W mej głowie szatańska myśl świta... - propozycja

Witajcie Moi Kochani!

Wakacje można uznać za rozpoczęte! Chociaż mam taką dość pesymistyczną wizję tegorocznych wakacji. I tu nawet nie myślę o pandemii, która wciąż grasuje po całym świecie - nalegam, byście  dbali i uważali na siebie oraz swoich bliskich. Skupiałabym się bardziej na tej perspektywie, że nim się obejrzymy będzie już po wakacjach, a przecież dopiero co się rozpoczęły. Jak mniemam nie tylko ja zauważyłam tą zależność, że kiedy się na coś uparcie czeka czas dłuży się niemiłosiernie i nie ma takiej możliwości, by go w jakiś sposób przyśpieszyć chociaż o jedną minutę. A wtedy kiedy nie oczekujemy niczego, trwamy w czymś co pochłania nas bezsprzecznie w stu procentach – czas nieubłaganie szybko pędzi. I choć nie chcę zawracać sobie tym swojej główki wakacje skończą się tak szybko jak się zaczęły. Jednakże! Jeśli czas ma zamiar pędzić na łeb, na szyję to chociaż spędzimy go należycie i z przytupem.

 Nie potrafię i nie mogę zapewnić Wam, że wszystko wróci do normy, że gra powróci i znów będziemy mogli w nią zagrać, pobiesiadować i potańczyć w klubie. To jest bardzo odległa wizja, która z każdym kolejnym dniem coraz bardziej blednie na tle innych ważniejszych wydarzeń. Nie mniej jednak możemy obejść tą sprawę i złączyć swoje siły na innych możliwych platformach.  

Ostatnio zainteresowałam się jednym wpisem na Spotted Awataria. Nie jestem pewna czy dobrze go zinterpretowałam, ale dał mi do myślenia. Pozwólcie, że go poniżej zacytuję:

czwartek, 24 czerwca 2021
Macie pomysł na jakąś integrację? Chcielibyście jakąś zabawę na zapisy tak jak je we wcześniejszych latach?

Tak jak widzimy powyżej mamy wśród nas ochotnika, który chciałby podobnie jak ja rozruszać Wasze zastałe kosteczki i pobawić się z należytym szacunkiem.  Po tym jak serwis społecznościowy najpierw wyłączył nam grę, a później doszedł do wniosku, że pora zamknąć pewien rozdział za sobą spora grupa dotychczasowych graczy Awatarii wykruszyła się. Co prawda część przeszła na inne platformy stremingowe typu „vk.com”, „ok.ru”, „fotostrana”, podróby – „AvaIdel”, a część zaprzestała swoją przygodę z grą oddając się w całości swojemu życiu doczesnemu.

Mimo tego, że na forum jest coraz mniejszym odsetek forumowiczów (nawet anonimowi się wykruszyli ;c) to poniekąd wciąż niektórzy się interesują grą i nawet w nią grają. Z tego miejsca chciałabym pozdrowić Wszystkich polskich graczy, którzy stacjonują obecnie na „Fotostranie” – oby tak dalej Kochani!

Zgubiłam wątek – wybaczcie. Jeśli jesteście moi Kochani zainteresowani taką propozycją, by stworzyć kolejną serię na zapisy, a proszę Was bardzo zrobimy taką serię jakiej jeszcze nie było.

 Tylko mam małe pytanko do Was w jakiej dziedzinie?

I.                   Moda – odnajdziemy Królową/Króla zakupów!

II.                Dekoracja wnętrz – wybudujemy nowy dom!

III.             Fotografia – stworzymy grupę foto-maniaków!

IV.              Miłość – odkryjemy miłość nieznaną!

V.                 Taniec – nadamy życiu własny rytm!

VI.              Stylista – pobawimy się pędzlami!

VII.           Zawodowiec – sprawdzimy najlepszych!

VIII.        Inny – gotowi na wszystko!

 

Przemyślcie moją propozycję i koniecznie zgłoście je w sekcji komentarzy.

 

UWAGA! SŁUCHAJCIE UWAŻNIE!

Każdy ma prawo się wypowiadać i nie ma takiej możliwości, która zabraniałaby Wam to zrobić. Jeśli boicie się wypowiadać ze swojego Konta Google - możecie to zrobić Anonimowo. Powtarzam ja nikogo nie zjem, a wręcz przeciwnie czekam na jakąkolwiek interakcję z Waszej strony. Dlatego też zapraszam Was serdecznie do zgłaszania swoich propozycji na serię na zapisy bądź wybranie, którejś z podanych przeze mnie propozycji.

 

Wolę przedzierać się przez ciernie i nawet powoli, ale iść do przodu, niż stać w miejscu czekając na szczęście, które może nigdy nie nadejść.

- Pola Pane

 

 „Potrzeba jest bodźcem myśli, myśl podnieca do czynu.

- John Steinbeck

 

Pozostało mi tylko powiedzieć – działajcie Kochani! To do Was należy ostatni głos. Ja jestem gotowa na każdą ewentualną ewentualność. Pod jednym warunkiem – Wy mi w tym pomożecie.

 

Życzę Wam miłego środowego wieczorku!

Alex


Komentarze

  1. Proponuje 1 albo 3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 3 i 7 ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę , że 6 (szósteczka szczęśliwa ) byłaby ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy szósteczka, będzie liczbą szczęśliwą 🍀. Dziękuję 💕

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty