Wrócę miłości śladem - ważna informacja

Witajcie Moi Kochani!

„Czasem, aby zobaczyć światło, trzeba tylko nieco zmienić perspektywę."
- Dan Brown

 Jak dawno mnie tu nie było? Przeszło to już tydzień mojej nieobecności na Magicznej Awatarii. Kto, by pomyślała, że tak długo nic nie wyjdzie spod mojego piórka, a jednak tak się stało. Nie mniej jednak mam nadzieję, że trzymacie mi się tam ciepło, zdrowo i nie macie większych trosk na głowie. Jeśli jednak trafiły się takie osóbki dziś wśród nas to powiem Wam szczerze, że jestem z Wami myślą i duchem, bo sama nie czuję się znacznie lepiej niż Wy. Ostatni tydzień spędziłam dość biernie – wiem, ze łudziliście się tym, że wlecą kolejne posty aczkolwiek naszły nade mną ciemne chmury, które w żaden sposób nie pokazywały odpowiedniego oświetlenia danej perspektywy. Co rusz gdy siadałam do pisania postów coś wewnątrz powstrzymywało mnie. Jak gdybym to nie ja dziś pisała, jakby to nie były moje słowa i moje myśli. Wszystko co pisałam było zdatne jedynie w jedno miejsce – kosz na śmieci. 

W minionym okresie spłynęło na moją osobą zbyt dużo nawracających pesymistycznych myśli, które co krok pozwalały mi się zaciąć w nieodpowiednim momencie. Nie to, że zostawiłam Was całkowicie samych. To nie prawda, byłam i zawsze jestem z Wami. Zaglądałam na blog dzień w dzień z nadzieją, że coś się zmieni, ale niestety nic z tego. Z dnia na dzień było coraz gorzej – źle się z tym czuję, że taka jest moja decyzja, a nie inna, ale musicie mi to wybaczyć. Wypaliłam się na ten moment. Dużo nie mam Wam do zaoferowania. Czuję znużenie i odrętwienie. Wszystko w jednym. 

Dotąd biłam się z myślami jak to zrobić, aby było dobrze. I doszłam do wniosku, że zawieszę Magiczną Awatarię przynajmniej na kilka dni góra tydzień, a po nim mam nadzieję wszystko się unormuje. I sobie na spokojnie o wszystkim pogadamy jak za starych dobrych czasów. Obiecuję Kochani, ale jak na razie dajcie mi odpocząć do tego wszystkiego. Potrzebny mi reset. 

Dlatego też niniejszym ogłaszam, że Magiczna Awataria została tymczasowo zawieszona

Miłego wieczorku
Alex


Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty