O wschodzie Słońca - harmonogram postów marzec 2022

Witajcie Moi Kochani!

Dzisiaj od bardzo dawna zawitałam znów na blogger. Pokusiłam się na to, aby przejrzeć ostatnio dodawane przeze mnie posty i wiecie co? Wniosek nasuwa się sam - zaniedbałam Was pod każdym możliwym względem. Można, by rzec, że przyjęłam sobie strategię „pojawiam się i znikam”. I nic z tego konkretnego nie wynikało. Czym jest jeden post na 2-3 tygodnie? Właśnie niczym interesującym. Rzucałam jakąś nowinką, ale w tym wszystkim brakowało energii, mojej wariackiej nuty i przede wszystkim mojej ciągłej przesady, która chcąc czy nie chcąc dodaje tego czegoś temu miejscu. Jestem świadoma tego, że tak wiele postów Wam obiecałam, a jak widać żaden z nich do tej pory nie miał prawa bytu. Sama na własne życzenie pozwoliłam aby ten blog się osuwał na dno. Myślę jednak, że się ze mną w tym momencie zgodzicie - czas takiego biernego przemijania już minął i przyszedł odpowiedni moment, aby Magiczna Awataria na nowo podniosła się na równe nogi i ruszyła dalej ku nowym przygodom.

Jestem przekonana, że mimo dość napiętego terminarzu jaki maluje mi się na kolejne tygodnie uda mi się wyskrobać do Was chociaż ten jeden post tygodniowo. Nie będę ukrywać, ale teraz praktycznie każdego dnia mam jakiś sprawdzian, pytanie bądź kartkówkę i powoli zaczyna brakować mi na to wszystko czasu. Jak każdy na różnym etapie swojego istnienia zdążył zauważyć, że życie to nie trwająca nieskończenie sielanka, ale to swego rodzaju rollercoaster. Gdzie raz jesteśmy na górze kiedy wszystkie nasze dotychczasowe sprawy idą ku naszym przewodnim myślą, a my sami jesteśmy szczęśliwi z przebiegu wydarzeń. A raz na dole gdy wszystko co do tej pory sprawiało, że byliśmy najszczęśliwszymi ludźmi na świecie stało się koszmarem na jawie. Powrót do szkoły niestety nie należał do skrajnego błogostanu. Przyzwyczajenie się do nowej sytuacji również nie należała do łatwych, bo z dnia na dzień życie wielu ludzi zmieniło swój bieg. Co jednak nie zmieniło faktu, że zostaliśmy poczęstowani sprawdzianami i pytaniami, bo jak każdy wie – nauczyciele nie mają wystarczająco ocen, a skądś muszą je brać. I jak na razie udało się niczego nie zwalić, więc nie jest źle, ale w tych czasach to wszystko jest możliwe nawet dostanie tak o do ręki karabinu wagi jeden. Nie mniej jednak wystrzegajmy się tego typu zdarzeń, bo licho nigdy nie śpi.

W każdym bądź razie w dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam harmonogram przewidzianych postów, które planuję w przyszłości przygotować na MA. Niektóre tematy mogą pokryć się z harmonogramem z poprzednich miesięcy. Nie zwlekając, a oto i on:

HARMONOGRAM POSTÓW MARZEC 2022

Ø  Herbatka z Olcią o:
- „Ulotni jak liście na wietrze”
- „W odbiciu lustra”
- „Kto nauczył się śmiać”
- „Świat obok świata”
- „Kreatywne myślenie”
- „Zauroczona, zwariowana, zakochana”
- „W świecie iluzji”
Przemyślenia o:
- „Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić”
- „Pech to nie grzech”
- „Koń trojański”
- „Partyjka szachów?”
- „Do wszystkich chłopców, których kochałam...”
- „Imperio czy Crucio?”
Seria:
- „Gwiazdy na Dywaniku”
- „Postacie w pixelowym stylu”
- „Zakupowe szaleństwo”
- „Gotowa na wszystko”
- „Remontuj z Alex”
- „Pokaz mody”
- „Najlepsi z najlepszych, czyli o…”
- „W płomieniach”
Poradnik:
- „Dobrego Członka”,
 Pomysły Czytelników
- Kreatywny koncept,
- Dowolny temat,
- Inspiracja 

Tak oto przedstawia się opracowany przeze mnie plan postów. Mam nadzieję, że w większej mierze uda mi się rozplanować tak czas, by móc spisać jak najwięcej pomysłów. Wszystko to jednak w swoim czasie. Nie mniej jednak następnym postem jakiego możecie się spodziewać będzie na pewno przyjrzenie się z bliska nowemu eventowi, który a propo zawitał na grę dnia dzisiejszego. Spróbuję również wychwycić parę inspirujących kombinacji urządzenia wnętrz.

Chciałabym również abyście zastanowili się nad propozycjami tematycznymi, o których Wy chcielibyście poczytać na blogu – kto wie może to właśnie Wasz pomysł będzie brany pod uwagę podczas następnych postów? Standardowo zapraszam Was do sekcji komentarzy poniżej postu. Pamiętajcie o jednym – nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi :)

Miłego wieczoru
Alex

Komentarze

  1. kiedys cos gdzues pisalas o wspominkach z tamtego roku. czy to sie w koncu pojawi?byl bym bardzo ciekaw jak to wygladalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 👋🏽 Owszem pisałam o "wspomnieniach" i trzymam się tej nadziei, że koniec końców uda mi się zrealizować ten pomysł. Tylko jak na razie czekam jeszcze na dostarczenie pewnych zdjęć z tamtego okresu i powoli będę mogła brać się za ich pisanie. Miłego i spokojnego wieczoru życzę ❤️

      Usuń
  2. Działa ci gra? Ja nie mogę wejść :< gra się ładuj i jak dojdzie do 100% to wychodzą jakieś rosyjskie napisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, aktualnie jestem w szkole, ale jeśli tak się pojawia to spróbuj usunąć pliki aplikacji (koło zębate/system/usuń tymczasowe pliki aplikacji/tak). Po tym jak platforma uruchomi się ponownie. Spróbuj się wylogować z aplikacji Gamesa i zalogować na nowo 😊

      Usuń
    2. Zadziałało, dziękuję <3

      Usuń
    3. Cieszę się, że mogłam pomoc ❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)

Popularne posty