Aktualizacja! Nowe umeblowanie "Black"

Witajcie Moi Kochani!

Widocznie synoptykom zachwiała się równowaga pogodowa. Wczoraj narzekałam na to, że zamiast deszczu dostałam uśmiechające się promieniście słoneczko. Dziś napotkałam się z nutką lekkiego niedowierzania, gdy o poranku magicznie spełniono moją zachciankę i z puszysto-brudnych chmur spadł deszcz. Taka pogoda pobudza w człowieku najprzyjemniejsze odruchy. 

Mam tutaj oczywiście na myśli odpoczywanie pod ciepłym przykryciem z kubkiem gorącej herbaty bądź kawy w zależności od kubków smakowych oraz porządną książką. Malujący się obraz przypomina jesienną scenerię tylko z tym wyjątkiem, że w lipcu. Sama zdecydowałam się na leniuchowanie z nutką podróży po dalekich zakątkach Londynu, gdzie szlachta miała decydujący głos. Zatapianie się w kolejne fragmenty powieści sprawiały, że przy odrobinie wyobraźni można było przenieść się oczyma na wystawne bale, Hyde Park oraz do klubu dżentelmenów. Dwoma słowami – piękna sprawa.

Dziś jednak nie mam w planach poruszać książkowych tematów – być może przy kolejnej herbatce. Chociaż kto wie? Tematów nie brak, a odbiorców wciąż przybywa. Po tak barwnym wstępie chciałabym zaprosić Was do przeglądnięcia najnowszego asortymentu jaki oferuje nam najnowszą promocja na grze.

Podczas gdy event piracki powoli chyli się ku końcowi aktualizacje na Awatarii nie myślą o tym, by zwolnić. Tym razem Modernizacja postawiła na nowe umeblowanie mieszkanka. Już teraz mogę Wam śmiało powiedzieć, że wyglądają zacnie. Zanim jednak wydam ostateczną ocenę ich jakości chciałabym zaprezentować Wam cennik i poszczególne meble. Nie przedłużając już dłużej przejdę do interesujących nas konkretów. 

Meble „Black”

Kanapa „Black” – 12500 S „VIP” (175 komfort)

Puf „Black” – 15 G (38 komfort)

Krzesło „Black” – 40 G (100 komfort)

Okrągły stolik „Black” – 53 G (133 komfort)

Stół „Black” – 4200 S (42 komfort)

Półka [zwana krawężnikiem] „Black” – 31 G (78 komfort)

Figurka „Black” – 14 G (35 komfort)

Świeczki „Black” – 22 G (55 komfort)

Podświetlenie „Black” – 26 G (65 komfort)

Lampa „Black” – 38 G (95 komfort)

Dekoracyjny wazon „Black” – 11 G (28 komfort)

Wazon „Black” – 1700 S (17 komfort)

Roślina dekoracyjna „Black” – 500 S (5 komfort)

Roślina „Black” – 21 G (53 komfort)

Ścienna roślina „Black” – 13 G (33 komfort)

Kwiat „Black” – 2000 S (20 komfort)

Obrazy „Black” – 29 G (73 komfort)

Rysunek „Black” – 45 G „VIP” (158 komfort)

Podłoga „Black” – 32 G (80 komfort)

Okno „Black” – 39 G (98 komfort)

Ściana „Black” – 19 G (48 komfort)

Drzwi „Black” – 37 G (93 komfort)

Dywan „Black” – 58 G “VIP” (203 komfort) 

RAZEM: 543 G i 20 900 S “VIP” – 1725 komfort

Meble „Black”

Moja opinia: Tak jak już Wam przedpremierowo zdradziłam te mebelki są ciekawe. Ja sama jest zachwycona tym zestawem mebli. I jeśli tylko będę mieć odpowiedni fundusz to chętnie się wyposażę w co niektóre elementy. Podoba mi się tutaj przede wszystkim ta kanapa – zakochałam się w niej podobnie jak okno oraz ten księżyc. Myślę, że byłoby to idealny pokój dla fana „Zmierzchu”. Ocena 8/10 z ❤.

A Wam moi Kochani jak podoba się najnowsza aktualizacja? Gdybyście mieli taką możliwość pokusilibyście na niektóre meble? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach – jestem ciekawa Waszego zdania.

Ja na dzień dzisiejszy się z Wami żegnam. Życzę miłego i spokojnego wieczorku. Trzymajcie się cieplutko.

Alex

Komentarze