Back to school #2 - stylizacje męskie

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy!
Od rozpoczęcia roku minęło już trochę czasu. Co widać po tym jak „często” pojawiają się posty. Jestem na siebie okropnie zła, że ten post nie pojawił się wcześniej, ale te wszystkie przygotowania, pierwsze sprawdziany, kartkówki i wiele innych sprawiło, że resztki mojego wolnego czasu były zorganizowane na naukę i powtórki. Dziś mamy sobotę i dwa tygodnie szkoły za sobą. Jeszcze tylko sto sześćdziesiąt sześć dni szkoły. Tylko odliczać prawda? I znów będą wakacje (mam nadzieję, że będę miała wtedy już NORMALNY Internet.

Przez te dwa tygodnie miałam już trzy kartkówki i jeden sprawdzian. Nie zapominajmy również o odpowiedziach ustnych i pracach domowych. Czy w Waszych szkołach również przygotowują się na pracę zdalną? Bo u mnie tak. Wszystko jest jednym wielkim znakiem zapytania. Nic dodać nic ująć, prawda? Dziś będzie mam nadzieję długo wyczekiwany post o męskich stylizacjach o tematyce „Powrót do szkoły”. Kolejnym postem będzie uwiecznienie tej tematyki krótkim konkursem z nagrodą „VIP”.

Przejdę już do głównej tematu, bo jak zwykle się rozpisuję.

Elegancik
Ta stylizacja została stworzona na dwóch podstawach klasyki, czyli czerni i bieli. Ta kreacja ma to do siebie, że jest odpowiednia na pierwszy dzień szkoły. Jestem elegancka, ale ma w sobie coś co podpowiada, że to jeszcze nie koniec. Marynarki brak pewnie została na siedzeniu w samochodzie. Mamy tu komplet z muszką (bardziej przepadam jak chłopcy mają muszki niż krawaty – wyglądają uroczo). Po wyglądzie postaci możemy się domyślić, że nie mamy do z dzieciakiem, ale z dorosłym mężczyzną. Odważna stylizacja. Ocena 8/10.

T-shirt czerwony jak krew 
Druga stylizacja jest kreatywna chociaż większość ubrań pochodzi od niesamowitego projektanta. Stylizacja ma w sobie urok i coś co przyciąga uwagę. Zarówno książka, buty i pasek są w czerwieni podobnie jak tytułowa koszulka. Podoba mi się zamysł. W tym rudnym wygląda jak prawdziwy ognisty chłopak. Brakuje mi jedynie czegoś na dłonie. Jakiś bransoletek czy ciemnego zegarka. Ocena 7/10.

Szkolnik
Mamy tu do czynienia z prawdziwym modelem szkolnej ławki. Ta stylizacja jak na razie podoba mi się najbardziej. Przypomina mi trochę „Prefekta Naczelnego”, ale ciii. Ogólny zarys jest bardzo dobry. Doczepiłabym się jedynie do braku jakiejkolwiek biżuterii co lekko szkodzi. Ta marynarka jest po prostu boska (chociaż sama nienawidzę tego typu nakryć na ramiona to ta jest cudowna). Do tego szalik krwistoczerwony. Gdyby, któryś z Panów wybrałby to stylizacje. Ranking najprzystojniejszych chłopców miałby jak w banku. Ocena 9/10.

Panda Boy
Pierwsze skojarzenie i widzę tutaj Motokiego (Czarodziejka z Księżyca). Cała stylizacja jest nawet ok, ale ja jako chłopak nie założyłabym czegoś takie do szkoły. Co można to można, ale w tym bym się nie widziała. Nie moje klimaty. Jeśli chodzi o zamysł cóż jest coś co przyciąga moją uwagę, ale nie na tyle by się zadowolić. Mogło być lepiej. Ocena 4/10.

Perfect Boy
Ooo. Czy tylko mi opada lekko szczęka? Jakby taki elegancik przemknął obok mnie rzuciłabym za nim oko. Do tego ten rumieniec na policzku. Jestem oczarowana tą stylizacją. Poprzednia była okropna, ale ta brak mi słów. Pierwszy dzień szkoły z taką stylówą i połowa dziewczyn Waszych Panowie. Doczepiłabym się jedynie do tego, że brakuje mi tu jakieś torby lub czegoś do dłoni. Ocena 8/10.

Country Boy
To ostatnia stylizacja przyszykowana przez Artura. Zarówno moja kobieca jak i ta męska wersja jest odpowiednia i wygląda bardzo dobrze. Zapomniana przez Panów koszula w pomarańczowe paseczki. Cała kompozycja jest odpowiednia na takie upały jak dziś. Ocena 9/10.

Zostały skomponowane sześć odpowiadających moim stylizacjom stroje. Może zainspirujecie się czymś (chociaż śmiem w to wątpić). Najbardziej podobała mi się stylizacja „Szkolnik” i „Country Boy”. Wszystko tam grało mi na medal. Poprosiłam również dobrze znanych nam modelowych chłopców o pomoc. A oto rezultaty.

Musztardowe show
Pierwsza stylizacja została przygotowana przez co tam u cb.  Widzę tutaj bardzo ładne połączenie musztardowego koloru z zielenią (trochę kojarzy mi się to z wojskiem, oświeć mnie jeśli się mylę). Jak zwykle odważnie podszedłeś do tematu. Lubię odważnych ludzi, a Ty tą stylizacją to pokazujesz. Cała kompozycja mi się bardzo podoba, dlatego oceniam 9/10.

Młodzieżowy styl
Drugą stylizację przygotował Hate You. Podoba mi się tutaj to jak połączyłeś żonkilowy żółty z czarnym. Do tego plecaczek. Cała kompozycja prezentuje się dobrze. Oceniam 7/10,

Cieplutki Sweter
Ostatnią stylizację przygotował dla Was Havan. Tak, tak nasze kolejne Guru odnośnie mody męskiej. Dziś także postanowił nas zaskoczyć i wybrał turkusowy ciepły sweter i białe dodatki. Jak dla mnie wyglądasz rewelacyjne (broda trochę Ciebie postarza, ale to tylko opinia autorki). Do tego ta książka. Wyglądasz ekstra. Ocena 9,5/10.

Chciałabym jeszcze raz serdecznie podziękować Panom za to, że z entuzjazmem chcieli mi pomóc. Zapewne przy wejściu na bloga zauważyliście nowy nagłówek. Jeśli nie to odsyłam Was do strony głównej -> klik.

Jeszcze raz z całego serca chcę podziękować i pogratulować Emilce (Akame) tej wspaniałej pracy. Zarówno ja i Dawid jesteśmy zachwyceni Twoją pracą. Jeśli będziesz mieć jakiś problem, jakąś prośbę czy ogólnie będziesz chciała o czym pogadać zawsze możesz na mnie liczyć. Bo to co Ty dla mnie zrobiłaś nie da się opisać w słowach. Jestem Ci dozgonnie wdzięczna.

Przesyłam całuski, cukieraski i inne słodkości.
Do jutra Moje Skarby.
Alex

P.S. Jutro pojawi się konkurs zaległy. Przypominam o tym, że możecie komentować na każdym koncie (tylko musicie czekać na modernizację). Czekam gorąco na Wasze wypowiedzi. Miłego Dnia.

Komentarze

  1. Jak to na chłopaków przystało, wymyślili prześwietne stylizacje i ciekawie zinterpretowali temat - ode mnie macie 10! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)