„The Alchemy of Love” - rusza nabór do nowej serii dla par!

Witajcie Moi Kochani!
Jak Wasze samopoczucie na piątkowy dzionek? Mam nadzieję, że wyśmienite mimo panującego za oknem niekończącego się upału. Ostatnim razem narzekałam na to, że jest gorąco, ale teraz jest po prostu ciężko. Temperatura nie spada zamiast tego z każdą kolejną minutą wzrasta, ciśnienie jest zbyt ciążące, a tlenu wciąż ubywa. To będzie jedno z cięższych lat jakie mogliśmy do tej pory uświadczyć. Ja wciąż wyczekuje, że spadnie wielki deszcz nad Doliną Muminków, bo jak tak dalej będzie to zamiast ludzi po ulicach będą przechadzać się stylowe sucharki – okular przeciwsłoneczny i te sprawy haha.

 Jak pogoda na dniach się nie zmieni to na poważnie będę musiała zastanowić się nad tymczasową przeprowadzką do zamrażalki. I wtedy Królowa Śniegu jak się patrzy lodowe serducho już mam teraz tylko dopracować parę szczegółów i nie ma to tamto moi Kochani haha. A tak po prawdzie jakiś deszcz, by się naprawdę zdał tylko nie taki 30 minutowy, bo po takim będzie jeszcze gorzej jak ziemia zacznie parować. Mam bardziej na uwadze taki przynajmniej trzy-cztery godziny. Bez zarzutu mogłabym w nim stać. Jakbyście byli w okolicy i widzieli wiedźmę odczyniającą tylko sobie znane tańce to nie ja! Ja tam jestem grzeczna przecież wiecie haha

 Na tyle jestem grzeczna, że zaproszę Was do dalszej części dzisiejszego wpisu. Widzicie? Musicie brać ze mnie przykład takiej dobroci to ze święcą szukać. A teraz już nie przedłużając zapraszam dalej :)

Jako, że coraz więcej osób zadaje mi pytania „kiedy będzie seria na zapisy na blogu?”, „a może jakaś seria modowa jak dawniej?”, „zrób serie na zapisy”. Jako, że właśnie oficjalnie rozpoczęliśmy wakacje postanowiłam reaktywować dwie serie na zapisy – zarówno dla par jak również dla singli. I właśnie dziś z tego tytułu na MA pojawią się dwa posty (a oto jeden z nich!). Mam nadzieję, że jesteście w pełni gotowi na nową dawkę rozrywki. To co zaczynamy? Na taką odpowiedź właśnie liczyłam! A oto i ona! 

NAZWA SERII

Seria będzie nosiła nazwę „The Alchemy of Love” (właściwie „Alchemia miłości”)

 PARĘ SŁÓW O SERII

Seria „The Alchemy of Love” będzie przeznaczona dla par. Mile widziane są małżeństwa, narzeczeństwa, przyjaciele, a nawet najlepsi sąsiedzi!  W tej serii uczestnicy będą musieli wykazać się swoją artystyczną duszą i kreatywnością. Całą swoją uwagę skupi na sobie zmiana ubrań poprzez odpowiedni dobór dodatków, a także fasonu czy też kroju. Dodatkowe użycie makijażu będzie jak najbardziej brane pod uwagę. Jak wiecie każdy detal jest na wagę złota.

 PLATFORMA GRY

My.Games

UCZESTNICY

Każda chętna para jest mile widziana podczas zapisów.

RUNDY

Przewiduję pięć rund + finał

REGULAMIN SERII

- Każda para przesyła swoją pracę w wyznaczonym terminie (nie wcześniej i nie później) na adres e-mail: potterheadawataria@gmail.com

- Przesłane zdjęcie (screen) ma zostać zrobione w paszporcie każdego uczestnika z pary, które później będzie trzeba przesłać przesłać na wspominany powyżej adres e-mail

- Podczas oceny będzie brany pod uwagę makijaż (cienie do powiek, piercing, cyrkonia, róż czy ozdoby) zaprezentowany przez uczestników

- Punkty uzyskane przez uczestników będą sumowane, co oznacza, że proces eliminacji każdej pary będzie niepotrzebnym zabiegiem

- Jeśli uczestnicy nie spełnią podanych kryteriów, oszukują i graja na zwłokę zostaną nieodwołalnie zdyskwalifikowani z serii z niemocą przywrócenia do niej pod jakąkolwiek postacią

- W stylizacjach będą brane pod uwagę przede wszystkim: kreatywność uczestników, spójność, dbanie o najdrobniejsze szczegóły

- Od czasu do czasu będą pojawiać się „głosowania”, do których zachęcam uczciwie wszystkich

- Każda ucieczka do oszustwa będzie natychmiast rozpatrywana

- Respektowanie regulaminu to podstawa

- Jeśli para dojdzie do wniosku, że na pewnym etapie chce zakończyć swoją grę – proszę o bezpośredni kontakt na grze czy też drogą e-mailową. Miejmy nadzieję, że takich zapotrzebowań będzie jak najmniej.

- Najważniejszą zasadą serii jest dobra zabawa oraz pełna tolerancja

 ZGŁASZANIE KANDYDATURY

Aby zgłosić się ze swoją połówką/swojego przyjaciela-przyjaciółkę/najlepszego sąsiada-sąsiadkę należy:

- Zapoznać z regulaminem serii

- Zgłosić kandydaturę za pomocą sekcji komentarzy (pod postem) wpisując swoje aktualne nicki oraz klub, do którego należycie

- Przesłać komentarz

 TRWANIE NABORU

Poniedziałek, 04.07.2022 r.

 Jako, że wszystko pokrótce zostało wyjaśnione nie pozostało mi nic innego jak zaprosić Was do wzięcia udziału w serii. Warto się oderwać od codziennej rutyny i zrobić coś wykraczającego poza aktywność i rywalizację klubową :)

 Jestem otwarta na wszelkie pytania – jeśli takowe się znajdą. Zawsze możecie spotkać mnie na:
Instagramalex_awataria
My.Games https://profile.my.games/profile/gqydinbtgi4dambzgy2dgmrzg4ydeoi
Poczta e-mailowa potterheadawataria@gmail.com

 Z uśmiechem na twarzy mogę wszem i wobec ogłosić, że nabór został otwarty! Komentarze stoją przed Wami otworem – wystarczy tylko się odważyć. Ja czekam z niecierpliwością na Wasze zgłoszenia.

Miłego dnia
Alex

Komentarze

Popularne posty