Kim jest tajemniczy Marco? - nowy piracki event!

Witajcie Moi Kochani!

Tak jak wspomniałam Wam ostatnio u naszych rosyjskich sąsiadów pojawił się nowy event, który miał na celu uczcić dziesiąte urodziny trwania Awatarii. Promocja trwa już tydzień. A ja przez te siedem dni nie próżnowałam, wręcz przeciwnie zbierałam jak najwięcej informacji o tym wydarzeniu. Administracja gry wreszcie poszła o krok dalej i nie bazowała już na wcześniej stworzonych eventach, wręcz przeciwnie wymyśliła nową i dopracowaną atrakcje dla graczy. I tym dziś pragnę się z Wami podzielić.

O tym, że na grze czekają na nas nowe niezapomniane przygody wiemy z zamieszczonego wpisu na zagranicznym forum gry. Pozwoliłam sobie zrobić zdjęcie opublikowanego ogłoszenia, które zachęca nas do zalogowania się na grę. Całe wydarzenie będzie trwać miesiąc – od 21 czerwca 2021 r. do 21 lipca 2021 r. godz. 12:00 (czasu moskiewskiego).

Nie czekając ani chwili dłużej weszłam na ową grą. Po tym jak załadują nam się dobrze znane komisky i odbierzemy logowanie. Przed naszymi oczami powinna pokazać się następująca rameczka

Tłumaczenie:

Pozdrowienia! Mam na imię Marko! Podróżuje po świecie  zbieram rzadkie przedmioty do mojej kolekcji, a także sprzedaję niesamowite rzeczy w swoim sklepie. Pilnie potrzebuje Twojej pomocy! Znajdź mnie na plaży Awatarii, a wszystko Ci opowiem… Co mówisz?!

Po odebraniu nagrody jaką jest „kostium płetwonurka” oraz „kupon VIP na 5 dni”. Naszym oczom ukaże się codzienny widok naszego salonu wraz z naszym Awatarem. Między naszym poziomem, a widokiem komfortu naszego mieszkania pojawiły się trzy nowe funkcje.

Pierwsza z nich wyglądem przypomina skrzynię – klikając na nią ukaże się nam nasza kolekcja wyłowionych skarbów jakie udało nam się pozyskać z głębi oceanu.  

Identyczną kolekcję znajdziemy u kupca Marco, który przechowuje ją w swoim muzeum, a oto i ona

Kolejną ikoną jest fragment mapy – klikając na niego ukazuje się nam miejsce do ułożenia rysunku przedstawiającego Batyskaf (okręt podwodny), który aktualnie nie nadaje się do użytku.

Tłumaczenie:

Zbierz rysunek batyskafu i zanurkuj w głębiny oceanu. Marko poprosi Ciebie, abyś znalazł części rysunku.

Aby odnaleźć brakujące kawałki mapy musimy udać się na plażę gdzie stacjonuje tajemniczy kupiec Marco. Nim przejdziemy do poszukiwań mapy jesteśmy zmuszeni przeprowadzić krótką pogawędkę z kupcem. Podczas, której dowiemy się paru istotnych wiadomości. Na samym początku zostaniemy miło przywitani niego i zapytani co nas sprowadza do jego osoby.

Tłumaczenie:

Pozdrowienia Drogi Przyjacielu! Co sprowadza Ciebie do mojego sklepu?
- Co takiego mogę zrobić dla Ciebie?
- Opowiedz mi o Batyskafie

Tłumaczenie:

Hmm, ten batyskaf jest mój. Kupiłem go od kupca w jednym z portów po drodze tutaj, ale mnie oszukali i okazało się, że jest zepsuty
- Można to naprawić?
- Wróć.”

Tłumaczenie:

Oczywiście można to naprawić. Wymaga to specjalnego wzoru, który jest ukryty przed wzorkiem ciekawskich. Ja znam miejsca, gdzie można poszukać jego części, ale nie mam z kim zostawić sklepu.
- Co ja dostanę, jeśli pomogę Tobie?
- Wróć.

Tłumaczenie:

He-he-he… Zapłać mi 600 złota I ja pokażę Tobie wszystkie miejsca do przeszukania naraz! Jeśli nie zapłacisz – będziesz odkrywał tylko po jednym miejscu na dzień. Zastanów się nie możesz już zmienić zdania!
- Ja zapłacę 600
- Ja nie będę płacić
- Wróć

Tłumaczenie:

"Ty jesteś pewny swojej decyzji?
- Tak
- Nie
"

Tłumaczenie:

Hej, muszę nakarmić moje dzieci! Obraziłeś mnie i teraz po prostu nie pokażę Ci miejsc do przeszukania. Najpierw odpowiedz na moje pytanie.
- Podaj swoje pytanie.”

Z rozmowy z Marco możemy wywnioskować, że podczas swojej żeglugi został oszukany – kupując zepsuty Batyskaf. Przybył do Awatarii po to, by odnaleźć fragmenty mapy, które są ukryte po całej planecie. Szukamy kogoś kto mógłby mu pomóc, gdyż on sam nie może zostawić swojego targu bez opiekuna. Marco składa nam propozycje nie do odrzucenia (ups!) – mamy zapłacić mu 600 złotych monet w zamian za pokazanie wszystkich części mapy od ręki. Propozycja sama wydaje się być kusząca. Jednakże całe wydarzenie straciło, by tym samym swój cel. Odmawiając złożoną ofertę Marco jest zdegustowany naszą osobą. Codziennie będziemy mogli zbierać po jednej (tak naprawdę dwóch) częściach mapy odpowiadając na pytania kupca.  

Trzecia ikona przedstawia dukaty (piastry) – klikając na nasz skarbiec pojawia się nowe okienko, w którym pokrótce przedstawiony jest cały event. To co od nas jest oczekiwane i co możemy w zamian za pomoc kupcowi otrzymać. 

Tłumaczenie:

„Witamy
- Do Awatarii z odległych krajów przybył zagraniczny kupiec z niesamowitymi towarami i zepsutym  Batyskaf. Pośpiesz się na plażę i dowiedź się wszystkich szczegółów!
- Zwiedź podwodny świat Awatarii, używając do tego specjalnego sprzętu. Ty będziesz zdobywał przedmioty, które możesz wymienić u kupca na monety.
- Zarobione momenty Ty możesz wydać w sklepie kupca na niezwykłe rzeczy, które on przywiózł ze sobą.
- Zbierz 5000 monet i otrzymaj unikalny tytuł „Kolekcjoner”.”

Po zapoznaniu się z krótkim instruktażem odnośnie całego wydarzenia. Możemy udać się na plażę gdzie stacjonuje nasz nowy kompan Marco. W miejscu gdzie do tej pory stał muszelkowy bar pojawił się kupiec ze swoim pirackim sklepikiem. 

Po drugiej stronie widoczny jest zepsuty Batyskaf, którego naszym celem jest naprawić.

Oprócz tego na morzu osadzone są miejsca, w których będzie udany połów. 

Aby zacząć swoje łowy potrzebne nam specjalne ubranie. Pamiętacie zapewne jak na początku dostaliśmy od Marco - kostium płetwonurka. 


Teraz możemy go wykorzystać w praktyce. Dzięki kombinezonowi możemy 5 razy zanurzyć się w wodzie i zebrać do 30 piastrów. 

Za każde kolejne pięć serii będziemy musieli zapłacić 50 G (po 10 G za jeden raz).

Tłumaczenie:

Zanurzenie
Marko wierzy, że w tym miejscu można odnaleźć zaginione skarby. Pospiesz się szukać!”
Pozostało: 5
Kup za 50 G

Zakup kombinezonów jest dość mijający się z celem, dlatego też Administracja przewidziała uproszczoną wersję dla każdego gracza. Zbieranie unikatowych monet oraz przedmiotów za sprawą łowów w masce. Specjalną maseczkę można zrobić w warsztacie.

Aby stworzyć maskę będziemy potrzebować unikatowych przedmiotów, które można zdobyć podczas wyścigów surfingowych.

Nie obawiajcie się Kochani! Przy każdej wygranej wyskakuje po jednym potrzebnym elemencie w akompaniamencie pereł bądź muszel. 

Maska do pływania pozwala na trzy zanurzenia w wodzie oraz zebranie co najmniej 20 piastrów.

