Take a little breath - co nowego na Awatarii?

Witajcie Moi Kochani!

Jak miewają się moi ulubieni Czytelnicy? Mam nadzieję, że trzymacie mi się zdrowo i jesteście przygotowani na nową dawkę mojej skromnej osóbki. Jako, że w ostatnim czasie obiecałam Wam, że Magiczna Awataria powróci na salony postanowiłam wyskrobać do Was dziś parę słów – rozdzielając je na dwa różniące się od siebie posty. Co Wy na to? Myślę, że to będzie dobra rekompensata w ramach tego, że przez tydzień nic nie zadziało się na blogu. Na dziś zaplanowałam opowiedzenie Wam pokrótce o nowych kompletach ubrań, które wczorajszego dnia zawitały na grę (tak przedpremierowo Wam powiem, że jest na czym oko zawiesić), ale o tym już za momencik. Chciałabym także odnieść się do próśb, które pojawiły się pod ostatnim postem. O ile czas mi pozwoli i wena ode mnie się nie odwróci z miłą chęcią przybliżę Wam swoją decyzję odnośnie opuszczenia klubu poza kontrolą, o którym w ostatnim czasie jest dość głośno na deskach forum o grze i nie tylko. Rozsiądźcie się wygodnie i przygotujcie się na małą podróż do naszego niezawodnego projektanta. To w drogę!

Ostatnimi czasy mówiło się tylko o tym, że na Awatarii nie działo się nic godnego uwagi prócz paru istotnych błędów, które raz za razem doprowadzały graczy do poszarpania nerwów oraz wzrostu białych gorączek. Cóż jednak można na to zaradzić, że Awataria bez jakichkolwiek skaz i błędów to nie to samo miejsce wspólnej zabawy. Wchodzenie na grę było utrudnione przez nieznany nikomu błąd „pojawiam się i znikam” naszych Awatarów. Powstało wiele pomysłów i sposobności, które mogły pomóc, ale nie był to też warunek konieczny. Byłam jak śmiem przypuszczać jedną z nielicznych osób, które powiadomiły o zaistniałej sytuacji dewelopera, który rozpatrzył pozytywnie donos biorąc się za poprawę stanu gry. Po kilku dniach zastoju na grze znów zapanował spokój, a gracze powrócili do swoich dotychczasowych zajęć i obowiązków z czystym sumieniem. 

Po tamtym wydarzeniu grę ogarnął zimowy sen, który skutecznie trwał do dnia wczorajszego. Nasi kochani i niepowtarzalni Moderatorzy postanowili ożywić troszkę zapał graczy dodając tym samym dwa nowe komplety ubrań na grę. Mowa tutaj oczywiście o kolekcji „Props” (w wolnym tłumaczeniu „Rekwizyt”) oraz „Kudos” (w wolnym tłumaczeniu „Sława”).

Wiem, że wszyscy czekają na to, aby przyjrzeć się im z bliska. Dlatego też nie ociągajmy się już dłużej i zobaczmy co nowego ma w swojej ofercie projektant.

Props

Moja opinia: Jeśli chodzi o całokształt tego kostiumu to muszę stwierdzić, że ma w sobie to coś co urzeka gracza. Mi samej najbardziej podoba się płaszczyk. Uznałabym go bardziej za taki kardigan. Przeważnie zawsze czepiam się obuwia i dołu, ale tym razem będę łaskawa i ich nie skomentuje, bo prezentują się dość zacnie. Tylko niestety nie w każdym kolorze prezentują się dobrze i to może być jedyny ich minus, ale tak to nawet, nawet wyglądają. Do tego zestawu została dołączona bluza, która podobnie jak wcześniejsze elementy garderoby nie wpasowuje się we wszystkie kolory idealnie. Mimo tych minimalnych błędów myślę, że ten komplet jest bardzo ładny. Ocena 8.5/10.

„Kudos”

Moja opinia: Śmiem dopuścić się stwierdzenia, że zarówno ten jak i poprzedni kostium jest starannie wykonany. Owszem ma swoje mankamenty, bo jednak troszkę wadzi to, że nie w każdym kolorze prezentują się dobrze, ale mimo to są dosyć starannie wykonane. U Pań podoba mi się szczególnie ta sukienka – brakowało mi czegoś takiego w mojej szafie. Muszę przyznać, że buty też wyglądają niczego sobie w całym rozrachunku. Powiem Wam, że mnie kupili. W dziale męskim doczepiłabym się jedynie to za dużej koszulki, która zaburza koncepcję całego kostiumu. Do innego stroju jak najbardziej się wpasuje, ale w tym zestawieniu coś mi wadzi. W całokształcie prezentuje się naprawdę dobrze prócz drobnych szczegółów, które lekko, bym zmieniła. Ocena 8.5/10.

Skoro wiemy już jak wyglądają poszczególne wzory i kolory nowych kompletów możemy przejść teraz to metek z rozmiarem i odpowiednią ku temu cenie. Innymi słowy przejrzyjmy przedstawiony poniżej „cennik”.

