają na to swoją obojętność. To okrutne i niesprawiedliwe, że takie talenty odchodzą.

Mogę życzyć dalszych sukcesów, uśmiechu i radości. Posłużę się tutaj cytatem niezawodnego marzyciela i miłośnika Walta Disneya „Wszystkie nasze marzenia mogą się spełnić, jeśli mamy tylko odwagę je realizować”. Swoim zachowaniem, reakcjami i pomysłem. Pokazałyście, że marzenia mogę się spełniać. Może zachowam się niemiło, ale się nie pożegnam. Napisał mi kiedyś przyjaciel cytuję „skoro nie chcesz się żegnać tego nie rób. Nie sprawiaj sobie przykrości z tego, że to koniec”. Dla mnie pozostaniecie na zawsze w

PS. Zostańcie takimi jakimi jesteście. Nie poddawajcie się nigdy. Twórzcie, pracujcie i doskonalcie się.

#alwaysinmyheartlemurek

Roxanne

Komentarze

  1. W imieniu załogi LA bardzo dziękujemy za post! Bardzo nam miło, że poświęciłaś czas na jego napisane. Również życzymy Ci wszystkiego dobrego i powodzenia w dalszym blogowaniu! Całusy kochana! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty