Ślubna gorączka - nowości!

Witajcie Moi Kochani!

Musicie mi wybaczyć to, że ograniczyłam wstawianie postów do minimum, ale przez powrót do szkoły brakuje mi po prostu na to wszystko teraz czasu. Egzaminy zawodowe są praktycznie rzut beretem, a kartkóweczek i sprawdzianów nie ubywa, a wręcz przybywa z każdym dniem. Aktualnie siedzę nad wierszem i się go uczę. Dlatego też proszę trzymajcie za mnie mocno kciuki. Jak ktoś wie, gdzie znajdę polanę pełną czterolistnych koniczynek to proszę o tą informację haha. Dużo szczęścia mi się przyda.

W każdym razie dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam nowości jakimi nasi rosyjscy sąsiedzi mogą się cieszyć na swoich serwerach. Administracja postanowiła urozmaicić asortyment ślubnego sklepu o dwa nowe komplety ślubne jakie mogą nabyć przyszli małżonkowie. 

Bride

Suknia „Bride” – 103 G „VIP”,
Pantofle „Bride” – 4000 S,
Bukiet „Bride” – 43 G,
Wisiorek „Bride” – 36 G,
Kolczyki „Bride” – 70 G
RAZEM: 252 G “VIP” i 4000 S

Moja opinia: W tym komplecie przede wszystkim podoba mi się ta sukienka, bo jak się przyjrzę bliżej butom jak i pozostałym dodatkom to one nie zachwycają zbytnio dopracowaną pracą. Ocena 7/10.

 “Wedding”

Suknia “Wedding” – 16000 S,
Pantofle  Wedding” – 20 G,
Wianek “Wedding” – 52 G „VIP”,
Kolczyki  Wedding” – 38 G,
Bukiet  Wedding” – 51 G
RAZEM: 161 G “VIP” i 16000 S

Moja opinia:  Bufki, bufki I jeszcze raz bufki. Ta suknia jest rewelacyjna. Co prawda dałabym tutaj bardziej kwiecisty wianek na głowę zachowany w tych odcieniach. Ocena 8/10.

Groom

Marynarka “Groom” – 55 G “VIP”,
Koszula “Groom” – 30 G,
Spodnie „Groom” – 5800 S,
Pantofle „Groom” – 22 G,
Zegarek „Groom” – 28 G
RAZEM: 135 G „VIP” 5800 S

Moja opinia: Ten komplet ubrań jest ładny pod każdym możliwym względem. Nie mam się do czego doczepić. Ocena 9/10.

Wedding

Marynarka „Wedding” – 8500 S,
Koszula „Wedding” – 38 G,
Spodnie „Wedding” – 36 G,
Pantofle „Wedding” – 23 G,
Kolczyk „Wedding” – 26 G
RAZEM: 123 G „VIP” i 8500 S

Moja opinia: Ten komplet jest cudowny. Ten krwisty czerwień po prostu wpadł mi w oko od pierwszego wejrzenia. Jestem oczarowana. Ocena 10/10.

Oprócz tych kompletów do jubilera dołączyły 3 różne rodzaje obrączek. A oto i one:

Obrączki ślubne z sercem za 25000 S

Obrączki ślubne „Endless Love” za 300 G

Obrączki ślubne „Infinity” za 600 G

A Wam moi Kochani jak podobają się nowe komplety zarówno u Pań jak i u Panów? Podzielcie się w komentarzu jak i udzielcie się w głosowaniu poniżej.

***

Teraz jednak chciałabym ogłosić pewną nieprzyjemną wiadomość. Przedwczoraj dostałam informację zwrotną od Supportu – zapewne jak wszyscy o tym żeby kontaktować się w sprawie z Awatarią z „NK.pl”. Idąc tym tropem napisałam do Centrum Obsługi Klienta wczoraj, a dziś przyszła mi odpowiedź zwrotna, która definitywnie utwierdza w tym, że Awataria na „NK.pl” przestała istnieć. Usnęła snem wiecznym. Szczerze Wam powiem, że to odsyłanie od jednej platformy do drugiej kojarzy mi się z pewnym frazeologizmem, który na pewno i Wy kojarzycie. Chodzi mi tutaj dokładnie oto określenie – „Od Annasza do Kajfasza”. My również bezskutecznie próbujemy załatwić sprawę związaną z Awatarią, ale wciąż nas przekierowują do innej jednostki, a koniec końców nic nie załatwiamy. Poniżej zamieszczam Wam odpowiedź od „NK.pl”. Przykra sprawa, ale nie pozostaje nam nic innego niestety jak pożegnać się z naszą gierką dzieciństwa (przynajmniej na tejże platformie). Nie mam pojęcia jak to będzie dalej wyglądać. Będę musiała przemyśleć parę kwestii odnośnie dalszej swojej działalności.

Ta wiadomość nie zwiastuje niczego dobrego, ale mimo to życzę Wam miłego wieczorku

Alex

sonda

Komentarze

Popularne posty