CENNIK:

U Pań

Bluza „Props” – 73 G [183 image]
Płaszcz „Props” – 14500 S „VIP” [203 image]
Spodnie „Props” – 57 G [143 image]
Buty „Props” – 66 G „VIP” [231 image]
Okulary „Props” – 7500 S [75 image] 

RAZEM: 22000 S i 196 G „VIP” [835 image]

 Sukienka “Kudos” – 96 G “VIP” [336 image]
Buty “Kudos”– 8600 S [86 image]
Torebka “Kudos”– 50 G [175 image]
Bransoletka “Kudos” – 39 G [98 image]
Naszyjnik “Kudos” – 6000 S [60 image] 

RAZEM: 14600 S i 185 G “VIP” [775 image]

U Panów

Bluza „Props” – 73 G [183 image]
Płaszcz „Props” – 14500 S „VIP” [203 image]
Spodnie „Props” – 57 G [143 image]
Buty „Props” – 66 G „VIP” [231 image]
Torebka „Props” – 5300 S [53 image]

RAZEM: 19800 S i 196 G „VIP” [813 image] 

Koszulka “Kudos” – 53 G [133 image]
Kurtka “Kudos”– 79 G “VIP” [198 image]
Spodenki “Kudos”– 6200 S “VIP” [93 image]
Buty “Kudos” – 68 G [170 image]
Okulary “Kudos” – 7500 S [75 image]

RAZEM: 13700 S i 200 G “VIP” [669 image]

Podsumowując muszę stwierdzić, że owa aktualizacja na pewno sprawiła, że gracze chodź na chwilę oderwali się od panującej rutyny. Z tego co zdążyłam zauważyć największy popyt ma płaszcz „Props” u Pań, a u Panów kurtka „Kudos”. Wczoraj kiedy aktualizacja poprawnie dodała się u mnie postanowiłam zrobić nowy look. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie zmieniło mi się i znudziło ciągłe przebieranie się. Na pewno niektórzy z Was zdążyli zauważyć mój niecodzienny wygląd.

Do tej pory stawiałam na różne rodzaju upięć i farbowań, a od dłuższego czasu pozostałam wierna swoim wyborom. I powiem Wam, że od dawna nie czułam się tak dobrze ze swoim wyborem odnośnie wyglądu swojej Awatarki. Będąc u projektanta zaopatrzyłam się w nowe elementy ubioru tym samym tworząc nowy look.

Myślicie, że zmiana image’u dobrze wpłynęła na prezentację mojej Awatarki w nowym roku? Z tym pytaniem pozostawiam Was. Przemyślcie i koniecznie podzielcie się swoją opinią co uważacie na temat wprowadzonych zmian, jak również tego czy dodane stroje wpadły Wam w Wasze gusta. 

Życzę miłego dzionka
Alex

Komentarze

  1. Ciekawe czm zmienilas akurat tak swoja postać. Maybe ze patryk jest taki sam? moze w nowym wpisie odniseissz się tez do plotek na wasz temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Czemu akurat dokonałam takiej przemiany? Pomyślałam, że nowy rok - nowa ja 🤭. Myślę, że ten temat zagości przy lepszej ku temu okazji 😏 Może do tego czasu pojawi się jakaś ciekawa plotka na nasz temat 😇 Przynajmniej na to liczę 😋 Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia ☺️

      Usuń
  2. Jest sposób na G na awatarii poza prezentami? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Z tego co się orientuję sposobów na pozyskanie G jest wiele 😇 Mam nadzieję, że tym spostrzeżeniem sprawiłam, że się uśmiechnęłaś/uśmiechnąłeś 😁 Sposoby, aby pozyskać złote monety (G):
      - codzienne odwiedzanie sąsiadów i dbanie o porządek ich mieszkań,
      - "żadna praca niehańbi" z tego też tytułu odbywanie zmian co 30 minut na dworze i co 60 minut w ogrodzie,
      - kręcenie kołem,
      - otwieranie prezentów,
      - czynne uczestnictwo w życiu klubów,
      - ranking aktywności,
      - ranking najlepszych snowboardzistów,
      - wypełnianie podstawowych zadań od przysłowiowej deski,
      - zawód fotografa bądź wizażysty,
      - urodziny Awatara,
      - rocznica ślubu,
      - różnego typu eventy i wydarzenia,
      - rzadko, bo rzadko, ale promokody,
      - zakup za euro/ruble,
      Wszystko to może sprawić, że zasób Twojego portfela powiększy się. Wystarczy tylko i wyłącznie chcieć ☺️ Pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
    2. O co chodzi z tym otwieraniem prezentów? Jak to robić jak to działa mogłabyś wyjaśnić? Dopiero wczoraj założyłam konto na mygames i nie do końca wiem.

      Usuń
    3. Witaj! Miałam na myśli prezenty pochodzące z promokodów (znajdziesz na stronie - https://fotostrana.ru/avatarya/chat/), ze stoku narciarskiego, z różnych eventów czy też że ślubnej mapy. Przy otwieraniu takich prezentów jest prawdopodobieństwo, że wylecą przedmioty do warsztatu, unikatowe ubrania/meble, energia, waluta srebra bądź złota. W tym wypadku jest możliwość pozyskania G. Jeśli wciąż będzie coś dla Ciebie nie jasne to pisz na spokojnie - razem spróbujemy dojść do finalnego zakończenia pewnych spraw ☺️ Miłego wieczoru życzę 😋

      Usuń
  3. Ciekawe, czekam jednak na coś bardziej gustownego, jakaś biżuteria, suknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty