Magiczna Awataria: Kontakt

Witajcie Moi Kochani!

Dzisiaj trzeci dzień świętowania I rocznicy Magicznej Awatarii, a ja chciałabym przedstawić Wam wszystkie możliwe odnośniki do skontaktowania się ze mną. 
Do tej pory mogliście się skontaktować ze mną jedynie przez serwis społeczniościowy "NK.pl", który po 27 lipca zostanie definitywnie wyłączony z obiegu. Niestety utraci się na tym pewną współpracę z niektórymi osobami. Jest to przykre, ale niestety nie pozostało nam wiele do zrobienia. Jedynie możemy doprowadzić pewne sprawy do zakończenia przed upływem tego czasu i spróbować uratować pewne przyjaźnie przenosząc się na inne serwisy ułatwiające swobodną rozmowę między użytkownikami. 
Ponadto mogliście mnie złapać na Awatarii będącej grą udostępnianą przez wspomniany powyżej serwis "NK.pl" niestety i tam nasz kontakt został przerwany przez uśpienie gry. 
Pewnym źródłem komunikowania się między mną, a Wami jest aktualny adres e-mail. Nie zmienił się. Wciąż jest ten sam, więc razie jakichkolwiek wątpliwości możecie pisać do mnie na spokojnie bez obaw.
Moje konto na Instagramie początkowo miało służyć do porozumiewania się z członkami klubu w łatwy i mobilny sposób, ale koniec końców udzielam się na nim praktycznie jak na swoim koncie na "NK.pl". Zawsze możecie do mnie wysłać wiadomość prywatną. Na każdą z nich staram się odpowiadać na bieżąco. W razie "wu" komunikujcie się ze mną tam.
Na Fotostranie bywam dosyć rzadko, ale staram się odwiedzać moje konto przynajmniej raz na tydzień sprawdzając nowości jak i pozostawione wiadomości na skrzynce. Możecie pisać do mnie również i tam.
Znacie moje zdanie o AvaIdel dlatego też nie zamierzam się powtarzać. Jednakże jest to jedna z niewielu stron streamigujących Awatarię dlatego też i tam zawitała moja osoba. Możecie mnie znaleźć zgodnie z wytycznymi przedstawionymi powyżej. Podpowiedź - szukajcie, a znajdziecie haha.
Po tym jak serwis społecznościowy "NK.pl" upadnie pod koniec lipca z większością z Was utracę kontakt być może do końca mojego życia, dlatego tez jeśli ktoś żywi taka ochotę bądź chce kontynuować ze mną dalszą przyjaźń/znajomość to zapraszam do zgłoszenia się do mnie czy to przez NK.pl (będę tam do 27 lipca 2021), e-mail, Instagram, Fotostranę, AvaIdel, a wtedy podam odnośnik do swojego prywatnego konta na Facebook'u. 

Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie
Alex

Komentarze

Popularne posty