Legendy o Elfach są jednak prawdziwe - Nowa konkurencja!

Witam
Siódme starcie uczestników „A model is born”.  Nikt nie ogląda się za siebie. Już wkrótce dowiemy się kto będzie finałową trójką. Kim będzie Golden Trio? Czuje tą ekscytację. Mam nadzieję, że Wy również. Tym razem na uczestników czekał temat odległych legend i starych opowiadań o „Elfach”. Jestem bardzo ciekawa jak uczestniczy poradzili sobie w tym wyzwaniu. Na pierwszy ogień idzie.

Goldzia
Moja opinia: Myślałam, że dzisiaj trochę bardziej zaszalejesz. Tym bardziej, że ta stylizacja może osądzić czy idziesz dalej czy odpadasz. Dodatki jak i pomysł nie jest zły, ale brakuje mi tu szaleństwo w wykonaniu Goldzi. Poszłaś na łatwiznę i połączyłaś ze sobą trzy kostiumy ze Święta Patryka. Ogólnie całokształt prezentuje się dobrze. Brakuje mi tutaj zapierającego dech w piersi zachwytu, dlatego dziś 8/10.
Madzia: Jak zwykle nie przestajesz zaskakiwać. Plusik za dobrane dodatki, które sprawdzają się w tej stylizacji – jest ten kapelusik, którego u CapoAutante mi brakowało, więc znowu u mnie punktujesz. Nie do końca pasują mi te za kolanówki – czerwone paski psują mi jakoś koncepcję. Gdyby pojawił się do tych czerwonych pasków jakiś dodatek w tym samym kolorze, nie miałabym do czego się przyczepić. Ocena 8/10
Hate You: Twój outfit jest zgodny z tematem. Sukienka, kapelusz i buty – powodują spójność. Wydaje mi się, że robiłaś ten strój „na szybko”. Mogłaś poszaleć trochę! Ocena: 7.5/10
Nicolas: Mam wrażenie, że tym razem nie chciałaś za bardzo ryzykować i zrobiłaś bezpieczną, dobrą stylizację. Fajerwerków może i nie ma, ale to drobny szczegół, który może, ale nie musi zagrodzić Ci drogi po wygraną. Wykorzystałaś popularną sukienkę z dnia Świętego Patryka. Kompozycję dopełnia kapelusz, który rzadko bywa wykorzystywany przez Awatarow, ale tu raczej dobrze się sprawdził. Nie powaliłaś na kolana, ale ogólnie rzecz biorąc wyszło dobrze. Powodzenia! Ocena 8/10.


CapoAutante
Moja opinia: Twoja dzisiejsza propozycja stroju jest ewidentnie w barwach fioletu i złotego. Podoba mi się użycie tych butów. Jednocześnie nadają nam tutaj klimacik magii. Sukienka i dołączone do niej dodatki komponują się całkiem dobrze. Może dodałabym coś do dłoni. Wymyśliłaś kompozycję „Elfa”, który nie jest oparty tylko na kostiumie z dnia Świętego Patryka. Co się jest na wielki plus. Wszystko mi ze sobą współgra, dlatego bez wątpienia daję Ci mocne 9,5.10.
Madzia: Podoba mi się Twoja interpretacja „Elfów”. Nie poszłaś w zielony i czerwony, tylko zrobiłaś to po swojemu. Sukienka z bucikami jak najbardziej trafny strzał. Co do dodatków – na Twoim miejscu pokusiłabym się o jakąś czapeczkę, bardziej do „Elfów” pasują mi właśnie kapelusiki, lecz opaska również wygląda dobrze. Ocena 7/10
Hate You: Twoja kreacja jest jako jedyna oryginalna, ponieważ nie poszłaś w banał. Wykreowałaś własną postać „Elfa” i to jest dla Ciebie duży plus, ale są też minusy. Mogłaś trochę bardziej zaszaleć z wyglądem. Ocena: 7/10.
Nicolas: Jak zwykle zaskakujesz! Wykorzystanie fioletu z nutą złota zamiast zielenie zdecydowanie wyróżnia Twoją stylizację z tłumu i sprawia, że potencjalny odbiorca chce zawiesić oko na dłużej. Biżuteria w postaci opaski czy wystawnych kolczyków przypomina, że „Elf” też może być elegancki. Cieszy mnie, że wykorzystałaś te buty. Moim zdaniem można było wziąć coś zamiast tej krótkiej sukienki. Zakrywając te gołe nogi albo coś jeszcze dodać. Niemniej jednak wyszło pozytywni i być może pozwoli na zajęcie wysokiego miejsca. Oceniam na 8/10.
 Co tam u cb
Moja opinia: Prawdziwy „Elf”. Nic dodać nic ująć. Twoja stylizacja jest wpadająca w oko. Święty Patryk mógłby pozazdrościć Ci Twojej stylizacji. Jest cudowna. Nie tylko kostium wyszedł na piątkę, ale i ucharakteryzowanie twarzy. Masz wielkiego plusa za to. Moja uwaga skupia się na złotym kolczyku i kamizelce. Kolory beżu, zieleni i czerwieni podkreślają, że wiesz co robisz. Ta stylizacja wygrywa dla mnie dzisiejszą konkurencję. Ocena 10/10.
Madzia: Zaskakujesz, pozytywnie zaskakujesz. Ewidentnie konkurencja Ci przypasowała, co widać po stylizacji. Przeważający kolor zielony, który bardzo kojarzy mi się z „Elfami”. Jabłuszka to rozumiem karta przetargowa haha. Nawet ten grymasik na twarzy pasuje. Well done. Ocena 9/10
Hate YouTwoja postać sprawia dobre wrażenie. Strój, wygląd twarzy – są zgodne z tematyką. Zmieniłbym tylko rękawki na ciemny zielony i oczy. Ocena: 9/10. 
Nicolas: Bardzo podoba mi się, że nie poszedłeś tutaj w jeden kolor, a umiejętnie połączyłeś beż, zieleń i czerwień. Dobrze się zapowiada. Całą uwagę skupia koszula i kamizelka, która świetnie komponuje się z zielonymi spodniami i butami. Czapka przypomina, że nie jest to zwykła stylizacja, ale mamy tu do czynienia z elfem, co zresztą od razu widać. Koszyk ze świeżo zebranymi jabłkami dodaje stylizacji uroku i animuszu. Mieszanka kolorów i stylów to w tym wypadku coś zdecydowanie na plus. Brawo! Ocena 9/10