Podczas łowienia nie tylko otrzymujemy miedziaki, ale również wyjątkowe przedmioty.

W późniejszym okresie możemy je wymienić u Marco za piastry. 


 Każda kolejna kolejka odnawia się co równe 4 godziny. W tym czasie możemy urządzić wyścigi surfingu, by zebrać sobie zasoby potrzebne do stworzenia masek. Jak i również odwiedzić Marco i odpowiedzieć na jego pytania, które mogą, ale nie muszą się powtarzać u Wszystkich.

Tłumaczenie:

Flagę państwa można powiesić na ścianie on
- Rosja
- Ameryka
- Irlandia

Tłumaczenie:

W jakim społecznym. sieci było dodanie Awatara w postaci połączonej aplikacji „wojny zimowe”?
- Mój Świat
- Kontakt
- Jednaklasa

Tłumaczenie:

Były pytania z każdego przedmiotu w szkole:
- 99
-90
- 100

Tłumaczenie:

Ile gwiazdek zajęło zdobycie tytułu w Dniu Obrońcy Ojczyzny w 2021 roku?
- 3500
- 3800
- 3600

Dodatkowo za poprawne odpowiedzi dostawało się:
- 9 ziaren kawy,
- 6 żarówek,
- 6 medali,
- 9 gliny,
- 9 żelaza.

Klucz odpowiedzi:
Irlandia,
Mój Świat,
100,
3600.

 Za udzielanie poprawnych odpowiedzi Marco wskaże nam pobyt dwóch części mapy

Tłumaczenie:

„To jest prawidłowa odpowiedź! Zaznaczyłem miejsce do przeszukania Tam Ty znajdziesz 2 sztuki rysunku. Powodzenia! Swoją drogą, jeśli się nudzisz, wróć, a poproszę Cię o więcej interesujących pytań. Z poprawne odpowiedzi otrzymasz małą nagrodę.
- Odejdź poszukaj części rysunku.
- Podaj swoje pytanie.”

Jeśli zdecydujemy się na opcje „odnajdź części rysunku” przed naszymi oczami ukażą się wszystkie lokalizacje wraz z elementem mapy.

Przechodzimy do danej lokalizacji i szukamy części mapy. 

Jeśli jednak udzielimy niepoprawnej odpowiedzi mamy czasową karę ustanowioną przez kupca.

Tłumaczenie:

Ty rozczarowałeś mnie…Przyjdź za 10 minut, a dam Ci drugą szansę.
- Dobrze

Po tym jak odpowiemy na dzienny limit pytań od Marco. Kupiec odprawia nas z kwitkiem i zaprasza na kolejny dzień.

Tłumaczenie:
Nie mam teraz czasu na gry. Przyjdź jutro.
- Dobrze"

Nie zostaje nam nic innego jak czekać na następne logowanie i zgłosić się do Marco zaraz bladym świtem koło południa. Oprócz nurkowania i transakcji zamiennych z kupcem. Dukaty możemy pozyskać również poprzez zakup.

Tłumaczenie:

Zakup monet

Tutaj Ty możesz kupić monety po bardzo opłacalnych cenach. Nie przegap okazji skorzystania ze wspaniałych ofert.

CENNIK:

- 200 + 0 = 100 G
- 500 + 50 (bonus) = 250 G
- 1500 + 300 (bonus) = 750 G
- 2000 + 500 (bonus) = 1000 G
- 6000 +1000 (bonus) = 2000 G”

 Wiemy już jak pozyskać monety. W takim razie możemy z czystym sumieniem przejść do tego co możemy za nie kupić. Na sam początek odwiedzimy sklep meblowy. 

Kolekcja „Underwater’

Stolik kawowy – 189 piastrów

Dywanik – 409 piastrów

Dekoracja – 147 piastrów

Lampa stojąca – 329 piastrów

Lampa nocna -245 piastrów

Projektor – 581 piastrów

Stół – 483 piastrów

Wodorosty – 294 piastrów

Globus – 420 piastrów

Stół Akwarium – 1330 piastrów

Kanapa – 805 piastrów

Krzesło – 455 piastrów

Szafa – 385 piastrów

Teleskop – 1610 piastrów

Drzwi – 350 piastrów

Okno - 4480 piastrów

Podłoga -2093 piastrów

RAZEM: 14482 piastry

Moja opinia: Cóż… Szczerze mówiąc nie przypadły mi do gustu te meble. Może i są dopracowane w najmniejszych szczegółach. Jednakże według mnie są takie zwykłe i straszecznie drogie. Jedynym przedmiotem, który mi się tutaj podoba jest globus, a reszta jest taka sobie. Ocena 3/10.

Dodatkowym umeblowaniem są dekoracje:

Do zakupu są również podane emotki:

- ptaka,
- choinki,
- rekina

Po zwiedzeniu sklepu meblowego przyszła wreszcie pora na zwiedzanie sklepu z ubraniami. Tylko na to czekałam! Nie przedłużając – wkraczamy na zakupoholikowe pola!

Mystical Rite

Moja opinia: Od razu kojarzy mi się ten kostium z „Czarownicą II”. Jak dla mnie te rogi i skrzydła grają tutaj kluczową rolę. Nie podoba mi się tutaj dół zarówno u Pań jak i u Panów. Co do dodatków i samej góry jestem jak najbardziej na tak. Ocena: 7/10.

Rozbójnicy

Moja opinia: W tym komplecie podoba mi się przede wszystkim czarna opaska na oko oraz długi płaszcz. Obuwie znów nie prezentuje się zacnie. Podobnie jest z chustą przewiązaną na włosach partnerów. Ocena. 7/10.

Fairy Kit

Moja ocena: Ludowa magia – pierwsze skojarzenie widząc ten kostium. Skrzydła przypominają tutaj rusałka bądź motyla co nadaje całej kompozycji lekkości i zwiewności. Ta stylizacja skradła moje serduszko najbardziej. Do tego te żywe kolorowy. Jestem wniebowzięta. Ocena 9/10.

Korsarze

Moja opinia: Dobry strój nie jest zły. W tym komplecie podobają mi się w szczególności koszule oraz pirackie kapelusze. Co prawda u Pana brakuje mi tego pazurka, ale mimo to całość prezentuje się całkiem w porządku. Ocena 8/10.

Księżniczka i Książę Żabka

Moja opinia: Te dwa kostiumy są do siebie bardzo zbliżone. Jednakże podobają mi się te bufiaste rękawy zarówno u Pań jak i u Panów. I to by było na tyle. Ocena 5/10.

Mery & Jack

Moja opinia: W tym komplecie podoba mi się zastosowanie żywych kolorów – czerwieni, brązu oraz żółci. Kostiumy same w sobie mają urok i zachwycają potencjalnego odbiorcę. Ocena 7/10.

Dodatkowo w akcesoriach można zakupić okazjonalne czapki urodzinowe w różnych kolorach. 


PODSUMOWANIE:
- event w zmodernizowanej formie,
- ani nie jest łatwy, ani nie jest trudny – jest w sam raz,
- podnosi się poziom integracji z innym członkami społeczności Awatarii,
- jest dopracowany,
- dla mniejszości również,
- ma świetną oprawę graficzną,
- wysoki wybór asortymentu w sklepie w dziale odzieży,
- drogie meble,
- przewidziana dobra zabawa,
- nie ma czasu na nudę,
- można zarobić, a się nie narobić,

Całokształt oceniam na 8/10.  

Dodatkowa oferta obowiązuje jedynie dla graczy Tortuga Game Club – za 355 piastrów można kupić strój zabójcy.

 A Wy moi Kochani co myślicie o pirackim evencie? Podobają się Wam stroje, jeśli tak to, które i dlaczego? Zachęcam Was do zabierania głosu w sekcji komentarzy tuż poniżej. Zapraszam Was również do oddania swojego głosu w krótkiej sondzie na temat, tego – „Czy Event Piracki 2021 podoba się Wam?

Nie sądziłam, że pisanie tego postu zejdzie mi do aż tak późnej pory, ale ani myślałam, by go dokończyć dopiero dziś za kilka godzin. Czasem mój upór nie zna granic doprawdy haha.

Pozostało mi tylko życzyć Wam spokojnego wieczorku. Kolorowych snów! Dobranoc Kochani!

Wasza, Alex 

sonda

Komentarze

Popularne posty