Happier Than Ever - poradnik jak uratować konto na VK Play Game Center zarejestrowane za pośrednictwem Facebooka
Witajcie
Moi Kochani!
Myślę,
że nadszedł długo wyczekiwany przez Nas wszystkich czas, kiedy to Wasza
ulubiona i jedyna w swoim magicznym rodzaju autorka, bierze się za pisanie
kolejnych nietuzinkowych postów. Tym bardziej, że ostatni jaki zawitał na MA pojawił się nie mniej i nie więcej
jak równo tydzień temu. A jako, że teraz mam troszkę więcej wolnego czasu, to
mam możliwość zagospodarowania go choćby na tego typu czynności. Nie będę
ukrywać, że sprawiłoby mi to wielką radość, gdybyście się i Wy cieszyli z
takiego, a nie innego obrotu sprawy. No bo wiecie, jakby nie było to właśnie z Wami
postanowiłam go spędzić, także fajnie byłoby gdybyście i Wy czerpali z tego mniejszą
czy też większą radość.
HARMONOGRAM POSTÓW KWIECIEŃ – MAJ 2024
SERIA „REMONTUJ Z ALEX”
Jest
to seria, w której za pomocą dostępnego asortymentu mebli, a także pixelowych
dekoracji – staram się zaaranżować poszczególne pomieszczenia w domu, a także
rozplanować przestrzenie na zewnątrz budynku. Do tej pory na MA pojawiły się pojedyncze remonty (a w
tym i zaprojektowanie wnętrza lokalizacji klubowej!), a także większe projekty
takie jak aranżacje wnętrza łazienki czy też sypialni. Myślę, że dla nikogo
zaskoczeniem nie będzie to, jeśli powiem, że jest to jedna z najbardziej
ulubionych przez Was serii, dlatego też zamierzam ją dalej kontynuować. Na ten
moment jestem w przygotowaniu wnętrza kuchni – jednakże istnieje możliwość, że
na poczet tego pomieszczenia pojawi się coś zupełnie innego. I stąd też pojawia
się pytanie do Was, moi Kochani, a mianowicie wolicie żebym skupiła się tylko i
wyłącznie na aranżacji kuchni czy wolelibyście w najbliższym czasie zobaczyć
inspiracje odnoszące się do innych pomieszczeń tj. salon, gabinet, garaż,
ogród, taras czy też poddasza. Zatem pomyślcie i zdecydujcie co chcielibyście
widzieć jako pierwsze z tej serii, a ja postaram się w miarę możliwości
przygotować dla Was ową koncepcję.
SERIA „W PIXELOWYM STYLU”
To
seria, w której z pomocą pixelowych Awatarów staram się ucharakteryzować
postacie z popularnych, jak i tych nieco mniej znanych filmów, seriali czy też
serii książkowych. Do tej pory na MA
pojawiły się postacie ze znanej (wszystkim!) serii „Scooby-Doo”, nietuzinkowego i stylowego filmu „Cruella” oraz mrożącego niejednemu krew w żyłach serialu, jakim
rzecz jasna jest „Wednesday”. Uważam
jednakże, że ta seria – posiada swego rodzaju potencjał i niewykorzystaną jak
dotąd świetność samą w sobie, dlatego też pokusiłabym się o zrealizowanie kilku
fantastycznych produkcji. Oczywiście bez Waszej pomocy w tym zakresie się nie
obejdzie (bo kto jak kto, ale Wy się najlepiej na tego typu rzeczach znacie!) –
a mianowicie, co tym razem chcielibyście zobaczyć w kolejnej odsłonie tejże
serii. Ja na ten przykład mogę zaproponować Wam postacie z: „Bridgertonów”, „Hazbin Hotel”, „Wonki”, „Barbie”, „La La Land”, „Jeden dzień”,
„Moje życie z Walterami” czy też „Stranger Things”. Jednakże, jak wiecie
jestem otwarta na Wasze wszystkie sugestie, a także ewentualne pomysły. Ważne
dla mnie jest to, aby każdy z Nas czerpał z tego frajdę.
SERIA „GWIAZDY NA DYWANIKU”
Seria
ta ma na celu sprawdzenie twórczej oryginalności przedstawionej w stylizacjach
poszczególnych graczy Awatarii. Uprzedzam jednak, że nie brane są tu tylko i
wyłącznie stałe i upadłe już „gwiazdy”
z społeczności „NK.pl”, ale również
zwykli gracze, którzy wyróżnili się pośród innych pod względem wykazanego stylu
oraz stosowania popularnego trendu modowego. Przede wszystkim seria ta skupia
się na ocenie najciekawszych koncepcji ustylizowania danego Awatara. Jak dotąd
z tej serii pojawiło się już parę postów – pomimo wielu zgrzytów i niedomówień,
chciałabym i tą serię móc poprowadzić dalej. Tym bardziej, liczę na to, że
wśród Nas znajdą się dziś takie osoby, które wyczekują kolejnych
nieprzeciętnych wpisów.
SERIA „HERBATKA Z OLCIĄ”
Jest
to seria, w której za pomocą malowniczych słów, przenoszę Was do świata, który
otacza mnie na co dzień, pozwalając tym samym na delikatne wkroczenie do mojego
prawdziwego, a nie tylko wykreowanego na pozór życia. Jeśli chodzi o tematykę
owych herbatek, wciąż i niezmiennie jest ona zbierana i jeśli tylko czas i
chęci pozwolą to urządzimy sobie nie jedną pogawędkę o minionych wydarzeniach z
mojego dość barwnie przeplatanego życia.
SERIA „KATALOG MODOWY – MODUM”
Seria,
w której można zarówno zaczytać się w kolejne stronice magazynu modowego, w
którym znajdzie się wiele ciekawych porad dotyczących trendów modowych, jak
również pielęgnacji, ochrony zdrowia jak i środowiska czy też wywiady z
gwiazdami pixelowego świata. Oferuje ona również możliwość przyjrzenia się
zawartym trendom poprzez stworzone przeze mnie ucharakteryzowania Awatarów. Już
od kilku dni, posiadacie możliwość oglądania zaktualizowanej zakładki związanej
z ową serią – jak się okazało wcześniejsze katalogi zostały nie tak dawno
dodane, a praca nad ich tłumaczeniem już trwa. Także możliwe, iż już za kilka
dni będziecie mogli widzieć ich efekty.
SERIA „KRÓTKIE HISTORYJKI”
Jest
to seria, która ma charakter humorystyczny, a także ma na celu pobudzić wodze
fantazji, a także spopularyzować chęć czytelnictwa wśród Czytelników MA. Główną bohaterką tych opowiastek
jestem poniekąd ja, która napotyka na swojej drodze różne osoby. Począwszy od
słodkich maskotek, a skończywszy na nieustępliwie upartych graczach. Do tej
pory z tej serii pojawiło się aż pięć takowych opowiastek ze świata Awatarii.
Mimo, że ta seria jest mniej znana na Magicznej
Awatarii, to jednak uważam, że mogłaby być dość dobrym pomysłem na jej
urozmaicenie. Liczę na to, że przypadnie ona Wam do gustu i uda się mi coś
takiego już wkrótce zrealizować. Co Wy na to?
SERIA „ALEX NA TROPIE”
Seria
ta jest jedną z nowości, jakie planuje zrealizować w przyszłych tygodniach na
blogu. Tym bardziej, że była ona już od jakiegoś czasu przeze mnie zapowiada –
aż wreszcie udało mi się dać jej zielone światło. Liczę na to, że znajdę na nią
czas, ale także, że Wam również przypadnie ona do gustu. Na ten moment mogę
zdradzić Wam, że w głównej mierze będzie ona związana z aktywnym obserwowaniem tego
co aktualnie dzieje się na grze, a mianowicie pod lupę zostaną wzięte przede
wszystkim najlepsze kluby, wszechstronnie urozmaicone rankingi TOP, a także
niezapomniana i wciąż odwiedzana Galeria Sław. Myślę, że jeśli pomysł ten
będzie pozytywnie odbierany, wówczas będę mogła go wzbogacić o przeprowadzane
krótkie wywiady z najlepszą śmietanką chodzącą po Naszej pixelowej grze – być może
zostaną zdradzone nie jedne intrygujące tajemnice. Plan na tę serię mam taki,
że każdy post będzie pojawiał się pod koniec każdego miesiąca. Tak aby móc tym
samym należycie go podsumować na każdym możliwym i ciekawym horyzoncie.
SERIA NA ZAPISY „WIELKI TEST O”
Otóż
serię tą, jak jedną z wielu chciałabym móc reaktywować na Magicznej Awatarii w bliższej przyszłości. Tym bardziej, że
potrzebujemy czegoś nowego jeśli chodzi o tego typu konkurencję. A śmiem
twierdzić, że mogłaby mieć ona dość duży odbiór zarówno wśród Was Czytelników,
jak i również wśród innych graczy. Myślę, że zasady owej serii nie różniłyby
się przynajmniej na ten moment zbytnio od tych, które mieliśmy możliwość czytać
przy premierze tejże rozgrywki. Jednakże w kwestii przypominającej, głównym
założeniem byłoby wzbudzenie wśród graczy nowej rozrywki, a także chęć
przebadania i odnalezienie najlepszego mistrza wśród zawodników, który mógłby
wykazać się nietuzinkową wiedzą, a także spostrzegawczością w zakresie Awatarii
i jej różnych podłożach. Na chwilę obecną mogę zdradzić, że konkurencję byłyby
urozmaicone o różne pytania i bonusy punktowe, tak aby rywalizacja pomiędzy
zawodnikami była zacięta. Fajnie byłoby móc ponowić tą serię i razem z Wami
przejść przez kilka etapów, tym bardziej, że w planach mam już kilka dość ciekawych
zestawów pytaniowych. Jednakże, co Wy sądzicie na ten temat – chcielibyście taką
serię na blogu?
SERIA „TRENDY MODOWE”
Seria
ta, jak wiele jej poprzedniczek w dniu dzisiejszym również zostanie wkrótce
reaktywowana na Magicznej Awatarii,
tym bardziej, że przydałoby się Nam troszkę przewietrzyć szafy i nadać stworzonym
outfitom zupełnie nowego modowej „ja”.
Myślę, że nie muszę tu zbytnio tłumaczyć, jak konkretnie będzie przebiegać owa
seria, a także co będę chciała Wam w przyszłości przedstawić. Jedynie co mogę
powiedzieć na ten moment, jest to, że istnieje prawdopodobieństwo, że pojawić
się mogą również trendy związane z wizerunkiem – tym bardziej, że niektórzy z
Was czekają na zastrzyki nowości nie tylko w zakresie strefy odzieżowej.
Dlatego też, takich postów również możecie się już wkrótce spodziewać na blogu.
CHALLENGE #AVAMAY2024
Wydarzenie
#AVAMAY2024 chciałabym także
reaktywować podczas tegorocznego majowego miesiąca. Tym bardziej, że jest to
jedno z tych przedsięwzięć, które nie tylko miło się wspomina, ale także
wiązało się z Nim wiele radości i niezapomnianych wspomnień. A jako, że w tamtym roku z powodu egzaminów
maturalnych nie byłam w stanie przeprowadzić go, chciałabym zrobić to w tym.
Licząc tym samym na to, że również i Wy będziecie chcieli wziąć w Nim udział i
wspólnie ze mną kreatywnie spędzać każdy majowy dzień przygotowując tym samym tematyczne
stylizacje. Myślę, że o ile czas mi pozwoli przygotowane stylizację pojawiać
będą się jednocześnie na MA, jak również na moim instagramowym profilu, gdzie
również będziecie mogli włączyć się do akcji. W końcu jakby nie było im Nas
więcej, tym weselej!
ZAKŁADKA „WSPOMNIENIA”
Jako,
że wspomnienia związane z Awatarią zarówno tą z czasów „NK.pl”, jak również „Fotostrany”
czy też „VK Play Game Center” są dość
istotnym i ważnym dla mnie elementem mojej doczesnej gry postanowiłam stworzyć
zakładkę, w której od czasu do czasu będą pojawiać się kolejne wspomnienia
związane z grą, osobami, które tam poznałam, a także różnymi wydarzeniami,
blogami czy też seriami, w których brałam udział. Zakładka ta będzie taką Naszą
małą skarbnicą wszystkich najważniejszych momentów, jakie miały miejsce z moją
pixelową Awatarką. Myślę, że z czasem to miejsce napełni się nietuzinkowymi i
niezapomnianymi chwilami, które spędzone wspólnie musiały się (przynajmniej w
wielu przypadkach!) zakończyć przyjaźnią. Mam nadzieję, że uda mi się
przedstawić wszystkie elementy w taki sposób, by po upływie czasu miło się
wracało pamięcią do przeżytych momentów. Myślę, że nie zabraknie tam również
krótkich „monologów” spod pióra
Upadłej już Kwitnącej Wisienki – w końcu,
co jak co, ale jej tam nie może zabraknąć, a tym bardziej Was moi Kochani!
POMYSŁOWY CZYTELNIK
Ta
seria skupia się przede wszystkim na realizowaniu przedstawionych przez Was –
moich Czytelników propozycji postowych, jakie chcielibyście przeczytać w
najbliższym czasie na MA. Zatem
Kochani, jak zawsze tak i teraz macie możliwość przybliżenia mi swoich
koncepcji, a ja postaram się zrobić co w mojej mocy, by sprostać powstałym
prośbom. Jako, ze tego typu seria nie jest Wam obca – myślę więc, że pomożecie
mi sprawić, aby Magiczna Awataria
była przytulnym i jednocześnie chętnym do zaglądania miejscem.
Myślę,
że nim na dobre przejdę do tytułowego poradnika związanego z uratowaniem
swojego konta na platformie VK Play Game
Center zarejestrowanego za pomocą platformy społecznościowej, jaką jest nic
innego jak dobrze znany Nam Facebook
– muszę się Wam do czegoś przyznać (ależ to tajemniczo zabrzmiało!). A mianowicie
pomysł na stworzenie tego postu nie jest przypadkowy, wręcz przeciwnie
zainspirowała mnie do tego pomysłu jedna z sytuacji, w której miałam okazje
ostatnio brać aktywny udział. Podłoże tej sprawy utwierdziło mnie w
przekonaniu, że tak naprawdę mało osób może wiedzieć, jak powinno się zachować
w takowej sytuacji, co zrobić i gdzie się odpowiednio zgłosić w razie
zaistnienia takiego problemu.
Także moi Kochani, myślę, że warto pochylić się nad tą sprawą odrobinkę, tak by w przyszłości inni mieli po prostu łatwiej. Tym bardziej, że posiadam świadomość, iż wiele jest takich użytkowników platformy, którzy mogą napotkać się lub borykają już z takowym problemem. Nie mam pojęcia na ile ten poradnik przysłuży się Wam, ale ja ze swojego miejsca mogę tylko zapewnić, że dołożę wszelkich starań do tego, aby był on jak najbardziej dopracowany pod wieloma względami. Dlatego też rozsiądźcie się wygodnie w swoich fotelach, by móc zaczytać się w kolejny magiczny do szpiku kości post.
REJESTRACJA KONTA = AWATARIA ODRADZAJĄCA SIĘ JAK FENIKS Z POPIOŁU
Myślę,
że na sam początek warto byłoby sięgnąć pamięcią do opublikowanego przeze mnie
już postu na Magicznej Awatarii, a
mianowicie do wpisu, w którym opowiadałam Wam wszystko co było wiadome na temat
nowej i odradzającej się z popiołów Awatarii na jeszcze wówczas panującej
platformie My.Games (która
nadmieniam przeszła wiele zmian, by koniec końców pozostać przy nazwie – VK Play Game Center). Mimo upływu czasu
śmiem sądzić, że była to jedna z lepszych chwil dla wielu graczy Awatarii, a
szczególnie dla tych, którzy utracili możliwość dalszej rozgrywki na rzecz
zamknięcia platformy NK.pl. Zresztą
nie muszę tu się zbytnio rozwodzić, bo tak po prawdzie to każdy z Nas doskonale
wie, jak się wtedy czuł.
Jak
tak sobie teraz o tym myślę, to pokusiłabym się o stwierdzenie, iż każda strona
ma swoje zalety, a także parę wrodzonych i nie nabytych wad, które prędzej czy
później wyjdą na jaw, a w szczególności w najmniej oczekiwanym przez Nas
momencie, o czym rzecz jasna przekonał się nie jeden użytkownik platformy VK Play Game Center. Pierwsze problemy
z zalogowaniem się na platformę za pośrednictwem Facebooka, zauważono krótko po tym jak sama strona przeszła
gruntowną przemianę, zmieniając nie tylko nazwę, ale również sam design. Wówczas
wśród graczy pojawiły się pierwsze doniesienia, które przyczyniły się do wielu
niefortunnych i niekoniecznie przyjemnych emocji towarzyszących temu. Mimo
towarzyszących chwil zwątpienia, udało się wtedy poskromić pojawiający się
coraz częściej błąd z autoryzacją (do którego za momencik pokrótce przejdę!).
Jednakże użytkownicy społeczności VK
Play Game Center nie mogli cieszyć się zbyt długo, gdyż obrót sprawy po raz
kolejny zmienił swój bieg, kiedy to przeszła kolejna większa aktualizacja
platformy podczas, której doszło do zmian wielu potrzebnych i ważnych ustaw
obsługujących samą platformę. Po której dawniej stosowny sposób autoryzacyjny
już niestety nie działał, a z logowaniem na konto jaki był problem, taki
pozostał. Jednakże nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło moi Kochani, bo
Wasza ulubiona i niezastąpiona autorka znalazła na niego dość przystępny i
zarazem skuteczny sposób naprawy, o którym z miłą chęcią Wam opowiem. Dlatego
też zapraszam Was nieco dalej!
Tak
jak wspominałam już nie raz i nie dwa w dzisiejszym poście istnieją dwie metody
uratowania swojego konta na rosyjskiej platformie VK Play Game Center. Pierwszą metodą jest link autoryzacyjny,
dzięki któremu jesteśmy w stanie zalogować się bezproblemowo na swoje konto i
tym samym móc usprawnić nową metodę logowania. Drugą metodą jest zaś odpowiednio
wystosowana prośba do Supportu,
dzięki którym otrzymujemy możliwość zalogowania się na swoje konto i także
dodania nową metodę logowania. O ile metoda z linkiem wydaje się być prosta,
tak o tyle prośba wobec Supportu
wydaje się być bardziej sprawdzona i skuteczna na przyszłość. Zatem teraz parę
słów o owych metodach!
A tak pół żartem, pół serio link ten jest naprawdę użytecznym sposobem, na to, by móc uratować swoje konto na VK, a mianowicie po zastosowaniu automatycznej autoryzacji posiadamy możliwość zalogowania się na swoje konto jak gdyby nigdy nic. Totalna magia, mówię Wam! W każdym razie po tym jak uda się nam wejść na swoje konto, powinniśmy się bezzwłocznie udać do ustawień profilu. Następnie odnaleźć kategorię „bezpieczeństwo” – jeśli znajdziemy ową zakładek, wówczas Naszym oczom powinny ukazać się kolejne wiersze tj. konto, dwustopniowe uwierzytelnienie, a także dodatkowe metody logowania, które w danej chwili jest dla Nas sprawą priorytetową. Wówczas będziemy mogli zobaczyć kilka możliwości powiązania swojego konta poprzez inne metody logowania. I tak jak mówiłam Wam już wcześniej radziłabym wybrać metodę logowania w sposób tradycyjny. Naprawdę nie kosztuje to nie wiadomo ile czasu, a przynajmniej macie pewność, że wszystko zostało zorganizowane w sposób rzetelny i poprawny.
I takim oto sposobem Nasze konto mimo, że rejestrowane za pomocą Facebooka, jest już bezpieczne cokolwiek by się na platformie nie działo, a także gdziekolwiek nie chcielibyśmy się zalogować – zawsze będzie działała zastosowana przez Nas dodatkowa metoda logowania. Nim jednak na dobre przejdziemy do uczczenia tej prostoty samej w sobie, pozwólcie, że przybliżę Wam również drugą metodę, która owszem wymaga troszkę więcej zaangażowania, ale w finalnym rozrachunku również sprowadza się do możliwości dodania kolejnej metody logowania. Zatem!
METODA II – WYSTOSOWANIE ODPOWIEDNIEJ PROŚBY DO SUPPORTU
Drugą
równie ważną, jak i skuteczną metodą jest wystosowanie odpowiedniej prośby do
Supportu platformy, opisując tym samym całe zdarzenie i prosząc o jak
najszybszą pomoc. Jednakże ta metoda jest o tyle bardziej skomplikowana, że
trzeba przestrzegać pewnych niepisanych zasad postępowania. Zbliżcie się zatem
moi Kochani, by móc zaczytać się w kolejną część dzisiejszego wpisu.
KROK 1.
Otwórz przeglądarkę, którą najczęściej stosujesz na swoim urządzeniu. Może to być między innymi: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera czy też Microsoft Edge.
KROK 2.
W wyszukiwarkę wpisz – vk play game center i kliknij enter.
KROK 3.
Kliknij
w pierwszą stronę, która wyświetli Ci się i poczekaj aż załaduje się strona.
Jeśli tak się sanie z cierpliwością pozamykaj wyskakujące okienka związane z
plikami cookies, by móc dalej działać.
KROK 4.
Po
tym jak zostaną ujarzmione wszystkie niepotrzebne okienka, Twoim oczom powinna
ukazać się strona główna platformy. Jednakże, jako że czasem strona robi mały
psikus odwiedzającym, uprzedza się nacisnąć globusik znajdujący się w prawym
górnym rogu i zmienić język na polski – tak aby wszystko było dla Ciebie
zrozumiałe w kolejnych krokach.
KROK 5.
Po
tym jak udało się Nam ustawić prawidłowy język strony, możemy przejść do
dalszych działań. Otóż ważne, jest, by na potrzeby wysyłania prośby korzystać z
zalogowanego konta na platformie. Może być to założone już wcześniej konto, ale
nikt nie obrazi się jeśli na potrzeby kontaktu z Supportem założy się nowe konto. W każdym razie, klikamy na dobrze
znaną Nam ikonę z czarno-szarym awatarem „zaloguj
się”, by dokonać próby wejścia na wspomniane wcześniej konto.
KROK 6.
Po
udanej próbie zalogowania się na konto powinniśmy bezzwłocznie udać się do
wsparcia technicznego. Ja zwykle preferuje udanie się na sam dół strony, gdzie
mieści się kilka istotnych zakładek. My jednak wybieramy „wsparcie techniczne” i czekamy aż kolejna strona załaduje się Nam
na nowo.
KROK 7.
Po
tym jak kliknęliśmy w zakładkę wsparcia technicznego Naszym oczom ukaże się
krótki test sprawdzający czy aby na pewno nie jesteśmy automatycznym robotem
(każdy ma inny ciąg składający się z cyfr i liczb!). Póki nie wykonamy weryfikacji
nie będziemy w stanie przejść dalej.
KROK 8.
Po
tym jak zweryfikujemy, że nie jesteśmy robotami możemy ze spokojem przejść
nieco dalej, a mianowicie ukaże się Nam główna strona wsparcia technicznego.
Nie zrażajcie się jednak tym, że mimo ustawionego języka strona ponownie jest w
języku obcym. Wśród wyróżnionych kategorii postaraj się znaleźć zakładkę „usługi”, a następnie kliknij w
niebieską ramkę z napisem „VK Play”
KROK 9.
W
momencie otworzenia się wcześniej klikniętej zakładki Twoim oczom ukażą się
różne podkategorie, którymi możesz (ale nie musisz!) posłużyć się przy
tworzeniu swojego zgłoszenia. Pośród wielu możliwości, powinniśmy wybrać opcję „tworzenie konta i logowanie”.
KROK 10.
W chwili załadowania się kolejnej strony, widzimy kolejne gałęzie, które mają służyć Nam pomocą w doborze odpowiedniego tematu, którego chcemy poruszyć. Naszym celem jest to „odzyskanie konta”, dlatego też klikamy w tą możliwość.
W kolejnym okienku pojawi się Nam przykładowe rozwiązanie problemu, jednakże jako, że nie każda sytuacja jest taka sama my schodzimy nieco niżej i klikamy w kolejną rubryczkę o nazwie „utwórz prośbę”.