 
Ide Spac
Moja opinia: Święty Patryk w współczesnym stroju. Leprikon naprawdę powinien się od Was uczyć co to znaczy wyznaczać trendy mody. Widzę tutaj połączenie kostiumu z tego dnia. Dziś postanowiłeś na zieleń, złoty i biel co ładnie wszystko ze sobą łączy. Moje serduszko rozbłyska na widok tego kolczyka. Gdybym była chłopcem chciałabym go mieć. Z resztą bez różnicy, bo jestem dziewczyną i chcę go. Oczy zielone życie szalone. Podoba mi się, że dodałeś coś do trzymania. Wzbogacasz tym całą kompozycję. Jestem z Ciebie dumna. Ocena 9/10.
Madzia: Bardzo fajnym pomysłem z Twojej strony było to, że nie użyłeś za kolanówek, charakterystycznych dla „Elfików”, tylko postawiłeś na białe spodnie, pod kolor koszuli. Do tego buty i dodatki pod ich kolor – cudeńko. Ocena 9/10
Hate You: Twoja stylizacja podoba mi się najbardziej z tych czterech. Wszystko ze sobą współgra – a oto właśnie chodzi. Ocena: 10/10.
Nicolas: Zieleń jest tutaj kolorem przewodnim. Co w sumie nie jest niczym dziwnym. Biorąc pod uwagę temat stylizacji. Marynarka z projektanta jest dobrym rozwiązaniem. Doskonale pasuje do koszuli z dnia Świętego Patryka. Troszkę nie pasują mi te buty. Jeśli chodzi o kształt, ale po dłuższym zastanowieniu wyszło dobrze. Komponują się z kolczykami i elementami kapeluszu. Ciekawym motywem jest wykorzystanie okularów, które podkreślając zieleń oczu postaci. Gratuluję! Oceniam 9/10.

Po dzisiejszej konkurencji dowiemy się jacy uczestnicy przejdą do Golden Trio, a kto będzie musiał pożegnać się z serią i możliwością wygranej. Zegar tyka – tik tak tik tak. A to jeszcze nie koniec. Poniżej dodałam sondę „Kto chcielibyście widzieć w Golden Trio?”. Głosowanie rozpocznie się dziś z godziną 19.00, a skończy w niedzielę (09.08.2020) o godzinie 20.00. Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze pod tym postem. Czy stylizacja co tam u ciebie urzekła i oczarowała Was tak samo jak mnie? Czy Goldzia zasługuję na bycie w Golden Trio? A może Waszymi faworytami są CapoAutante i Ide spac? Piszcie i dzielcie się swoimi opiniami na temat kreacji uczestników.

Dziękuje Wszystkim, którzy mnie wspierają w tym co robię i są zawsze kiedy ich najbardziej potrzebuję. Nie odwracają się ode mnie pod wpływem słów innych. Tylko czuwają przy mnie w dzień i w noc. Wiem, że nawet jeśli ktoś będzie obrażał, wyzywał i winił za błędy, których nie popełniłam zawsze będą obok. Chciałabym podziękować dwóm czarodziejom (wiem, że się domyśliliście), którzy pomimo wszystko mnie lubią i podnoszą na duchu. Kiedy inni tracą we mnie nadzieję.

DZIĘKUJĘ
Roxi

sonda

Komentarze

  1. Sonda nie działa

    OdpowiedzUsuń
  2. GOLDZIA NAJLEPSZA WSZYSCY INNI DO GAZUU!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisze się Leprechaun. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem to tego kto idzie do golden trio powinny liczyć się też głosy jury a nie tylko ankieta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankieta jest dla Was. A głosy jury są najważniejsze. Chciałabym tylko zobaczyć kogo chcielibyście widzieć w Golden Trio. Nasze noty mogą się z tym pokryć albo i nie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przekleństwa są zabronione na tym blogu. Miło, by było gdyby przestrzegano to. Miłego dnia :)

      Usuń
  6. co tam u cb poczęstuj jabłuszkiem może co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jabłuszko dla Ciebie, drugie jabłuszko dla mnie :}

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)