Wtem
Naszym oczom ukaże się formularz zgłoszeniowy, w którym trzeba już na samym
początku wykazać parę rzeczy, ale na spokojnie postaram się przykładowo opisać
Wam każdą z rubryk, byście mogli działać według określonego schematu, a
mianowicie!
UWAGA! Należy pamiętać, że zgłoszenie do Supportu powinno pisać się w języku angielskim albo rosyjskim – w żądnym wypadku polskim, bo takiego zgłoszenia nawet nie wezmą pod uwagę i będą prosili oto, by ponowić je w którymś z wyżej wspominanych języków!
ODZYSKIWANIE KONTA
Pola oznaczone gwiazdka (*) są
wymagane
METODA AUTORYZACJI - * WYMAGANE
Należy wybrać jedną z siedmiu
metod autoryzacji znajdującą się w rozwiniętym pasku. Do metod autoryzacji
zalicza się: identyfikator VK,
e-mail, Odnoklassniki, konto Google, konto na Twitchu, konto Twitter oraz
identyfikator Apple.
W NASZYM PRZYPADKU NALEŻY WYBRAĆ: identyfikator VK
TWOJE KONTO W GRZE (LOGIN) - *WYMAGANE
W tej rubryce należy wpisać swój
aktualny nick w grze (nie musi to być ten, który macie nazwany konto na
platformie!)
W NASZYM PRZYPADKU NALEŻY WPISAĆ: Alex
TYTUŁ ZGŁOSZENIA - *WYMAGANE
W tej kolumnie należy nadać tytuł
Naszemu zgłoszeniu, tak aby Support
wiedział w jakiej sprawie się do nich zgłaszamy.
W NASZYM PRZYPADKU NALEŻY WPISAĆ: Odzyskiwanie konta
OPISZ SZCZEGÓŁOWO SWÓJ PROBLEM - *WYMAGANE
W tej zakładce trzeba opisać swój
problem, który zakłóca Nam możliwość wejścia na utworzone konto.
W NASZYM PRZYPADKU NALEŻY WPISAĆ:
Dobry dzień/dobry wieczór (w
zależności od pory dnia, o której aktualnie piszecie!), piszę do Was w sprawie
mojego problemu. Dokładnie od dzień/miesiąc/rok (data pojawienia się problemu!)
pojawił się problem z zalogowaniem się na moje główne konto (ID: Waszego konta)
na platformie VK Play Game Center, które
zarejestrował*m za pomocą Facebooka.
Z tego powodu nie mogę grać w grę (nazwa gry!). Naprawdę próbował*m już
wszystkiego, ale nadal nie mogę odzyskać swojego konta. Stworzył*m konto
specjalnie, po to, by móc się z Wami skontaktować tej sprawie. Proszę mi pomóc.
ZAŁĄCZ PLIKI
Prócz załączenia opisu całego
zdarzenie, istnieje możliwość dodania również zdjęć, które mogą tylko
przyspieszyć proces pomocy. Im więcej dowodów, tym szybszy skutek!
Problemy zgłaszane w odpowiednim
czasie poprawiają rozgrywkę.
WYSŁAĆ
Po
tym jak Nasze zgłoszenie zostanie wysłane wówczas zostaniemy przekierowani do
okienka, w którym będziemy przeprowadzać dalszą rozmowę z działem wsparcia
technicznego. Odesłana od nich odpowiedź przychodzi do 10 minut od momentu
wysłania zgłoszenia (nie jest jednak tak samo w każdym przypadku!). Po
pozytywnym rozpatrzeniu Naszej prośby, Support może zażądać od Nas kilku dość
istotnych informacji, bez których nie będą w stanie pomóc Nam dalej, a mianowicie
- adres e-mail, który został
podany podczas rejestracji konta (np. magicznaawataria@gmail.com), można
podać również link do swojego profilu na Facebooku (jednak nie jest to wymóg
konieczny!).
- wypisanie wszystkich skrzynek
pocztowych, z których można było korzystać czy też mogłyby być powiązane z
kontem (np. magicznaawataria@gmail.com).
- data rejestracji konta
(Facebook -> ustawienia/ustawienia i prywatność/aplikacje i witryny)
- wskazanie wszystkich projektów
gier na platformie VK Play Game Center, w które się grało (np. Awataria)
- wypisanie wszystkich nicków w
grze w formie listy -> nazwa gry/nick/poziom/klub, jeśli istnieje (np. Awataria: Alex, 68 poziom, klub [DINO]
Dinozaury)
- data i godzina utraty dostępu
do konta (np. 7 kwietnia 2024 r. godz. 20:20)
- data ostatniej wizyty na Twoim
koncie przed wystąpieniem problemu (np. 7 kwietnia 2024 r. godz. 20:20)
- wypisanie wszystkich nazw dostawców
Internetu, z których usług się korzysta w celu zapewnienia dostępu do Internetu
od chwili rejestracji konta.
- wskazanie regionu, w którym się
aktualnie przebywa (np. Polska)
- wskazanie wszystkich metod
płatności, które używano do doładowywania konta (np. nie używano żadnych metod
płatności)
- wypisanie wszystkich numerów
telefonu, które zostały użyte do włączenia dwuetapowego uwierzytelnienia i
które zostały przypisane do kont w grach (np. nie podawano żadnego numeru
telefonu)
- wskazanie, że jest się
pierwotnym właścicielem konta, a także wyjaśnienie w jaki sposób się go
pozyskało (np. ja jestem pierwotnym właścicielem konta, od nikogo go nie
pozyskano)
- podanie nazw wszystkich
użytkowników, którym umożliwiono dostęp do swojego konta (np. nie podawano
dostępu do tego konta, nikomu).
Po pełnoprawnym zweryfikowaniu problemu Support sam się do Nas odezwie w tej samym czacie, na którym podawaliśmy mu potrzebne informacje zwrotne. Specjalnie dla każdego użytkownika, który zgłosi się z takowym problemem, zostanie uruchomiona unikatowa funkcja, pozwalająca na ustawienie dodatkowej metody logowania na dane konto. Aby to zrobić, wsparcie techniczne opublikuje specjalny link (każdy gracz dostaje inny!), który trwa tylko i wyłącznie przez 24 h. Jednakże jeśli zdarzyłoby się tak, że nie mielibyście możliwości go wykorzystać to nic straconego, w tym samym zgłoszeniu możecie im napisać i myślę, że będą w stanie wygenerować Wam nowy kod.
UWAGA! Tak jak wspominałam wcześniej, jeśli ktoś nadal będzie miał jakieś pytania, wątpliwości bądź będzie chciał jeszcze o coś dopytać to zapraszam do sekcji komentarzy. Nie bójcie się pytać - chętnie Wam wysłucham i na ile będę mogła to postaram się pomóc. A jeśli Support będzie stawiał opory, to się inaczej z Nim porozmawia haha.
Jeśli uratowanie konta rejestrowanego za pośrednictwem Facebooka zostanie pomyślnie zrealizowane, nie pozostaje Nam nic innego jak zalogować się na swoje konto i zacząć swoją dalszą rozgrywkę. A ja cieszę się, że udało mi się komuś z Was właśnie dziś pomóc!
Mimo, że to był naprawdę dość długi post i bawiłam się z Wami dość przednio – szkoda tylko, że mój czas antenowy powoli dobiega końca. Jednakże nie zrażajmy się tym! Bo zanim na dobre się z Wami pożegnam, chciałabym jeszcze zachęcić Was do wypowiadania się w sekcji komentarzy na poruszone w dniu dzisiejszym tematy związane między innymi z dalszymi planami dotyczącymi rozwoju Magicznej Awatarii, ale również zaprezentowanymi seriami, na które z nich czekacie najbardziej, a której troszkę mniej. Nie skłamię również jeśli powiem, że ciekawi mnie także Wasze zdanie na temat przeprowadzonego w dniu dzisiejszym krótkiego poradnika. Czy Waszym zdaniem tego typu posty są potrzebne czy wolelibyście zaczytać się w coś innego. Podzielcie się swoimi opiniami – w sekcji na dole!
A my mam nadzieję, że zobaczymy się już niedługo w kolejnym fascynującym poście na MA!
Miłego wieczorku
Alex
Komentarze
Prześlij komentarz
Każdy wulgarny, obraźliwy bądź niestosowny komentarz będzie natychmiast usuwany. Kultura osobista to podstawa dobrego wychowania :)